Oyunlar

Forced Showdown

Işıklar, kamera, aksiyon!
Son yılların indie oyunlarındaki trendlerden biri, sözde Roguelikes. Bu rastgele her zaman yapısı oluşturulan seviyelerinin bir oyun tabanlı zindan tarama olduğunu. Oyunlar, başarısızlık durumunda permadeath’ın ölçeklenebilir zorluğu ve cezası ile neredeyse açık uçlu bir deneyim sonsuz oyun ve yüksek mukavemet sunuyor-her seferinde baştan ve baştan başlamamızı gerektiren bir gerçek. Bu formül, farklı tematik ve oyun çerçevesinin bir çok görünümüne sahiptir ve Isaac, Spelunky ve FTL: Işıktan daha hızlı bağlanma gibi birkaç indie yıldızı ortaya çıkarmıştır.

Takip eden ve terk etmeye çalışarak bir hesaplaşmaya zorlayan eğilim, ancak orijinal ve yaratıcı unsurlarla ilgili dokunuş. BetaDwarf, bu kadar iyi bilinen bir geliştirme şirketi tarafından hazırlanmış, hearthstone aksesuar oyun kartı peçe esinlenerek kesintisiz Roguelike eylem bir arada vaat ediyor. Bu tür var yüksek rekabet göz önüne alındığında, gereksinimleri yüksek ve seçim için mükemmel seçenekler onlarca vardır. Öyleyse, zorla hesaplaşmaya neyin sebep olduğunu ve ne kadar iyi yaptığını ve sonunda roguelikes’in aşırı doymamış pazarında parlamayı başardığını ayrıntılı olarak görelim.

Başka bir galaksiden Tv şovu
Roguelikes, bir kural olarak ve birkaç istisna dışında, bir dünya ve oyun eşlik edecek bir tema arka plan inşa etmek amacıyla gerçekleştirilen hikaye anlatımı nuggets. Bu nedenle arsa nadiren orada ve varsa arka planda kalır. Her durumda, odak oyun üzerinde ve kurgu herhangi bir çaba, bunun için bağlam bir tür sağlamak için olduğunu.

Bu ve zorunlu hesaplaşmaya galaksiler arası ortak eğlence için bir bakış açısı ile zorluklar bir dizi grotesk monstrosities karşı karşıya gelecek yarışmacı rolünü almak Galaktik tv şovu tipi Gladyatörler, yerleştirilir. Her kaybettiğinizde (acımasızca ölmek demektir) şovu baştan ve yeni bir yarışmacı ile başlarsınız. TV şovunun teması oldukça güzel ve bol miktarda mizahla idam edildi. Kameralı dronlar her hareketinizi takip ediyor, sunum yapan yorum yapıyor ve rakip patronlar daha fazla metagaming notu ile çöp-konuşma yapıyor-C-SAR, şovdaki robot, kendi gerçek twitter’ına sahip ve oyun hakkında duyurular yapıyor.




Ayarı ile inşa evren, Bilim-Kurgu ve fantezi unsurlarının bir karışımıdır-Warhammer 40K’IN karikatürize ve esprili bir formu gibi bir şey. Tüm gösteri açıkça uzay gelecekte konumlandırılmış, ancak fantezi silah, büyü, Goblinler ve Warcraft geldi gibi görünen diğer öğeleri içerir. Sonuç açıkça garip ve aptaldır, ancak verildiği ışık ayaklı ton nedeniyle çalışır.

Ve…bir sonraki aşamaya gidebilirsiniz
Yapılandırılmış ve organize oyun olduğu yolu video scenography destekleyen şekildedir. Mevcut üç gösteriden birini seçerek ve daha sonra interaktif bir menü seçimi savaş olarak faaliyet gösteren bir televizyon setine girerek başlarsınız. Set, odanın patronuyla karşılaşabilmek için iki tane kazanmaları gereken savaşlara portallar içeren odalardan oluşmaktadır. Kazandıktan sonra, ve bu yan odaya geçmek ve tekrarlayın. Son odada gösterinin son patronu ve σφαγιάσετε στεφτείτε kazananlar olmalıdır. Herhangi bir noktada ölürseniz baştan başlamak zorunda olduğunuzu mu kastediyorsunuz?

Üç gösteri zorluk ve erişilebilirlik katmanlı. Başlangıçta sadece birinci katılabilir ve bir kez başarıyla ikinci ve daha sonra üçüncü Kilidi var. İlk gösteride iki oda var ve önümüzdeki iki üç oda var ve dokuz savaş gerektirirken tamamlamak için Altı savaş toplam gerekli. Yani son iki onları tamamlamak için daha zor kılan daha ardışık savaşlar hayatta kalmak için gerektirir. Buna ek olarak, mücadele zorluk seviyesi daha güçlü düşmanları, çevre tehlikeleri ve tuzakları ile bir sonraki gösterinin her kademeli olarak artırılır.

Yarışmacılar, pozisyonlarınızı alın
Bununla birlikte, belirleyici faktör, zorlanan hesaplaşmaya değer, oyun çekirdeğini oluşturdukları için savaşların kendisidir. Yarışmaya girmeden önce üç mevcut karakterden birini ve üç mevcut arkadaştan birini seçeceksiniz. Buna ek olarak size ihtiyaçlarınız önce özelleştirilmiş karakter için kartların bir deste seçecektir.

Mevcut dört karakter, her savaşa nasıl yaklaştığımın çoğunu değiştiren aralarında oldukça farklıdır. Ellerinden ışınları atar bir rahip var, bir okçu kim κεραυνοβολεί rakipler, ateşli zırh ve çekiç ile bir adam, ve dört kollu bir τερατοειδές uzaylı yaratık. Kontrol mekanizmaları açıkça dört karakter için de aynı kalır, ancak saldırılarının ve yeteneklerinin, kullandığınız karaktere bağlı olarak çok farklı görünmek için zorla hesaplaşmaya kadar kökten farklı olması.

Bu arada, savaşlarda size ve bir arkadaşınıza eşlik eder, yani CPU dostu karakter tarafından kontrol edilen, yardım eli veren. Mevcut üç yoldaş, her biri ile ana karakterden açıkça daha zayıftır ve her biri karşılaşacağınız rakiplerin ordularını kullanacak bir çeşit yeteneğe sahiptir. Aslında, arkadaşı seçimi çok değişmez ve temelde değişiyordu karakteri oynamak ve melee oynarken toplam hasara biraz eklemek için rakiplerinden ateş çizmek için kullanacaktır. Bu nedenle, bu eklentide, hoş karşılansa da, önemli bir derinlik içermez.

Ahşap düşer ve Hearthstone gibi kokuyor
Her mücadele rastgele oluşturulmuş bir düzeyde düşman rastgele sayıda karşı karşıya gelecek olan sekiz mermi oluşur. Ayrıca rastgele bazı seviye diğerleri sadece birkaç saniye ise tamamlamak için beş dakika gerektirir ile, bunların her karşılaşacak rakipler sayısıdır. Her savaşın sekizinci ve son seviyesi, koşullara bağlı olarak bir patron veya mini patronla karşılaşacaksınız. Özünde, bir savaşın her seviyesi, sekizinci turda patronun tedavisi ile sonuçlanan bir elin turudur.

Zorla hesaplaşmaya kullanımı yeterli tanıdık unsurları kullanır ve pürüzsüz bir şekilde karıştırır. Temelde yatay düzlemde ve fare ile karakterin eksenel doğru hareket bir ikiz sopa tetikçi gibi oynar ama buna eklenir ve kısayol tuşları ile aktive edilir ve daha sonra bir RPG gibi, bir bekleme süresine konur yetenekleri. Her karakter üç yetenekleri ve farklı bir temel saldırı farklı bir repertuar vardır. Dört karakterin temel saldırıları, aralarında tamamen farklı olsa da, yetenekler özellikle büyük stratejik derinlik sunmaz. Özünde, dört karakterin her biri bir tür hasar, yetenek, bir kalkan ve bazı pasiflere sahiptir. Bu nedenle, her karakterin deneyimden farklı bir şey sunduğu doğru olsa da, yeteneklerin tasarımında daha iyi bir iş yapmış olabilirler, böylece daha fazla çeşitlilik ve ilgi sunabilirler.

Düşman ordularını öldürmek ve cesetleri üzerinde kartları oynamak
Yukarıda belirtildiği gibi, her tur farklı her zaman, rastgele oluşturulan düzeyde gerçekleşir. Bu genellikle aslında pratikte bir yerde doğru olmasına rağmen topal olduğunu. Tüm seviyeler, beş mevcut ortamdan birine rastgele yerleştirdiğim standların ve γιγαντοοθονον’un aynı statik arka planına sahip bir kare arena ile aynıdır – hepsi çöl, yanardağ, bahçe, bir gemi uçuyor ve ürkütücü bir bataklık. Oynanabilir alan açısından, yani Kare arena, ne her zaman değişir varil ve tuzakları sıraya olmasıdır. Genellikle diğer roguelikes veya gizli “sırlar” gibi pek çok oda yoktur. Geliştiriciler bu tarz standart olduğu gibi odalar ve koridorlar ile zindan inşa etmeye çalıştı değil aslında üzücü, çünkü standları olarak tekrar tekrar aynı seviyede tekrar izlenimi verir.

Her turda bir sonraki geçmek için düzeyde tüm rakiplerini öldürmek gerekir. Rakipler büyük bir çeşitlilik sunmazlar ve hatta kendi başlarına önemli bir meydan okuma sunarlar. Zorluk her düzeyde birçok düşman ve tuzaklar kombinasyonu geliyor. Birkaç kelimeyle, çoğu durumda, aynı zamanda tuzakları ve saldırıları önlemek için dikkatli olmalıdır ederken acımasızca yendi rakiplerinden περικυκλονεστε olacaktır. Ama yönetmek ve fırsat durmak beri-ve düşmanlarının kan ile yıkandı sonra-ζητοκραυγάζει için ortak αλαλάζον ile kameraların önünde uzun duracak. Şu anda, arenanın atmosferi sizi uzaklaştıracak ve başka bir Russell Crowe (gladyatör filminin kahramanı) gibi bağırmak isteyeceksiniz ” eğlenmiyor musunuz?”bir sonraki savaşa götürülmeden önce.

Her turun başında zaten seçtiğiniz güverte kartları oynamak hakkına sahiptir. Sistemin çalıştığı yol size sadece ocağın taşını hatırlatıyor, ancak Blizzard’ın yaratılışıyla aynı. İlk turda 1 Mana ile başlar ve her sonraki ek olsun. Her kart kullanmak için harcamak gerekir mana belirli bir miktar maliyeti. Ayrıca Hearthstone’da olduğu gibi, rastgele oluşturulmuş bir kartla başlıyorsunuz ve her turun başında güverteden yeni bir kart çekiyorsunuz. Mevcut kartlar neredeyse evrensel patron ile çatışma yaklaşım olarak daha güçlü hale getirmek amacı vardır. Bu, saldırı ya da hp için düz bir bonus sunarak, iyileşmek ya da buff yeteneklerini sunarak yapılır.




Bir kart efekti oynadıktan sonra savaşın sonuna kadar aktif kalır, bu nedenle her bir sonraki turda giderek daha güçlü olursunuz. İkinci ve üçüncü gösteride buna bir yanıt olarak sahip oldukları ve bunları kullanmak ve her turda kartları oynayan çocuklar aynı şekilde kullanmak kendi güverte patronları. Bu kartlar ya düşman kölelerinin ekstra tuzaklar katacak ya da buff yapmak etkileri var-hayatınızı sefil hale getirmek için genel amaçlı. Yani bir daha fazla güç almak, ama ne kadar dinamik oyun daha zor.

Karşılaşacağınız sekiz farklı patron var-hem ilk gösteride hem de önümüzdeki ikide üç-ve basit savaşların sekizinci turunda karşılaştığınız birkaç mini patron. Patronlar iyi tasarlanmış ve ancak, özellikle mini patronlar ile ilgili olarak davadan duruma değişir meydan okuma ve zorluk, hoş bir miktar sunuyoruz. Gözleriniz kapalı ve rastgele düğmeye basarak eğlenmeye düşen bir mini patron var, ancak zorluk seviyesi, normal patronlar açısından eşitle eşleşen bir tane daha var. Açıkçası, ve her zaman diğer roguelike seçeneklerini sunduklarıyla orantılı olarak, üç gösterinin sona ermesinden sonra sahip olduğu gibi, zorla hesaplaşmaya sunduğu tüm içeriği gördüm.

Tüm ve tzatziki koymak
Genel olarak, zorla hesaplaşmaya bir çok şey sunuyor. Eylem RPG elemanları, kartları ve güverte bina ve rastgele oluşturulan içerik ile doğrudan bir eylem vardır. Bununla birlikte, her şeyin birazını bilen ve hiçbir şey bilmeyen bir tamirci ve ερημοσπίτη izlenimini verir. Kart oyununun tüm noktası ilginç ama stratejik derinliğe sahip değil. Sadece herhangi bir stratejik vermek-ve-ne oynamak ve ne rakibi oynar arasında almak olmadan elinizde en iyi kart her zaman oynarlar. Yukarıda belirtildiği gibi rastgele oluşturulmuş bölüm neredeyse varolmazken, savaşlar çok fazla pasaj için önerilmemekle birlikte, özellikle üç gösterinin tamamlanmasından sonra monoton hale gelir. Zorunlu hesaplaşmaya çirkin bir şekilde bir şey yapmak değil, ama ne sunuyor yüzeyinde biraz.

Genel olarak roguelikes’te dayanıklılık saat cinsinden değil, içerik zenginliği ve απολαυστικότητα oyununda ölçülür. Amaç, sonuçta, her zaman yeni bir şey sunan çok fazla saat için oyuncu tutmak için bir oyundur. Ne yazık ki, mantık biz üç gösteri var ve sonra başka bir şey zorla hesaplaşmaya gücüne büyük bir darbe olduğunu ve görünür ve evriminde durma noktasına yaklaşmak kolay monte. On saat sonra gösterinin üçünü bitirmek için beni aldı, ben yer almaya devam etmek için önemli bir teşvik var olmaktan hissettim. Kesinlikle bazı başarılar ve mevcut savaşları daha zor hale getiren bazı zorluklar var, ancak aynı zamanda co-op veya PvP modu yokken önemli ölçüde yeni bir şey sunmuyor. Bu nedenle, dayanıklılık kesinlikle tüm başarılı roguelikes nerede arkasında hafif yıl ama sonuçta ben şahsen oyun ana döngü savaşlar olduğunu bulacaksınız ne kadar keyifli tarafından belirlenir. Her durumda, ama eğlenceli saatler üzerine saat bekleyen bir pazara hareket etmeyin.

Renklerin karikatürize patlaması
Grafikler açısından, betadwarf sanatçıları, güzel parlak renkler ve çeşitli ortamlar ile düşük poli karikatürize bir stil benimsemiştir. Sonuç göz için oldukça güzel ve bir hesaplaşmaya zorlanan genel hafif tonuyla açıkça uyuyor. Her bir atmosferi ve renk paletini taşıyan beş farklı ortam ve anahtar, tekrarlayan oyundan kaynaklanan genel monotonluğu biraz kırıyor. Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz.daha sonra tekrar deneyin veya bunun yerine bir şehrin, yerin veya adresin yakınında arama yapın. Ancak, kamera yüksek montaj kombinasyonu, güzel parçacık ve lighing etkileri ve alan derinliği simüle kamera efektleri, ve göreli bulanıklık, kalite ve detay göreceli eksikliği, o iyi saklıyor.

Açıkça belirtilmesi gereken bir şey daha, doğrudan oyun etkileyen önemli bir sorun performans olmasıdır. Beş ortamdan birinde, framerate plummets ve bazen kabul edilemez olan otuz altına dalıyor. Bu fenomen, bu ortam dışında başka hiçbir yerde görünmediğinden, geliştiriciler tarafından karşılanan sorumluluk. Bir sorun gibi çok önemli görünmeyebilir, ancak çevrenin seçimi rastgele olduğundan, her seferinde %20’lik bir olasılık, bir nutjob gibi yukarı ve aşağı giden kabul edilemez bir çerçeveyle oynamak.

Video müziği
Fantezi video ayarını destekler kümesindeki ses alanı. Soundtrack anımsatıyor-ve bu-bu hafif masal tonuna sahip olan yeterli Hearthstone, ancak bunu gerektiren noktalara daha epik bir stil kazanıyor. Karakterler için hareket eden ses hemen hemen hiç A ve çok az çizgi yoktur, ancak her zaman konuştukları karşıt patronlar için vardır. Ses oyunculuk kalitesi oldukça iyi ve yaklaşım teknik mükemmellik böyle bir seviyeye ulaşmak için, tabii ki, olmadan Blizzard iş tarzında andırır. Saldırıların ses efektleri, TV şovunu izleyen halkın yanı sıra ortam sesleri oldukça iyi yapılmış ve sizi macera havasına sokuyor.

İlginç ama biraz
Genel olarak, zorunlu hesaplaşmaya çalışan öğelerin orijinal ve sıradışı karışımı kaynaklanan ilgi tartışmasız olduğunu. Oyunun ana çekirdeği (savaşlar) oldukça keyifli, ancak derinlik ve içerik eksikliği nedeniyle hızlı bir şekilde monoton hale geliyor. İlk yönüyle etkileyici olmasına rağmen kartların ek mekanizmaları ve rastgele nesil, yüzeysel ve az sayıda olarak karakterizedir; genel güç, gelişimin hızlı bir şekilde sona ermesinden ve tekrarlanabilirlik eksikliğinden muzdariptir. 20€ aynı fiyat için, ve aynı tür piyasanın birkaç daha kapsamlı önerileri vardır, hemen hemen her açıdan zorla hesaplaşmaya yüksek. Sadece zevkinize uygun gelir veya bir roguelike kısa süre fikrini sakıncası yoksa öğelerin belirli bir karışımı durumunda dikkatinizi değer.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code