Oyunlar

BattleTech

Ateş, duman ve 70 ton çelik.
Bunun fantastik evreni battletech, oyunların birçok yaratıcıları için tükenmez bir ilham kaynağıdır ve 1984 yılına kadar savaş teknoloji Stratejisi ve MechWarrior RPG gibi bir tablo var, ayrıca simülasyon, taktik oyun ve özelleştirme ortak unsuru olan video oyunları όμοτιτλες serisi, kendi sınırlı ama fanatik seyirci kazandı.
PC ekranlarında yeni transfer aynı dünyada dayalı ve biz taktik Sim/FPS oyun alışık olan diğer oyunların farklı bir yaklaşımdır. Amerikan geliştirme şirketi Harebrained Schemes, simülasyon verilerini özelleştirme alanında tutan sıra tabanlı bir strateji sunan samimi bir video oyununda tabloyu yeniden yaratmaya çalışıyor. Şirketin kurucusu olan Jordan Weisman, ilk tablonun battletech’ini piyasaya süren ve crowdfunding kampanyasının battletech’inde 2.7 milyon dolarlık geliri hesaba katan şirketin kurucusu olduğunu görünce, beklentiler büyüktür.




Fiyat veya para için
Davanın battletech, insanlığın uzayı kolonize ettiği 3025 yılında gerçekleşir. Bir refah döneminden sonra, her zaman rotayı takip eden savaşlar geldi. Aurigan Reach denilen galaksinin alanında, iktidardaki ailenin varisi Arano εκθρονίζεται bir darbe ile. Sen bir pilot (savaş)Mech, robotlar anımsatan ve başlangıçta taç giyme gününde veliaht Prens eskort yer alan devasa bir araç rolünü üstlenecek, ama darbeden sonra paralı ordu mechs Komutanı olmak sona erecek.

Stratejik derinlik ve yönetimde bir vurgu
At’s battletech’de yaptığınız ilk şey, karakterinizi inşa etmektir. Kökeni ve tarihi ile ilgili bir ankete yanıt olarak, savaşın farklı alanlarında mech verimliliğini etkileyen istatistiklere (silahlanma, Pilotluk, cesaret ve taktikler) karşılık gelen noktalar dağıtılır. Sonra cinsiyetinizi, bir takma adınızı, adınızı ve karakteriniz için istediğiniz resmi seçersiniz.

Kısa bir öğretici size oldukça basit mech, temel taşıma öğretecektir. Birkaç olaylardan sonra, bir μισθοφορικής güç Komutanı konumunda kendinizi bulmak ve gemi (yönetim modu) içinde kaynak, ekipman ve kaynakların yönetimi karmaşık ve eksik öğreticiler olduğu gibi işler, karmaşık olsun başlar, bu yüzden tam olarak ne çalıştığını ve nasıl anlamak için uzun zaman alacak ve dünyanın battletech diğer oyunlar aşina değilseniz, ben πονοκεφαλιάσετε kadar çeşitli mechs, silah ve aksesuarları bulmak için. Neyse ki, franchise oyunlarının etrafında oluşan topluluk oldukça pompalanır ve internette bu işlevler için birkaç sürücü vardır.

In’s battletech 37 mechs ağırlık 4 sınıfları (hafif, orta, ağır ve saldırı) dahil. Ağır bir makine olarak, daha iyi korumalı ve hem daha fazla ve daha büyük silahlar olabilir. Özelleştirme ile ilgili olarak, BattleTech MechWarrior benzer bir sistem kullanır: online (MechLab), hangi ile yapabilirsiniz προσθαφαιρείτε silahlar, fırçalar, jet motorları ve zırh için her mech, operasyonel olanakları ayarlayarak oyun modu tercih.

Eğer sizin gibi mechs kendi istatistiklerini işlemek için işe pilotlar, ama onlar da onları görmek zorunda kalmadan, dost mechs füzeleri rehberlik düşman işaret gibi ek yetenekleri vardır. Savaşta bir pilot yaralanırsa, pilotların ölümleri kalıcı ve geri döndürülemez bir şeyken, iyileşene kadar görevler için mevcut olmayacaktır. Özelleştirme ile ilgili olarak, şu anda temel özelliklerine müdahale edemezsiniz, ancak Harebrained, muhtemelen MechLab için ekstra seçenekler içerecek gelecekteki bir güncellemede daha fazla özelleştirme seçeneği vaat etti.




Savaşlar bana biraz xcom 2’yi hatırlatıyor ve onları ele almak kadar basit olduğu için düzenli olarak potansiyel olarak karmaşıktır. Misyonların çoğunluğu, düşman binalarını ve/veya birimleri yok ederek haritanın Tasfiye edilmesine ve yürütmek için ayarladığınız mızrak (parti) 4 Mech içerebilir. Eğer düşmanları bulduktan sonra, o her mech oynadığı sipariş sınıf ve pilotun istatistiklerine bağlıdır. Hareket ve hareket veya saldırı mechs birini seçin.

Savunmanızı değiştirmeden saldırı yeteneklerinizi en üst düzeye çıkarmanız gerektiği için birimlerinizin yerleştirilmesi büyük önem taşır. Her sınıf belirli bir rolde uzmanlaştığı için mechs seçimi önemlidir. Örneğin, ağır mech’ler en hafif ve büyük silahlarıyla düşmanı vurmaya ihtiyaç duyacakken, daha küçük olanlar da düşman ateşinde hassas noktaları ortaya çıkarmamak için dikkatli bir şekilde hareket etmelidir. Örneğin. dört ağır ve hantal mechs seçin, düşman çevreleyen ve bunların savunmasız tarafını vuracak olduğunu keşfedeceksiniz.

İtecek, beni kızdıracak ve keyfine varacaksınız.
Görsel temas olasılığı olduğu gibi ateş açıları da büyük önem taşımaktadır. Bu unsurlar başında büyük önem taşımaktadır, ancak zorluk bir noktadan gitmek ve daha sonra kolayca hataları affetmiş alamadım önemli ölçüde rampa edilir. Silahlar üç kategoriye ayrılır, enerji, balistik ve füzeler. Enerji silahları cephane gerektirmez, ancak mekanik sıcaklığını yükseltir; bu tehlikeli seviyelere ulaşırsa, soğuyana veya başka şekilde hasar görene kadar kapanır. Balistik silahlar ve füzeler sıcaklığı yükseltmez, ancak cephane tükenebilir. Silahlarla yapılan saldırıların yanı sıra, düşman birimlerini baş, kollar veya mechinizin bacaklarıyla vurarak çalıştırabilirsiniz ve εμβολίσετε.

Bir saldırının başarılı olup olmayacağı, bir mech’in noktası nedir, vb. bir zar ve pilot ve mech karşılık gelen özellikleri sonuçlarını birleştiren bir algoritma ile hesaplanır, bu yüzden bile yüksek düzeyde silahlanma stat ile, kaçırmak ya da istediğiniz öğeyi almak için her zaman bir şans var. Bir mech kabul eden hasar zırh ve isabet noktasına bağlıdır. Ellerdeki darbeler silahları yok edebilir, bacaklara tekmeler hareket üzerinde bir etkiye sahip olabilir (ya da her iki bacağınızı kaybederseniz mech’i tamamen yok eder), göğsü yan veya kafadan vurursanız, yeterli vuruş alırsa ölebilecek pilota zarar verir.

En karanlık noktanın battletech savaşlarda animasyonlar vardır. Her düşman olduğunda, kamerayı ona yakınlaştırmak için eylemi dondururken, aynı şey her zaman bir mech veya başka bir şeyin dönüşünde olur. Bu kameraları kapatsanız bile, hareketlerin, saldırıların ve felaketlerin animasyonları, çok sayıda düşmanla savaşmak zorunda kaldığınızda daha da sıkıcı hale gelen uzun animasyonlar için duraklamalar eşlik eder.

Yönetim ilk endişe olmalıdır eğer kampanya başarısız kırdı gitmek ve yeniden başlatmak veya bir tasarruf yüklemek zorunda kalacak, çünkü para tükendi değil, bu durumda size mali geliştirmek için bir şeyler yapabilirsiniz hangi bir noktada zamanlanmış olmalıdır. Masraflarınız, kaç mekik ve kaç pilota sahip olduğunuza, onlara ne maaş ödediğinize (maaş savaşta verimliliklerine katkıda bulunur), yaralı operatörler için tıbbi masraflara, savaşlardan hasar için onarım maliyetlerine ve ekipman satın almanıza bağlıdır. Ana gelir kaynağı, ana davaya paralel olarak alabileceğiniz paralı sözleşmeler (sözleşmeler) ‘ dir.

Uzay gemisinde kaldığınız süre boyunca, sahte rol oynama seçenekleri diyalogları ile çeşitli karakterlerle sohbet edebilir, dünyanın battletech, karakterlerin tarihi ve yönetim modu için ipuçları hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz. Kampanyanın süresi, sözleşme görevlerine dayalı olarak ne kadar verdiğinize bağlı olarak yaklaşık 15-20 saat arasında değişmektedir. Söz layık bile daha süresini yükselterek, kampanya sona erdikten sonra sözleşme misyonları oynamaya devam edebilirsiniz olmasıdır.




Biraz ekstra ilham zarar vermez
Çok oyunculu modu Skirmish denilen, ve bu size dört mechs seçin ve diğer dört karşı savaş hangi ελέγχονταί bilgisayar veya başka bir oyuncu tarafından ya. Basit görünüyor, ancak tek oyunculu kampanya gibi, çatışma modu düzenli bir derinlik ile karakterizedir. Lance’in seçimi burada daha da büyük bir rol oynuyor, çünkü bu bir senaryo değil, saf savaş için, tablonun battletech oyununun en sadık uyarlaması gibi görünüyor. Bununla birlikte, böyle bir oyunda bir Co-op modu olmalı ve aynı zamanda çok oyunculu gruplar için olasılık olmaması utanç verici.

2005’ten itibaren 3025 görüntüde savaşlar
Bunun grafikleri battletech ikinci en zayıf noktadır. Harebrained grafik kartı GTX950 öneriyor, ancak performans her durumda potansiyeli karşılamıyor. Modeller bloklu, animasyonlar yavaş ve efektler sadece” Tamam”, çerçeveler sebepsiz kararsız ve karakterler sahte görünüyor. Bu gösterileri, bu alanda ne yazık ki, kötü veya acele bir iş, bir Strateji oyunu için bile. Tam tersine, giriş ve kesim resimleriben neredeyse sorunsuz.

İyi, kötü ve uyumsuz
Müzik militarist ortam kompozisyonları ve atmosferik orkestra parçaları arasında değişir, ve bazı elektronik eşyalar oraya buraya dağılmış. Bütün olarak güzel bir oyun eşlik, bu cutscenes atmosferini vurgular ve sağduyulu. Ses oyunculuk vasat, iyi sınırları, pilotlar ile, tekrar tekrar aynı satırları tekrar. Ses efektleri gerçekçi, füzelerin sesleriyle sonuçlanıyor, ancak bunun ötesinde özel bir şey yok. Genel olarak, ses amacına hizmet eder, ancak daha iyi olabilir.

İyileştirmelere ihtiyaç duyar, ancak hayal kırıklığına uğramaz
Evrenin battletech ile iyi olan şey, hataların veya/ve eksikliklerin düzeltilmesi söz konusu olduğunda toplumun şirketler üzerinde her zaman çok fazla baskı yapmasıdır ve çoğu durumda baskılar yanıt bulmuştur (örneğin. MechWarrior online evrimi). Sırasıyla ubisoft ve Tetris şirketi incelemelere cevap veriyor ve güncellemeleri hazırlıyor gibi görünüyor. Grafik değiştirmek zor olsa da, oyun sorunları yakında düzeltilmesi bekleniyor. Sonuç olarak, bu battletech zor bir öğrenme ile zor bir oyun, ama zengin bir geçmişi ile, kendi estetik ve çok yönlü oyun var. Kesinlikle sıra tabanlı stratejinin arkadaşlarının dikkatine değer.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code