Oyunlar

Assetto Corsa

Yarış Simülatörlerinin üstü için güçlü bir rakip.
Şoförün kapısını açıp Laferrari’m yepyeni içine giriyorum. Başlamadan önce, kaskın içinden güzel görünüp görünmediğimi görmek için aynaya bir bakış atarım. Benim kalp atışı zaten 963 beygir gücü ile bu Ferrari supercar başlatmak için hareket, direksiyon okşayarak ve yavaş yavaş bunu yaparken, tırmanmaya başladı.
Aniden, kırmızı canavar onun av gibi asfalt kilometre yutmaya istekli kızgın bir aslan gibi kükreme başlar. Yeşil ışıklar yanar, benim canavar çalıştırmak için Şimdi ücretsiz! LaFerrari, Monza pistinde milleri çılgınca yutuyor ve zaman içinde dt, Rettifilo chicane’e varıyorum. Aynaya bir göz daha atarım ve üç rakip kılavuzun yoldan ve hava kesiminden geldiğini görüyorum… sürücülerin geri kalanı çarpışmayı önlemek için manevra yaparken, onların korumaları izler sürmek.

Ben dönüş Biassano çıkıp ve bana 240 mil Della Roggia chicane için başlık olarak hız yükliyorum. İtme ile rakip bir rehber, ama bizden duvara sarılmak şekilde değil hız kısa keser. Kuvvet geri bildirimi başlar… iç κερμπς üzerinden geçerken sinirleniyor, tekerleklerdeki kavramayı kaybediyorum ve spinners yapıyorum ve rakiplerimden üçü de var.
Yarışa geri döndüm ve bunu bilmeden önce, zaten son dönüşe doğru gidiyorum. Motor bana ama kapanmış gibi görünüyor. Yan elektrik motoru şükürler olsun ki, beni hızıyla çukurlara götürmeyi taahhüt ediyor… kaplumbağa gerekli onarım yapmak için. Onarımlar, Laferrari’nin her zamankinden daha şiddetli görünmesi için çukurlardan yapılmıştır. Yarış şimdi başlıyor!

Hız ihtiyacı
Kunos Simulazioni 2005 yılında kurulan bir İtalyan geliştirme şirketidir. Evotek Mühendisliği ve PureTech Racing gibi çeşitli şirketlerden eğitim programları üzerinde hem oyunlar hem de diğerlerinin yanı sıra kullanılacak hizmetler gibi sürüş simülatörlerinin geliştirilmesinde uzmanlaşmıştır. Kunos’un simülatörleri, profesyonel motor spor grupları tarafından değil, aynı zamanda çeşitli sürüş okullarında da kullanılmaktadır.
Geliştirilen ilk yarış, 2006 yılında piyasaya sürülen mükemmel NetKar Pro’du. Önümüzdeki üç yıl içinde, yani 2007 ve 2009, iki ücretsiz oyunlar, Marangoni tepe tırmanma simülatörü ve Trofeo Abarth 500 sundu. Sonraki durak, 2010 yılında piyasaya sürülen ve bugüne kadar yakın işbirliği yaptığı tanınmış inşaat firması spor otomobilinin modellerini içeren Ferrari sanal Akademisi idi. Kunos, birkaç çalışanı olan bağımsız bir programlama şirketidir, ancak motor sporları ve yarış simülatörleri için büyük bir tutkuyla. Aslında, bu çalışmada ve iki Yunan geliştiriciler, o Aristotelis Vasilakos (araba taşıma, fizik, UI) ve Ithomeneas Mitsotakis (UI programlama/tasarım).

Motorlarınızı başlatın
Kunos’un en yeni “çocuğu” Assetto Corsa, sizi ekranlarınızda özel olarak tasarlanmış rotalar aracılığıyla bir Araba sürme deneyimini mümkün olduğunca sadakatle almayı amaçlayan bir yarış oyunu. Geliştirme, 2010 yılında kunos ile 2011 yılında yeni unvanını resmen duyurmaya başladı. Aynı yıl, İtalyan geliştirme şirketi, kendi oyun motorunu, AC motorunu yarattı ve sonunda bunun gelişimine transfer oldu.
Assetto Corsa ile olan ilgim, netkar Pro sahipleri için oyunun bir Teknik Önizleme demosu sunulduğunda 2013 yılının Şubat ayında başlatıldı. İlk saatlerden itibaren Kunos’un temel amacının bir olduğunu fark ettim: gerçek bir arabanın kokpitinde olduğunuzu hissettirmek için. Teknoloji önizleme sürümü sadece bir araba (Lotus Elise SC) ve bir devre içerse de, Magione, 60 saatten fazla tutmayı başarmıştı. Kasım 2013’te, AC bu program aracılığıyla Steam’de erken formda kullanıma sunuldu, toplulukla sürekli olarak geri bildirim vermek için Erken Erişim ve Kunos her iki haftada bir yeni güncellemeler ekliyor. Oyunun son sürümü nihayet 19 Aralık 2014’te piyasaya sürüldü ve Kunos, assetto Corsa’yı önümüzdeki birkaç yıl boyunca ücretsiz ve ücretli DLC aracılığıyla yeni içerikle destekleyeceğini açıkladı.

Arabalar ve parçalar
Assetto Corsa biraz değişti ve bugüne kadar görünümünün ilk gününden itibaren daha fazla özellik ve içerik kazandı. Bununla birlikte, Forza Motorsport ve Gran Turismo gibi oyunlarla karşılaştır bir hata olur. Bir yandan, Simcades kategorisindeki belirli yarış, Arcade ve Simülasyon yarışlarının bir karışımı olarak tarif edebiliriz.
Şu anda, oyunda Kunos ekledi resmi arabalar, (mods saymak değil) yeterli 43. İlk bakışta, teklif edilenlerle ilgili olarak, örneğin, Gran Turismo 6’da, sayısı 1100’ü aşıyor gibi görünüyor. Bununla birlikte, bunların çoğunun aynı arabanın farklı varyasyonları olduğuna dikkat edilmelidir (gerçekten, kimin ihtiyacı vardır… 40 + Nissan Skyline;) çoğunlukla aynı işleme sahipsiniz.

Assetto Corsa durumunda, her otomobil yolda farklı bir davranışa sahiptir ve iki karşılaştırılmış otomobil aynı kategoride (GT, GTR, Supercar, vb.) olsa bile farklı bir sürüş deneyimi sunar.). Ferrari, Alfa Romeo, BMW, Mercedes, Pagani, Lotus ve McLaren gibi Çeşitli üreticilerin mevcut otomobilleri ve son zamanlarda RUF CTR Yellowbird ekledi ve yakında liste ve Nissan ve diğer çeşitli Japon otomobillerinde görülmesi bekleniyor.
Kunos’un merkezi, Roma’da tanınmış Vallelunga pistinin içinde yer almaktadır. Bu, İtalyan geliştirme şirketinin, Kunos’a yardımcı olan profesyonel sürücülerle yakından çalıştığı anlamına gelir, böylece her aracın taşınması, ilgili gerçek modellerin sürüş davranışına mümkün olduğunca yakın olacaktır. Bu, şirketin gerekli tüm telemetri verilerini sağlayan otomobil üreticileri ile işbirliği ile birlikte elde edilir. Gördüğünüz gibi, yeni bir otomobilin eklenmesi de büyük bir bütçe gerektiren çok zaman alıcı bir süreçtir.

Rotalar ile ilgili olarak, sayı 14’te duruyor, ayrıca sürüklenme için özel olarak tasarlanmış bir parça ve sürükleme yarışları için tasarlanmış bir parça da var. Her devrenin teknoloji lazer tarama kullanımı ile oluşturulduğunu belirtmek gerekir. Bu pratik olarak, her parçanın oyunda büyük bir doğrulukla gerçekleştiği anlamına gelir, çünkü yolun morfolojisi, asfalttaki çatlaklara, her santiminin olması gerektiği gibi temsil edildiği anlamına gelir. Güzergah listesi, Monza, Nurburgring, Silverstone, Imola, Spa Francorchamps ve heyecan verici Norchleife gibi tanınmış isimleri içerir. Ayrıca NetKar Pro yenilenir Trento-Bondone Hillclimb döner dahildir.
Gerçekçi kullanım ve tutkulu modding topluluğu sağlam bir temel oluşturdu, böylece Assetto Corsa önde gelen bir yarış simülatörü olarak ortaya çıktı.
Sürüş mükemmellik
Daha önce de söylediğim gibi, Assetto Corsa’nın Kunos otomobillerinin amacı mümkün olduğunca gerçekçi davranmak ve çok büyük ölçüde başarılı olmak. İtalyan şirketin önerisi PC için yarış Simülatörleri en gerçekçi taşıma sağlar ve iRacing ile türün en gelişmiş lastik modeli sunuyor.

Bu, yukarıda belirtildiği gibi, hem otomobil imalatındaki şirketler tarafından sağlanan veriler nedeniyle hem de işbirliği yaptığı profesyonel sürücülerin geri bildirimlerinden elde edilir. Sen klavye ve gamepad ile oynayabilirsiniz, ancak kuvvet geribildirim ile kaliteli Dönme Dolap bağlarsanız sonuna kadar Assetto Corsa keyfine varacaksınız. Bu durumda, aracın her tepkisini, tekerleklerin aşırı ısınmasının yapışma eksikliğini veya hatta direksiyon kilidini hissedeceksiniz. Eğer farklı davranacaktır her biri sürücü araba, evcilleştirmek için çalışırken her fırsatta, her chicane sizin için keyifli bir meydan okuma olacaktır.
Eğer elinizde tekerlek o yakalamak ile oyunun araba işlemek için öğrenmek için düşünüyorsanız, düşüncelerinizi gözden geçirmek için iyi olurdu. Oyunun kullanımı oldukça zordur ve daha iyi hale getirmek için sabır ve azim gerekir. Özellikle tüm yardımlar kapatıldığında, kırılma noktalarını öğrenmek için arabayı dikkatle ele almanız ve mümkün olan en yüksek hızda virajdan çıkmak için üzerine bastığınızda. Etkinleştirme, ABS ve Çekiş Kontrolü gibi sürüş Asistanı olsa da, Kunos’un simülasyonu daha kolay hale gelir ve daha gerçekçi bir şema denemeye hazır olana kadar kontrollerle kendinizi iklimlendirmenizi sağlar.

Her yarıştan önce aracın kurulumunda değişiklik yapabilir ve frenler, aktarma organları, yakıt ve lastikler gibi çok sayıda öğe ayarlayabilirsiniz. Sonuncuya gelince, sağladıkları kavrama sıcak olduklarında artar ve doğru sıcaklığa ulaşırlar, bu nedenle arabanıza çok fazla basmamak için ilk turda iyi olur, bir irade hala soğuktur. Genel olarak, sürüş en keyfine varacaksınız, her seferinde saniyenin birkaç onda tarafından zamanınızı indirmeye çalışın zaman. Otomobilleri sınırlarına getirme arayışınızda, mekanik parçalara dikkat etmenin yanı sıra, hem aracın dış görünümünü hem de fiziği etkileyen hasar modeline dikkat etmek iyi olur; makineyi elinize alabileceğiniz durumlar vardır!
Oyun modları




Oyun modlarında ücretsiz uygulama klasik seçenekleri, A. I., kariyer, kaput, zaman saldırı, sürüklenme, Sürükle yarış ve özel etkinlikler karşı tek Yarış bulmak ve istediğiniz ayarları ile kendi sunucu kurulum yeteneği ile çevrimiçi çok oyunculu sağlar. Ayrıca yerel bir lan server Kur, diğer oyuncuların sunucuları günlük ve ya.

Kariyer kademelere ayrılır ve bir sonraki kilidini açmak için, diğer şeylerin yanı sıra, yarış ve zaman denemeleri olayların bir dizi madalya (altın, gümüş, Bronz) kazanmak gerekir ve katılmak için çeşitli Şampiyonaları vardır. Aynı zamanda, kariyer modunda ilerledikçe, yeni-hızlı arabaların kilidini açın. Kalan modlarda, Tüm araçlar ilk etapta kilidi açılır.
Bir kapakta mümkün olduğunca çok düşük zaman yapmaya çalışırken kendi başınıza koşuyorsunuz, zaman saldırısında olabildiğince çok Kontrol Noktasından geçmek zorunda olduğunuz zamana karşı duruyorsunuz. Çoğu zaman internette ciddi oyuncuların yüzünü çizdim, ancak hız için biraz ihtiyaç duyduklarını düşünen sürücülere rastladığım bazı durumlar vardı. Genel olarak, ya çok agresif oynayacak ya da bir yarışı yok etmek için ters yönde sürecek olan griefers’a karşı olacaksınız. Bununla birlikte, çok oyunculu modda, gecikme fark etmemek için düşük ping ile sunuculara bağlanmanız önerilir.

Modding ve topluluk
Çok sayıda araç ve rotanın olmaması, Assetto Corsa’yı ilk andan itibaren kucaklayan yetenekli modderlerle tanışmak için geliyor. Modders bu zamana kadar 100’den fazla çalışma (gerçek veya hayali) ve düzinelerce araba yarattı. Modların kalitesi, çoğu durumda, Kunos, şirketin oyunun temel paketine eklediği Shelby Cobra örneğinde olduğu gibi, modder ile işbirliği yaparak ve otomobilin imalat şirketinden kullanımı için resmi izinleri alarak. Assetto Corsa’nın resmi forumuna bir göz atarak, geliştirilme aşamasındadır, geçmişte tanınmış modderlerden düzinelerce modun rFactor ile uğraştığını ve hız için yaşadığını göreceksiniz. Ayrıca, zaten mevcut oyuna eşlik eden çeşitli uygulamalar oluşturdular.
Bunlar, diğerlerinin yanı sıra, liderler, performans göstergeleri, otomobilin mekanik parçaları için widget’lar ve daha pek çok şey içeren ekranda gösterebileceğiniz çeşitli widget’lardır. Modders kunos resmi geliştirme araçları üzerinde ellerini var ve zaten Assetto Corsa içerik daha çeşitli ve miktar ekler mods çok sayıda oluşturduk.

Güzel görünüyorsun.
Assetto Corsa teknik alanında oldukça iyi yapıyor, hayal kırıklığına uğramayacağınız güzel bir görsel efekt sunuyor. Aracın modelleri yüksek çözünürlükte ve hem dış görünüşleri hem de dahili olarak mutlak sadakat ile oyuna aktarılmıştır. Lazerle taranan parçalar morfolojisinde değil, aynı zamanda çevrede hassasiyetle sunulmaktadır. Ayrıca, aralarından seçim yapabileceğiniz çeşitli post-processing önayarları, diğer şeylerin yanı sıra, parçalarındaki Yıldırım ve grafiklerin genel tarzı da mevcuttur.
Modellerin sadık temsiline modern bir anti-aliasing ve olası eşlik etmez. kusurlar birkaç, her parçanın görünümü çok daha fazladır. Ses, her araba farklı “chirps” ve ses parçasının kalitesi, Blizzard (Diablo III için) ve Ubisoft (Far Cry) gibi birçok şirket tarafından kullanılan FMOD sayesinde yüksek seviyede bulunur. Güzel bir küçük ayrıntı, yerde olduğunuzda sizinle birlikte sürüklediğiniz çakıl taşlarını dinleyecek olmanızdır.

Damalı bayrak düşüyor
Bugüne kadar görünümünün ilk gününden itibaren Assetto Corsa’nın gelişimi belirgindir. Birçok alanda yapılan gelişme ve Kunos’un tutkusu ve modders, Assetto Corsa’yı İracing ile Pcdazí’deki Yarış Simülatörlerinin tepesine getiriyor. Komut türünün en gelişmiş ve gerçekçi modelini ve yaratmayı bırakmayacak bir modding topluluğuyla sunan Assetto Corsa, önümüzdeki birkaç yıl içinde yıldızı olmak için tüm önkoşullara sahiptir.
Böyle A. I. gibi bazı alanlarda tabii uyum iyileştirme, 45 Euro fiyatı bir buhar oyunun verileri için oldukça yüksek iken! Geçici olarak Winer satışlarında 31,5 euro’da bulacaksınız-zaten tatil için bütçenizi tüketmediyseniz-Oculus Rift’i desteklerken. Madde üzerinde, spor için yaşayan bir ülkedeki İtalyan yaratımı, Yarış Simülatörlerinin tüm hayranları için heyecan verici bir deneyim sağlamayı asla bırakmaz.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code