Oyunlar

Event [0]

Kendi Uzay Odyssey yaşayın.
Bazen, dünyada, teknolojide ve insanlığın ilerlemesinde neler olabileceğini merak etmek güzel, eğer birkaç kez, işler farklı hale geldiyse. Red Alert, Metro ve daha birçok:” ne eğer ” senaryoları Wolfenstein, Command & Conquer ele çeşitli başlıklar. Çoğu dünyada her zaman hepimizin bildiği daha iyi olmasına rağmen, olay [0] kendinize sormaya ve insanlığın 1980’lerden bir otobüs almak gibi uzayda seyahat ettiği alternatif bir dünyada birçok şeyi yansıtmaya zorlayacaktır.
Olay [0] daha sonra Ocelot Derneği geliştirme şirketi yarattı geliştiriciler öğrencileri tarafından 2013 yılında açıklandı. Sunulan yenilikler için birkaç ödül kazandı ve 2016 yılının Eylül ayında piyasaya sürüldü ve birkaç olumlu eleştiri kazandı. Başlık, 2001: a Space Odyssey filminden net etkiler çekerken, insan nasıl yapay zeka olabileceğine dair endişelere ve düşüncelere neden olmayı amaçlamaktadır. Ancak, heyecan verici bir deneyim için yeterli mi?

HAL’İN küçük kardeşi
Alternatif bir şehir, yer veya adresin yakınında arama yapın.. 1980’den itibaren rutin. Çoğu Seyahat paketleri en zengin için uzay gemileri vardır noktasına neredeyse rutin olarak kabul edilir. Geçmişinizi ve karakterinizin adını belirttikten sonra, Europa 11 adlı Jüpiter’in bir misyonu için uzay yolculuğu için bir şirket tarafından seçildiğini öğrenirsiniz. Sadece hedefinize ulaşmadan önce bazı hasar tekne yok eder ve uzayda sürüklenen bir kapsül içinde tek kurtulan olarak bırakır. Bir süre sonra Nautilus, 1980 yılında inşa edilmiş ve şimdi tamamen terk edilmiş görünüyor bir uzay lüks yolcu gemisi bulmak. Var olan tek şey Kaizen-85, gemiden dağılmış bazı bilgisayar aracılığıyla iletişime geçebileceğiniz yapay bir zekadır. Nautilus’a korkunç bir şey olduğu ve bazı sırların içinde saklandığı açıktır, bu yüzden olanları keşfetmek ve dünyaya geri dönmenin bir yolunu bulmak size kalmış.

Temel olarak senaryo tatmin edicidir ve Kaizen-85’in ne yaptığını ve Nautilus’u keşfederken bulmaya çalışırken ürpertici bir atmosfer yaratır. Bununla birlikte, bazı nedenlerden dolayı, geliştiriciler, ihtiyaç duyulmayan ve gerektiği gibi kullanılmayacak küçük hikayeler hakkında çok fazla ayrıntı ve bilgi eklediler. Örneğin, insanlığın uzaya çıkmasından birkaç yıl sonra yaratılan yeni bir sosyal düzen olan Selinites’te bazı kitaplar ve metinler bulacaksınız ve gezegenler arası ticaret sayesinde gelişiyor. Ne yazık ki, senaryo ve bitiş ile çok az ilgisi var, ve onlara referanslar dışında oyun dahil herhangi bir şekilde değil. Belki de geliştiricilerin bu fikirlerinin çoğu, [0] durumunda doğru bir şekilde uygulanamaz veya uygulanamaz ve şirketin senaryoyu büyük ölçüde zenginleştirdiği için utanç vericidir.

Sırlarla dolu bir uzay gemisi
Etkinliğin merkezi [0] Kaizen-85 ve onunla etkileşiminizdir. Geliştirme şirketi oyun zaten mevcut seçenekleri yapmak ve zaten mevcut metinleri ve cevapları okumak zorunda basit bir macera olmayacağını söz vermişti. Bu büyük ölçüde yönetilen amacı oldu. Yukarıda belirtildiği gibi, Nautilus’un içinde bulunan bazı bilgisayar aracılığıyla Kaizen-85 ile iletişime geçebilirsiniz. İletişiminiz mesaj biçimindedir, bu da istediğiniz her şeyi yazabileceğiniz anlamına gelir. Onunla bir konuşma yakalayabilir, tekne hakkında ona sormak, çeşitli kapıları açmalarını, her bilgisayarda saklanan dosyaları okumalarını isteyebilirsiniz… lanet ve çok daha fazlası. Kaizen-85, neredeyse insan yolu ile ifadelerin çoğunu karşılamak ve size yardımcı olmak veya Nautilus’u keşfetmeyi zorlaştıracak şekilde oldukça akıllıca tasarlanmıştır.

Bu, her oyunda farklı taktikleri takip edebileceğiniz anlamına gelir. Örneğin, Kaizen-85 ile dostça iseniz ve ona “dostum” veya “arkadaş ” diyorsanız, Nautilusun terk edilmesine yol açan ve geminin geçmişi hakkında bilgi bulmanıza yardımcı olacak olaylarla ilgili ayrıntıları ortaya çıkarmak daha kolay olacaktır. Ona karşı tarafsız olmayı tercih ederseniz, onu kapalı tutmak istediği bazı kapıları açmak gibi birkaç şey için ikna etmeniz gerekir. Öte yandan karar verirseniz… her seferinde uygunsuz sıfatlarla süsleyin, kıyafetle Nautilus’tan çıkmanız gerektiğinde sizi kilitleyecek ve özür dilemenizi beklerken ya da oksijen bittiğinde boğulmadan ölmenizi bekleyeceğim şaşırmayın.

Bütün bunlar Kaizen-85’i gerçekten parlak ve neredeyse insan gibi görünüyor, ancak her zaman öyle değil. İstediğiniz kadar kibar ve kalıcı olabilirsiniz, ancak geliştiriciler, bilgisayarlarda yazdığınız kelimelere dayanarak Kaizen-85’in tutumunu şekillendirmeye özen gösterdiler. Örneğin, “benim iyi Kaizen” veya “sana karşı hislerim olumlu” gibi ifadeler, “arkadaş”, “dostum”, “gibi”kelimelerde bulunmadığından arkadaşlığınızı etkilemez. Bu bunu fark edecek ve çeşitli öğeler hakkında bilgi talep ettiğinizde. Örneğin, ona sorarsanız ” şimdi Kaizen ne yapmalıyım?”geminin durumu veya Nautilus üzerinde orada bulunan insanlarla ilgili genel önerilerle cevap verecektir. Öte yandan ona ” Kaizen’i aradığım günlük nerede?”eğer son kez gördüm konumu ile hemen cevap verecektir. Yapay zeka gerçekten mükemmel ve soru sormak ve bir klavyede yazarak cevap verebilir gerçeği maceralar için ileriye büyük bir adımdır, ama pratikte sadece klasik metin tabanlı maceralar vardı seçimler sınırını genişletmek. Belki bir gün A. I. oyuncuların sorularına daha fazla konfor ve doğruluk ile cevap vermek.

Yapay zekanın ötesinde, olayın oynanışı[0], bulmaca çözme ve keşif gibi geleneksel macera unsurlarından oluşur. Nautilus son 32 yılda uzayda sürükleniyor ve kötü durumda, çalışmayan kapılar, kırık güvenlik sistemleri ve çok daha fazlası var. Kaizen-85 yardımı ile önünüzde olan her engeli aşmanın ve Nautilus’un sırrının keşfedilmesine devam etmenin bir yolunu bulmanız gerekir. Bulmacalar belirli bir zorluk sunmaz ve ihtiyacınız olan kanıtları bulmak için sadece gözlemci olmanız gerekir. Ne yazık ki, geliştirme şirketi Kaizen-85’in gelişimine büyük ağırlık vermiş ve oyunun diğer unsurlarını ihmal etmiş, klasik ve neredeyse sıkıcı bir deneyim yaşatmış gibi görünüyor, ancak farklı bir “sarıcı”ile.

Kaizen-85’e karşı tutumunuz, size karşı eylemlerini değiştirecek!
Son olarak, [0] etkinliğinin çok fazla performans problemi olduğunu sizi uyarmalıyız. Yeni bir oyuna başladığınızda veya eski bir oyun yüklediğinizde, Başlığı yüklemek için uzun bir bekleme 8-15 dakika içindesiniz. Şahsen ben “çöktü” benim PC izlenimi altındaydı ama ben[0] normal olarak “çalışan ” gibi görünürken başarı olmadan yeni bir oyun yapmak için tekrar tekrar denedim, ben sadece zaman karar verdi ne kadar zaman oyuna başlamak gerekir ve yukarıdaki zaman diliminde sayısı. Orada gecikmeler vardır ve zaman zaman bir oda keşfetmek, ya da ekran “donmak ” olacak noktaya, Kaizen bir cevap bekleyin ve oyun çalışmıyor olduğuna inanacaktır. Nautilus’tan çıktığınızda doruk noktası olur ve Kaizen ile bir bilgisayarda konuşmanız gerekir; burada olay [0] sizi gerçekten terk eder… kez ve Görev Yöneticisi aracılığıyla kapatmak gerekir. Genel olarak, ancak, büyük yükleme süreleri için sabır gerekir. Neyse ki, bu sorunlar[0] süre içinde çok küçük olduğu ve yaklaşık 3-4 saat içinde ilk playthrough bitmiş olacak gibi deneyim çok berbat değil.




Uzayın enginliği
Estetik olarak, olay [0] Alien: Isolation’u anımsatıyor. Her oda ve koridor kırık makineler, tavandan asılı teller ile doldurulur ve oturma odaları, bahçeler, yatak odaları ve daha fazlasıyla yeterli çeşitlilik vardır. Geliştiriciler, Rekreasyon alanlarında 80’li yılların estetiğini vermeye özen gösterdiler ve Nautilus’un o zaman inşa etmesi gerekiyordu ve sonuç çok ilginç ve görsel olarak güzel. Tekneden çıkacağınız birkaç an için alan tasvirinin mükemmel olduğunu ve nefesinizi baş dönmesi hissedeceğiniz noktaya götüreceğini ve çevrenizdeki vakumun genişliğinde ne kadar küçük hissettiğinizi anlayacağınızı belirtmek gerekir.
Öte yandan, ortamlar güzelse, onlarla bir şekilde etkileşime giremezsiniz. Örneğin, sizi kandırmak ve onlar bir öğeyi gizleme inanıyoruz birçok dağınık kitap ve kağıtları bulacaksınız, ama gerçekte sadece herhangi bir temel kullanım yok başlıkları okuyabilirsiniz. Örneğin, bir kapıyı onarmak veya mobilya arkasında gizli mesajlar aramak için dağınık araçlar bulmak için bir bilmecenin çözümünü bulmak için her odayı kullanmanın bir yolu olsaydı, büyük bir gelişme olurdu.
Örneğin, bir kapıyı onarmak veya mobilya arkasında gizli mesajlar aramak için dağınık araçlar bulmak için bir bilmecenin çözümünü bulmak için her odayı kullanmanın bir yolu olsaydı, büyük bir gelişme olurdu.
Aynı Ses parça ses oyunculuk tam bir yokluğu ile karakterizedir, karakter konuşmuyor, ve Kaizen-85 kolayca doğru yazılım aracılığıyla oluşturulabilir bir Robotik ses. Eğer ve Olay[0] atmosferinde yardım eğer duyacaksınız soundtrack birkaç parça, nispeten zayıf ve pek dikkatinizi çekecek. Ayrıca geliştirme şirketi, özellikle de Nautilus’un 80’lerin estetiğine iyi uyan olay [0] için Melankolik bir şarkı yazdığınızdan emin olun, ancak kısa oyunda çok sık duyduğum gerçeğini rahatsız edebilir.
Küçük ama doyurucu
Olay [0] çok kısa ve en kısa sürede sahip olduğu farklı sonlar keşfetmek gibi, pek onunla tekrar başa çıkacak. Genel olarak, size başka birini sevdiğini ve gerçek şu ki, çok daha fazlasını sunabilirim. Bazı teknik problemleri, atmosferi, senaryoyu ve Kaizen-85 ile olan etkileşimi dışlarsanız sizi çok memnun edecektir ve A. I. yolundan etkileneceksiniz. en iyi arkadaşınız veya en kötü düşmanınız olabilir. Stanley Kubrick’in 2001: a Space Odyssey’in başyapıtının etkileri sizi şaşırtacak ve bilgisayar HAL ile sohbet etmek zorunda kaldığında Dave Bowman gibi hissedeceksiniz. 19.99 Euro için doyurucu bir deneyim ve kesinlikle para değer.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code