Oyunlar

Darkfall Unholy Wars

Odadaki fil.
2009 yılında Yunan kalkınma şirketi Aventurine, MMO oyuncuları topluluğu boyunca tartışılan orijinal verilerle bir MMORPG olan Darkfall Online’ı yarattı. Bir ok kaçınma olasılığı ya da bir büyü ile gerçek gerçek zamanlı savaş sistemi (serinin büyük kayarken), örnekleri, şehirler ve kuşatmalar işgal, sonsuz ustalığı ve tam bir ganimet ile sürekli dünya çok basit kelimeler “seni öldürürüm…Bunu senden alıyorum!”Bu tarifi hardcore PvP oyunculara özel itiraz bulundu.

Yunanistan için, Darkfall bir ciroda en iyi video oyunu olmuştur. MMO oyuncuları için, bu konudaki tartışma bir tartışma gösterimine yol açıyor. “Sen bir noob konum, sekme hedefleme oynamak ve WoW geri dönmek “cevap almak için taraftarların adı oldu” böcek, gecikme ve eski kullanıcı arayüzü ile yarım bitmiş bir oyun oynamak.”Hatalar ilk genişleme düzeltildi, ancak gecikme ve öğrenme yüksek zorluk ile sorunlu kullanıcı arayüzü olarak sunucunun istikrarsızlık başa birçok engelledi.
Yukarıdaki konular, ilk Darkfall’ın abonelikleri kaybetmeye başlamasının nedenlerinden sadece 1 / 3’ü idi. 2/3’ü öğütme ve promosyonla son 3/3 ile yapmak zorunda kaldı. “Odadaki fil”dediğimiz şey buydu. Bütün kavramla ilgili büyük sorun. Harita çok büyüktü, bu yüzden oyuncular uzun mesafelerde seyahat etmek zorunda kaldılar, işçiliği “bir sürü malzeme toplayacağım ve size ve hatta araçlara sahip olacaksınız” mantığıydı, tam ganimet, sandbox mantığı ve dünyada var olan birkaç banka, oyunculara daha fazla zaman alıcı ve bu nedenle rahatsız edici tedarik ediyorlar.
Darkfall promosyon ile ilgili olarak, abonelik MMORPG tükenmiş ve biz serbest-to-play model olmuştur bir süre içinde, durum abonelikleri korumak için zaten zordu. Ancak kalan abonelik MMORPG bile, oynaması ücretsiz bir desene sahip olduğundan ve oyuncuların bir noktaya kadar oynamasına izin verdiğinden emin oldu. Ama Darkfall değil. Çünkü biz Beyler, denemeden nasıl ödeme yapacağınızı biliyoruz. Evet, öyle…ürünümüz hakkında olduğumuzdan emin değilim.

Genişleme mantığının devamı, ile…içerik eksikliği
Birçoğu, bu başlığın gözden geçirilmesi için neden bu kadar uzun sürdüğünü merak edecektir. İlk Darkfall incelemede çok erken yazmıştı ve girilen skor sadece gördüklerime dayanmıyor, ancak özelliklere uygun olarak-daha sonra geliştiricilerle olan iletişimimim-ilk birkaç ay içinde, sunucunun stabilizasyonu, görev sayısı, üçüncü kişi için kalıcı seçenek gibi gelecekteki açılımlara gireceğini biliyordum.k. Bütün bunlar oldu, çünkü aldıkları derecelendirme ve değişmez. MMORPG’DE bile. Kuşkusuz, oyun bir yıl sonra oynanabilirdi.
Bu sefer ve Kutsal olmayan savaşların durumu nedeniyle, bir yıl bekledim, ama daha fazlası. İnceleme, 2015 oyununun sürümüne dayanıyor, çünkü o zamandan bugüne kadar neredeyse hiçbir şey değişmedi. Tabii ki her şeyin yerinde olduğundan emin olmak için son birkaç gün içinde bile oynadım. Gerçekten de, Avrupalı sunucudaki binalar aslında yerinde. Oyuncular olmasa da, nüfus Amerikalılara aktarılmış gibi görünüyor. Dürüst olmak gerekirse, incelemenin gecikmesinin bir başka nedeni, kullanıcı arabiriminde (özellikle envanter) beklenen değişiklikler ve Nisan 2015’ten itibaren vaat edilmesiydi. Oyunun bir diğer önemli değerlendirme faktörü. Hala bekliyoruz, bu nedenle kayıp değerli yıllar, şimdi, ve resmen kriz zamanı.

Darkfall’ın Hardcore PvP oyuncuları “çiğ et yiyin” ve rakiplerini canlı olarak yiyorlar. Bu en azından olsa bile, Darkfall online bir ölçek sundu…açık büfe eski mobilya ve mutfak eşyaları servis edildi. Darkfall Unholy Wars durumunda, lansmanın durumu daha da kötüleşti. Servis edilen ” et ” çok azdı ve mobilya, buna rağmen yeni, ama…ufalanan. Diğer MMO kullanıcılarına mezeler, salatalar, etler, tatlılar ve tüm süslemelerle dolu sonsuz yemeklerle ücretsiz bir büfe verdiğinde, kim sadece καραβροχθίσει pirzola bir MMORPG “büfe” eşdeğer ödeyecek? Aksini halledeceğim.
Darkfall Unholy Wars’ın lansmanı, müzik alanında yeni bir grafik motoru ve mükemmel bir iş getirdi. Oyundaki ilk birkaç saat onları hoş bir şekilde şaşırttı. Ama arazi aniden. Zor bir ortam, işçilikte daha da büyük zorluk, büyüleyici, güvenli bölgelerin yokluğunda, daha az PvP (p.p. en azından yeni başlayanlar için olumlu), hizalama sisteminin yarı kaldırılması ve her şehirdeki tüm ırkların erişim özgürlüğü, genellikle oyunu Kuran herhangi bir irfan ve veri kavramını ortadan kaldırır. Derinlerde, “netice” I sevmiyorum.

Karakter oluşturma
Darkfall Unholy Wars’ın satın alınması, bir sunucu (Avrupa veya Amerikan) seçme yetkisi ve daha sonra mevcut ırklardan biri, yani Mercians (Humans), Orks, Tovarr (ex Cüceler), Mahirim, Mirdain ve Alfari (ex Álfar). Sürprizinize göre, tüm modellerin darkfall Online’ın aksine tam olarak aynı boyutlara sahip olduğunu göreceksiniz. Geliştiriciler adaletsizliği önlemek için aynı korumak için onları hitbox olduğunu iddia çünkü bu yapıldı. Örneğin, Darkfall Online’daki Álfar en yakın ve aynı zamanda en tehlikeli rakipler, büyülerle değişiyordu ve birisini çalışmak zordu.




Sonuç olarak sahip olduğu aynı yükseklik, irfan anlamını kaybetti, Cüceler topluluktan “insanlarla karışık bir çanta” olarak belirlendi. Geliştiriciler, bu avantajı telafi etmek için yarışlar arasındaki aynı hizalama ve ittifaklar sistemini koruyabilirlerdi. Örneğin, Álfar kendi başına, Mahirim ile Orks ve büyük ittifak’taki diğer üç yarıştı. Ne yazık ki, ve ittifaklar, en azından bildiğimiz biçimde, hizalama sistemine veda ediyoruz. Şimdi aynı ırkın oyuncularını öldürürseniz, NPC şehirlerine erişimi yasaklayan cezalar temelini uyguluyorum. Bunun gibi unsurlar Darkfall’ı “gerçekçi” görünmesini sağladı. Oyuncular arasında inşa edilen rol yapma unsurları kendi türlerinde benzersizdi.

Uzun bir hikaye kısa yapmak için, yeni karakter modellerinde, yüksekliğin değişiminin ve grafiklerin yükseltilmesinin ötesinde, karakterin özelleştirilmesi için birçok unsur vardır. Bu, bir kez daha aynı ırkların karakterleri arasında bazı benzerliklerle sonuçlandı. Seçtiğiniz sonunda bir rol, karakterin sınıfını seçmek için davet edilir. Mevcut Roller şunlardır: savaşçı, avcı, Elementalist ve Primalist. Skirmisher Okçu, Elementalist klasik büyücü ve Primalist oyun desteği kápovtas olduğunu. Her rol seçilebilir iki okul vardır ve her okul dört beceri, artı bir nihai vardır. Neyse ki, Darkfall size sürecinde Rolünüzü değiştirmek için özgürlük verir, hem de geçirdim beceri noktalarını sıfırlamak için. Tabii ki, her durumda, aynı zamanda tüm okullarla oynamak için izin darkfall Online vermek, karakter oluşturma mutlak özgürlük yoktur.

Darkfall Online vs Darkfall Unholy Savaşları
Hiç Darkfall oynamamış biri için, Agon dünyasında her dakika bir meydan okumadır. Darkfall Online oyununun iki ana problemi, yani oyun ve kullanıcı arayüzü yerinde kaldı. Bu yeni bir grafik motoru ile sıfırdan oyunu kurmak zorunda mantıklı, birçok beklendiği gibi, çok daha eklendi. Ve potansiyel yabancı MMO geliştiriciler dokunmaz zaman serbest bırakılmasına kadar Kutsal olmayan savaşların ilanından altı ay dönemi ve yapılmıştı hazırlık rağmen, pek bir sonuç önceki en iyi sunmak için birini almak için gidiyor anlamak için.
Kullanıcı arayüzünün önemli bir teması küçük simgelerdir. Darkfall Online’ın bize παραθυρικού MS-DOS ortamını Hatırlattığını söyleyebilirsek, Kutsal olmayan savaşlarda, 3840×2160 ekran çözünürlüğü ile Windows 3.1 gibi bir şeyle uğraşıyoruz. Yaygın olarak, yarısı gereksiz olan ekranda dairesel simgelerin yüzlerce görmek için bir büyüteç gerekir. Başlıkların tipik bir menüsü, her birinin ne anlama geldiğini αποστηθίζοντας simgelerinin mouseover birinden çok daha yararlı olacaktır. Tabii ki, UI, ve beklediğim kadar, o hiç düzeltildi.

Kutsal olmayan savaşların ikinci bir anahtar sorunu ve en önemlisi, taşlama. Ne yaparsan yap zaman alır. İşçilikte, bunun ötesinde bir araç ve altın üzerinde olması gerekir, çok daha fazla malzeme gerekir. Yapmak için basit bir montaj bile, bir zamanlar sadece bir alet ve çalılıklarda bulduğunuz bir steedgrass ile yapıldığında, daha önce iki kat daha fazla malzeme istiyor! Bu her oyuncunun rahatsızlık dürüstçe infuriating olduğunu. Eğer PvP üç kez öleceğini düşünüyorum, sen bağlar, silah ve zırh bitmiş ve olmamaya özen, işçiliği yapmak için çalışan ve bankaya geri götürecek bazı malzeme, eksik. Sadece bir kabus.
Oyunun dünyasında, bankalar varolmaz. Bir zamanlar Darkfall Online daha fazla banka bulmak ve böylece bizim şeyler erişebilir. Biz mafya spawn ulaşan deri bıçak unuttum? Bankada para çekelim. Kasabamızda hatırlama yapmak zorunda değil, olduğumuz yere gelmek için başka bir 20 dakikaya ihtiyacımız var. Bir MMORPG’NİN, sobanın baca ile sahip olduğu birkaç saati okuyan veya çalışan ve emen olgun bir kitleye yönelmesi mümkün değildir.
İçerik konusu tamamen büyüleyici eksik, Aventurine’in vaatlerine rağmen hiç gerçekleşemedi. Büyüleyici ilk Darkfall ekonomiyi desteklemek, hem de biz her türlü ve farklı nitelikleri tenli nesneler ile kazanabilir her mafya, ve biz çaba ve ter ile toplamayı başardı kullanan, zırh veya silah Enchant. Biz alışveriş, satış veya haritanın her yerinden borsaları yapıyorduk gibi ticaret, mantıklı. Şimdi büyüleyici olmadan ekonomi pencereden dışarı çıkıyor. Bunun üzerine, Darkfall Online’dan çok sayıda çete var, ancak yeni olan az şey eklediler. Bununla birlikte, çeşitlilik, öncekiyle karşılaştırıldığında alttır.

Agon’da tipik bir gün
Orijinal öğretici, Darkfall Unholy Wars’ın zaten karmaşık mantığında bilmeniz gereken temel unsurları bile almayı başarıyor. Sen, ırk temelinde seçilen NPC şehirden başlamak cevher için kazma veya çalılar otlar arıyor, ahşap kesme, ilk malzemeleri almak. İşçiliği ile devam edin ve sonra orijinal Goblinler öldürmek için kasabanın yakınında ilk mafya spawns gidin. Kullanım süreci-silah, yağma ve cilt değiştirme, doğru açıklanmıştır. Silahlarınızı Paperdoll’a koymak, yıkayıcı ile geçiş yapmak, sadece 10 konumun hotbar’ı (darkfall Online’da bir vardiya ile 100 seçenek elde etmek) becerilere erişim sağlar. Darkfall Online’da olduğu gibi, ya da sırasıyla the Elder Scrolls dizisinde karakterin hareketlerine doğru bir şekilde dayanan tam bir gerçek zamanlı savaş sistemimiz var. Eğer viraj veya yan yaparsanız, o zaman bir ok veya bir büyü kaçının. Ayrıca vurmak veya düşmanın gerçek zamanlı saldırıları engelleyebilir. Yani orada MMORPG’NİN çoğunluğuna sahip sekme hedefleme unsuru var. Darkfall burada top oynama


k için.
Bir acemi Darkfall bile ilk canavarları öldürmek için zor kesinlikle bulacaksınız. Respawn çok hızlı ve sen-ecek lüzum-e doğru μεμοναχιάσετε ve onları çok hızlı bir şekilde görünüm ve cilt yapmak. Güvenli bölgelerin varlığı, yeni bir oyuncunun bir gaziden düşmeyi kabul etmeyeceğini ve tam bir ganimet olmayacağını garanti eder. Ayrıca, güvenli bölgede bir canavar tarafından öldürülmemesi, yere düşmesi ve asla kalkana kadar bir süre orada kalması iyi olur. Yani, bir kopukluk durumunda eşyalarınızı kaybetmezsiniz. Tabii ki, güvenli bölgenin dışında başka bir kullanıcıya düşerseniz, mezarın ölümü durumunda orada kalır ve herkes her şeyi çalabilir.

Cesaret noktaları
Darkfall Unholy Wars, kullanıcıları oyun içinde tutabilecek başka bir unsur aldı ve bu görevlerden başka bir şey değil. Darkfall Online’da, herhangi bir NPC, yarışın başkentinden aldığımız bir dizi temel görevi takip etmemiz durumunda, ödüllere atfedilen farklı görevler ve bazı ırksal bonus verir. Kutsal olmayan savaşlarda, tüm görevler kaldırılır. Yerini, istediğiniz yere bölen cesaret noktaları ile ödüllendiren kahramanlık ile değiştirdiler.

Temel olarak, yeni Darkfall’da bir hareketi ve daha önce olduğu gibi uygulamaya spamápete edemezsiniz. Kullandığınız beceriyi uygulamazsınız (e.x. İki elle Kılıç veya συσγκεκριμένη Magic okulu) Oblivion ve Skyrim’den öğrendiğimiz gibi. Cesaret noktaları ile sistem temelde başarıları gibidir. Exploiters önlemek ve eğer cesaret noktaları belirli bir miktar ile ödüllendirir için uygulanmıştır.x. bir dizi çeteyi öldür, parçaları bir süre keşfederseniz, çok fazla kaynak toplarsanız veya hem işçiliği hem de işi başarırsanız. Madde üzerinde, bu sistem taşlamayı daha da arttırdı ve” odadaki fil ” bir mamut oldu. Şimdi her başarının tamamlanmasının arkasında tam olarak aynı ama daha da büyük olduğunu bilerek, “karanlıkta” başarıları tamamlayın. Tüm kullanıcılar bunun yerine bunu pratik becerilerini yükseltmek için, sen cesaret noktaları almak ve istatistikleri artırmak için faaliyet her türlü şımartmak zorunda kalacak farkındayız. Eğer PvP isterseniz, yapmak ve sıkılmış gibi, işçiliği var. Aksi takdirde rekabetçi olmayacaksınız.
Cesaret noktaları temel niteliklere tahsis edilir (örneğin, güç, benim dex, canlılık vb. yükleyebilirsiniz.) ya da silah ve rolün olanlar içeren, ortak ayrılır becerileri. Tipik karşılaşma için.x. sağlık için dayanıklılığı iyileştirir, kendini iyileştirir, dayanıklılık için Mana veya Mana gibi diğer temellere sağlık.x. bağlar tırmanış sürme. Silah uzman becerileri, tek elle veya iki elle Kılıç, yay ve benzeri yükseltin.k. Son olarak, rol becerileri karakter oluşturma belirtilen savaşta rolünüz ile ilgili en uzman var.
Kenarların temel απεικονίσειν ek olarak, yeni kullanıcı arayüzü modern bir MMO olması gerektiği ölçüde, özellikle oyuncular yardımcı olmuyor. Bu hotbar tasarımı birkaç olumlu biridir. Sağlık, Dayanıklılık ve Mana belirtileri olan üç çubuk, Darkfall Online’dan çok daha görünür (daha sonra 3 Yamada pozisyon değişti, ancak yollarını buldular). Sorun, cesaret noktalarının tahsisinden, süreç gerektiren ve envanterin kabusu üzerinde genişleyen okullara başlar. Şimdi envanter istediğiniz nesneyi bulana kadar sonsuz kaydırma gerektiren büyük simgeleri ile, online Darkfall gibi Kare, ama yatay değil! Mutlaka tüm oyuncular envanter doğru sıralamak ve zaman kazanmak için zanaat çanta yapmak için saatlerce oturmak zorunda kalacak. Ekstra bonus taşlama sadece çanta gerektiren malzemeler için! Satıcılar satmıyor.

Mevcut eğilimleri kuran ve takip eden temel unsurların eksikliği ile darkfall Unholy Wars, geçmişin sorunlarının bir mirası olarak ek olarak kurulan “kimliğini” kaybetti.
Roller ve Tarım
Şahsen, başlangıçta bir savaşçı rolü oynadım çünkü Melee’yi seviyorum, ancak Gaziler tarafından “kıyılmış” olduğumu öğrendiğimde, geri döndüm ve bir yay kullanarak ve kavgacı Okulu (sizi esnek kılan, daha az dayanıklılık tüketmenize izin veren) seçerken en güvenli rolü oynadım.) ve ne zaman yüksek hasar çekim dayalı Deadeye. Böylece, en başından itibaren rakibimden yeterli hasarı kaldırabilir ve onu korkutmak, düşmanları PvE yapmak için gördüğünüzde daha kolay ilerlemek ve grup Pvp’de daha yararlı olmak için bir şansım var.
Darkfall Unholy Wars bir sanal alandan daha az, benim için bir anlamda bir MMORPG için iyi bir şey. Her Klan şehir, Klan Hamlet veya köy harita sahibi görüntüler. Mob spawns sırasıyla görünür. Her şeyin olduğu Darkfall Online’da olduğu gibi “tırnaklarımızı koklamaya” gerek yok. En azından burada nereye gittiğimizi biliyoruz.
A. I. çeteler üst olmaya devam ediyor. Uzakta verilen değil, size acele ve melee ya da mermiler tarafından, onların saldırılarına bağlı olarak, size saldıran. Bununla birlikte, tamamen gerçek zamanlı olarak, savaş sistemi kendinizi çok sayıda OK veya güçlü büyü ile donatmanıza ve ateşlemek için sert çeteleri melee ile oynamaya çalışmanıza izin verir. Güçlü bir düşman ateş ödül eşsiz ve ben herhangi bir şekilde ödüllendirmek için tam bir macera sistemi diliyorum.
Oyun sonu
Acemi kullanıcıların rahatlığı için, Aventurine o zaman çevrimiçi deneyimli bir oyuncu sohbet ve oyun öğrenebilirsiniz sayede oyuncu Mentor sistemi ithal. Her abone Darkfall Unholy Savaşları denemek için arkadaşlarını getirmek ve beklemek için değil, böylece ben, tabii ki, bir 24 saatlik bazda oyuncu başına oyuncu davetiyeleri bol olduğu önemliydi…güncel olaylar.



Kullanıcı arayüzü hiç yardımcı olmadığı için bir Klan araması biraz zaman alıcı bir durumdur. Her klanın faaliyetlerini açıklayan menü arasında kaybolacaksınız (neredeyse her Klan tüm faaliyetleri yaptığını duyurduğundan), üyeleri ancak yalnızca liderlerini göremeyeceksiniz. Uzatarak, haritaya ve şehirlere bir bakış atarak, sizin için doğru Klanı seçemezsiniz. Elbette, hangi oyuncunun hangi Klana ait olduğunu bilmeden sohbet yoluyla yardım isteyeceksiniz. Neyse ki, deneyimli oyuncular size bir el vermek için vardır.
PvP konusunda, şehirler aynı inşaat modelini koruyor. Cevher, ahşap vb. toplamak için daha yüksek becerilere ve kaynak düğümlerine erişim sağlayan herhangi bir genel yapı duvarları, kuleler, binalar ve NPC. Ne yazık ki, NPC şehirlerinin kaynağından gelen damlalar, şehirlerin kaynaklarının aksine, birkaç dakika içinde azdır ve bitirilir. Bu tek başına bir Klana katılmak için sizi zorla zorlayacak, willy-nilly.
Düşük nüfusa bağlı Elekler sık sık değil. Amerikan sunucusu – her zaman olduğu gibi-Avrupa’dan daha fazla insan, bu nedenle, daha fazla PvP isteyenler oraya gidecek. Oyunu keşfetmek isteyenler Avrupa’ya gidecek. İnan bana, hemen hemen herkes rahatsız edecek. Avrupa sunucusunda şimdi ilgi sadece noktaları iyi ödüller vermek ve her birkaç saatte yakalamak için kullanılabilir Klan Köyleri olduğunu. Ayrıca, ilk Darkfall’un gemileri oyuna geri döndü, Eğer en az bir yıl boyunca tekrar yapmak için özelliklere geç kalırsak. Bunun bir sonucu olarak, deniz kaleleri için tanınmış deniz savaşlarını veya savaş için ayrı bir ton veren bir kıyı Klan kentinin işgalinde görüyoruz.
Ekonomi, pazarın varlığı, ürün satarak veya satın alarak oyunculara erişim ile yardımcı olmuştur. Ekonomiyi etkileyen önemli bir unsur, yukarıda belirtilen koşulların yokluğunun ötesinde, Klan şehirlerinin ve Hamletlerin değerlerinin dramatik bir şekilde düşmesidir. Şimdi, bir klanın, mafya şehirlerin etrafında ortaya çıktıktan sonra bir şehre sahip olması için çok fazla sebep vardı, buna çok değer vermiyorsunuz. Büyük çetelerle veya birkaç zindanda yumurtalara çok yakın olan çok az şehir hariç. Burada diğer şeylerin yanı sıra, zindanların Kutsal olmayan Savaşlarında Darkfall Online’dan çok daha az olduğunu belirtmek gerekir.
Buna ek olarak, savaş sistemi ilk Darkfall kadar sıvı değildir. Karakteriniz yerde kalır ve daha önce olduğu kadar çevik değildir. Hotbar’ın daha önce olduğu gibi 10 kutu ve 100 kutu olmasına rağmen, gençler için basit bir şey, ancak ilk Darkfall’ı oynayanlarınız için sınırlama anlamına geliyor. PvP sorunları sunar ve nedeniyle darkfall online sonsuz sihirli okulları “dışarı attı” ve rolleri kurulan yeni savaş sistemi,.Bir zamanlar kullandığımız 30, 40 ve 50 becerimiz vardı. Şaşkın acemi oyuncular gibi, en azından bu mücadelede birine saldırmak veya kaçmak için sınırsız olanaklar vardı. Şimdi, Roller nedeniyle, sihir okulları kaldırıldı ve kaçınılmaz olarak seçtiğiniz okulun sırasıyla 4 beceri +1 rol nihai ve kalacak. Her oyuncunun beceri güçlü avantaj sağlar becerileri en aza indirmek için, zafer bir faktör teşkil tam bir gerçek zamanlı savaş sisteminde.




Pve/işçiliği faaliyetlerini en aza indirgeyen Aventurine, kahramanlık Monolitlerini (PvP oynadığı gibi, kahramanlık bağlı olarak oyunculara ödüller verdiği) ve Klan şehirlerinin yanında bulunan Levy collector’u ekledi. Her alanda yağma oyuncuların küçük bir yüzdesini toplamak ve şehrin sahipleri kendi içeriğini toplamak için izin verir. Başka bir yerde ama. Bu ödül toplamak ve “sonbahar”için sahibine gidecek umuduyla bir toplayıcı dışarı çivi bekleyen bütün gün olması gerektiği anlamına gelir. Oyuncu evler böylece benzer bir şey. Genellikle, bir atık için hava.
Oyunda düşük nüfus fenomeni, etkileri ve kuşatmaları vardı. Haritadaki büyük, daha az kuşatmaya neden olur, bu nedenle oyuncular arasında daha az PvP. Aynı zamanda sürekli respawn tarafından, yukarıdan hedef oyuncularını nakavt çalışırken, bir Klan şehrin duvarlarını kırmak için bir kuşatma çekiç veya kuşatma silahlarla dolaşmak zorunda, onlar karakterinizi ateş becerileri eksik çünkü izin verin. En azından, PvP ve oyuncuların seviyesi hala yüksektir.




Sarıcı
Darkfall Unholy Wars’ın teknik sektörü öncelikle karakterlere ve çetelere yükseltildi. Dünya, atmosferik ve eğer öyleyse, eskiyle ilgili olarak çeşitli noktalarda benzerlikler gösterir. Dokular şimdi yaşlarını göstermeye başlıyor, ancak-dışarıda olan MMORPG ile karşılaştırıldığında-Darkfall ortada bir yerde duruyor.
Böyle büyük bir dünya ile, tasarım bir şey daha iyi yapılabilir değildir. Maksimum ayarlarda bile, bulanık dokular ve kötü anti-aliasing vardır. Zırh ve silahlar daha iyi bir tasarıma sahipken, Düşmanlar görünüşte heybetli ve benim için vurgulamak. Aynı şey, oyuna geri dönmek için bir buçuk yıl süren hava efektleri için de geçerli, ancak bir Yunan üretimi için en azından dikkat çekici bir şey.
Ses alanında, “donuk” Darkfall çevrimiçi ile karşılaştırıldığında etkileyici bir film müziği buluyoruz. Canavarların çığlıkları da ürpertici, ancak şahsen hem karakterler hem de oyuncular gibi daha çeşitli ses efektleri bekliyordum.

Son karar
Eski üst Yunan MMORPG hatalarından bize öğretmek gerekir. Darkfall online kötü bir lansman ile 2009 yılında başlatılan, hemen hemen kullanıcıları kaybetme, her gün satış hata ve kısıtlamalar bir sürü, ama açılımları aracılığıyla bir çok şey sırasında düzeltildi. Aynı adı tutmak yerine, Aventurin adı ve sözde yeni bir hareketi, derinlikteki yeni gösterileri değiştirmeye başladı.

Dışarıdan bir online oyun farklı bir atmosfer ve yoğun rekabet elemanı ile yapmak zorunda. Her zaman gerçek zamanlı olarak çalışır. En iyi beceriye sahip olan kazanır. Bununla birlikte, hiçbir şey bize darkfall Online altın çağını hatırlatıyor ve bunun nedeni, Aventurin savaşılmadığı ve başlangıçta yapılması gerektiği gibi inanılmamasıdır. Kullanıcı arayüzünü kaderine bıraktım, çetelerle ilgili büyüleyici ve çok daha fazla içeriği geri getirdim, ırkları ve aligment değişiklikleri ile irfan yok ettim ve genellikle yanlış bir yörüngeyi takip ettim. Bununla birlikte, geri kalanlar Pve’ye dayandığı ve birçoğu bir “kuşatma” ve “İttifak” ın ne olduğunu bilmediği için hala en iyi PvP MMORPG olmaya devam ediyor.

Bütün bu zamanlardan sonra, düzeltilmesi beklenen şeylerin bir çoğunun sonunda durgun kaldığını üzüyor. “Odadaki fil” odada kaldı. Şehirler harap olmuş. Orks, ejderhalar, troller ve tepe devleri gökyüzünde kendilerine bakıyor. Birçok kez, oyunda olduğumda, hava efektlerinin fragmanının müziğini duyuyorum, eski günleri anımsıyorum ve etrafımdaki boş bir dünyayı görmemi üzüyor. Acaba dawn hiç mi?..Yeni Şafak mı?

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code