Oyunlar

Divinity: Original Sin II

Kılıç, büyü ve saf epik fantezi.
RPG video oyunlarının “ataları” olan Pen & Paper (P&P) RPG, bir zamanlar fantastic hayranları için tek yönlü bir eğlence caddesiydi ve bu, nerd kültürünün temellerinden biri olarak kuruldu. Bu nedenle, video oyunlarında estetik ve P&P RPG oyununu aktarma girişimi burada ve onlarca yıldır geliştiriciler için bir meydan okumadır, çünkü hiçbir optik alet insan hayal gücünü aşamaz ve yüzlerce sayfa kitap içeren karmaşık kurallar deneyimsiz oyunculardan bıkmayacak ve aynı zamanda “gazileri” tatmin edecek şekilde taşınmalıdır. En başarılı çabalar, Baldur’s Gate, Icewind Dale & Neverwinter Nights gibi Dungeons & Dragons ve benzer oyun modellerini kullanan birçok yeni franchise’a dayanan başlıklar-efsaneler doğurdu. Sırasıyla, birçok başlık deney yaptı ve sefil bir şekilde başarısız oldu ya da ticari başarı veya unutulmaya kendi yolunu çizdikleri bir tür melezleri doğurdu.

The Divinity: original Sin the Belgian company’s development, Larian Studios, genel olarak iyi değerlendirmeleri elde etmeyi başaran mikro başarısızlıklara rağmen, köklere sadakat konusunda dikkat çekici bir çabaydı. Netice için, geliştiriciler tam olarak ne yapmamız gerektiğini yaptı, yani değerlendirmeleri heeded ve gönül yerine evrimi seçti. Larian’ı karakterize eden ruh hali ve iletişim, İlahiyat için Kickstarter kampanyasının bir sonucu olarak ortaya çıktı: orijinal Sin II, sadece 12 saat içinde 500.000 $ toplamak için, toplanan son miktar 2,000’i aşıyor.000 dolar. Nihai sonuç, geliştiricileri haklı kılıyor gibi görünüyor, çünkü korkusuzca başlıklarla karşılaştırılabilen klasik bir yukarıdan aşağıya RPG-alanın “kutsal canavarları”.

Dönüş Rivellon
İlahiyat hikayesi: orijinal Sin II, selefinden birkaç yüzyıl sonra gerçekleşir. O fantasy world of Rivellon, kargaşa, savaş ve θρησκευτικου fanatizm döneminde. Piskopos Alexandar, doğaüstü güçlere sahip olanlara karşı, Kaynakçılar olarak bilinen (doğumdan sahip oldukları büyülü enerjinin doğuştan gelen kaynağı olan “kaynaktan”) ve güçlerinin kötü yaratıklar için bir mıknatıs olduğu gerekçesiyle bir zulüm ilan etti. boşluk boyutundan (Voidwalken), askerler (büyücüler) onları tutukluyorlar, güçlerini nötralize eden ve toplama kamplarında hapseden özel yakalara sahipler. Bu kamplarda, yaşam koşulları korkunç, tüm mahkumlar yaptık, çeteler ve büyücüler mistreat, işkence (gizli) ve öldürmek (aynı zamanda gizli) Kaynakçılar, “büyük kafaları” bulmaya çalışırken “tedavi” kaynak dünyasını kurtulmak için.

İlahiyatta: orijinal günah, avcıların Kaynakçılarının rolünü devralırken, devamında, karakterinizin içindeki kaynağın güçleri ile doğan bir mahkum olduğu için roller tersine çevrilir. Eğer ana karakteri oluşturduktan sonra, Fort Joy, gelecekteki hapishaneye giden yolda bir teknede başlar. Teknenin içinde, başlangıçta sizi çok sevmeyen gelecekteki yoldaşlarıyla tanışacaksınız. Eğer Fort Joy sona erdikten sonra, lord, endişe, tabii ki, kaçış olacak. The Divinity: Original Sin 2, her “hazır” karakter için sayısız yan görevler ve kişisel görevler ile çok zengin ve sürekli gelişen bir senaryoya sahiptir (temel durum yeterince basit görünse de). Karakterler evrim geçirir, çarpışır, ideolojik olarak ve yaptığınız kararlar senaryonun ilerlemesi üzerinde kısa vadeli veya uzun vadeli etkilere sahip olabilir.

Rollere ve etkileşime vurgu
Başlangıçta karakterinizin efendisini, kahramanı seçmeniz istenecektir. Mevcut ırklar insan, elf, cüce, kertenkele ve ölümsüz, her biri kendi özelliklerine sahiptir. Karakterinizin görünümü birkaç ön ayarlar, saç, yüzler, cilt ve ek temel özellikleri, ancak renk göz ile neredeyse tamamen özelleştirilebilir. Farklı renk gözleri içeren kişilerin bazı ön ayarları, ancak belirli bir renk istiyorsanız, seçenekleriniz dwindle. Her yarış özel bir yeteneği vardır. İnsanlar, partideki tüm yakın karakterlere stat bonusları veren bir devetüyü olan kahramana sahipler, Elfler, savaş turunda daha fazla şey yapabilmeleri için hayati enerjilerinden bazılarını feda eden et Kurbanıdır. kertenkele, önlerinde bir ateş konisi ortaya çıkaran ejderhanın Yangını vardır, Ölümsüzler, düşmanlarının (tamamen) ölü olduğunu düşündükleri oyun ölüleri vardır. onları görmezden ve Cüceler bir heykel haline düşman döner korkunç bir dokunuş var. Yarış, örneğin bazı özel durumlara da yardımcı olabilir. kertenkele, bir kürek olmadan kuyruğu ile kazabilir ve Yükseklikleri nedeniyle Cüceler, diğer ırkların yapamayacağı yerlere sığabilirler.

Sınıflarla ilgili olarak, İlahiyatın güçlü noktalarından biri: Original Sin II, karakterlerin tam özelleştirilmesidir. Başlangıçta özellikleri bir προπαρασκευασμένος kombinasyonu olan bir “sınıf” seçebilirsiniz. Ancak bir noktada, bir sınıfla sınırlı olmadan sahip olmak istediğiniz özellikleri seçerek partideki karakterlerle tam bir yeniden eğitme seçeneği verilir. Örneğin, bir karakterin Nekromansi, iki elle silah ve avlanma becerileri olarak rahatça olabilir. Olası kombinasyonlarla özgürce deneme yapın ve ideal kahramanınızı “kesin-dikin”. İlahiyat için: orijinal Sin II ayrıca 6 “hazır” karakterler içerir, herkes ile aynı özelleştirilebilir, onlar bazı ek benzersiz yeteneği her var fark ile, ve adını değiştiremezsiniz, yarış, ve kökeni. Bu 6 karakterden daha sonra arkadaş olarak seçebilirsiniz.

Her karakterin 6 temel özelliği vardır: güç (normal ve ağır yakın dövüş silahlarının hasarını ve ne kadar ağırlık taşıyabileceğinizi ve hareket edebileceğinizi belirler), incelik (hafif yakın dövüşün hasarını belirler ve menzilli silahlar, aynı zamanda haydut ve avlanma becerilerine katkıda bulunur ve size bir atlatmak oranı verir), Anayasa (canlılığı belirler), zeka (değnek, değnek, büyü ve kaydırma için hasarı belirler ve daha temel becerilere katkıda bulunur), fikir (tuzakları keşfetme yeteneğini sırlar ve gizli hazineler, aynı zamanda inisiyatif ve kritik grev saldırı şansını belirler iken) ve bellek (herhangi bir anda ezberlemiş olabilir kaç beceri belirler.) Oyun kullanımlarının ötesinde, Nitelikler diyaloglarda kullanılabilir, ek yanıt seçenekleri sunan, bir karakterin yüksek olduğu fırsat nitelikleri için uygun demektir. Örneğin, bazı karakterlerde yüksek mukavemetli bir karakter, muhatabı fiziksel gücüyle korkutma seçeneğine sahip olurken, yüksek zekaya sahip bir karakter, düşmanca niyetlere sahip görünen bir NPC’Yİ aşabilir.




Beceriler, her karakterin daha da uzmanlaşmasına katkıda bulunan ve 10 kategoriye (Aerotheurge, Geomancer, avcılık, Hidrosofist, Necromancer, Polymorph, Pirokinetik, Rogue, Summoning ve Warfare) ayrılan yeteneklerdir. Ayrıca, 4 silah becerileri vardır (Çift-Wielding, tek elle, iki elle ve değişiyordu) hepsi pasif kendi silah verimliliği katkıda yanı sıra 3 Savunma becerileri (liderlik, azim, ağrı yansıması). Liderlik, görsel alanlarındaki karaktere sahip olan müttefiklere, belirli saldırıları (aldığınız saldırının türüne bağlı olarak fiziksel veya büyülü zırh) kabul ettikten sonra azim zırhı yükseltir ve yaptığınız hasarın bir yüzdesi için düşmanlara ağrı geri döner. Birçok yetenek öğrenmek için bir beceri puan minimum sayıda ve yeni bir beceri yetenekleri satıcılardan satın almak veya çeşitli yerlerde yağma olarak bulmak beceri kitapları aracılığıyla bir karakter öğretmek için tek yol gerektirir.

Yetenekleri bazı becerileri puan yatırım gerekecektir bazıları kilidini açmak için kilidi olması için Önkoşullar var kalıcı pasif özelliklerdir. Hayvan Pal (hayvanlarla iletişim sağlar özel referans hak eden bir yetenek, bir ve eğer ve herhangi bir şekilde almak için zorunlu değilse, Eğer yoksa birkaç seçenek diyaloglar için fırsat kaybedersiniz, ek görevler, ve birkaç Diğerleri kolaylık. Her karakter etiketleri bir numarası vardır. Irkla ilişkili her karakterin etiketleri, tarihin seyrinde ortaya çıkan köken hikayesi ve diğer faktörler. Oyunun teknik yönleri üzerinde bir etkiye sahip değilim, ancak seçenekler diyalogları ekleyin, onlara faydalı bir rol yapma aracı yapın. Örneğin, “asker” etiketi olan bir karakter, askerlerle veya subaylarla yapılan bazı diyaloglarda belirli bir şekilde konuşmak, katılımcının lehine kazanarak askeri düzenlemeyi takip etmek olabilir. Sırasıyla, bazı durumlarda etiketi “insan” ile bir karakter başka bir insan NPC güvenini kazanmak için, başka bir kabile olduğu bir ortamda insanlar arasındaki dayanışma güvenebilirsiniz.
Yetenekleri bazı becerileri puan yatırım gerekecektir bazıları kilidini açmak için kilidi olması için Önkoşullar var kalıcı pasif özelliklerdir. Hayvan Pal (hayvanlarla iletişim sağlar özel referans hak eden bir yetenek, bir ve eğer ve herhangi bir şekilde almak için zorunlu değilse, Eğer yoksa birkaç seçenek diyaloglar için fırsat kaybedersiniz, ek görevler, ve birkaç Diğerleri kolaylık. Her karakter etiketleri bir numarası vardır. Irkla ilişkili her karakterin etiketleri, tarihin seyrinde ortaya çıkan köken hikayesi ve diğer faktörler. Oyunun teknik yönleri üzerinde bir etkiye sahip değilim, ancak seçenekler diyalogları ekleyin, onlara faydalı bir rol yapma aracı yapın. Örneğin, “asker” etiketi olan bir karakter, askerlerle veya subaylarla yapılan bazı diyaloglarda belirli bir şekilde konuşmak, katılımcının lehine kazanarak askeri düzenlemeyi takip etmek olabilir. Sırasıyla, bazı durumlarda etiketi “insan” ile bir karakter başka bir insan NPC güvenini kazanmak için, başka bir kabile olduğu bir ortamda insanlar arasındaki dayanışma güvenebilirsiniz.




Deneyim noktaları (xp) özelliği İlahiyat eksik değildir: orijinal Sin 2. Onlar xp aynı sayıda var ve seviyeleri ile gitmek gibi partinin tüm üyeleri. Her düzeyde Yukarı niteliklere eklemek için 2 puan ve beceri için 1 puan var. 1, 3, 8 ve her 5 seviyeden sonra (13, 18 vb.) aldığınız yetenek.) Bir karaktere ulaşabilen maksimum seviye kesin olarak belirlenmemiştir, çünkü hareket eden her şeyi öldürürseniz ve tüm yan görevleri tamamlarsanız, seviye 30’a yakın bir yerde sona ereceksiniz. Seviye ile ilgili en güvenli yaklaşım, 24-26 seviyeleri arasında bir yerdeydim.

Kontrolünüz altında, özelliklerin ve ekipmanın mutlak kontrole tabi olduğu bir ila dört karakteriniz vardır. Karakterlerden birinin portresini tıklayarak, bunu kontrol altına almak ve size karakter (bazı NPC yatkınlık onunla konuşmak karakterin ırkına bağlı olabilir) birisi NPC konuşacak kim seçmek için bir seçenek verir, ya da kim bir alanı tespit etmek ya da bir savaşta ilk meşgul önünde göndereceğiz. Tüm karakterler bağlanır ve seçtiğiniz herkesi otomatik olarak takip ederler, ancak ανεταρτητοποιήσετε geri kalanından “unstick” için imlecle portre aşağı çekerek istediğiniz herkesi ανεταρτητοποιήσετε. Bir karakterle gizlice girmek istiyorsanız veya bir savaştan önce partinin üyelerini farklı pozisyonlarda bölmek istiyorsanız bu çok yararlı olacaktır (örn. bir platformda bir okçu göndermek için çekimlerinde daha etkili olmak için).

Epik bir deneyim fantastik dünyasına taşımak için bekliyor.
Haritanın keşfedilmemiş kısımları siyahtır ve ortaya çıktıktan sonra görüş alanınızdaki her şeyi görebilirsiniz. Keşfettiğiniz bir nokta görüş alanınızda değilse, alanı görebilirsiniz, ancak yaratıkları (savaş sisleri) Göremezsiniz. Rivellon onu dolaşıp size yol noktaları, hızlı Seyahat bir form sağlayarak, aralarında ışınlanma yeteneğine sahip tanrıların heykelleri keşfedeceksiniz. Minimap nerede hakkında bir fikir sahibi olmak için yardımcı olur ve bu ve ana harita kırmızı bayraklar ile çeşitli noktalarda sarı girişler yanı sıra yay itici olarak yol noktaları ile görevler için ilgi noktaları işaretlenmiştir. Harita üzerinde herhangi bir yere kendi işaretçileri ekleyebilir ve istediğiniz gibi adlandırabilirsiniz. “L” anahtarıyla, tarih ve τρέχοντά görevleriniz hakkında bilgi içeren quest log’u açarsınız, ancak sizi tam olarak ne yapacağınıza rağmen, söylediğiniz veya yaptığınız şeyler hakkında sizi oldukça fazla bilgilendirebilir. Bazı durumlarda internette bulmak ve bir sonraki adım aşağıdaki bölümlerin bir dizi görevler demet öne amacıyla, bölgenizde ne görevler yanında bir kağıt parçası üzerinde not gerekebilir.

Karakterler, kalite bakımından farklılık gösteren ekipman (baş, boyun, göğüs, eller, kemer, bacaklar, ayaklar, halka 1, halka 2, ana el silahı, Kalkan/offhand silahı) için 11 yuvaya sahiptir. Her öğenin kalitesi adının rengine yansıtılır (yeşil = nadir, mavi = büyülü, mor = epik, turuncu = efsanevi, altın = benzersiz). Ekipman düşmanlardan veya çeşitli kaplardan (kutular, variller, raflar vb.) yağma olarak alabilirsiniz.), bazen yararlı nesneler yere yatarken olabilir. Tabii ki, Npc’lerin çoğu satıcılar ve satış için öğeler var. Standart ekipmanın ötesinde, sır ve hazineleri kazabileceğiniz kürek gibi araçlardan veya dinlenebileceğiniz ve canlılığı ve kısa süreli bir tutkuyu kurtarabileceğiniz bedrolllardan “dinlenmiş”yardımcı olacaktır. Ayrıca gıda, lockpicks, onarım çekiçler, scrolls, iksirler, zehirler, özel oklar ve çok basit bir süreç olan işçiliği için malzemeler gibi sarf malzemelerinin çok çeşitli bulacaksınız. Sizin wanderings üzerinde dağınık işçiliği tarifleri bulacaksınız ve kombinasyonlar kelimenin tam anlamıyla yüzlerce vardır. İnşa edebileceğiniz öğeler en güçlü değilse, meraklıları veya büyüleri sunan sarf malzemeleri yararlı olacaktır. Her karakter geniş olabilir kendi geniş envanter vardır ve “arama” için bazı seçenek olması iyi olurdu, bu sık sık aradığınız öğeleri kaydedebilirsiniz bir sırt çantası içerir.

Sen beceri ve yetenekleri ile çevrenin birçok unsurları ile etkileşime girebilir. Örneğin, içinde alev bulunan ve geçemeyen bir pasaja rastlarsanız, bir varil su, bir νερόμπομπα alabilir veya (hatta yerel olarak) ve açık yol çıkarmak için bir yağmur büyüsü yapabilirsiniz. Kilitli Kapılar ve konteynerler, Lockpicking veya break attack ile ihlal edilebilir. İkinci durumda, “otomatik saldırı” komutunun yokluğunda, A ve bol miktarda canlılığa sahip bir kapıyı kırmak için saldırıyı tekrar tekrar basmanız gerekir. Eğer Lockpicking yapabilir partide bir karakter yoksa, sabır ile kendinizi kol. Birçok NPCs size karşı düşman olsa bile, onlarla sohbet yeteneği verir. Bilgi almak veya savaştan önce ilk grev için inisiyatif almak için yararlanabilirsiniz. Her diyalogda genellikle bazı benzersiz seçenekler diyaloglar vermek için her karakterin etiketleri ile, bir cevap için seçimler bir bolluk var, bu yüzden her diyalog için en uygun karakteri seçtiğinizden emin olun. İlk İlahiyatın karakteristik mizahı: orijinal günah, ancak, orada ve burada, daha küçük bir dereceye kadar.

Hoş sürprizler hoş bir ek anlatıcı olduğunu. P & P RPG’DE, Anlatıcının rolü, oyun ustası (oyunun Koordinatörü, hikayenin anlatıcısı, düşman operatörü ve kuralların hakemi) tarafından gerçekleştirilir; diğerlerinin yanı sıra, yerlerin ve diyalogların açıklamalarının sorumluluğu vardır. Bu ek, Larian tarafından çok akıllı bir harekettir, çünkü bir video oyununda bile bir P&P RPG elemanı taşır, sadece aynı zamanda sinematiklere olan ihtiyacı azaltarak değil, aynı zamanda onları tamamen gereksiz gibi hissettirir, çünkü bir hikaye anlatımının ana silahı ile rekabet edemezler: alıcının hayal gücü. Aksiyon sahnelerinin bazı anlatılarının ötesinde, anlatıcı, oyun içi grafiklerle tatmin edici bir şekilde göstermek imkansız olan duyguların, düşüncelerin, kokuların ve duyumların γλαφυρότατες açıklamalarını yapar ve CGI sinematikleri gibi çok eksik olur.

Stratejik derinlik ile taktik savaşlar
Bununla birlikte, düşman görme alanında partinin bir karakteri geliyor (ya da yanlış giden bazı müzakerelerden sonra), ekran donuyor ve ” kavga!”bu da savaşın başlangıcını işaret ediyor. Bu tür RPG’DE, partideki her karakter için “pause – select büyü/yetenek/saldırı/iksir” süreci-unpause”, savaşlarda oldukça yaygın bir dizidir; bu, öfkeli bir gerçek zamanlı savaşta bir çok şeyi ele almanız gerektiğinden çok mantıklıdır. The Divinity: Original Sin II, selefinin koz kartını korur ve ellerinizi çözerek savaşları sıra tabanlı hale getirir. İnisiyatif temelinde, ekranın üst savaşta yer alan her karakter ve NPC oynayan dizi bakın. Bu noktada partinizin portrelerini kontrol etmek çok önemlidir, çünkü düşman görme alanında olmayan karakterler dahil değildir ve savaş hattına dahil değildir. Tabii ki, bu bir avantaj olabilir, çünkü savaşta yer almayan bir karakter seçerseniz, dövüş zamanı “donmuş ” kalır ve meraklıları, iksirleri, gizli modu vb. Ile hazırlamak için bol zamanınız vardır. eğer savaşta diğer karakterler ile yer almak önce. Birisi daha sonra bir savaşta bir karaktere girdiğinde, buna karışır ve alır ve seriye girer.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code