Oyunlar

Black Mesa

1998’in yarı ömrü sadece iyi bir oyun değil. Benim için hayatımda yaşadığım en heyecan verici oyun deneyimlerinden biridir ve daha objektif bir şey istiyorsanız, kesinlikle tüm zamanların en etkili birinci şahıs Atıcılarından biridir. Genellikle, bu tür başlıklardaki remakes hakkında duyduğumda, potansiyel kaliteden şüphe ettiğim için değil, biraz şüpheciyim, ancak birkaç şeyi düşündüğümden, diğer şeylerin yanı sıra, verilen büyüklükteki el değmemiş kalmanız önerilir zamanın geçişi. Bununla birlikte, bugün düşüneceğimiz durumda, denemek için gerçekten değer olan bir free-to-play oyunuyla uğraşıyoruz. Sonunda ellerime siyah Mesa geldiğinde ben memnun olduğunu söyleyebiliriz. Half-Life 2’den neredeyse 10 yıl geçti ve Lord’un Freeman ikonik levye geri getirmek için özlem harika. Ama öte yandan, 1998 yılı 2013 yılında bir oyun çalışacak olup olmadığı için yoğun bir endişe vardı ve ben yaklaşık 12 yıl almak zorunda kafamda Vana oluşturulması için oluşturduğunuz “sihirli” görüntü yağma korkuyordu. Eh, ben Black Mesa dünyasında ilk 10-15 dakika sonra, oyun alenen beni aşağıladı, benim endişeleri gerçekten tüm ve yüzüne attı, görkemli bir “Kapa çeneni ve oyun sizi bilgilendirmek için duyuyorum!”

Yarı hayattan sonra hayat
Gitmeden önce, ancak, davanın “gist”, oyunun gelişimi için birkaç unsur söylemek, ne oldu ve nihayet bizim ekranlarında gelmeyi başardı nasıl. Black Mesa, aynı Amerikan şirketi tarafından değil, 40 bağımsız gönüllüden oluşan bir gruptan, amiral gemisinin Valve Corporation’ın ilk unvanı olan tarihi yarı hayatın tam bir yeniden yapımıdır. Valfın, Half-Life 2’nin 2004’te piyasaya sürülmesinden sonra, kaynak motoru yükseltmeye kullanarak bir dizi oyun tasarladığını unutmayın. Bunlardan biri yarı Hayattı: kaynak, bununla birlikte, fizikteki bazı küçük değişikliklere ve bazı etkilere ek olarak, çok farklı bir şey teklif etti.Orada ancak güçlü şirket başarısız oldu, modding topluluğunun zaferi için geldi. Yarı ömrün kaynak motorla tamamen yeniden tasarlanmasının amacı, sonuçta güçlere katılan iki gönüllü grubu için ortak bir neden oldu. Dolayısıyla, 8 yıllık ilgisiz çaba, yalnızca büyük video oyununa olan sevgiye ve Orange Box 2007’de yer alan yeni kaynak motoruna yükseltme ile güvenerek, Black Mesa modifikasyon ekibi bize Gordon Freeman’ın inanılmaz macerasının modern versiyonunun ilk bölümünü veriyor.

Görünüşe göre, geliştiricilerin özveri ve çalışmalarının kalitesi, aynı valfin bile itilmediğini bırakmadı ve bu da onları son versiyonun satışı için buharda güzel bir yer ile ödüllendirdi. Bu önemsiz bir başarı değil, özellikle birkaç yıl önce, modders’ın oyunun resmi karakteri hakkında herhangi bir yanlış anlaşılmayı önlemek için “Black Mesa: Source” projesinin orijinal başlığından “kaynak” kelimesini kaldırmasını talep ettiğini düşünürsek. Şimdi, işten en çok para kazanabilen bağımsız modder’i” kazandıysanız ” ya da bunun yaratılmasını emdiği ve dahil ettiği büyük şirketi “kazandıysanız”, düşünce için güzel bir besindir!Genel anlamda bile bilmeyen biri olduğuna inanıyorum, Yarılanma Ömrü senaryosu, zamanı için yeni yollar açtı ve geliştiriciler ve tasarımcılar için seminerlerde öğretilmelidir. Ancak yıllar geçtikçe, gençlere ve yaşlı sakinlere hatırlamak için burada ve orada bazı geri bildirimler yapmak iyidir.

1998 fps, acımasız (ve belki de biraz “beyinsiz”) çekimin ağırlığını düşürdüğü ve genellikle kesintisiz eylemin parçası olan ve ilginç hikayeleri ve maceralar için sinematik anlatıyı terk eden bir zamandı. Zaman zaman bu masum kuyularda, valf, dünyayı gördüğü en “akıllı” Atıcıyı serbest bırakmaya cesaret etti ve bize bir bilim kurgu Aventure-unfair’in neredeyse kaliteli bir FPS’NİN kabarma eylemiyle uyumlu bir şekilde nasıl bağlanacağını gösterdi.Yani yarı hayat vardı! İnanılmaz bu oyun daha sonra büyük bir başarı oldu ve bu esas olarak-bence-neden bize sadece o halkın büyük bir bölümünü tanımlamak mümkün olduğu bir kahramanı, gözüyle oyunların bu tür emsal olmadan fantastik bir macera yaşamak yaptı. “Akıllı “bu oyun eşit” akıllı ” bir kahraman gerektirir ve Vana ölü olduğunu-on. Gordon Freeman hala bir Maço denizci, ne de eğitimli bir süper ajan değildi, ama serin bir hazmat takım elbise ve bir sürü mütevazı bir göz kamaştırıcı teorik fizikçi …fındık, ortaya çıktığı gibi, sadece yanlış zamanda yanlış yerdeydi (ya da tamamen tersini yapıyor mu?)

Başlığın derin daldırma, geliştiricilerin ellerinde sahip oldukları inanılmaz senaryoyu biriktirmelerine yardımcı oldu. Başından sonuna kadar olan oyun, tamamen αμίλητου Gordon’un gözünden ve hikayenin odak noktaları, her zaman birinci şahıs perspektifinde oyun içi senaryolarla ortaya çıkıyor ve bu dönemin FPS’LERİNDE standart olan ara kesim sahnelerini tamamen kaldırıyor.Bu tür oyun birçok bulmaca eklenmesi, düşmanca ya da ulaşılamaz bir atmosfer değildi Npc’ler ile etkileşim gibi, Yarılanma Ömrü tarafından tanıtılan yeniliklere hala tekliflerin birkaç devam edebilir, ama biz onlardan sonra yavaş yavaş gitmek gerekir-gerekli, bence, biz mevcut incelemede çalışma oyunda öğeleri, siyah Mesa!
Lambda çekirdek gibi Lambda,Bu aşamadaki siyah Mesa’ya, Gordon’un χωρονομικό rift’e daldığı noktaya kadar “Lambda Core” bölümüne kadar olan tüm olayları içerir ve uzaylı dünyasına Xen-oyun yaklaşık on saatine eşdeğerdir. Yaratıkların psychedelic boyutundaki oyunun neredeyse rüya gibi son kısmı, yakın gelecekte büyük bir sabırsızlıkla bekleniyor.Şimdi dava hakkında birkaç kelime söyleyelim. New Mexico çölünde büyük bir araştırma tesisinde siyah Mesa araştırma tesisinde çalışan Dr. Gordon Freeman’ın rolünü (anladığınız gibi) varsayıyorsunuz. Roller coaster tam işyeri sizi alır klasik giriş sayesinde, etkileyici ve geniş tesislerin hızlı bir tur yapmak ve görsel alanın yükseltme siyah Mesa modifikasyon ekibi tarafından yapılmıştır işin çok iyi bir ilk tat almak için fırsat verilir.

Laboratuvar anormal malzeme laboratuvarına gelen,…geri zekalı (eğer sen ve bir bilim adamı işi alıyorsa! Eğer son derece önemli bir deney katılmak için gidiyoruz çünkü) Freeman, tehlikeli çevre takım (veya HEV takım) ile kendilerini donatmak için acele. Meslektaşlarınız bilim adamları ve securit-metallers Black Mesa sizinle konuşuyorlar, sizi selamlıyor ve acele etmenizi istiyorlar, sizi karaktere iyi koyuyor, HEV kıyafetini giydiğiniz epik anı anılarımızda kaldı.Orada bir yerde, hepiniz olacak …arsa, yani, deney kötü bir şekilde “yanlış gitmek” gidiyor tüm en çok beklenen belki gerçeği bir koklama! Doğrusu Anti-Kütle Spektrometre) Spektrometre anti-Madde analizi için verdiğiniz kararsız örneği kabul etmez ve Kuantum Fiziği başarısız tüm deneylerde olduğu gibi, bu binada çok büyük hasar oluşturur ve Toprak ve εξωγαλαξιακού gezegen Xin arasında bir kapı açar (“rezonans cascade”, ani bir felaket olur.

Gordon hayatta kalmayı başarıyor, grace ve takım elbisesinde ve bir yerlerde macera başlıyor, çünkü onu yardım çağırmak için yüzeye götürmek zorundayım. Çok yakında keşfedeceksiniz gezegen xen uzaylılar ordu (özellikle hayali birim tehlikeli çevre muharebe birimi) komutları ifade “temiz süpürme” özetlenmiştir olarak görünümünü, tam dostu olmamıştır yapar iken, siyah Mesa küçük bir istila yapmak olmasıdır. Güvenlik adamlarının ve tanıştığınız bilim adamlarının tek yardımı ile, sonuçta durumu kurtarabilecek tek kişisiniz. Tüm bu, olayların geri kalanı tarafından el değmemiş monitör gibi görünüyor gizemli bir takım elbise ve kravat adam var!
Sıkı örme arsa, oyunun korkunç atmosferi ve yöneten bu bilimkurgu teknolojik klostrofobik “rüzgar”, bugün bile mükemmel çalıştıklarını bulduğum büyük bir zevkle. Black Mesa, geliştiricilerin tutkusunun bu alanı ilk ve en önemlisi sağladığı açık olduğu için, orijinal oyunun iklimini %100 oynuyor. Nostalji meselesi değil, gerçek kalitede. Bu Half-Life hakkında bir izlenim bırakmadık çünkü bunu ilk kez izliyorduk. O zamandan bugüne kadar birkaç FPS, oyuncu için zorlayıcı bir durum kurmayı ve doğrudan ve etkili bir şekilde vermeyi başardılar.

FPS şölen
Black Mesa’nın oynanışı aynı çekirdeği koruyarak kökleri için de geçerlidir. Bu yüzden entegre bir pakette bir FPS var, çünkü hem Platform unsurlarının bazılarını (özellikle çeşitli sıçramalar) hem de çözmeniz gereken yeterli bulmacayı içeriyor. Tabii ki, kavgalar ve çekim bol baraj eksik değil. Düşmanlarınız karşılaştığınız yabancılar ve bir noktadan sonra askerlerdir. Tabii ki, aralarında daha fazla mücadele, birkaç kez yararlanabileceğiniz bir şey. Tabii ki, bahsetmeyi unutmamak ve temelde zırh rolünü oynayan heves kıyafeti, yeterli hasarı emer ve çeşitli özel noktalarda şarj olur.Xen’den gelen yaratıklar, ντούκια uzaylı Homurdanmalarına ve korkunç su altı Ichtyosaurlarına kadar tavanlarda tuzaklar gibi yapışan küçük ve spastik Headcrabs veya Barnacles’dan başlayarak daha geniş bir çeşitliliğe sahiptir (yok)…ψαρανετε, kolayca ölürler). Aksine, askerler askerlerdir ve yukarı ve aşağı benzerdir, ki bu belki de beklenebilir. Siyah Mesa modifikasyon ekibinden gelen düşmanların yeniden tasarımı örnek teşkil eder, çünkü tüm modeller orijinaline sadık kalırlar ve karakterlerini minimuma kaybetmeden modern gösterirler.

Eski günler gibi Düşmanlar
Etkileyici olan, A. I.’nin neredeyse olduğu gibi kaldığı ve bunun nedeni, bugünkü standartlar için bile çok yüksek seviyelerde aralıkları olduğu ortaya çıkıyor. Her düşmanın, diğerlerinden açıkça farklı olan savaşa kendi yaklaşımı vardır, oysa hepsi sizi zorlamak için yeterince agresif. Özellikle sonuna ulaşmak gibi olacak noktaları vardır …dikkatli değilseniz yağı yapın. Oyunun gunplay, keyifli olmadığı anlamına gelmez, belki de küçük bir yaş gösteren birkaç sektörden biridir. Bu, silahların modern yapımlarda kendilerine sunulan sağlamlık ve “hacim”a sahip olmadığı açıktır. Bununla birlikte, yukarıdakileri hariç tutarsanız, çekim mekanizmaları kusursuz bir şekilde çalışır. Böyle bir oyunda beklediğiniz yoğunluk mevcut ve – her şeyden önce-emrinde olan silahlar, oyunu etkileyen akıllı ve yaratıcı bir aralıktır.

Silahların derileri ve animasyonları yeni bir tasarımın ürünüdür ve üzerinde çalışmış ve demir manzaraları ile yenilenmiş zoom gibi bazı özellikler lütfen!) bu. 357 Magnum (bu arada orijinal oyundan daha erken ele geçer). Sadece şikayet, orijinal o Gordon’un daha çok kullandığı levye …intikamla. Burada, bununla vurmak için yaptığınız hareket, etkinlik aynı olmasına rağmen, daha basit ve topal.
Yerçekimi tabancasını getir!Bulmacalar ve oyunun kalan unsurları ile ilgili olarak, burada siyah Mesa modifikasyon Ekibinin sadece valfin yaratılışını canlandırmakla kalmayıp aynı zamanda büyük ölçüde geliştirdiğini söyleyebiliriz. Bunun nedeni, yarı Ömürden (tabii ki grafikler hariç) siyah Mesa olan ana farkın yeni fizikten başka bir şey olmadığı gerçeğidir. Kaynak motorun kullanımı, çevrenin nesnelerinin çoğunu, orijinal başlık için yeni ve daha makul bir fiziksel boyutun yanı sıra, birçok durumda, basit animasyonlarla çalışan GoldSrc motorunu verir.Şimdi siyah Mesa’da nesnelerle etkileşim gerçek zamanlı, daha doğal bir sonuç yaratan ve oyunda “hassas” manipülasyonlar gerektiren birçok noktaya daha makul ve nihayetinde eğlenceli bir boyut veren Half-Life 2 tarzında daha yakın. Ayrıca, orijinal yarı hayatta bir dırdır olsaydı, birçok kez oyuncuların bulmak için yeterince uzun süre bakmaları gerekiyordu. bir kapı ya da bir nesne. Bu, tabii ki, kişisel olarak, tesislerin labirent hissini güçlendirmenin yanı sıra hiç de olmadı.Bununla birlikte, geliştiriciler, haritalarda çok fazla puan yeniden tasarlayarak, boşluk ekleyerek ve “oyun içinde işlevsel olmayan” parçaları kaldırarak bunu halletti. Gördüğünüz gibi, siyah Mesa, en azından bu parçada üstün, başlatıcı, cesur ve böyle bir şey geliyor.

Siyah Mesa basit bir HD remake değil, en önemli FPS’LERDEN birinin çarpıcı bir canlanması.
Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz.daha sonra tekrar deneyin veya bunun yerine bir şehrin, yerin veya adresin yakınında arama yapın. Eski günlerde, ilk yarı hayatta (ve bir noktadan sonra ve bundan sonra, yanılmıyorsam), uzayın basit dokunuşu, yoo-hoo’dan biraz daha uzun olan herhangi bir şeyin üzerine atlamak için yeterli değildi. Yani, crouch jump adıyla ekstra bir destek veren bu mekanizma vardı, yani, boşlukla atlamak ve ctrl ile çok hızlı bir şekilde çömelmek.
Black Mesa’da, hemen hemen her atlama girişimi, hem iyi hem de kötü olan bir şeyin ele alınmasını gerektirir. İyi bir şey geri kalanından oyunu ayırır ve ben zor bir atlama denemek zorunda her zaman, bir düğmeye sadece itme ile temiz olmaz gibi, bunun önemini hissedeceksiniz olmasıdır. Kötü olan şey, basit atlamayı geçersiz kılan ve bir aşinalık gerektiren, biraz eski moda bir mekanizma ve biraz “kırık” (boşluk önce ctrl tuşuna basarak aynı etkiye sahip olabilir) olmasıdır. İdeal bize daha yetenekli hissettiren, gerçekten zor yerlerde askere biraz basit atlama ve crouch atlama büyümek olacaktır! Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz.




Yavaş yavaş hareket edelim ve 15 yaşında bir oyun için Sıcak Konu olduğuna inandığım grafik alanında. Black Mesa, bizi yeni olduğuna ikna etmek için birkaç yeni doku ile çalışan basit bir HD remake değildir. Geliştiriciler esasen tüm oyunu yeniden yaratmalı, tabii ki çok temel seviye tasarımını ve odak noktalarını tutmalıdır. Kaynak motor odaların kullanımı ile artık büyük, tavanlar yüksek, yeni alanlar ve çevrede sayısız yeni unsurların bir bolluk var, dış etkileyici ve büyük ve tüm siyah Mesa her zamankinden daha geniş, atmosferik ve benzersiz görünüyor.
Esasen, her zaman olacak bir partinin büyüklüğü, FPS (ve genel olarak video oyunları) alanında önde gelen kümelerden biridir. Özellikle çöl manzara dışında olduğunuzda, sonuç 1998 yılında optik sektörü ile ilgisi yoktur. Haritalardaki korkunç yeni tasarıma ek olarak, yenilenen bireysel teknik özelliklerden bahsetmeye değer. Dokular, tabii ki, hepsi tekrar çalıştı, çarpma haritalama ve ışıklar modern ve genel olarak Görse

l Efekt büyük ölçüde geliştirildi.
Tabii ki, 8 yıllık gelişme görünüyor ve 2013’ün seviye grafiklerinden değil, 2008’den bahsetmiyoruz, ancak nihai sonuç hiçbir şekilde kötü değil ve bugün bile taze şovların, yarı ömür için valfin genel tasarım vizyonunun nasıl olduğunu pek göstermiyorum. Olumsuz yönde, 1998 standardı olan yükleme olarak bazı ara sıra aksaklıklar ve bazı “yapışkan” koyacağız ve eski makinelerde birkaç tane alıyor. Yeni PC’de ve böyle bir sorun yoktu.

Kulağa hoş geliyor.
Şimdiye kadar geliştiricilerin şansa hiçbir şey bırakmadığını fark ettiniz ve bu ses alanında kolayca algılanıyor. Orijinalin ruhu ve tarzı için çok doğru olan karakterlere yeni bir ses oyunculuk olduğunu söyleyeceğim, ki bu başlangıçta işlenmiş orijinal kayıtlar olduğuna inandım. İş çok iyi ve görünüşe göre ilk yarı hayatta çok ılımlı-güncel veri kalitesinde konuşmalar da yükseltiyor. Tabii ki, her zaman tehditkar “kullanıcı ölüm yakın” gibi durumunuz hakkında sizi bilgilendiren HEV’NİN sesli çalışması olarak sevdiğiniz tüm etkiler var!
Müzik açısından, Black Mesa Joel Nielsen tarafından yeni bir soundtrack içerir. Bu eski hatırlamak sorunları duymak bekliyoruz yabancılaştırmak olabilir bir şeydir, ama, bir kez daha, biz sadece yeni parça %100 doğru karakteri kabul edebilir, bu eski yeterli olmasa da. Buna ek olarak, oyundaki müzik belirli ve seçilen yerlere gider ve bunun doğru olduğunu garantinizi alacağınız duygusu.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code