Oyunlar

Conarium

İnsan bilincinin sınırları.
Hemen hemen herkes korku, H. P. Lovecraft babası biliyorum. The Elder Gods hakkında sayısız hikayeyle yaratılan evren, birçok korku hayranları için ibadet nesnesidir, aynı zamanda hikayeleri ve oyun dünyasını getirmek için bir dizi geliştiriciye ilham verir. Zoetrope Interactive denilen Conarium oluşturulması ile bu çabaya katılan bu geliştirme şirketlerinden biridir. Zoetrope Interactive Türkiye merkezli küçük bir geliştirme şirketidir. Şimdiye kadar, geliştirilen tek başlıklar, Steam üzerinde birkaç olumlu eleştiri alan iki karakterdir. Projenin üçte biri olan Conarium, Ağustos 2015’te duyurulduğundan, birkaç kez ve bir başlık değiştirerek birkaç gelişme aşamasından geçti. Oyun, şirket gelişimine uygun olarak Lovecraft’ın çalışmasından derinden etkilenir. Ancak, efsanevi yazarın kitaplarıyla aynı heyecana neden olmayı başardım?

Yasak bir sırrı keşfedin
Conarium bir anlamda Roman Madness Lovecraft Dağları bir devamıdır. Kitapta, 1930’larda Antarktika kaşifler bir grup delilik eşiğine itmek terörü keşfeder. Birkaç kaşif maceralarını atlattıktan sonra, başka bir kaşif grubunu ikna etmeye çalışarak, o bölgeye geri dönmemek ve gördükleri dehşetle uğraşmak. Eğer Frank Gilman, hayatta kalan kaşifler bulgularını araştırmak için karar keşif grubunun bir üyesi yerine girerken Conarium arsa orada başlar. Frank ve ekibi, Upuaut adıyla Antarktika’da bir üs kurdular ve soruşturmalarına başladılar. Aniden, Frank tek başına bir gün uyanır ve dışarıda büyük bir kar fırtınası yaparken hafif bir amneziye sahip olur. Bir şeylerin yanlış gittiğini ve tamamen kendi başınıza olmadığınızı hissetmeniz, üssü keşfetmeniz, öğeleri bulmanız ve gizlenmesi gereken son takımın sırlarını keşfetmek için bulmacaları çözmeniz gerekir.

Yavaş yavaş Frank’in hikayesinin yanı sıra karanlık geçmişin ortaya çıktığını göreceksiniz. Şahsen, Lovecraft evreninden pek çok şey bilmiyorum, sadece temel bilgiler. Bu nedenle, benim gibi bir oyun için, bana karışıklığa neden olan birçok şey vardı ve benzer wikilerde, forumlarda ve benzeri konularda tam olarak neler olduğunu daha iyi anlamak için çok fazla araştırma yapmam gerektiğini itiraf etmeliyim. Bu, belirli bir evrende uzman olmayan biri için büyük bir olumsuzdur ve yaratıcılardan bazı verileri bir günlük veya not şeklinde koymak için iyi bir hareket olacaktır. Aksi takdirde, yeterince Lovecraft’ı biliyorsanız ve romanı okuduysanız, gerçekleşen olayları anlamak için hiçbir probleminiz olmayacaktır.

Perçinleme atmosferi
Conarium oldukça basit ve doğrudan oyun, bu yüzden ne yapmanız gerektiğini anlamak zor değildir. Özünde, Amacınız her alanı keşfetmek ve arsa ilerlemek olacak notlar, ses dosyaları ve çok daha fazlasını bulmaktır. Gerçekleri açıklayacak nesnelere ek olarak, devam etmek gerekli olmasa da, yukarıda yeterli bilgi ile ödüllendirecek gizli Seviyeleri ve bazı koleksiyonlar vardır. Buna ek olarak, keşfetmek için birkaç gizli alan ve anılar var, bu da Conarium’un en zor kısmı. Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz.daha sonra tekrar deneyin veya bunun yerine bir şehrin, yerin veya adresin yakınında arama yapın. Eğer baz Upuaut alanları ve sırlarını keşfetmek için yeterli almazsınız keşif Conarium en keyifli parçasıdır.

Büyük düşman eksikliğinden bahsetmeye değer. Sonuna doğru belirli bir an hariç, Conarium başa veya Lovecraft nadir έβασε olarak mutlaka kötü bir şey değildir Serisi amnezi gibi önlemek için bazı rakipler vardır karakterlerin sağlığı için bir risk olağanüstü hikayeler var. Daha da kötüsü, o zaman, düşman zaman düşman öldürmek isteyen sınırlıdır gerçektir. Aksine, teoride tek rakibiniz, çoğunluğunun saf mantık ve seviyelerde biraz keşif ile çözülebileceği için çok fazla meydan okuma olmayan bulmacalardır. Örneğin, bir harita gibi çalışan bir makineyi çalıştırmanız için doğru kristali bulmak için biraz zamana ihtiyacınız olacaktır. Gözlemci olmanız gereken bazı bulmacalar olsa da, genel olarak zorluk derecesi çok küçüktür. Dünyada bulduğunuz nesneler küçük bir envanter saklayabilirsiniz, ancak aralarındaki kombinasyonları veya benzer bir şeyi görmeyi beklemeyin.




Oyunun genel olarak pürüzsüz ilerlemesine rağmen, en azından söylemek aptalca olan bazı anlar var. Örneğin, koni başında sıkışmış ve açmak için bir kapı var, sadece ihtiyacım var… σπαμάρετε açana kadar fare üzerinde. Sonuç, kardaki tabandan bir eskimo gibi yarım saat dolaşmaktı, çünkü tesadüfen açmadan önce farklı bir şey yapmam gerektiğini düşündüm. Başka bir örnek, koleksiyon yoluyla erişilebilen, arsa devam etmesi gereken nesnelerle hiçbir ilgisi olmayan belirli bir alandır. Bu anlardan bazılarının şirketin gelişiminin yanlış veya ihmalkarlığından mı yoksa gerçekçilik uğruna kasıtlı olarak mı kaynaklandığından emin değilim. Öyle olsun, istenen etkiye sahip değilim.

H. P. Lovecraft’ın eserlerinin en sadık performanslarından biri.
Son olarak, Conarium, belirli bir türün çok fazla ismine neden olan kaçınılmaz bir hatanın kurbanı. Senaryo ve oyun doğrusal, yani gerçekleri değiştirecek veya farklı bir bilmeceye ulaşacak seçimler yapamazsınız. Bu nedenle, sırların ve koleksiyonların tümünü toplamak istemiyorsanız, süre 4 ila 5 saat arasında nispeten küçük olduğu anlamına gelir, bu nedenle yaklaşık 6 saat yatırım yapacaksınız. Bir kez yapmak için başka bir şey yok her şeyi toplamak gibi, küçük replayability ile uzunluğu başlık küçük.

Güzel bir resim gibi
Conarium’un estetiği, Maceralarda tanıştığım en istisnai şeylerden biridir, çünkü Unreal Engine 4’ü en iyi anlardan birinde göreceksiniz. Her seviye canlı renkler, harika detaylar ve inanılmaz yerleri ile bir tuval gibidir. Geliştirme şirketi o ekrana Madness Dağları dünyasına getirmek için elinden geleni yaptı, ve ben Lovecraft hayatta olsaydı, o gülümseme ve alkışlar olurdu inanıyoruz. Harabelerin ve mağaraların karlı tabanından, huşu hissi etrafında bakmak için günaha dayanmaz. Özel efektler, Pastadaki sadece buzlanma olup, Conarium’da geçirdiğiniz her anı eşsiz ve unutulmaz kılar. Ne yazık ki, sahip olduğu çeşitli sorunlar için bilinen Unreal Engine bahsediyoruz. Son seviyelere doğru, çerçevesiz olarak açıklanamaz bir düşüşün yanı sıra çeşitli dondurmalar göreceksiniz, bundan sonra Frank tavanda bir sebep arıyor olacak. Bunun neden böyle olduğunu hayal edemiyorum, sadece Conarium’u tasarlamak için kullanılan makine. Ayrıca, siz ve diğer karakterler gibi birkaç kez karşılaşacaksanız, modellerin 2009 oyunundan ve detay eksikliğinden geldiği gibi çirkin iken vasat dudak senkronizasyonu olduğunu fark edeceksiniz.

Ürpertici keman
Conarium’un sürükleyici atmosferi, keman ve piyano göreceğiniz mükemmel film müziğinden macera yerine daha yoğun, sınır ötesi korku haline gelir. Müzik güvensizlik ipuçları ve hayat tehdit yoğun anlarda yoğun ve ürpertici sesler neden eski bir harabe keşfederken birisi sakin tonları ile devam etmek izliyor duygu vererek, oyun akışında ultra uyum sağlar. Soundtrack, Conarium’da çok fazla kazanmanızı sağlayacak, bu da arkanızdan sinir bozucu bir şekilde baktığınız birkaç kez değil ve sizi takip eden bir canavar olup olmadığını göreceksiniz. Öte yandan, diyalog, aktörlerin İngiliz aksanlarına sahip olması dikkat çekici olmasına rağmen vasattır, ancak stilleri neredeyse tiyatroya katılmak gibi koşullar için çok fazladır. Örneğin, kahramanı, bir meslektaşıyla radyo sessizliğine, annenin aynısından ölmüş gibi tepki verirken, Tanrı’nın kendisini gördüğü gibi tepki vereceğini keşfeden belirli anılardan bazıları. Ses aktörlerinin tarzı daha iyi gerçekçilik için biraz daha temperlenmiş olurdu.
Bitmemiş bir deneyim
Atmosfer, estetik ve Conarium sesi türünün en iyisi olmasına rağmen, kısa süre ve kolay, basit oyun, en iyi macera hak kazanmak için şans alarak. Grafik kesinlikle sizi etkileyecek ve bir konum keşfetmek her zaman tırnaklarınızı ısıracak, ama bu tam bir deneyim için yeterli değildir. Lovecraft dünyası hakkında biraz bilgi gerektirmesi, Conarium’un kalitesini takdir etmede hiç yardımcı olmayacaktır. Arsa, daha fazla düşman ve daha sert bulmaca bazı açıklama olsaydı, bu korku ile flört edecek bir macera olurdu, ve benzersiz bir şey olurdu. Eğer Lovecraft hayranı iseniz, hikayelerden ilham çizmek ve özel olarak takdir edeceğiz en iyi oyunlarından biridir.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code