Oyunlar

Bear With Me

İşte ayının kahkahaları.
Daha sonra tekrar deneyin veya bunun yerine bir şehrin, yerin veya adresin yakınında arama yapın.doğru bir konum bulamadık… parmak. Bear with Me geliştirme şirketi Hırvatistan’da 2014 yılında kurulan Exordium Oyunları denir ve ilk adımlar psychedelic başlıkları ile yapılmıştır. Nefilin Metroidvania tarzındaki düşüşünü ilgiyle izledik, atıcı Roguelike unsurlarıyla birleştiren son karşılaşmayı aldık ve sıfır refleksini şaşırttı.

Exordium oyunlarının bir sonraki başlığının eylemin itibarını pekiştirmek için geleceğini ancak bize (neyse ki) gelmediğini bekledik… teşekkür. Benimle Bear klasik bir nokta ve tüm eylem diyaloglar, keşif ve bulmaca ile ilişkili olduğu macera tıklayın. Dramanın kahramanı küçük bir kız, on yaşındaki Amber. Küçük olan, kabus gibi bir durumda gecenin ortasında aniden uyanır. Kardeşi Flint, kayıp gitti ve kimse nerede olduğunu bilmiyor. Amber dedektif ve arkadaşı Ted E. personelinin deha yetenek askere Ayı ve kağıt Şehir, bir şehir βουτηγμένης yeraltı karanlık köşelerinde, ev ötesinde onu götürecek arama başlar. Bir çocuğun dünyasında Geçen Kasım ayında, Blackwood Crossing’i oynarken saatlerce duygusal olarak suçlandık. Senaryonun bilgisi bize διαισθανθούμε nispeten erken” git ” ayı benimle yaptı. En ufak bir sürprizi denemedim finalinde, Amber, Ted ve ıncredibles karakterlerinin geri kalanının yanında tekrar yürüyeceğimi bilerek, yoğun bir kayıp hissi yaşadık. Tecrübelerimizin geçmişi nedeniyle finalin de-tırmanması, ayı arsasından elde edilen keyfi en aza indirdi. Amber için sempatimiz ilk dakikadan itibaren büyür. Kahraman kardeşi kaybolduktan sonra büyük değişiklikler geçirmiş ve yabancı hissediyor tanıdık bir ortamda (ev) dolaşıp. Onunla biz çünkü hayali unsurların bize yabancı tanıdık bir ortamda (Point & click macera) de girin. Oyunlar ve konuşan hayvanlar, kağıttan şehirler, gizemli kırmızı figürler görünür, karakterleri incitir ve kaybolur. Biz olarak merak ve biz batık olduğu gizemli dünya için bekliyoruz. İmleç ile çevre bozmak çift keyfi sunuyor. Bir bizim merakı tatmin itibaren, bol bilgi ile bize tedarik. Öte yandan, Amber ve Ted’den nesnelerin yaratıcı açıklamalarıyla eğleniyoruz.
Ortamdaki etkileşim noktalarını gösteren anahtar veya simge yok. Başka bir macera olsaydı, bunun eksikliğini umursamazdık, garip bir şekilde özel oyun tamircisinin tamamen yararsız olduğunu ve yokluğunun zorlayıcı piksel avına yol açmadığını kabul etmek. Nesneler duvarlar, zeminler, masalar ve kütüphanelerde çok net bir şekilde ayırt edilebilir, ilkiyle özdeşleşiriz. Bir ayının pençesindeki imlecin dönüşümü, hangi nesnenin çalışılabileceğini ve ne olduğunu ortaya koymaktadır. Kullanıcı arayüzü, dikkati alandan uzaklaştırmamak için gevşek ve derlenmemiş durumda. Sağdaki küçük bir simge gövdesi, küçük bir kapasiteye sahip bir ve envanterimiz olduğunu hatırlatıyor. Diğer tarafta onun karşısında ana menüye ev sahipliği yapan hala daha küçük bir dişli simgesi var. Dikkat dağıtıcı olmadan bizim mutlu iyi üretilen setleri bakmak ve bize kullanım olabilir tespit etmek zor değil.

Amber hikayesi bizi çocukluğun büyüsüne yaklaştırıyor ve onu yok eden dramaları hatırlatıyor.
Uzaydan uzaya hareket, bize benimle ayı bilmeceler ile yüz yüze getiriyor. Ezici bir şekilde, bulmacalar mantığa dayalı bulmacalar değildir. Sonuç olarak, onları deşifre etmekte zorluk çekiyoruz. Heykeli aşağı sayıların bir dizi Okuma, bir tonoz sonraki alanda, kombinasyon olarak ikinci bir düşünce olmadan kullanın. Arkadaşımız ayı, lensin büyütülmesini istediğinde, onsuz çalışamaz, kırık çerçeveyi keşfederiz ve kolayca yepyeni hale getirecek malzemeleri bulur, bir kola ve yuvarlak bir cam parçasına sahip oluruz.




Mantık bizim rehber ile, kolayca tüm bulmacaları aşmak ve bizim zihinsel yeteneklerini onaylayın. Kuralın istisnaları, az olsa da, bizi hayal kırıklığına uğrattı. High point kütüphanesinde bir anahtar almak istiyoruz. Elimizde bir tahta ve bir çivi var. Güzel, diyelim ki, envanterdeki iki nesneyi birleştirmek ve makeshift ile hasat bize pozisyonun anahtarını kanca. Oyun bize yalancı olmaya hazırdı. İki nesne hiçbir şeyle birleştirilmez. Çılgınca bir çözüm bulmak için kafa kazıma, biz eğlence için kilitli duvar saati çivi çalıştı ve, lo ve seyretmek, geniş açın. İçinde tahtaya sıkışmış ve peri masalı devam eden bir kanca bulduk. Karşılık gelen bir mantık sıçraması dört anahtar ve sekiz kilit içeren bir bilmecede sorulduk. Bir anahtarı her çevirdiğimizde farklı bir kilit var. Anahtarlar ve kilitler arasındaki ilişkileri çözmeye çalışırken, basit deneme yanılma yöntemiyle çözüme ulaştık. Bu iki durumda, tabii ki, pek mantık ve gözlem sadece ışık ile diğer tüm bulmaca kazasında etkiler. Yukarıdakilere dayanarak, üzerine tıkladığınızda Ted’i aktive eden gereksiz ipucu sistemi olarak görüyoruz.

Bizim emrinde ilk etapta benimle ayı tüm içeriğini sahip çok şanslı hissettim. Tarihin üç bölüme parçalanması, dramanın evrimini gerilim ile kuşatmak için bir amaç olarak vardı. Tamamlanmadan önce satın alan “raf” (hoş) oyuncuların amacına ulaştı. İlk bölüm klostrofobik, Amber evinin dört duvarıyla sınırlı. Uzay sınırlaması, hayal gücümüzün yolculuğumuzun hedefine, kağıt şehrine ilişkin spekülasyonları atmasını engellemez. Bölümün sonu, bir sonraki bölümde tekrarlanmayan heyecan verici bir cliffhanging finali olan Paper City’ye giden kurşun ikiliyi buluyor. Kağıt kasaba, Katı altın karakterler
Kağıt Şehir buna durur bir sürü yer var ve oraya girer girmez harita tasarladık. Her özellik sakinleri kadar benzersizdir. Rıhtım, πλουσιόσπιτα, kumarhane, mağazalar, bir cadı ve şantiyeler. Biz tüm yerleri ziyaret, biz inanılmaz tasarım ve “μεζουμίσαμε” içinde düzenlenen parlak diyaloglar NPCs zevk. Ayı benimle arsa Frankenstein bir canavar, tamamen zıt parçalardan oluşan bir anlatı varlıktır. Ted, masada bir film noir dedektifinin sinizmini ve depresif kişiliğini getiriyor. Amber, saflığına rağmen, büyük cesaret ve ahlaki değerleri gizleyen çocukluğu sembolize eder. Kişiliğini sevmediğimiz bir NPC ile hiç tanışmadık, bu kısa temastan hoş değil. Senaryonun iskeleti, mizahi tek gömlekler tarafından yumuşatılmış dramatik koşullar ve suçlarla doludur. Biz σαρκαστικαν diyaloglar ve onların hayali kahramanlar oyunun varlığını ve ortak kendi ve onların operatörleri tanımak için, “dördüncü duvar” kırmak için karakterlerin başarılı çabaları hayranları oldu.
Kağıt şehrin içinde ve dışında tanıştığımız pitoresk karakterler bizi güldürdü ve çocukluğumuz hakkında hatırlatıyordu. Sanki biri sihirli bir değnek sallayarak bütün bir çocuk oyun ordusunu canlandırmış gibi. Çocuk boyutu, Npc’lerin komik bir insan kişiliğini gerçekten yapar. Doldurulmuş bir oyuncak ayı konuşuyor ve Raymond Chandler’ın sert dedektif Philip Marlowe gibi davranıyor. İkiz peluş tavşan oyun aslında beyinsiz mafya konum. Bir köpekbalığı oyunu kağıt şehrin vaftiz babası, cesaret ve onur ile bir ceza figürü, gözlerimiz için atoned kim. CBG şimdiye kadar gördüğümüz Batman en komik versiyonu. Bear with me bir anlatı elmas, heyecan verici karakterler ile dolu bir mayın olduğunu.
İki oynanabilir karakterin çok sayıda alanda yönlendirilmesi, αρκουδίσια ve insan formu yerine bir kaplumbağa görünümü olup olmayacağını merak ettik. Hareket, bir kabuk taşımazken zarif yılan ile karşılaştırılabilir. Her iki karakter de imleci yönlendiren noktada katlama ile ilerlemektedir. Eğer benimle ayı alanlarda aksiliklere bir sürü vardı eğer biz sakıncası olmaz aslında, ama neyse ki değil. Kahramanlarımız kutxa kutxa’yı bir noktaya taşırken, çevrenin tadını çıkarmak için zamanımız var, aynı zamanda muhtemelen bizden uzaklaşan ilgi noktalarını belirlemek için. Yavaş hareket, yavaş yükleme, hayır.

Popüler kültür sevenler için özel olarak tasarlanmıştır
Bizim ekranlarda gördüğümüz her nesnenin musluk-musluk kompulsif seviyelere ulaşmıştır. Bu olmadı, çünkü benimle ayı piksel avcılığını destekliyor, tam tersi. Bu, kurşun ikilinin çizgilerinin büyük bir kısmının popüler kültürde ifade edildiğini bulduğumuz için oldu. Komik süper kahramanlara, swashbuckling filmlerine, tv dizilerine ve kitaplara yapılan referanslar, Amber ve TED’in ağzından beklenmedik bir şekilde bizi neşeyle dolduruyor. Kürsörle bir kanalizasyonda becerdiğimizde kıkırdıyorduk ve kötü bir ses, bizi düşmeye davet etti, hepsi yüzer, IT Stephen King’e açık bir referans. Bir kanalizasyon ızgarasını inceleyen önde gelen ikili, Film milinin efsanevi tema müziğini söylemeye başladı. Star Wars’a yapılan referanslar eksik olamazdı, ancak Stark Industries markası ile işaretlenmiş bir kap olarak ağırlanamadı ve bu da Iron Man’deki butler Jarvis ile diyaloga yol açtı.

Kara film dünyası siyah beyaz, nüfuz eden karanlık. Noir arsa anmak için benimle ayı ödünç estetik değil, aynı zamanda bize görsel olarak göstermek için dünya, nesnel gerçeklikten çok daha yakın rüya. Siteler dikkatle tasarlanmıştır ve ayrıntıları kolayca ayırt edilebilir, böylece imleci kimin yöneteceğini biliyoruz. Tek renkli karanlık, Kırmızı adamın sitelere ve onunla ilişkili nesnelere işgali bozulur. Gri üzerine kırmızı saldırı temel rakip niyetlerini ortaya koymaktadır ve çok güzel bir kontrast oluşturur. TED’in iç monologuna takvim tarzında bağlı çizgi roman, gözler için bir zevk ve dedektif kahramanları ile çizgi roman için bir haraçtır.
Tüm karakterlerinin benimle birlikte olmasının nedeni, oynanabilir ve olmayan, bu güce sahip. Ses aktörleri rollerini ciddiye aldılar ve bize duygusal ücretle dolu sayısız diyaloglar verdiler. TED’in sesi, μπαρουτοκαπνισμένο dedektifinden duymayı beklediğimiz bir şey. Kral yavaş yavaş konuşuyor ve duraklar ile Darth Vader sesi gibi ağır bir sesle, ince tehdit gizler bir μεγαλοκαρχαρίας olduğunu. CBG, psikolojik desteğe ihtiyacı olan rahatsız edici bir yaratık gibi davrandığı için konuşuyor. Diyaloglar ve sessizlik uzun aralıklarla çok sayıda, biz harika bir caz notları seçtik, anomie zamanlarında, geçen yüzyılın başında zihnimizi başlattı, sert suçlular, καταγωγίων, yolsuzluk ve eğlenceli.

Ayılar hakkındaki hikayeler zevkimize göre
Kağıt şehir ve amber evi lobisi, nokta için ideal bir ortam geliştirdi ve her ikimiz de Macera gibi Formu tıklayın. Tarifi, görsel ve ses tüm malzemeyi sol fare düğmesine basarak çevrenin tüm öfke ile el yordamıyla bastırıyor. Erişebileceğimiz her yeni ekran, yeni hoş bir sürpriz, bazen ilginç nesnelerle dolu bir manzara, bazen de şirketten zevk alan bir karakter getirecektir. Ayırt edici kullanıcı arayüzü kolay görüntüleme ve ekstra içerik tüketimini sağlar. Artık tüm bölümleri serbest bıraktıklarına göre, oyun sekiz tam saat boyunca ucuz ve değerli seçenekler 10 Euro’ya düşen pazar için ideal bir zaman.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code