Oyunlar

Battlefleet Gothic: Armada

Sapkınlık, kaos ve savaş.
Gerçek zamanlı strateji burada ve birkaç yıl ihmal edilmiş ve oyun evreninin biraz unutulmuş bir alanı. Türlerin büyük AAA bültenleri daha nadirdir ve πεφταστεριού görüntülemekten ve daha uzun süre neredeyse sadece Starcraft ve kahramanlar şirketinin açılımlarıyla sınırlıdır. Neyse ki bizim için-bir zamanlar PC oyun dünyasında son derece popüler olan görkemli oyun türünün sadık takipçisi-her seferinde görünüşlerini bültenleri, bu türün kalplerimizde ve hafızamızda ve gerçek şimdiki zamanımızda hala hayatta olduğunu hatırlatan küçük geliştirme şirketleri haline getiriyor.

Tabii ki, bu tür bültenler, endüstrinin durgun sularını karıştırmazsınız veya yaratıcıları için bir sayman faktörünün karını kırmazsınız. Bununla birlikte, yaptıkları, bir zamanlar ne olduğunu bize hatırlatmak ve kalplerimizi belki bir gün olacağı umuduyla doldurmaktır. Gri Goo, Homeworld: Kharak çölleri ve güneş İmparatorluğu’nun günahları gibi bültenler, türün hala sunabileceği çok şey olduğunu kanıtlıyor, ancak aynı zamanda onu diriltmeyi ve önceki ihtişamına geri getirmeyi başarıyorlar. Muhtemelen oyun dünyası ve endüstrinin gerçekliği, yukarıdaki umutun boşuna olduğu ve RTS’NİN az sayıdaki ve hatta parlak sürümlerin yalnızca sınırlı bir başarıya sahip olacağını kabul etmemiz gerektiği ölçüde değişti.

Yukarıdaki ilişkisel deliryum, bugün analiz edeceğimiz oyundan kaynaklanıyor, Battlefleet Gothic: Armada, şimdi modern RTS Kalesinin tartışmasız bir üyesi ve bu tür için umutlarımızın inşası için bir neden. Tanınmış olmayan geliştirme şirketi Tindalos Interactive tarafından geliştirilen Battlefleet Gothic: Armada, Warhammer 40k efsanevi evrenine monte edilmiş bir strateji oyunu, oyuncu πομπωδην uzay Savaşı. Bu nedenle, zırh uzay koymak iyi İmparator dua ve acımasız uzay eylem dolu bir yolculuk için hazır olsun.

Uzun kafirler için İmparator, çölde soğuk live
Battlefleet Gotik: Armada tahta oyunu Battlefleet Gotik Oyunlar Atölyesi etkilenir ve Warhammer 40K geniş mitinde σεναριακά yerleştirilir. Kampanyada gerçekleşen olaylar, Gotik savaşın olaylarına dayanmaktadır, çünkü bunlar Gordon Rennie’nin ilgili kitap dizisinin evreninin özünde kaydedildi. Warhammer 40K’NIN cazibesi olan dipsiz çukura özel olanlarınız, muhtemelen hikaye hakkında ne olduğunu yukarı ve aşağı biliyorsunuz. Ama Tanrı sizi korusun çünkü Warhammer 40K dünyasına ve özellikle Battlefield Gothic: Armada olaylarına çok kısa bir giriş yapmama izin verin.

Warhammer 40K, orijinal Warhammer evrenimizin fütüristik versiyonudur-sayısız masa oyunları, kitap ve tabii ki oyun doğurdu bir fantezi evren. Uzak gelecekte geliştiği gerçeğine rağmen ve-bilimkurgu türüyle tam uyum içinde-galaksiler arası medeniyetler ve teknolojilerle ilgilenir, aynı zamanda atalarının Warhammer’dan türetilen birçok fantezi unsuru da bir çeşit alaşım yaratır. Uzay gemileri ve ileri teknoloji, mistik, neredeyse büyülü, spiritüalizmin örtüsü, fanatik olarak θεοκρατούμενες imparatorluklar, korsanlar, orklar ve genel bir fantezi Ortaçağ kültürü ve estetiği ile el ele gidiyor.

Evrende bu gerçekleşir ve Battlefleet Gotik: Armada. Özellikle, galaksinin uzak bir bölgesinde, Gotik sektör olarak adlandırılan, insan İmparatorluğu, imparatora olan inancını kaybeden yetkililere korsanlar ve hainler tarafından sürekli istilalarla tehdit edilen kontrolü ve düzeni korumak için mücadele ediyor-onları anında sapkın hale getiren ve onları yok eden bir gerçek. İmparatorluk bu, aslında, galaksinin iktidar gücü, insanoğlunun ölümsüz imparatorunun fiili bir lideri ile, denekleri tarafından bir tanrı olarak çirkin bir hevesle ibadet ediyor. Tanrı-imparator’un ibadeti, imparatorluğun en önemli belirleyici unsurudur, bütün bir kültürdür ve kültür, teokratik şeylerin doğru algısı etrafında dönerken, buna ait karakterlerin motifleri imparatora sadık hizmette sınırlıdır ve bunun iradesiyle herhangi bir istisnanın ortadan kaldırılması.




Yeni ve aynı zamanda eski bir düşman
Kampanyanın başlangıcından itibaren Gotik sektördeki imparatorluk filosunun bir yetkilisi olan Captain Spire rolünü üstlenirsiniz. Imperial space outpost’tan gönderilen bir sıkıntı sinyali nedeniyle, durumu gidip kontrol etmeyi taahhüt edersiniz. Bir kez sen-si olmak orada hiçbir kurtulan ve tüm durum kaos güçleri tarafından iyi planlanmış bir Pusu olduğunu fark yakında oraya. Eğer hızlı bir kaçış çalıştırmak için yönetmek sonra bölgede yeni bir düşman karşılaşmak nasıl göstermek için imparatorluğun yerel karargahına dönmek ve kaos güçlerinin büyük bir filo Gotik sektörün sınırlarına yerleştirilir.

Bu filo, kaos güçlerinin savaş ağası ve imparatorluğun yeminli düşmanı olan Despoiler’e aittir. Kaos güçleri, imparatorluğun tam tersi ve galaksinin Fethi için savaşta tarihsel düşmandır. Öncelikle diğer boyutlardan gelin ve insan zihnini bozma yeteneğine sahip olun. Metafizik kökeninden dolayı öncelikle terörün gözü olarak adlandırılan ve boyutlar arasında en büyük yarık olduğu bir galaksinin noktasında karşılaşılmaktadır. Terörün gözü ile Gotik sektör arasındaki büyük mesafeden dolayı, Kaptan Spire tarafından filonun ani nişanlanması, galaksinin zaten πολυταραγμένο sektöründe ajitasyon yaratır. Yani Amiral tanıtımından sonra, Spire-yani sen-aynı zamanda Abaddon hareketlerini izlerken ve sırasıyla onlara tepki ise korsanların düzenli saldırıları karşı karşıya galakside düzeni sağlamak için taahhüt edecektir.

Kapmak için yukarı
Kampanyanın önsözünde meydana gelen bu olaylar, Battlefleet Gothic: Armada arsasını başlatmaya başladı. On beş ila yirmi saat süren bir kampanyada uzanan ve epik savaşlar, sürekli arsa katlanmış, uzay kovalamaca ve Warhammer 40k evrenin unsurlarının sadık uyarlaması ile elde ettiği sonsuz tematik ve estetik zenginlik içeren bir arsa. Bu nedenle ilginiz, bu maceranın destanının başından sonuna kadar tamamlanmadan kalacaktır. Serinin sadık taraftarları, Battlefleet Gothic: Armada, A’nın evi gibi ve Warhammer 40K lor zenginliğini doğru bir şekilde yansıtmak için verilen büyük ilgi gibi, her yerde oldukça açıktır-arsa, karakterler, isimler ve diyaloglar görsel ve sesli alan ile ilgili estetik seçeneklere kadar.

Ne yazık ki, ancak, içerdekiler için, önünüzde buluşacak dünyanın tarihine bazı giriş var. Oyun zaten bazı şeyler biliyorum varsayımı yaparak neler olup bittiğini takip izin verir. Geliştiricilerin bu kararı, dünyanın gereksiz ve aceleci olmadan daha gerçek görünmesini sağladığı için çift kenarlı bir kılıç gibi çalışıyor; diğeri ise bu dünyada yeni oyuncular için bir erişim engeli yaratıyor. Bununla birlikte, durumun, senaryonun doğru bir şekilde yürütülmesi ve dünyanın genel atmosferi sizi uzaklaştıracak ve heretics’i kovaladığınızı bilmeden önce, “İmparatoru Selamla” bağırırken başlarını kesmek ve Battlefleet Gothic: Armada ile zamanınızın sonuna kadar bu evrenle daha da ilerlemek isteyeceksiniz.
Gotik sektöründe dengeyi geri
Her zamanki gibi kampanya, iki oyun ekseninden, Gotik sektörün yönetiminin sıra tabanlı kısmından ve savaşların gerçek zamanlı strateji kısmından oluşur. İki ilk filonuzu yönetmek ve daha sonra kullanmak için hangi savaşlarda seçmek için lütfen. Her turda, saldırı altındaki alanların her zaman daha küçük olan sınırlı sayıda çatışmaya katılma fırsatınız var. Yani size kazanabilirsiniz ya da ne en önemli ne dayalı alacak ne savaşlar dikkatle ve strateji doğruluğu ile seçmek zorunda. Amacınız bölgede göreceli bir denge tutmaktır, bu yüzden hem Ork hem de Eldar ve yozlaşmış hainlerden eşit derecede tehdit yaşamamız gerekir. Bu tehditlerden bazılarını görmezden gelmeye başlarsanız, oyun bu tür saldırıların sıklığını artırarak buna dinamik olarak tepki verir. Örneğin, birisi için Ork’un istilalarıyla hiç uğraşmamaya karar verirseniz, Ork daha güçlü hale gelir ve önümüzdeki birkaç tur sizi daha çok ve daha güçlü bir saldırı yapacaktır.

Çoğu turda, başka bir şeyle uğraşmadan önce, önce yapmanız gereken yüksek öncelikli bir görev var. Bu misyonlar abaddon’a karşı savaş ve kaos güçleri ile ilgisi var ve senaryoyu tanıtmak için var. Bu size düşman filosunun tedarik hatları vurmak ve genellikle Şah, kaos bir savaş ağası planlarını önlemek için, gezegenlere abaddon unleashes saldırılara karşı kendinizi savunmak zorunda. Bu misyonlara genellikle sinematik ve bol miktarda ses efekti eşlik eder ve bu da sizi doğrudan eylemin ve tarihin atmosferine sokar.

Özelleştirme üzerinde toplam kontrol
Bunlara ek olarak, a filosunu yönetmeniz gerekecek ve savaşları kazanmak için kullanacaksınız. Her savaştan sonra yukarı seviyeye gibi, dövüş uzay aracının daha yüksek Kategorilere erişim kazanacaktır. Normal büyüklükte hafif bir kruvazörden başlayacaksınız ve epik behemoths-κυριολεκτικαν kilometre uzunluğunda – yani battlecruisers ve savaş gemileri kullanana kadar yavaş yavaş daha büyük gemilere erişeceksiniz. Her biri, kaç savaş katıldığını temel alarak özerk olarak yükselecek.




Daha yüksek seviye bir uzay gemisidir, bu nedenle daha fazla yükseltme, ihtiyaçlarınıza göre daha güçlü ve özelleştirilebilir hale getirmek için kullanılabilir. Sistem yükseltme yoluyla strateji çalıştırabilirsiniz böylece her savaşa göre birleştirmek özel uzay aracı filosu ile sona erebilir. Orada çeşitli yükseltmeleri, ve çeşitli Kategorilere ayrılır, Diğerleri düz bir bonus (e sunuyoruz.x. daha fazla HP veya hasar), Diğerleri cephaneliği ve uzay gemisinin becerilerini değiştirirken. Bunlardan herhangi objektif daha iyi olmak olmadan, yükseltme nasıl takip edebilirsiniz birçok farklı yolları vardır. Genellikle filonuzda sahip olduğunuz uzay aracının ve stratejinize nasıl uyduğunuzun ve bunlardan birinin yapısıyla yaptıklarınızdan memnun olmadığınızı düşünüyorsanız ,ilgili ücreti ödeyerek, bir sıfırlama yapmak ve yeniden inşa etmek için toplam kontrole sahip olacaksınız.

Uzayda deniz savaşları
Senaryodan olduğu gibi, kampanyada sadece İmparatorluk (halkın İmparatorluğu) olarak oynuyorsunuz, diğer gruplar ise düşman olarak karşılaşacaksınız. Gruplar bunlar kaos, Ork korsanları ve Eldar korsanları ve her biri farklı estetik ve stratejik doğaya sahip tamamen gelişmiştir. Bu nedenle aklınızda her rakibin güçlü ve zayıf yönlerini sahip her savaş yaklaşım gerekir. Oyunun diğer modlarında istediğiniz ve zevkinize uygun dört mevcut hizipler herhangi oynayabilirsiniz.

Her savaştan önce filonuzun hangi uzay gemilerinin bunun için kullanacağını seçmelisiniz. Bu seçenek, belirli bir maksimum fiyat noktalarını aşamazken, en güçlü uzay gemilerinin daha pahalı olduğu bir nokta sistemi ile sınırlıdır. Yani size eşlik edecek iki diğer üç küçük olanlar ile bir behemoth battlecruiser alacak eğer seçmek zorunda ya da birçok ama küçük gemiler kullanarak düşman üstesinden gelmek için çalışırsanız. Genel olarak, zamanın altıdan fazla uzay aracını nadiren kontrol edersiniz, bu da düzinelerce üniteyi istediğiniz zaman kontrol ettiğiniz daha fazla RTS ile doğrudan tezat içindedir. Bu gerçek, ilk bakışta kolay bir oyun olduğunu düşünmenizi sağlayabilir, ancak durum böyle değildir.

Hiçbir noktada sadece uzay seçin hissedeceksiniz, onlara bir komut vermek ve rahat oturup onlara bakmak gibi onlar gerçekleştirmek. Her zaman birimlerinizin hareketlerinin mutlak kontrole sahip ve bazı engel önlemek için, ya da stratejik bir avantaj elde etmek için elbette düzeltmeler yapmak için hazır olmak zorunda. Buna ek olarak, her uzay aracında, genellikle torpidolar, izcilik için bir verici, manuel hedefleme vb. bombalar gibi bir bekleme süresine veya bazı gerçek yeteneklere sahip zaman sınırlı meraklıları olan becerileri ayrı ayrı kullanabilirsiniz.

Bir uzay epik, görkemli ve birleştirmek, yoğunluğu ve strateji dolu.
Bir gemi seçerek onun hareketlerinin toplam kontrole sahip. Sen seçimin hedefinden tutmak ne mesafe seçebilir ve o kafa-on veya yanal yaklaşıyorsa, hangi silah böyle bir gemi getirmek ve bu ilerledikçe nasıl bağlı olarak, savaş sırasında ayarlamak için ne dayalı almak gerekir kararlar. Makinelerin ne ölçüde çalıştığını, sınırlı mesafeler için daha hızlı hızlandırabileceğini veya manuel manevralar yüksek enerji gerçekleştirmesi gerektiğini hala kontrol ediyorsunuz . Çünkü Brainiac bile takılırdı. böyle gereksinimler micromanagement ile-sonuçta, bir kavga var ve israf ve düşünce için zaman yok-kararlarınızı almak için herhangi bir zamanda yavaş hareket etme yeteneği var. Bu mekanizmanın kullanımı kesinlikle gereklidir, çünkü bu olmadan, özellikle yüksek zorluk seviyelerinde koşulların gereksinimlerini yerine getirmek imkansızdır.

Genel olarak kontrol sistemi mükemmel ve Battlefleet Gotik parlak noktasıdır: Armada. Savaşlar bir yakınlık duygusu verir ve aynı zamanda stratejik düşünme ve yaklaşım gerektirirken herhangi bir zamanda aktif katılım gerektirir. Hiçbir şey tek başına olmuyor ve sonsuz olasılıklara giden yolu açan her şeyin tamamen kontrolünüz var. Örnek, doğru amacı ve sadece doğru noktada çarpışmak için tam olarak doğru zamanda motorun yüksek hızını etkinleştirmek için elle yolunu düzeltmek için, uygun bir gemi seçmek için savaş kaos olurdu rakip uzay gemisi üzerinde bir embolizasyon gerçekleştirmek için. Eğer bir strateji oyununda yapmış en keyifli şeylerden biri olacak yönetmek kez, ve oyun eylem doğrudan içerdiğinden bu, savaşın oyun için genellikle doğrudur. Battlefleet Gotik: Armada bir başyapıt stratejisinin stratejik derinliğini korurken bir medya ve eylemin yakınlık ve hızına sahip olmayı başarıyor.

Savaşlar ,kuyruklu yıldızlar, bulutsular ve mayınların dağınık parçalarının bulunduğu iki boyutlu bir kare düzlemde meydana gelir . Eğer kuyruklu bölgeye girerseniz sürekli hasar alır, ancak rakiplerinizin başarılı olması ve sizi takip etmesi daha zorlaşır. Bir bulutsu içinde olduğunuz sürece, dışarıdakilere görünmezsiniz, gözlerinizi mayınlar için soymanız gerektiğinde, biriyle çarpışma ölümcül olabilir. Bu unsurlar genel çevre üzerinde daha stratejik bir seviye eklemesine rağmen, seviye tasarımı oldukça tembeldir ve oyuna hiçbir şey sunmaz. Gezegenler, kara delikler, uzay istasyonları, yıldızlar vb. gibi alanın tüm etkileyici unsurları arka planın statik dekorasyonudur ve oynanabilir alan her seferinde hemen hemen aynıdır.

Aynı derecede sinir bozucu olan, alanın sunduğu üçüncü boyutun kesinlikle kullanılmaması gerçeğidir. Homeworld tarihinin aksine, πρωτοτύπησε geleneksel RTS oyun seviyesinde ek bir özgürlük derecesi sunan Battlefleet Gothic: Armada iki boyutlu masa köklerine dayanıyor. Bunun eksikliği büyük bir cevapsız fırsat olmasına rağmen, şikayet doğada daha potansiyeldir. Bu kötü ya da kötü idam değil, ama biz geliştiriciler kolaylık uğruna göz ardı var ekstra özellikler olduğu gerçeğini göz ardı edemeyiz. Oyun çekirdek savaşlar şaşırtıcı ama seviye tasarımı düzeyinde bu çerçeveleme kesinlikle basit olabilir.

Kulaklarımızdan çıkan savaşlar
Kendine saygısı olan HERHANGİ BİR RTS’DE olduğu gibi, burada çatışma modu var. Battlefleet Gotik çatışmada: Armada, bir profil yapmak hizip almak ve sadece kampanya gibi profilinizi ve uzay seviyesini yüklemek hangi savaşlarda meşgul. Birkaç kelimeyle, kampanyada var olan ilerleme sistemi düzenlenmemiş ve çatışma modunda uzatılır, bir senaryo olmadan bir mini kampanyaya dönüşür, ancak istediğiniz herhangi bir hizip oynama kabiliyetine sahiptir. Yani burada yeni, daha büyük uzay kilidini olacak ve bunları istediğiniz amacı yürütmek için zaten eşyalarını yükseltecektir. Εκτινάζει ilgi Yükseklikleri böyle bir mod sağlar ve katlanarak oyunun gücünü artırır gerçeği. Buna ek olarak, çevrimiçi çok oyunculu ile uğraşmak istemeyenlere kampanyanın sona ermesinden sonra uygulanabilir bir alternatif sunuyor. Sonuçta, AI mükemmel çalışıyor ve özellikle yüksek zorluk seviyelerinde iyi bir meydan okuma derecesi sunuyor.

Çok oyunculu çatışma gibi çalışır. Bu yüzden bir profil yapacağım, bir hizip seçeceksiniz, savaşlar yaparsınız, seviyenizi artıracak ve filonuzu yükselteceksiniz, burada gerçek oyuncularla karşılaştığınız farkla AI değil. Çöpçatanlık oldukça hızlı ve sunucular aşırı gecikme, yüksek ping, rubberbanding ve tanınmış jocular olmadan sorunsuz yanıt verir. Battlefleet Gothic dinamik, hızlı ve doğrudan oyun: Armada sonuna kadar yeteneklerinizi test edecek savaşlar sunan, online rekabetçi bir ortamda sorunsuz çalışır. Karmaşıklık ve derinlik yüksek derecede AI daha insan rakiplere karşı çok daha iyi görünüyor stratejik yaklaşımlar, çok sayıda sağlar.

Simetrik olmayan denge
Mevcut dört hizip arasındaki etkileşim yeterli ilgidir. Tindalos’un yaklaşımı, “hepsini aynı yap” nın güvenli dengelemesinden kaynaklanan sıkıcı ομογενοποιήσης tuzağını önler. Her hizip farklıdır ve oynama ve Beceri Düzeyi farklı bir yol gerektirir. Birincil hizip Imperium birkaç seçenek sunan yeterli dengeli uzay erişimi olan, yeni başlayanlar için en temel ve uygun olduğunu. İkinci hizip, kaos, bu oldukça erişilebilir ve Imperium’a çok benziyor, ancak biraz daha hızlı ve daha geniş bir menzile sahip olan daha az tanky uzay gemisidir.

Önümüzdeki iki grup tasarımlarında oldukça yaratıcı ve diğer ikisinin en önemsiz yaklaşımından yeterince uzaklaşıyor. Ork korsanlarının, hiçbir şey hissetmediğim, hızlı koştuğum, ancak manevra yapma ve konvansiyonel silahlarla minimum hasar verme yeteneğine sahip olan uzay tankları var. Bu nedenle, aranızdaki hevesli Ork pilotları, bu hizip konusunda uzmanlaşmış olduğundan, sıkıştırma sanatına hakim olmanız gerekecek. Eldar Corsairs, sıfır zırhlı, delicesine hızlı ve hızlı manevralarda yetenekli küçük uzay gemilerine sahipken, aynı zamanda yakınlardan bir sürü hasar yapıyor. Eğer çok fazla hasar almak ve hızlı manipülasyonlar gerektiren çünkü onları işlemek için en zor olanıdır.

Tasarımın simetrik olmayan doğası nedeniyle, dengelemede, özellikle de çok oyunculukta sorunlar olmaması imkansızdır. Eldar Corsairs en zor hizip olabilir ama yetenekli bir oyuncunun elinde çok iyi gereğidir. Benzer şekilde Ork korsanları oldukça eğlenceli olabilir, ancak vakaların büyük çoğunluğunda, özellikle de yürütme embolisinin neredeyse imkansız olduğu Eldar Corsairs’e karşı zayıftır. Her ne kadar gruplar arasında bir tasarım etkileşimine sahip olmak kötü bir şey olmasa da-yani, bir hizipin diğerine karşı oynamasında önceden tasarlanmış avantajlar var – Battlefleet Gothic: Armada’nın hala bu alanda çalışmaya ihtiyacı olduğu açıktır. Neyse ki, bu gün ve yaşta bu tür sorunlar birkaç yamayla çok kolay çözülür.




Warhammer 40K ekranlarımızda canlanıyor
Battlefleet Gothic: Armada, Unreal Engine 4’te geliştirilen ilk stratejidir ve görsel sonuç, geliştiricilerin bu kararını tamamen haklı çıkarır. Aydınlatma efektleri etkileyici ve ilk bakışta izlenimler çalıyor. Arka planlar muhteşem ve iyi tasarlanmış ve açık ağız ile bırakın ve uzay büyüsü ve Warhammer 40K dünya ile bir şekilde erdirmek taşıyacak. İnanılmaz bir çalışma, A’nın ayrıntıları üzerinde yapıldı ve dokularda yeterince yakınlaştırıldıktan sonra bile kalitelerini korurken, hiç kimse benim için biraz dik değilse-minimum sistem gereksinimleri oyundan keyif alacaksınız. sağlam ve yüksek kare hızı. Tek olumsuz, çevrenin daha etkileyici unsurlarının arka planda dekoratif bir parça olmasıdır.

Uzay aracının tasarımında övgüye değer bir çalışma yapılmıştır. Her uzay gemisi çılgınca etkileyici görsel efekt yapma, tasarım detay büyük miktarda taşır. Warhammer 40K hayranları, ünlü olduğu dev uzay gemilerini, ekranlarında et ve kemik elde etme menzilini ve genel olarak manzaradan etkilenmeyecek bir adam görecekler. İmparatorluğun gemileri dev uzay katedrallerine benziyor, Ork benzeri uzay σκουπιδαριά kaos benzeri tasarım şeytani contraptions Eldar saf egzotik ve fütüristik bir havaya sahip iken. Açıkçası, bu özellikler onları tanımlayan ilgili irfan ile el ele gider, ancak aynı zamanda görünüşünü sadece bir bakışta yapan her hizipte bir karakter verirler.

Bu optik ziyafete canlı, yoğunluk dolu ve ses oyunculuk tutkusu eşlik eder. Üst yorumlar, senaryonun ve karakterlerin genel estetiğiyle sorunsuz bir şekilde bağlanır ve sizi evrenin derinliklerine daha da çekecek epik bir ruh hali uyandırır. Ses yoğunluğu ve ritmik ritmik ritim dolu dinamik bir orkestra müzik, oyun ve genel anlatı bu tarzda bir eldiven gibi uyan bir seçim eşlik ediyor.

Çok boyutlu bir başyapıt
Özetlemek gerekirse-ve sonunda bir romanın büyüklüğüne ulaşmak için tehlikede olan metni bitirmek için-Battlefleet Gothic: Armada, uzay yoluyla doğrudan eylem, savaşlar ve filo Yönetim Sistemi aracılığıyla muazzam stratejik derinlik sunan iyi tasarlanmış bir RTS. Buna ek olarak ilginç çatışma ve çok oyunculu modları ve sunulan birçok seçenek ile dolu uzun bir kampanya için aracılığıyla muazzam gücü ile karakterizedir ve oyun yaklaşım yeni yollar denemek istiyorum yapacaktır. Hataların en önemlisi, oyunun zenginleştirilmesine ve hala işe ihtiyaç duyan dört hizipin dengelenmesine çok az şey sunan zayıf seviye tasarımıdır.

Battlefleet Gothic’i dolaştığı fiyat: Armada -40 euro give – and-take-ekşi olabilir, ancak gerçekten oldukça yüksektir. Bununla birlikte, hiçbir durumda haksız değildir, çünkü bitmiş ürün iyi hazırlanmış ve AAA trafiğinin kalite özelliklerini getirmektedir. Warhammer 40k lore ve en zorlu tatmin edecek bir görsel gösteri için eğlenceli, epik senaryo sadık sonsuz saat sağlayacaktır. RTS türünün hayranlarına ikinci bir düşünce olmaksızın, Warhammer 40K-ya da daha genel olarak, bunun fikrine ve keyifli bir uzay eylemi için can atan herkese ilgi duyan bir hayranı olduğu önerilmektedir.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code