Oyunlar

Dead Cells Review: Rise From Your Grave

Uzun unutulmuş bir hapishanede sıkışmış bir ceset yatıyor. Zaman zaman, yapışkan bir yeşil goo kütlesi hücreye kayar ve vücuda bir hayat patlaması verir. İleri Stomping, leş zırhlı kitle çıkış yolu bulmak için boşuna bir arayış zombiler ve undead ordularını aracılığıyla ücretleri. Dark Souls hayranları kesinlikle birkaç benzerlikten fazlasını fark edecekler, ancak bu özel gezi göründüğü gibi değil.
Ölü hücreler, günümüzün en popüler indie türlerinin birçoğunun büyüleyici bir birleşimidir. İlham keşif platformers-Aksiyon oyunları ve Metroid çivi gibi, usulen oluşturulan düzeyleri ve roguelikes bulunan rastgele Taksimi ile sert unsurları oyuna getiriyor. Özellikle dark Souls veya Metroid gibi oyunlarda bulunan kalıcı karakter büyümesinin, Rogue esinlenen oyunların sembolize ettiği randomize sıfatlarla kare olarak çatıştığı göz önüne alındığında, her şeyin bir aksaklık olmadan nasıl bir araya geldiği etkileyici. Buradaki denge kilitsiz fırsatlardan biridir. Avatarınız hayata geri döndüğünde, aşamalardan geçmek için yeni bir şans verilir. Onları sırayla karşılaşırsınız, bu yüzden ne bekleyeceğinize dair bir fikriniz var, ancak her birinde seçimleriniz nihai yolunuzu belirleyecektir. Yani, örneğin, ilk aşama her zaman mahkumun mahalleleri iken, bir sonraki hop mahkum ya da zehirli Kanalizasyon mesire olabilir. İlk başta, sadece eski mevcut olacak. Ancak, zamanla, kalıcı değişiklikler yapan ve yeni rotalar açan rünler kazanacaksınız.
Bu yüzden, bazı roguelikes ve hatta Karanlık Ruhlar teoride, ölmeden bir koşuda tamamlanabilirken, burada (şimdiye kadar bulduğumuz gibi) olamaz. Sen, ilerleme ölmek ve daha sonra size daha fazla seçenek vermek kritik yükseltmeleri toplama, farklı yolları yolumuzu solucan yeniden başlatmanız gerekir.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.


Yol boyunca, tabii ki, sandıklar veya dükkanlarda bulunan yeni silah ve becerileri ile bir karıştırma envanter olacak. Ayrıca, mevcut aşamadan sağ kalırsanız, potansiyel dişli piyango havuzunuza eklenecek nadir öğelerin kilidini açmak ve ek şifa öğeleri gibi kalıcı bonusların kilidini açmak için yasaklanabilen “hücreler” nin yanı sıra ölüm üzerine kaybettiğiniz stat yükseltmelerini de alabilirsiniz.Envanter ve sahne karıştırma yanı sıra, mücadele ve platforming ana için en kritik yönleridir. Ve ölü hücreler tüm mekaniklerini yürütürken, bu ikisi en parlak parlıyor. Yeni başlayanlar için, geçiş seviyeleri bunun için temel bir his var bir kez pürüzsüz, hızlı bir süreçtir. Hareketiniz kesin, atlayışların zorlu, ancak ulaşılabilir olmasını sağlamak için yeterli AF ile. Ve bu eylem ile sorunsuz meshes.
Düşmanlar farklı şekillerde varlığınıza cevap verecektir. Bazıları, platformlarında ve doğrudan görüş çizgisinde olmadığınız sürece sizi göremez veya tepki veremezken, Diğerleri size bir boşluk boyunca veya platformlarda el bombası atacaktır, ancak doğrudan saldıramaz. Amacınız ekranı okumak ve her düşman türünün farklı yeteneklerini anlamak ve strateji ve optimum yaklaşım yürütmek için bu bilgileri kullanmaktır.
Kapı varlığı gibi sayısız diğer değişken (gizli bir saldırı için yavaş yavaş açılabilir veya çarpıcı bir darbe için atılabilir) işleri karıştırmak için birlikte çalışır. Zehirli havuzlar, çivili zeminler vb. tüm engelleri ve zorlu düşmanların doğru karışımı vermek için bir araya gelir. Bu aynı zamanda ölü hücrelerin genel görünümü ve sesi ile iyi oynar. Her düşman biraz parlıyor ve farklı bir renk düzeni ve silueti vardır. Aynı şey aşamaların kendileri için de geçerlidir. Birlikte, bu kolayca tanımlanabilir kodlama sistemleri sezgisel oda okumak ve bir sonraki hedef görme kaybetmeden ludicrously hızlı mücadele odaklanmış kalır yapmak.




Bu, özellikle nöbetlerin hızlı temposu nedeniyle kritik. Çoğu zaman, iki silah ya da bir silah ve bir kalkan olacak. Bu, atlama ve kaçmak ile birlikte, beceri setinizin çekirdeğini oluşturur. Hepsini asmak aldıktan sonra, zahmetsizce saldırıları birleştirmek ve atlatmak, ve, örneğin, bir büyü ile bir düşman dondurmak önce arkalarında yuvarlanan ve hızlı bir çizgi seti ile boşaltma. Tüm bunlar ilk başta kaotik bir karmaşa gibi görünüyor. Ve bir dereceye kadar. Savaş bulmacasının her parçası yavaş yavaş tanıtıldı, bu yüzden çok doğal olarak daha büyük resme nasıl uyduğunu öğrenirsiniz.
Mahkumun çeyrek ve diğer erken oyun haritaları aracılığıyla doğmakta olan keşif ilk birkaç yolculuk sırasında yaklaşık 10 dakika sürebilir. Çok acı verici geliyor. Savunmasız, büyük ölçüde güçsüz ve çok tehlikeli çevrenize aşina değilsiniz. O kadar çok seçim sadece gitmek ve daha sonra ikinci doğa olarak geliyor geri kalanı hakkında endişe başlangıçta açıklanamayan bırakılır. Yine de, gidiş kolay değil ve mücadele edeceğiz. En azından önce.
Ama her turda size oynamak için oyuncak farklı bir dizi verir. Sahne her zaman değişecektir. Doğru bir konum bulamadık.bir dizüstü bilgisayar veya tablet kullanıyorsanız, başka bir yere taşımayı deneyin ve tekrar başlatın. Ama bu önemli değil. Mahkumun mahalleleri, her koşuyla benzersiz olsa da, belirli, kalıcı bir temaya devam ediyor. Wistful müzik ve temel fikirler aynıdır. Tekrarlama yoluyla, düzenleri ezberlemek değil kazanmak, ama bu çalışma için olsun ne olursa olsun silah almak ve onların sonuna kadar bunları kullanmak için yeteneği. Kısacası, başlangıçta 10 dakika süren şey, rulmanlarınızı bulduktan sonra 30 saniye sürer. Yine de, her zaman aynı şekilde yapılmayan şey, ikinci alanlardır. Daha sert düşmanlarla pratik yapmak için daha az fırsat, aynı aşinalık seviyesini asla geliştirmedikleri anlamına gelir. Her girişimi gergin ve heyecan verici hissettirir, ancak bazı hayal kırıklıklarına da yol açabilir. Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz.daha sonra tekrar deneyin veya bunun yerine bir şehrin, yerin veya adresin yakınında arama yapın.Her şeyi bu kadar uzağa yapamazsanız bile, mahkumun Çeyrekleri, yukarıda belirtilen yükseltmeler için hücreleri “banka” için bol miktarda fırsatınız olacak kadar basittir. Bu size sürekli bir ilerleme hissi verir, eğer bir çalışma bomba bile. Aslında, macera ile tek gerçek konu daha iyi yükseltmeleri bazı olması gerektiği ölçüde daha uzun sürebilir olmasıdır. Bu orta oyun biraz ilerleme tezgahları ve tekerlekleri taşlama hissi yol açabilir. Bunun yanı sıra, ölü hücreler, bazı çok farklı türleri sıkı, uyumlu bir bütün haline getirmek için olağanüstü bir çabadır. Bireysel güçlerini kaybetmeden fikirleri nasıl remix edeceğinize dair en iyi örneklerden biridir.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code