Oyunlar

Fighting EX Layer Review: One-On-One Fun

Fighting EX Layer çok özel bir izleyici için inşa edilmiş bir tek-bir dövüş oyunu. Öğretici yok, hikaye modu yok, henüz temel bir arcade modu bile yok. Bununla birlikte, ortaya çıkan oyun, kavgayı tatmin edici ve mümkün olduğunca çekici hale getirmek için odaklanmış çabalarla tamamen rekabetçi dövüş üzerine inşa edilmiştir. Ve bu amaçla, geliştirici Arika olağanüstü başarılı oldu.
Dövüş EX katmanı, PlayStation 1 ve 2 için Street Fighter EX serisinin arkasındaki geliştirici Arika’dan geliyor ve bu oyunlar için yaratılan orijinal karakterlerin çoğuna sahip. Blair Dame, The Dark ve fan favori Skullomania gibi yüzler her zamankinden daha iyi bakarken epik beatdowns sunmak için burada. SFEX oyunlarından hoşlanıyorsanız, EXEX oynamak çok uzun bir süre sonra eski arkadaşlarınızı tekrar görmek gibi hissettiriyor-ancak renkli bir dövüşçülerle eğlenmek için eski bir oyundan liste hatırlamanıza gerek yok.Tabii ki, bir dövüş oyunundaki karakterler, onları yedeklemek için sağlam bir dövüş motoru olmadan sadece boş kabuklardır ve EX katmanı bunu sunar. Altı düğmeli savaşçı atar, tire, özel bir havai saldırı, çeşitli özel hamle ve süper saldırılar ve temel saldırı zinciri tarak (arkaya ışık-güçlü saldırı düğmeleri basarak idam içerir. Hareket, özellikle Atılgan, yavaş karakterler için bile hızlı ve hassas hissediyor ve temel saldırıları iyi tasarlanmış animasyonlar ve keyifli işitsel ve görsel gelişir birleşimi sayesinde tatmin edici.Bu sağlam oyun EX katmanın iki belirleyici mekaniği için temel sağlar. Birincisi, orta animasyonu daha güçlü bir beceriye dönüştürerek elde edilen özel ve süper hareketlere saldırıları zincirleme yeteneğidir.

Birçok dövüş oyunu bunu yaparken, EX Layer, oyunun ne kadar pürüzsüz ve serbest akışlı olduğu için dikkat çekicidir; zamanlama pencereleri cömert olma eğilimindedir ve saldırıların başkalarına zincirleyebileceği konusunda sadece birkaç kısıtlama vardır, bu da birden fazla özel ve süper becerileri içeren muhteşem taraklara yol açar. Allen’s Justice Fist special move, örneğin kendi başına kullanmayı zorlaştıran muazzam bir iyileşme süresine sahiptir, ancak süper bir hareketle iptal ederek çok daha çok yönlü hale gelir. Çizgi odaklı hareket ile birlikte oyun, agresif, yüzünüze taktikleri üzerinde çok odaklanmış bir oyun için yapar.

EX katmanını birbirinden ayıran diğer önemli unsur, beş özel beceriden oluşan Gougi, önceden oluşturulmuş deste-ya aktif ya da pasif-belirli koşullar kavga sırasında karşılandığında aktive edilir. Etkileri belirli bir süre belirli bir sayıda kez onlarla vurur arazi sonra saldırılara bağlı özel özelliklere geçti sonra hareket hızında bir artış arasında değişebilir. Şu anda “standart” versiyonunda mevcut 15 Gougi destesi ve daha düşük fiyatlı “ışık” versiyonunda mevcut beş tane var ve DLC olarak yolda daha fazla potansiyel var.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.


Her Gougi etkinleştirmek becerileri birbirleri ile iyi eşleştirmek için tasarlanmıştır. Infinity deck, örneğin, çok hızlı bir şekilde metre inşa ve harcama ile oynamak için izin, süper metre ve bu ekstra metre kazanç faydalanmak iki diğer becerileri bina üç artırır içerir. Diğer güverte bazı benzersiz ve zorlu şekillerde oyunun temellerini değiştirebilirsiniz; Sky Dancer size herhangi bir mesafeden rakibin yakın arazi sağlayacak bir homing atlama verirken gizli Raptor güverte, kısa şerbetçiotu içine tire dönüştürür. Bu, bazı Gougi destelerinin diğerlerinden daha kolay kullanılmasına neden olur, ancak daha teknik desteler, onlarla çalışmak için zaman ve çaba sarf etmeye istekli olanlara ilgi çekici bir potansiyel sunar.




Gougi’nin bir maçı ne kadar etkileyebileceğini gerçekten gördüğünüzde savaşın kalınlığında. Etkilerin çoğu, birkaç tura kadar harekete geçmez, yani tüm maç boyunca yeni beceri ve yeteneklere erişeceksiniz. Bu, sadece dövüş tarzınızı değiştirmekle kalmaz, aynı zamanda savaş devam ederken kilidi açılmış becerilerinizden tam olarak faydalanmanızı sağlar, aynı zamanda rakibinizin sürekli gelişen beceri setine de uyum sağlar. Dövüşünün agresif doğası ve Gougi artışı nedeniyle, katmandaki oyun alanı pratik olarak her zaman eğlenceli, organik olarak değişiyor Gougi ve saldırı oyunlarının çok yönlü olması, dövüş oyunlarının teknik yönlerinden zevk alan insanlar için açıkça tasarlanmış bir oyun için yapar-eğitim modunda saatlerce saatler geçirecek olan millet, sadece serin ve ilginç teknikler bulmak için deney yapıyor. Tek oyunculu modların eksikliği (menülerin altında gömülü bir karşı-CPU Kumite modunun yanı sıra) ile fighting EX Layer açıkça hardcore rakibi hedefliyor. Arika, oyunun tek oyunculu unsurunu, nihai bir arcade modunun hemen ötesinde genişletmek için herhangi bir plan olmadığını söylerken, toplumun sağlığını korumaya adanmış olduğunu gösteriyor. Ne yazık ki, böyle bir rekabet odaklı oyun için, netcode sivilceli olabilir, bazı dikkat çekici gecikmelere ve zaman zaman sinir bozucu maçlara neden olabilir. Yüksek bar bağlantılarına devam ederseniz, işler genellikle çok daha sorunsuz gider.
Saf bir oyun seviyesinde, EX katmanıyla mücadele mutlak bir muamele. Çan ve ıslık içinde yoksun ne saf, eğlenceli mücadele sunar. Bu sadece bunu yapmış memnuniyeti için eğitim modunda pratik, son derece hassas bir combo mükemmelleştirmek saatler geçirecek insanlar tür için yapılmış bir oyundur. Bu sizi tarif ederse, o zaman eski katmanla savaşmak, içine koyduğunuz her şeye değer olacaktır.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code