Oyunlar

Age of Wonders III

“Üç vuruş” iyi!
Makalenin inceliği tamamen doğru değildir, çünkü Age of Wonders 3, aynı fantezi dünyasında gerçekleşen bir dizi “elmas” Triumph Studios’ta dördüncü sırada yer almaktadır. Harikalar 1, 2 ve Gölge büyü yaşından önce. Ekim ayında 2010, Steam kullanıcıları, biz nedeniyle sefil orijinal grafik modern oyuncuların iddiaları ile onları oynamak edebilmek için, ilk iki HD grafik gerekli ilavesi ile Harikalar üç favori yaş yeniden serbest tanık olduk.
Aynı dönemde, Triumph Studios’un “büyük başları”, 3.çağın yaratılması için başlatıldı. Üretim, Lennart Sas ve Arno van Wingerden (geliştiricinin kurucuları) ile başladı ve ekip, Djurre van Dijk ve Arnout Sas dizisindeki önceki oyunların gazilerini ekledi. Şubat ayında bu yıl, İsveçli geliştirici Mojang’ın sahibi ve popüler Minecraft’tan sorumlu olan Markus “Notch” Persson’un 3 yaşının yaratılmasına para yatırdığı ortaya çıktı! Persson serisinin büyük bir hayranı ve Kickstarter başvurmadan gerek kalmadan, bu özel stratejinin oluşturulması için gerekli miktarda konsantre amacıyla para katkıda karar verdi.

Age of Wonders 3’ün piyasaya sürülmesi 2013 yılı sonuna kadar planlandı, ancak geliştiriciler uzun zamandır beklenen başlığın mükemmelleştirilmesi için bir zaman kredi vermeye karar verdiler. Son olarak, Harikalar yeni çağ Mart 2014 ve medya mevcuttur. Harikalar yaşından dokuz yıl sonra oldu: Gölge büyüsü ve büyük olasılıkla geliştirme ekibi o zamandan beri önemli bir bölümünde değişti. Modern versiyonda sunması gereken şey ve birisinin rahatsız etmesi için buna değer mi? Bu iki soru bu incelemede cevap verilecektir.
Kabile Savaşı
Age of Wonders 3 arsa,serisinin eski oyunlarını oynadığı gerçeklerden birkaç yıl sonra ortaya çıkıyor. Zamanın geçişi, Elflerin iki savaşan grubu (ahşap Elfler-karanlık Elfler), Prenses Julia karanlık bir elfle evlenirken, kardeş çatışmaya son verdiğinde, yüksek Elflerin hizipine Kraliyet evliliği ile birleştirilir. Elfler barıştan zevk aldığında, insanlar diğer ırklarla birlikte, üyelerinin dış tehlikelerden ve bilimsel malların dağılımından karşılıklı korunmasını amaçlayan kabileler Federasyonu olan Commonwealth İmparatorluğu’nu oluşturuyor. Çok fazla zaman geçmez ve kurnaz insanlar diğer yarışları kalabalığa çıkarır ve Commonwealth İmparatorluğu’nun mutlak liderliğini kazanır. Elde ettikleri güç için susamış olan imparatorluğun yeni ustaları, ileri teknolojiye ve tüm eski ırklara karşı dikkat çekici ticarete yöneliyorlar. Görevleri, imparatorluğun gücünü diğerlerinin pahasına arttırmaktı. Commonwealth İmparatorluğu’nun yıkıcı mani karşı güçlü bir koalisyon eski ırkların (Orklar, Goblinler, Cüceler, Draconians) tüm bir araya getirmek yüksek Elfler içine onun kötü planları için bir kalkan.
https://agar.blog/wp-content/uploads/2018/09/age-of-wonders-III-7.jpg” alt=”” width=”1280″ height=”768″ class=”alignnone size-full wp-image-13632″/>
Senaryoyu okumak, tek oyunculu kampanyanın size eşit sayıda koalisyon kuvvetine kontrol sağlayan iki ayrı kampanyadan oluştuğunu fark etmiş olacaksınız. Yüksek Elfler + Müttefikler ve Commonwealth İmparatorluğu. Her kampanya sekiz senaryo içerir. Yani, kampanyaların bitiminden önce 16 büyük haritada ustalaşmanız gerekecek. 4X eğlenceli!
Age of Wonders 3, bir 4x (keşfetmek, genişletmek, sömürmek, yok etmek) büyük stratejiden beklediğimiz tüm lezzetli malzemeleri, Orduları yönlendirecek çeşitli kahraman özelleştirme dozlarıyla birlikte içerir. Özel senaryolar esasen şehirlerin gelişiminde önemli ölçüde geliştirmek isteyen herhangi bir oyuncu için ilk duraktır. Kaynak yönetimi ve güçlü orduların oluşturulması çalışırken ve farklı sınıfları ve yarışları gösteren bireysel özelliklerin keşfini öğrenmek için bir öğretici olarak. Sınıflar altı, yani oyunda var ırkların eşit sayıda toplam ve aralarındaki farklar sadece büyük. Sınıflar Arch Druid, Dreadnought, Rogue, büyücü, Theorat ve savaş ağası vardır. Kampanyayı oynarsanız, senaryolarda hangisini tercih ederseniz, ilk etapta seçebileceğiniz” hazır ” sınıflar verilecektir. Bir kahramanın sınıfına doğrudan bağımlı beceriler, büyüler, imparatorluk yükseltmeleri (imparatorluğunuzun alanlarında yükseltmeler) ve edinilebilen belirli birimlerdir.

Tüm sınıflarla uğraştıktan sonra, düşmanları çarpmanın en iyi yolu olduğunu fark ettim ve aynı şey farklı ırklardan gelen birimler için de geçerlidir. Örneğin, o Theocrat liderliğindeki ordu oldu… cannonade ve Dreadnought için mevcut özel makineler tarafından püre. * * * Ve bir αρματωμένου ordusunun tanıklarıyla ne yapmalı? Dreadnought ve Warlock, sonsuz yıkıcı ve kuşatmalar için ideal beceri ve birimlere sahiptir. Sınıfların geri kalanı, büyü kullanımını vurgular, daha çok bir saptırma gibi işlev gören yaratıkları çağırmak, birimlerinin özelliklerini güçlü meraklıları ile arttırmak ve tabii ki, Theocrat kayalarının gerekli iyileşmesine katkıda bulunur! Yükseltmelerin geniş bir listesi sizi bekliyor, bir kahraman seviyesini yükseltiyor, hepsi kesiliyor ve sınıfın önlemlerine dikiliyor. Kahramanların 20. seviyeye ulaştığını unutmayın, bu nedenle hepsini elde etmek için yükseltme noktalarına sahip olmayacaksınız. En önemli ulaşılmaz alanlara erişim (dağ geçidi, su alanlarında yelken kahraman yeteneği, saldırdığınız bir şehrin duvarının atlama göstermek tamamen yararlı beceri) ve birimlerde savunma güçlendirilmesi ile ilgisi var çünkü γεσκαρτάρισμά nispeten rahat. Buradan, rakibin kahramanlarının ortadan kaldırılmasına yardımcı olan kralların Suikastçısı gibi bazı büyüler ve agresif taktikler var.

Yukarıda belirtilen olanakları tamamlayarak, bir yarış lideri araştırma noktaları harcama ve tamamlanana kadar birkaç tur beklemek benzersiz becerileri önemli sayıda keşfetmek için yeteneğine sahiptir. Benim için, doğrudan erişilebilir olması gereken beceri, özellikle rakibin savaş ağasının şehirlerinizde ayaklanmalar yaratmak için bir mani olduğu zaman, bir dezavantajdır. Devletin belirli yönlerini etkileyen imparatorluk yükseltmeleri kadar Orduları onları gömmek için güçlü yaratıklar çağırmak için hangi ile çağırma becerileri itibaren, hepsi kampanyanın başarılı yürütülmesi için yararlı, etkileyici ve gereklidir. Wonders!haritası
Harikalar yaş haritası 3 şimdiye kadar bir strateji gördüğüm en iyi biridir. Sonuna kadar “tarama” sizi iter, sadece tasarım hayran değil, aynı zamanda tüm kaynakları, şehirleri, konutları ve yaşayan yaratıkları keşfetmek için. Şehirler hala imparatorluğun ekonomik faaliyetinin merkezidir ve kilise yavaş, ama keyifli. Şehrin girişiyle açılan harika menü, özellikleri ile birlikte inşa edilebilen güzel simgeler, birimler ve binalar ile ortaya çıkıyor. Ordu ve binalar bir sünger gibi Kraliyet hazinesini emer, bu yüzden av ve mevcut kaynakların stratejik yönetimi bu gündemde olsun.

Harita işgal fon kaynakları ile doldurur yerleri doludur. Mayın, çiftlikler, düğümler ve diğer binalar bir şehrin topraklarına eklenmeli veya yararlanmak için bir sonraki kale inşa edilmelidir. Bu, ya şehirlerin genişlemesine (bir şehrin maksimum seviyesi bir metropol olmaktır) ya da mülkün yanında bir kale inşa etmek için inşaatçı birimleri göndermek için çevirir. Oyun “geri tutarak” düşman önce kritik yerleri yakalamak için ufuk tüm noktalarına birimleri göndermek için teşvik eder. Büyük kaynaklar, binalar inşa etmek, asker kiralamak ve savaş içinde ve dışında büyü atmak için altın ve mana. Paranın yönetimi bana borç verme sistemi ile Başkomutanın biraz hatırlattı. Aynı zamanda şehirlerin bir sürü istediğiniz kadar birimleri ve binaları sipariş edebilirsiniz. Tabii ki bu hiç inşa edilecek inanmıyorum. Para en ucuz birimlere akacak-binalar ve eğer bir şey varsa, diğerine itilecek veya fon bunun için ödeme yapana kadar bekleme modunda kalacaktır. Olumsuz bir işaretle fon, askerlerin moralinde ve size karşı devrimde düşüş anlamına gelir.

Elfler vs insanlar + Total War
Bu inanılmaz oyunda yaratıklar çeşitli ve kapasite ve savaşta etkinliğini belirlemek sayısız becerileri var. Bu Harikalar Tome bir okuma (yani, oyunun tüm bilgileri içeren oyun Ansiklopedisi) bunu öğrenmek için gerekli olduğu kesindir. Genellikle, Harikalar 3 yaş o değişiyordu ya da yakın dövüş olup olmadığına ek olarak hasar çeşitli türlü yapmak birimleri ile Orduları oluşturmak için iter. Longbowmen bir birim rahiplerin bir birim kulakları gibi biçmek, ama yüksek savunma ile kuşatma silah ve yaratıklar karşı hiçbir şey yapamaz. Kuşatma silahları esas olarak korkunç menzil nedeniyle kuşatmalarda birimlerin olması gerekir.

3. yaştaki savaş alanı, çokgenlere bölünmüş klasik alandır ve birimler onlara hareket eden ve düşmanlara saldıran eylem noktaları harcarlar. Alanın dönüşü fare ile kolayca yapılırken, her turdan sonra orijinal konumuna geri yüklemek için oyunun “mani” olarak buldum. Eğer bir kavga başlamadan önce bilmeniz gereken önemli bir ayrıntı Harikalar 3 yaş bir medeniyet değil olmasıdır! Yani, eğer bir birim birkaç vuruştan sonra kısa bir süre bırakılırsa, zayıflamaz, ancak yine de düşmana aynı hasara neden olur! Oyunda birimlerin aralığı daha gerçekçi olamazdı: yüksek her zaman kuşatılmış olmuştur daha geniş bir birim bir çatışma içinde “üst el” var.




A. I.” yırtılma ” olursa olsun üç zorluk seviyesi ve oynamak eğer. Başka bir hizip ile bir savaş var andan itibaren, harita düşman hizip (ve hatta bireysel) birimleri doldurmak göreceksiniz ve hepsi gözetimsiz veya zayıf şehirlerde nişan. Düşmanlar şehirlerin girişimiyle sınırlı değildir, ancak şehirlerde ayaklanmalar yaratmak için isyanı teşvik etmek gibi çeşitli küresel büyüleri ve imparatorluğunuzdaki ekonomik kanamaları durdurmak için kullanırlar. Bilgisayar, saldırıdan önce kapsamlı bir eylem planı hazırlamanıza neden olan aptal veya geçersiz bir hamle yapmaz.
Tüm terraforming büyülerle, arazinin dönüşümü çocuğun oyunudur. Her yarışın tercihlerine sahip olduğu için mantıklı.

Diplomasi, kampanyanın dışında 3 yaşındayken önemli ve eğlenceli bir rol oynamaktadır. Eğer yedek nesneler, şehirler, vb bile, bir hizip ile savaşta isenizl. düşmanlarınız devletinizle bir sınır paylaştığında sizi rahatsız ettiği gerçeği, sizinle barış yapmak için gitmiyor. Misyonlarda veya çok oyunculu diplomaside, güçlü bir imparatorluk kurmak ve her şeyi taramak için hayatta kalma ve güçlü ittifaklar sağlar.
Stratejinize bağlı olarak, bir kampanya misyonunun sonuna kadar 4-5 saat olabileceğini düşünürseniz, 3. yaştaki delving’i harcadığınız toplam zamanın bir tahmini komik görünüyor. Eğer tercih ve daha sonra çok oyunculu modda daha bekleyen kahramanlar ve becerileri-kesinlikle yarışlarda sonuna kadar tek oyunculu saat onlarca kaybedersiniz. Hepsini Öldür
Age of Wonders 3 sunucularına çevrimiçi katılma arayışınızda ortaya çıkabilecek küçük sorunlar haricinde, çok oyunculu modun deneyimi türün üst kısmına aittir. Rakip oyunlarla ilgili büyük fark, ırklar, büyüler, kahramanlar ve Benzerleri değildir.k. ama paraların iletim hızı. Age of Wonders 3, tüm oyunculara aynı anda oynamak için bir harita verir her turda hareketlerini beklemek zorunda kalmamak için. Savaşta, rakiplerin hareketinin hızlanması için bir seçenek var ama kendi. Böylece tüm büyük bir hızla ele alınır ve can sıkıntısı bile bir dakika acı olmaz.
Fantazmagorious dünyalar
Estetik açıdan bakıldığında, Harikalar 3 yaşı öncekilerden çok daha üstün ama yine de ciddi sinematiklerin yokluğunda taklit eder ve bunları statik ekranlarla değiştirir ve hikayenin açıklaması için metin kaydırır. Her şeyi önemsiyorum. Simgeler renkli ve ne temsil anlamak için yeterince büyük, iyi tasarlanmış birimleri, yakınlaştırma yaparak en iyi zevk dc animasyon ile, büyüleyici büyüler, zengin özel efektler ve uygun sesler dolu. Haritaların topografyası şaşırtıcıdır ve elbette, tüm çokgenlerin fatihlerin yolunu etkileyen şeyleri içermesinden sonra nasıl olmaz. Görsel kek üzerine krema, iki veya daha fazla ordu çatıştığı ve savaş alanında taşınan yerin daha büyük ölçekli dikkatli tasviridir.

Destanın soundtrack Serisi Overlord, Deus EX ve Unreal turnuvanın Harikalar ilk çağının soundtrack sorumlu Hollandalı besteci Michiel van den Bos tarafından düzenlendi. Soundtrack’i içeren 36 parçanın çoğu, serideki önceki başlıkların bir yeniden yapımıdır ve bazıları oyundan duymak ve çıkmak için uygunken hepsi çok hoştur. Ses efektleri, tüm haritanın dövüş büyülerinde sesler ve yaşam dolu olması, silahların kükremesi, yaralıların sesleri ve şeflerin çığlıkları ile detaylandırılır ve kendinizi fantastik atmosfere sokmanıza yardımcı olur.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code