Oyunlar

Age of Wonders II: The Wizard’s Throne

Eponymous serisinin en iyi özelliği.
Harikalar dikkat çekici yaşından iki buçuk yıl sonra, Triumph Studios’un geliştiricileri daha sonra “kolları kaldırmaya” karar verdiler ve işe koyuldular, devamı için hazırlandılar. Orijinalin, özellikle üretim alanında, nihai sonucun ve dolayısıyla satışlarının yaratıcılarıyla tanışmadığı birkaç zayıflıkla piyasaya sürüldüğü doğrudur.
Grafik ve ses yükseltme Triumph tarafından planlanan iyileştirmeler listesinin üst oldu ama süreç içinde tanıştığımız formu değiştirmeden, oyun için çeşitli değişiklikler yaptı. Daha iyi grafikler ve ses daha zengin bir üretim anlamına gelir, bu nedenle Triumph Studios ile bir yayıncı seçmek zorunda kaldı… derin cepler. Sonunda Rockstar ve 2k Oyunları sahibi Take-Two Interactive, tanınmış Amerikan çok uluslu şirket keşfetti. İki şirketin işbirliği, 2002 yılının sonuna kadar, Harikalar 2: sihirbazın tahtında, orijinali birkaç yerde aşan bir netice.

Merlin, Merlin burada mısın?
Harikalar 2 yaş arsa İnioch, Elfler hükümdarı çocukları arasında kutsanmış kıta sarstı epik savaşın bitiminden sonra yüzyıllar başlar. Savaş Inioch, Prenses Julia, Elfler Başkanı ve oğlu Prens Meandor, kana susamış, Karanlık Elfler lideri kızı öncülük etti. Πολύνεκρος yarışı, Meandor güçlerinin çökmesi ve kutsanmış kıtanın tüm klanları arasında barış ve dengeyi geri getiren Julia’nın hakimiyeti ile sona erdi.

Yüzyıllar sonra, insanların yarışında doğan Merlin, kaderi sizi oyunun kampanyasına götürecek kahraman. Klişe adından, Merlin’in şimdiye kadar kullandığım büyülü sanatlarda bir yeteneği olduğunu fark ettiniz, ancak yeni bir tür yıkıcı büyü, insanlar üzerinde bir lanet gibi düştü. Kraliçe (çoğu) Julia ve sihirbazlar, insanların kabilesine düşen yıkımı durdurmaya çalıştılar, ancak başarı olmadan. Neredeyse hayatını iddia büyülü bir saldırıdan sonra, Merlin Evermore efsanevi dünyasında güçlü sihirbaz Gabriel tarafından yeniden dirilir. Sihirbazların döngüsü adına en iyi büyücülerin bir kardeşliği var, var olan büyülü okulların tümünü kontrol ediyor ve sihir küreleri deniyor. Belirsiz nedenlerden dolayı, sihirbazlar birbirlerine saldırmaya başladı, büyülü akışta küresel bir kargaşaya neden oldu ve insanların çektiği kayıplara neden oldu. Gabriel sihirbazlar bölünmüş döngüsünün yeniden birleşme nihai hedefi ile yeteneğini geliştirerek, büyü yolunda almak için Merlin bildirir. Burada Harikalar 2 çağında macera başlar. Cennet (topluluk) kaybetti!

Age of Wonders 2, karşılaşabileceğiniz en sinirli çevrimiçi topluluklardan birini oluşturmak için dünyanın dört bir yanından yüzlerce oyuncuya ilham verdi. Bir İnternet araması, oyuncuların klanlar ve Loncalar oluşturduğu forumlara götürecek ve masa Dungeons & Dragons standartlarına göre kendi komut dosyalarına katılacak. Onlar sürekli etkileşim, oyuncular ve takım oluşturan yaratmıştı senaryoda kendi hareketlerini forumda yazdırdı. Aynı zamanda, en çevrimiçi kazançlar, daha fazla giriş vb. olan oyuncular için genel sıralama ile büyük turnuvalar düzenledi.
Ne yazık ki, Harikalar 2 yaş günümüzde yukarıdaki çevrilmemiş hiçbir şey bıraktı, bu yüzden bugüne kadar oyunun hayranları üretmeye devam heyecan verici mods ile rahat alabilirsiniz.
Birinde üç oyun!

Selefi ile karşılaştırıldığında Harikalar 2 yaş olmuştur yenileme kapsamlıdır. Hala bir sürü kaynak yönetimi ve yeterli RPG unsurları ile sıra tabanlı bir stratejidir. İlk fark kullanıcı arayüzü görünür bir iyileşme bulacaksınız. Eylem penceresi, ekranın alt kısmında, üç ayrı karede, tüm stratejik Seçeneklerde, haritanın, şehirlerin ve birimlerin panoramik manzarasını sunan ekranın üçte ikisini çalışır. Harikalar çağının aksine, kahramanınız sürekli savaşlarla seviye çıkmaz ve ne görünümü ne de beceri büyülerini seçemezsiniz, ancak savaşın katkısı belirleyicidir. Merlin giderek güçlü hale büyü ve becerileri geniş bir yelpazeye sahiptir. Eğer şehirlerde belirli binalar inşa ederek büyümek mevcut araştırma noktaları, harcamak alabilirsiniz. Bu nedenle, spellbook içindeki kaydırıcıyı ayarlayarak daha fazla araştırma noktası, büyü veya beceri alacak stratejik bir seçimdir.
Büyüler, birimlerinizi desteklemekte ve küresel olarak, yani savaşın kapsamı dışındaki büyülere bölünür. Benim için, en yararlı, yalnızca düşman birimlerine saldırabilecek veya ordunuzun bir kısmına dahil edebilecek güçlü elementler ve iblisler hizmetinizde arayacak çağırma büyüleri olduğunu kanıtladı.

Küresel büyüler, sizi gözüne sokan şehri zayıflatmak için kuşatmadan önce kullanışlıdır. Onları kullanmadan önce hazırlamak gerekir çünkü onları yapmadan önce birkaç döner alır. Harikaların ilk çağındaki bir diğer fark, mavi bir anahat ile tasvir edilen alanınızdaki büyüye izin verme olasılığıdır. Etki alanı kapsamı, şehirlerdeki sihirbaz kulelerinin inşası ile önemli ölçüde artar. Bana parayı göster!
Harikalar çağında 2 kaynaklarınız üç: altın, Mana ve döküm noktaları. Altın ve Mana, şehirlerin yükseltilmesi ve gezilerinizde hazineyi keşfetmek için bol miktarda alacak. Büyük sorun çok az döküm noktasıdır. Burada önemli ölçüde gelir ve savaşta kahramanlar ve daha birçok yararlı tesisler kazanmak xp oranını yükseltmek için, oluşturma ve birimler ve büyülü yaratıklar bakım maliyetini azaltmak için, (özellikle döküm uzman beceri) bunların sayısını artırmak için beceri geliyor. Şehirler aktivite ile kalabalık ve onlar içinde Savaşı şekillendirecek en önemli kararlar alacak. Harikalar çağının sadeliğini unutun. Burada inşa ettiğimiz binalar çok fazla ve her zaman yükseltildi. Askeri binalar (Kışla, savaş salonu, şampiyon lonca) kolayca düşmanları ezmek için bir dökme demir birimleri ile içine beslenir. Dini binalar (tapınak Kompleksi, Manastır Tapınağı) şehirlerin sakinlerini heyecanlandırmak ve keşiş ve rahip birimlerinin üretimini arttırmak için var. Binaların inşaatı üretimi arttırır ve kuşatma birimlerini “açar”.k.

Binalar söz konusu olduğunda seçim meselesi var. Herhangi bir senaryonun sonuna kadar hepsini inşa edeceğim ve şehre ait olan yarışın en gelişmiş birimlerini alacaksınız. Şehirlerin gelişimi ile paralel olarak ve tabii ki, bu harita üzerinde savaş sis ortadan kaldıracak ve çok sayıda kaynak toplamak, ya da biz, bölgenizdeki görsel aralığı artırmak hükümet fonlarında kaynakların kalıcı bir yüzdesini eklemek binaları anlamak mr.k. Sizin wanderings en kazanmak için haritanın şımarık bölgelerinde karşılaşacak üst düzey birimleri sunuyoruz.




Eğer bölgeden karanlık güçleri ortadan kaldırmak zaman yanınızda savaşmak için bekleyen büyülü yaratıklar veya basit askeri birimler. Acı sonuna kadar savaş!
Krallığınızın ve yardımınızın finansal yönetimi, Harikalar 2 yaşında ilk büyük keyiftir. İkincisi savaş. Senin ya da düşmanın her ordu 8 adet maksimum oluşur. Orijinal olmayan önemli bir ek, bir orduyu kabul ettiğinizde veya saldırıyı geçtiğinizde etrafında bulunan tüm dost orduların katılımıdır. Çatışmanın başlangıcı, Harikaların yaşlılığına göre daha “dar” olan savaş alanına girersiniz, bu nedenle çatışmalar hızlanır ve bir sonraki hamleyi daha kolay sayarsınız. Kesinlikle bir müstahkem şehir saldırmak zorunda olmak zorunda hırpalanmış Koç unutun, Harikalar 2 çağında herhangi bir birim tahkimatı ve seviyeye kadar bir şehrin kapılarını şut olabilir.

Eğer üniteye bağlı olarak bir, iki ya da üç saldırıları kullanabilirsiniz mesafe farklı bir renk noktalar ile evinizin hareket noktalarının yeni sistem. Sihirli birimleri ve toplar çekim ile büyük bir hit yapmak ve ordu çiçek vardır. Ordu ve Merlin’i içeriyorsa, onlara yaklaşmadan rakiplere çok fazla zarar verecektir. Eğer şehirlerde daha hızlı büstü ve menzilli birimleri ile birlikte, uçan tehditlerle başa çıkmak için tüm Orduları uçan birimleri gerekir. Eğer bir savaş oynamak için çok tembel iseniz ya da ordu bir meydan okuma sunmuyor o kadar güçlüdür, otomatik olarak bitirir CPU, işi bırakabilirsiniz. Düşmanlarınızı ezmek için en güçlü mevcut birimlere, yani uygun binalarla açılan seviye 3 ve 4 birime ihtiyacınız var. Başka bir savaşçı daha yetenekleri ve daha iyi istatistikler çeşitli önemli bir rol kahramanlar, birimleri oynayın. Kahramanlar, İsrail’den değil, oyunda ve 6 sınıftan birinde (Paladin, rahip, Ranger, Rogue, Şaman, savaşçı) 12 kabileden birine ait olacak. Kahramanın yarışı, izin verilen sınıfları belirler. Kırılıyor… bir düşmanın kabuğu, kahramanlar xp kazanmak ve seviyeleri yukarı gitmek. Eğer karakter yeni yetenekler vermek ya da saldırı, hasar, savunma, direnç, hit ve hareket noktaları artıracak eğer seviye yükselişi ile karar verecektir.

Hızlı mücadele olmadan birçok savaşlar okul sınav daha sıkıcı olurdu!
A. I. 2 yaşlarındaki Düşmanlar, ilkinden daha kötü buldum ve size bir sürü orduyla kafa kafaya saldırmak için asla ciddi bir ruh hali göstermiyorlar. Bunun yerine onlara bir şey gönder…σαπάκια dolaşıp kaynakları üreten binaları yakalarlar. Keşif hoş, esas olarak harita üzerinde önemli bir şey olduğu görünür noktalar vardır. Çok havalı bir savaş yapan daha yaratıklar olarak, ters durumda, iyi bir hızlı mücadele olduğunu. Böcekler, neyse ki, oyundan yok ve otomatik kaydetme rutini, iyi bitmeyen bir savaştan sonra sinirlerin kırılmasını engeller.
Harikalar 2 yaş kampanyası mevcut üç seçim zorluk seviyesine bağlı olarak, birkaç saat her için bilgisayara çivi olacak 20 senaryolarda ortaya çıkar. Kampanyayı yendikten sonra, tüm menü senaryosunda. İçinde 24 senaryolar yani çeşitli boyutlarda haritalar (küçük, orta, büyük) katılabilir oyuncuların verilen sayısı vardır. İsterseniz veya sadece dünyanın her yerinden arkadaşlarınız veya diğer oyuncularla oynarken çok oyunculu moduna gitmek yapmak her senaryo tek oyunculu oynarlar. Kaba bir hesaplama ile, Harikalar 2 yaşından bıkmak kadar eğlenceli sayısız saat bekliyor.
Birkaç çok oyunculu

Age of Wonders 2’deki çok oyunculu mod, bir, iki, en fazla 7 rakiple çevrimiçi veya çevrimiçi çekişme fırsatı verir. Oyunun yaşı nedeniyle, çevrimiçi bir eşleşme düzenleme süreci zaman alıcıdır ve belirli koşullar gerektirir. LAN’IN” ayarı ” nispeten kolaydır, çünkü ihtiyacınız olan tek şey senaryoyu seçmek ve LAN’I tıklamaktır. Ardından, diğer oyunculara gösterilecek takma adı koyarsınız, ana bilgisayarın IP’sini yazıp devam edersiniz. Online düellolar için sizden yeterli çalışma gerektiren özel programlar kullanmak zorunda kalacaksınız. Çok oyunculu maç herhangi bir nedenle kaybolursa, dosyayı “otomatik kaydetme” ile sıfırlayabilirsiniz.asg”.
Her netice ve en iyi
Burada Harikalar çağının görsel sıradanlığı, çeşitli birimler, haritalar ve savaş alanını büyük bir hassasiyetle tasvir eden iyi tasarlanmış grafikler sayesinde büyük ölçüde kaybolur. Φεριπήν bir şehirde saldırdığında, aralarında doğru oranlarda ve mesafelerde, içinde inşa edilmiş tüm binaların tasarımına hayran olamaz. Birimler hala küçük görünüyor, ancak netice yakınlaştırma seçeneği eklendi, böylece üzerlerindeki her ayrıntıyı yakından görebilirsiniz. Animasyon belirgin bir şekilde geliştirildi (uçan, hareketli veya hareketsiz otururken ve hayvanlarda uçan kanatlarda ve Benzerleri kuyruk hareket ettirirken birimlerin hareketlerinin tadını çıkarın).k.) ancak menzilli birliklerin saldırıları dik ve seğiricidir.

Savaşlardaki ses efektleri vasattır (savaşçıların gaspları hariç, şeytani kahkahalara dikkat edin, ancak büyücünün Magica de büyüsü) ve bazı durumlarda, sihirli kullanıcıların lansmanı büyüleri gibi, tekrarlayıcı ve tamamen geçersiz. Sihirli füzeler ve taş atma gibi ses atmak olamaz!! Harita üzerinde, ses efektleri güzel ve sihirbazın adımlarını rüzgar sesi, ses her şeyi kaydedin. Soundtrack, her ne kadar onu tanımayan bir besteciden geliyor… annesi, giderek Harikalar 2 yaş oynar ve başarı ile savaşın stresli hızını almak herkese destansı bir ruh hali inşa. Bu parça bir sürü içermez rağmen, bu sizin tarafınızdan kesinlikle takdir edilecektir ters durumda ise, oyun seçtiğiniz müzik parçaları ile şarkılar dizini doldurmak için izin verir.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code