Oyunlar

Age of Wonders

Epik Oyunlar bugünkü adını almadan önce ne yaptı?
İnsan faaliyetinin herhangi bir alanında kıtalararası işbirlikleri her zaman tematik sonuçlara sahiptir. Unutmayın, örneğin, İkinci Dünya Savaşı’nın sonu. Video oyununda age-of-wonders-1-tribute-reviewκουλτούρα böyle bir işbirliğine ticari olarak başarılı bir franchise’ın başlangıcını gösteren bir başlığın serbest bırakılması eşlik eder. 2000 yılında, yeni gelen bir geliştirici olan Hollandalı Triumph Studios, Amerikan epik MegaGames ile güçlerini birleştiriyor. İkincisi, 1991’den 1998’e kadar üretilen eğlenceli shareware oyunları ile ünlendi; bu, hepiniz Unreal Turnuvası için iyi bilinen ve bölgedeki büyük şirketlerin kulübüne otomatik olarak girdi. Bugün ünlü epik Oyunlar.

Büyük başarı FPS türünün video oyunundan geldi, epik Harikalar yaş ile tamamen farklı bir türün gücünü denemek için tereddüt etmedi. 2000’lerin serbest bırakılması, strateji türünün sularını rahatsız ederek, ılımlı grafiklerle ilgili oyun ve olumsuz ile ilgili iyi eleştiriler kazandı. Aldığı incelemelere bakılmaksızın, Harikaların ilk yaşı olağanüstü satışlar yaptı ve geliştiricilerin franchise’a devam etmesini sağladı.aynı zamanda, kendi içeriğinin yapımında ilk önce fell face takipçileri.

Bir varmış bir yokmuş……Bir daha!
Bir fantezi ortamında gerçekleşen senaryolar, her zaman oyun dünyasını “iyi” ve “kötü adamlar” a bölen özdeş bir anlatıyı takip eder. Harikalar Çağı, gururlu Elfler yöneten fantastik bir ülkede seyahat. Büyücü Kral ınioch’un egemenliği altında, Kraliyet bahçesindeki tüm ırklara, Harikalar Vadisinde, ışık ve karanlığın güçleri, hiçbir şeyi rahatsız etmediğim sabit bir dengede. Bütün bunlar, elbette, insanlar elflerin efsanevi topraklarında görünüşlerini yaparken. Onları dikkatli bir şekilde inceleyerek, bilge Elfler, önceki cennetten ekşi bir notta ihraç edilen insanlara sığınma sunacaksanız endişe duyuyorlar. Krallığın diğer ırklarından farklı olarak, iyiye veya kötüye çağrı açıktır, insanlar yıkım ve vahşet için doyumsuz bir iştahtır. Aynı zamanda, bunların önemli bir yüzdesi, barışçıl arayışlara ve manevi şeylerin sevgisine şiddetle eğiliyor. Magnanimity sayesinde, Elfler dengeyi bozmamak için onları yakından izleyerek, insanlara kendi krallığının bir kısmını vazgeçmeye karar verirler.

Ne yazık ki, insanların şiddetli doğası hakim, insanlar Elflerin yönetişiminde “τσινάει” olmaya başladı ve sonuç Inioch Sarayı kapılarında bir insan ordusunun ortaya çıkmasıdır. Saldırı onların Kral ile birlikte katledilen Elfler hazırlıksız yakalar. Katliamdan, sadece Inioch’un çocukları, kızı Julia ve oğlu Meandor’dan kurtulurlar. Merkezi otoritenin çökmesi, Elfler ile krallığın diğer yarışları arasında bölünmeler yaratır ve sonuç olarak bir iplikle asılma şansı olur. Inioch’un çocukları, evlerinden uzaklaştı ve akrabalarının katledilmesini izlemek zorunda kaldı, bunlar yüz yüze getirmek için yavaş olmayan özel sokaklar.




Prenses Julia, annesinin yetkilileri tarafından γαλουχημένη, sırların korunması ve krallığın tüm ırklarının korunması ile görevli gizli bir toplum olan Bekçilerin etrafında toplanıyor. Prens Meandor, kırık psikolojiyle ve insanlar için nefretle dolu, Karanlık Elfler bölgesinde dolaşıyor ve onları tüm insanların yok edilmesine ve yeni bir şeyler düzenine götürmeye yemin ediyor. Yukarıdaki gerçekler vadinin bekçileri ve fırtınalar kült yaratılmasına yol, iki harikalar yaş kampanyaların aynı sayıda çalıştırmak için zorlar. Birkaç saat boyunca her iki kampanya da sizi Harikalar çağında meşgul etmesi gereken tek içerik değilse. Her şeyden önce, bir kampanyada ilerleme, ziyaret edebileceğiniz iki yoldan birini seçeceğiniz krallığın genel haritasında yapılır. Oyunun tekrarlanabilirliğini otomatik olarak artıran öğe, seçimden önce ilerlemenizi “kaydedebilir” ve ardından mevcut tüm parçaları görerek farklı bir yolu kaydetmek ve takip etmek için “yeniden yükleyin”. Alacak yönüne bağlı olarak, kurs boyunca değişikliklerin ve son senaryoda sahip olacağınızı söylemeden gider.

Dönüş, dönüş, dönüş
Harikalar Çağı, yeterli RPG öğesiyle “süslenmiş” saf yetiştirilmiş sıra tabanlı strateji kategorisine aittir. Eğer şöhret yürüyüşüne gitmeden önce işlemek için daha fazla gibi oyunun 12 yarışları hangisinin karar verecektir. Mevcut ırklar mevcut senaryo ile gitmek ve hep birlikte görüntülenmez akılda olması, Elfler, Cüceler, insanlar, Yarıları ve benzeri komuta seçin.k. Yarışın seçiminin oyun biçimini önemli ölçüde şekillendireceği açıktır. Diğer ırklar büyünün işlenmesinde, diğerlerinin melee’ye yeteneğine sahiptir.l. Aynı zamanda, her yarış, sadece görünüşte değil, aynı zamanda güçte, darbelerin gücü ve özel yeteneklerde farklılık gösteren savaşçıların savaşçıları listesinde yer almaktadır. İstediğiniz yarışı seçmeden önce, becerilere bir göz atın, aynı zamanda yarışların geri kalanıyla olan ilişkilerinde. Diplomasi tek oyunculu ve çok oyunculu belirleyici bir rol oynamaktadır. Bir düşman ırkının şehri işgal eğer sorunların çok sayıda karşı karşıya gelecek. Şahsen, Elfleri bir Goblin şehri işgal ederek, içinde sürekli güçlü bir ordu tutmak zorunda kaldım. Bir sonraki şehre, yoğun şehre vurmak için orduyu hareket ettirdiğimde… ρεμπέλεεε Goblinler tarafından fethedildi ve onu almak zorunda kaldı. Diplomatik ilişkilere girmeden önce, ırkların uyumunu düşünün.x. kötü ırklar, iyi ırklardan ve nötr değişim taraflarından kolaylıkla nefret ediyorlar. Harita senaryosunda, bu alanların çoğu savaş sis mücadele ve açık ordu ile onları geçmek zorunda. Tüm haritaların anlamak isteyen şehirlerle ve paha biçilmez hizmetler sunan binalarla dolu olduğunu düşünüyorsanız, keşif sizi uzun süre meşgul edecektir. Amacınız için en yararlı biri için, yuvarlak başına ekonomik yardım sağlayan binalar vardır.x. çiftlikler, madenler, sendikalar. Sihirbaz Kuleleri, araştırmayı ne zaman tamamlanacağını beklemek yerine altın harcayarak büyü satın almanın iyi bir yoludur. Zindanlar ve canavarların mağaraları, kafatasları, canavarları yakalayarak ve zenginliklerini toplayarak eğlenmeyi ziyaret edersiniz.

Birkaç bina geçici olarak, bir ücret karşılığında onları eğitmek, kalıcı seviyesini Yukarı iterek, onları tedavi etmek ve onları korumak için, savaşçıların becerilerini güçlendirmek için var. Sunaklar size büyük bir güç (ateş, kutsal, buz, ölüm) sihirli bir atış sağlayan, Harikalar yaşına başka bir boyut verir.l.) harita üzerinde belirli bir noktada açığa ve “doldurmak” zaman yeniden kullanabilirsiniz. Kaynak yönetimi, komutunuz altındaki şehirlerde yapılır. Şehirlerde ordularınızı arttırarak yeni birimler yetiştiriyoruz ve her yarış için en güçlü olanı “kilidini açacak”. Ayrıca güçlü birimlere erişim kazanıyor ve sürekli para düşmek üretmek kesintisiz mal koyarak, bir kuşatma durumunda dayanacak daha güçlü bir şans yaparak, şehirler yükseltebilirsiniz. Sadece en büyük şehirler maksimum büyümeye dokunabilir, daha küçük belirli bir noktaya kadar yükseltilecektir.
Ezmek, öldürmek ve yok

Eğer mali düzenlemek sonra, bu, zeka, savaş keyfi başlar. Bir ordunun simgesi maksimum 8 üniteye kadar olabilir, ancak neyse ki, yapabileceğiniz orduların bir sınırlaması vardır. Bununla birlikte, aşırıya kaçmayın, çünkü ordular bakımlıdır ve kasiyerin hızla boşalmasını görebilirsiniz. Birimler yakın, menzilli ve kuşatma. Ordu, mutlaka sahip olması gereken bir şehirde saldırır ve kuşatma silahı aksi takdirde duvarları ihlal edemez ve kapıların önünde bir aptal gibi oturur. Sadece iki ordu aynı Kare işgal, sen bayram için savaş alınır. Arka menzilli birimleri yerleştirerek, daha sonra tehlikede olmadan, ölümcül mermiler ile düşman hatları drizzle olabilir. Klasik melee birimleri en ağır ve geliyor kadar kesmek için doğrultusunda ilk vardır. Sihirbazlar ve din adamları her çatışmada ihtiyaç duyarlar ve başarılı bir iş yaparlar, yaralıları iyileştirir ve gerektiğinde büyülü saldırıları serbest bırakır.

Harita üzerinde ve savaş alanında pasta olarak kullanımı kolaydır. Ordular ve yalnız birimler Might & Magic Heroes gibi, hareket noktaları ile orantılı bir mesafe seyahat etmek. Ünitenizi, hareket noktalarını aştığı noktaya gönderdiğinizde, ekstra adımlar haritada karanlık olarak tasvir edilir. Savaşta, menzilli birimler ve büyü tekerlekleri, kişinin etrafında, saldırıların yeterli olduğu çevreyi özetleyen bir ilmik görüntüler.
“Sapkınları öldür” veya “şehri fethetti” gibi bazı görevler tekrarlayan hale gelir.
Savaşta bir birim tıklayarak, kullanmak için genel özellikleri ve özel yeteneklerini görebilirsiniz. Haritadaki bir orduya tıklayarak, bazı birimleri serbest bırakarak daha küçük parçalara girme yeteneğine sahip olan tüm birimleri göreceksiniz. Yetim birimler harita üzerinde bir süre dolaşmak ve başka bir orduya gömmek yoksa, size karşı çevirmek olasıdır. Düşmanca bir ırka ait birimler, onlar orduda iken dönüş her zaman size karşı, onlar çok düşük moral var. Harikalar çağının RPG kısmı kahraman ve birimlerinin yükseltme ile ilgilenir. Her ikisi de savaşlarda öldürür xp kazanmak ve seviyeleri yukarı gitmek. Birimler “madalya” kazanırken ve ana istatistikleri arttırırken, cetvelin güçlendirilmesi çok fazla düşünce ve Seçenek gerektirir. Kahraman temel nitelikleri (saldırı, savunma, hasar, direnç) yükselterek beceri noktalarını geçirebilirsiniz…) ya da hayatı kolaylaştıracak yetenekleri kazanmak için. Yeteneklerin listesi uzun ve alevler atmak ve mağaralarda hakkında tarama yeteneği kadar düşmanlara terör neden yeteneği, zihninizi uyan içerir, sen soğuk işleyebilir, ve dağlara tırmanma!

Kampanyalara ek olarak, Age of Wonders, orduların yönetiminde yeteneklerinizi denemek için 22 ayrı senaryo sunar. “kendiniz yapın” sevenler tadını çıkarırken, yerleşik düzenleyiciyi kullanabilir ve kendi yarış pistlerinizi oluşturabilirsiniz. Şimdi, editörlerle sıkıldıysanız, internette bir yolculuk, birçok, uzun saatler boyunca oyun oynayabileceğiniz kullanıcılar tarafından yapılan düzinelerce Haritayı ortaya çıkaracaktır.
Çok fazla horoz nerede…
Harikalar yaş bir veya birkaç arkadaş ile çok oyunculu maçlar için idealdir. Epik savaşlarda ve 12 kabile ve benzer sayıda rakiple yer alabilirsiniz, ancak bunu yaparsanız, tüm hareketlerini bitirene kadar kendinizi büyük bir sabrıyla kollayın. Bire bir seviyesinde, hareketler hızlı bir şekilde yapılır ve takip edilen strateji, rakibin ve ‘ nin aşağıdaki imha edilmesinden önce, Haritadaki tüm nötr kaynakların ve şehirlerin işgalidir.
Büyüteç getirin!
Harikalar çağındaki grafikler, serbest bırakıldığı süreyi dikkate alarak, sadece işlevseldir. Birimler minyatür ve κακοφτιαγμένες olarak tasvir edilir, bu nedenle bazı πικέλιασμα göreceksiniz. Zoom, neyse ki varolmaz, çünkü sürücülerdeki bir “zoom”, tasarımını kendi sefaletlerini ortaya çıkaracaktır. Hareket ettiğiniz harita yalnızca toplam pencere eyleminin 1 / 4’ü, minimap tarafından işgal edilen alanın geri kalanı, durum menüsü ve neler olup bittiğini metinde okuduğunuz bir yer. Her şeyi en aza indirebilir ve sadece ana Haritayı terk edebilirsiniz, ancak istediğiniz zaman tüm bilgilere ihtiyacınız olduğu için oyunu böyle oynayamazsınız. İlkel grafikler, berbat animasyonu doldurmak için geliyor. Militanlar saldırılarını tek bir parça hamle ile yerine getirirler, saçma noktaya kadar serttirler. Büyüler φθηνιάρικα görsel efektler üretir, sadece kahkaha bir sinematik film beklerseniz bir süre neden olabilir, orijinaline sadık kalır.gerçekten değer. Başka bir küçük pozitif, örneğin, yaprak gibi sayfaların hareketi gibi simgelerin ve genel kullanıcı arayüzünün tasarımıdır.

Ses esasen iki bölüme ayrılmıştır. Haritayı geçerken, her zaman arka planda güzel bir arka plan müziğine sahip olacaksınız, bu da sürekli olarak değişen ton ve Harikalar çağının tüm fantezi temasıyla “eldiven” e uyacaktır. İlk birkaç kavgada, hareket ettiklerinde ünitelerin άκομψους seslerini ve lovelorn’un acısının komik iniltesini dinlerken kahkahalarla güleceksiniz. Önümüzdeki birkaç savaş sesi kapatacağım!

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code