Oyunlar

Age of Empires: Definitive Edition

Efsanevi strateji, değiştirilmemiş madde ile yenilenmiştir.
90’lı yılların ortası ve sonu şüphesiz Red Alert, Warcraft, KKND ve Myth (diğerlerinin yanı sıra) gibi RTS oyunlarının “Altın Çağı” idi. Empires ilk yaş 1997 yılında Amerikan geliştirme şirketi Ensemble Studios tarafından serbest bırakıldı ve ilginç savaşlar ile, bir “ciddi” tarihsel arka plan kombine çünkü RTS döneminin doymuş alanın oyunların geri kalanından kendi yolunda göze çarpıyordu. Age of Empires II ile başlayan: HD Edition geri 2013 yılında, Microsoft Roma genişleme yükselişi, 4k desteği ve 1997 oyun için birkaç küçük iyileştirmeler içeren İmparatorlukların ilk çağının remastered sürümünü dolaşan ünlü RTS serisi modernize devam ediyor.

Kültürünüzü geliştirin
İmparatorlukların çağında Amacınız, demir çağının güçlü bir İmparatorluğuna Taş Devri kabilesi (buz çağından biraz sonra) geliştirmek, akne zirvesinde hafifletmektir. Kesin baskının 10 kampanyalarında faaliyet gösterdiğimiz kültürler Mısırlılar, Yunanlılar, Babilliler, Japonlar, Hititler, Romalılar, Kartaca, Παλμύριοι ve Makedonyalılar. Her görevde, ayrıca mevcut ve brifingin köşe sekmesinde ilgili tarihsel rakamlar vardır. Bununla birlikte, tarihsel doğruluk orada durur ve göreceksiniz… lejyonerler Japonlara.




Askerlerini elinden al.
Age of Empires tanıtım kampanyası önümüzdeki 9 kaynak toplamak standart “temel yapı-ötesinde-ordu kurmak-saldırı” kendini savunmak gidip de birkaç veya mevcut binalar ile adet veya sınırlı sayıda kaynak var tek tek senaryoları vardır ve belirli bir amaç (örneğin, harita üzerinde bir noktayı anlamak ya da belirli bir hedefi yok etmek olarak elde etmek için var olan çeşitli misyonlar her kültür idare ederken, tam kullanım ve oyun anlamanıza yardımcı olacaktır. Bu çeşitlilik, kampanyaların sıkıntı olmadan sorunsuz ve hoş bir şekilde çalışmasını sağlar.

Age of Empires oyun bir RTS tipik: eğer binalar inşa işçi birimleri (köylüler) kullanarak, kaynakları (ahşap, gıda, taş ve altın) toplamak, birimleri üretmek, teknolojileri ve yükseltmeleri araştırma ve düşmanlarınızı mücadele. Kaynak toplama yolu dönemi için bir prototip, köylüler için bir derece risk içeren gıda üretimi için avcılık ve balıkçılıktır ve birkaç vahşi hayvan onlara saldırır. Sahip olabileceğiniz birimlerin sınırı (nüfus sınırı), İmparatorlukların orijinal yaşına kıyasla artmıştır, bu da savaşların daha büyük olabileceği anlamına gelir. Kesin baskıya çok olumlu bir ek, orijinalinden eksik olan işlevler kuyruğu ve boşta çalışanıdır. Artık 1’den fazla birim atayabilir veya bir binayı yükseltebilir ve birbiri ardına aynı yere bırakabilirsiniz, ayrıca bazı işleri kimin görevlendirdiğinizle ilgili işçileri de seçebilirsiniz. Bununla birlikte, diplomasi ve ticaret sistemi yüzeysel kalır, yüzyıl sizinle ittifak içinde ve dışında gelir ve ticaret ekonomik büyümeye önemli ölçüde katkıda bulunmaz.

Tüm gruplar (mucizeler hariç ile arasında sadece görsel farklar (Mısır Piramitleri gibi) inşa etmek için gerekli kaynakları toplamak ve Şehir Merkezine yükseltme, daha güçlü birimler ve teknolojilere erişim sağlamasını gerekir sonraki çağa ordu ilerlemek için kaynakların çok sayıda gerektiren herhangi bir kültür binaları için benzersiz) ile tüm ana bina erişebilirsiniz. Her kültürden geçen mevsimler taş aletler, Bronz ve Demirdir. Her hizip için benzersiz bir birim veya teknoloji yoktur, ancak bunun yerine her uygarlık, 2 benzersiz özellik ile birlikte kendi oyun tarzını oluşturan, listeden farklı bir sayı ve birim ve teknolojilerin türüne erişebilir. Bu yeterli gibi görünmeyebilir, ancak 1997’de çok hizip oyununu pekiştiren henüz Starcraft’ı serbest bırakmadığından bahsetmeye değer.

Kültürünüzü geliştirin ve düşmanlarınıza hakim olun.
İmparatorlukların yaşı, elleçleme ile ilgili tipik bir RTS’DİR. Genel olarak 90’lı yılların RTS’LERİ, özellikle pathfinding açısından çok gelişmiş değildi. Genel olarak kabul edilebilir bir şey olmasına rağmen, Age of Empires χαλαινε bu alanda 1997 standartlarına göre bile ve kesin baskıya topallamaya devam ediyor. A. ı.’nin iyileştirilmesine ilişkin iddialara rağmen, birimler çevrelerde dolaşıyor, engellere “yapışıyor” ya da belirtilen hedefe asla ulaşmadan duruyorlar, onlara daha kısa ve doğrudan rotalar için daha sık komutlar vermeye zorluyorlar.

Öte yandan, fakir AI rakiplerinizi “yüksek strateji ” meşgul olmadığı anlamına gelir. Bu, elbette, kolay bir zafer olduğu anlamına gelmez. 5 zorluk seviyesi (en kolay, kolay, standart, zor, en zor) en yüksek ve erken acele yapacak ve sizin açınızdan gecikmeler yıkıcı sonuçlar doğurabilir, ancak buna alıştığınızda, çoğu zaman hızlı üretim birimleri ve saldırı (acele) kazanmak için yeterli olacaktır. Ancak, yeni bir oyun değil, bir remaster olmanın, kesin baskının bazı özelliklerinin, Age of Empires (kötü pathfinding gibi) ve daha fazla değişiklik (hatta iyileştirmeler) belirlenmesinin noktaları olduğu gerçeği dikkate alınmalıdır.özellikle çok oyunculu alanda, orijinal versiyondan oyunun raydan çıkmasıyla sonuçlandı.

Belirtilmeyen kesin baskının sinir bozucu bir özelliği, tek oyunculu oynamak için bile internet bağlantısı gerektirmesidir, bu da sinir bozucu, çünkü genel olarak gereksinimler açısından “ağır” değildir ve örneğin seyahat ederken dizüstü bilgisayarınızda oynamak ideal olacaktır. Buna ek olarak, Age of Empires: Definitive Edition, yalnızca Microsoft Store’da mevcuttur ve bu da eski işletim sistemlerine sahip bilgisayarların edinilmesini imkansız hale getirir. Tüm kampanyaların tam bir şekilde oynanması, ortalama 15-20 saat sürecektir (nüfus limitini acele etmek veya aşırıya atmak ve saldırmadan önce yapabileceğiniz en büyük orduyu oluşturmak istiyorsanız bağlıdır), İmparatorlukların çağının gücü: kesin baskı, A. I. bilgisayara karşı oynayabileceğiniz çatışmalara ve çok oyunculu maçlara katkıda bulunur.




Çok oyunculu katliam için çok çeşitli gruplar
Çok oyunculu mod tek oyuncu kampanyalarının tüm kültürleri mevcuttur ve listeye ek olarak Asurlular, Minoanlar, Fenikeliler, Sümerler, Persler, Çinliler ve Koreliler 16 oynanabilir hiziplerin sayısını artırıyor. Age of Empires: Definitive Edition, 2 modda aynı anda 8 oyuncuya kadar yerel ve çevrimiçi çok oyuncuyu destekler. İlk mod, düşmanlarınızla rastgele bir haritada savaştığınız “rastgele harita” dır. Deathmatch modunda, tüm oyuncular kaynakların büyük miktarda almak ve ekonomiyi yerleşmek ve savaş alanlarında bir ordu ile sular altında aynı zamanda, onun İmparatorluğunu genişletmek mümkün olacak kişi, kazanacak.

Görsel olarak yükseltilmiş, ancak tanıdık
Orijinal versiyona kıyasla ana değişiklikler grafik alanında yapılmıştır. Age of Empires: Definitive Edition, izometrik bakış açısı orijinal sürümle aynı kalıyor, ancak şimdi 4k’yı yeni model ve animasyonlarla destekliyor ve bu da göze çok daha hoş geliyor. Kesinlikle görsel olarak muhteşem bir şey için gitmiyor, ama aynı zamanda artık 1997 oyunu gibi görünmüyordu. Bununla birlikte, aynı modelleri paylaşan farklı hiziplerin daha fazla biriminin ve bir remasterin orijinal oyununu etkilemeden her kültürün benzersizliğini vurgulamak için iyi bir fırsat olacağı gerçeğidir.

empires definitive edition 3 yaş

Müzik Seyahat
Müzik ve ses efektleri ααναηχογραφηθεί olmuştur. Müzik açık ve dinamik ορχηστικά parçaları ve İmparatorlukların yaş estetik ile mükemmel uyum Batı halk/etnik melodileri ile mükemmel bir iş yaptı. Gönderilerin açıklamasında hareket eden ses çok büyük, ama kesinlikle bazı tarih öncesi Sims hatırlatan, “mumbo jumbo” olmaya devam eden birimlerin yanıt vermesinde daha iyi bir iş yapabilirdi, ama en azından daha temiz ve “tıkanmış ” gibi geldiğini sanmıyorum.

“Dürüst”, ama belki bazı insanlar için yetersiz
Son zamanlarda, klasik (çoğu) oyunların giderek daha fazla remastered versiyonu, mevcut teknolojik verilere uyum sağlamak için görünümlerini ortaya çıkarır. Bu iyi bir şey, çünkü onları genç nesillere daha tanıdık hale getiriyor ve eskilere, modern işletim sistemleriyle uyumlulukla, herkese daha erişilebilir hale getirmek için yeni bir neden sunuyor, ancak aynı zamanda belki de bir takım vakalar, başarılı oyunlara hızlı para kazanma fırsatı. Age of Empires: Definitive Edition, olumlu ya da olumsuz olup olmadığı ve orijinalinden daha hoş olmasına rağmen, aynı zamanda halefi olan Age of Empires II’nin gölgesinde kalmaya devam eden özelliklere ödün vermeden çeşitli iyileştirmelere sahiptir.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code