Oyunlar

Fractured Space

Savaşta atılan devasa uzay gemileri.
Nisan 2016’da kırık alanın ayrıntılı bir önizlemesini yazdık ve daha sonra Steam’in Erken Erişim programında durduk. Bu dönem, Moba ve Uzay savaş Simülasyonunun bu eşsiz füzyonunun kırık alanın çok olumlu izlenimleriyle bizi terk etti ve oyun başarılı bir takip için sağlam bir temel oluşturdu.
Eylül 2016’da Edge Case Games, kırılmış alanı serbest bırakmayı başardı ve beklendiği gibi, mikro işlemlerle (erken erişim maliyetinde 9.99€) ücretsiz bir oyun modelini takip ettiği için. Nisan ile ilgili olduğumuz gerçek soru, sağlıklı bir ekonomiyi korumak için kırık alanı alacak olsaydı ve gerçekten de serbest bırakıldığında ve Aralık ayına kadar hedefine ulaştıydı. Ancak daha sonra radikal değişiklikler getiren ve kırık alanı kazan-kazan oyununa dönüştüren ünlü Faz 2 geldi, çünkü aşağıda analiz edeceğiz ve maalesef bunu değiştirmezseniz mutlu bir gelecek planladım.

Uzay arenasında Titanik savaşlar
En baştan biraz alalım. Kırık uzayda ADC, tanklar ve destek orijinal artık rolleri ayrılır 33 mevcut uzay birini kullanarak, bir uzay arenaya girmek için davet edilir. Her takım cephe ve en karmaşık Fethi modunda hem beş gemiden oluşur ve her MOBA gibi kazanmak için bir şans için, rollerin iyi bir oran olmalıdır. Cephe modunda, harita nispeten küçük bir sektörle sınırlıdır ve kaynakları biriktirmek için yakalama yapmanız gereken üç mayın vardır ve buna göre gemiyi daha fazla saldırmak için yükseltebilirsiniz (saldırıların hasarını arttırır), Savunma (savunmayı arttırır) veya Yardımcı Program (yeteneği soğutmalarını azaltır). Öte yandan Conquest modunda, sektörler beş: iki üs, Fetih için iki sektör ve son olarak birkaç dakikada açılan Gama sektörü ve hangi takım conquer’ın bir süre için büyük bir tutkusu var. Rakip üssün fethetmek için iki sektörden birini fethetmek olduğu sektöre ulaşmanın tek yolu ve bu, oraya götürüldüğünüz bir atlama portalı açacaktır.




Beklendiği gibi, uzay gemilerinin her biri ayrı yeteneklere sahiptir ve savaş alanında belirli bir rol oynamaktadır ve uzay aracının güçlerinin dengelenmesi çok az istisna dışında neredeyse mükemmeldir. Elbette burada ortaya çıkan konu, her maçın başlamasından önce loadout’un önceden tanımlanmış olmasıdır, çünkü satın alınacak hiçbir nesne yoktur ve maç sırasında hangi yeteneğin yükseltileceğini seçmeniz istenir. Eğer düşman Uzay ne yetenekleri biliyorsanız Kısacası, size hareket etmeye çalışacağız nasıl büyük ölçüde tahmin edebilirsiniz. Bu fenomen, yüksekliği değiştirerek hareket etmenizi ve dikey olarak hareket etmenizi sağlayan tam üç boyutlu hareketle biraz dengelenir, aynı zamanda kölelerin dalgaları ile hiçbir şerit bulunmadığından ve bu nedenle savaş taktikleri için kullanılabilecek hareketlerde bir özgürlük verilir. Ayrıca, her zaman maç başlamadan önce, her yerleştirdiğiniz implantları sırasıyla kullanacak mürettebatın beş üyesini ve ayarlayabilirsiniz. Mürettebat, hem de implantlar, gücünü artırmak ve hasar, savunma ve yetenek cooldowns saldırı hareket hızından etkiler.

Uzay gemisinin kullanımı başlangıçta karmaşık görünüyor, ancak hiçbir zaman buna alışıyorsunuz. Üzerinde binlerce kişi ve büyük boy toplar ile yüzlerce metre uzunluğunda bir uzay gemisi ile uzay manevraları gerçekleştirdiğinizi aklınızda bulundurduğunuzda, kesin manipülasyonlar yapmak doğal bir sonuçtur. Bu nedenle, kırık Uzay hedefleme için kullanılan fare ile, klasik ASDF anahtar düzeni ile yön için klavye ile ağırlıklı olarak oynanır, yanı sıra daha saldırıları onlar rakibin hareketini tahmin etmek ve uygun yönde doğru ateş açmak için zorlar.

-Oynamak için ücretsiz..belki değil
Yukarıdakilerin hepsi olumlu gelecek ve aslında uzay aracının yavaş manevraları arasında iyi bir denge olması ve savaşların yoğunluğunu ve hızını korumak için çok iyi bir çaba haline geldi. Bununla birlikte, her MOBADA olduğu gibi, burada, bunun için yeni gemi ve mürettebat satın aldığınız paralar var. Üç sikke platin, kredi ve DNA vardır, ilki temelde gerçek para ile satın alabilirsiniz prim para birimi, ikinci her maçtan sonra bir ödül olarak almak için, ve son damla rastgele ya almak için (seviye yukarı için bonus, ya da günde birkaç maç oynarken) ya da içine kredi dönüştürerek. Eğer oynamaya başlamak ve öğretici bitirmek zaman, onlar için bazı implantlar ve her para çok az rezervleri ile birlikte emrinde üç gemi, beş mürettebat, sahip kendinizi bulacaksınız.

O Faz 2 geldi günden itibaren kırık alanın Aşil topuk, bu ekonomi, hem de başka bir gemi satın almak ya da mürettebat yükseltmek gerekir zaman tarafından şok olacak basit matematiksel hesaplamalar yapma. Her maç yaklaşık 20 dakika sürer ve kuyruklar genellikle 5-10 dakika içinde. Maçın sonunda, performansınıza ve tabii ki kaybettiğiniz veya kazandığınız gerçeğine bağlı olarak ortalama 15.000-20.000 kredi alacaksınız, böylece oyun saatinde yaklaşık 40.000 kredi sayabilirsiniz. En ucuz gemi 110.000 krediye mal olurken, bazıları 924.000’e kadar mal olurken, kabaca 23 saatlik oyunlara dönüşüyor! Ama burada işimiz bitmedi, çünkü bir mürettebata ve implantlara ihtiyacın olacak. İmplantlar 330.000 olan 140.000 kredi ve bilgi maliyetleri bir mürettebat üyesi. Tabii ki, yeterli değil, bu yüzden mürettebatın üyeleri ve alacağınız implantlar rastgele (RNG) ve mürettebatın bir üyesini ‘işe almak’ için 3.000 DNA harcamanız gerekecek ve bu da diğer 260.000 kredi anlamına geliyor. Ben sadece 30€-50€ bir paket değeri satın insanlara karşı rekabet edebilmek için gerekli zaman, o kadar çok olduğunu, anlıyorum eminim, ben πτοηθείτε. Eğer çöpçatanlık kaydedilecektir inanıyoruz durumunda nedeniyle oyuncuların düşük sayıda, oldukça sık bezelye (peashooter) ve hiçbir füzeler, lazer ve benzeri ile onları vurmak hissedeceksiniz behemoths ile karşı karşıya bulacaksınız, çünkü, küçük bir sepet tutmak.

Şimdi karşılaşacağınız kaostan küçük bir satın alma maliyeti ve mantıksal ilerleme olması tercih edilir.
Eğer AI rakiplere karşı uzay gemisinin herhangi denemek için fırsat verilirken, önemli ölçüde yeterli yeni oyuncular kolaylaştırdı ve yüksek bir ilgi tuttu olurdu haftalık serbest rotasyon yoktur. Daha önce bahsettiğimiz ve ajan seviyesi yükseldikten sonra, kısaca burada seviye 4 olduğumuzu söylemek için (öğreticiyi tam olarak takip ederek), 24 ve üstü oyuncularla karşı karşıya kaldık. Bu sorun bir seviye 4 olarak, sadece implantlar ile mürettebatın bir üyesi olabilir, bu düzeyde rakipler ve beş Devletler ise olmasıdır… ve bu sadece size karşı büyük ölçüde daha büyüktür.

Biz, oyun yaklaşık 10 saat içinde yönetilen bir uzay gemisi ve bir mürettebat üyesi satın. Kuşkusuz, Eğer kırık alanın oyununu seviyorsanız ve birkaç para yatırmaya istekli iseniz, böylece öğütme faktörünü kaldırırsanız, bundan çok daha fazla saat boyunca şirket tutacaksınız, oyunun kendisi sıralanmış maçların eksikliği ile eşit, ancak bir noktadan sonra fark edilir.




Uzay aracının detayı sadece çarpıcı
Kırık alan Unreal Engine 4 kullanılarak geliştirildi ve şüphesiz potansiyeline büyük ölçüde büyük ölçüde sahip olacak. Uzay mükemmel tasarım ve gerçekçi dokular ile detay için tasarlanmıştır, ve biz her uzay gemisi PI rolü ile tutarlı kendi benzersiz bir tasarıma sahip olduğunu belirtmek gerekir.x. Colossus gerçekten devasa bir savunma canavarıdır. Parçacık efektleri de mükemmel ve ne zaman ateş veya rakiplerinizi vurmak rağmen, patlamalar ayrıntıları daha πωρασουν olacaktır.

Haritalar çok basit ve arka planlar güneş, yıldızlar, yıldız tozu ve büyük gezegenler tarafından süslenmiştir, ancak dinamik unsurlarım olmadığı için maalesef hiç değişmez. Tabii ki, çeşitli boyut ve şekillerde bir başıboş uzay kayaları ile sınırlı olan ve arka planda önceki savaşlardan uzay enkazı gibi daha fazla ayrıntı içerebilen harita içindeki nesneleri görüntülemek için yeterli. Orada başınızı çizeceksiniz ve HUD ile birlikte, bu da ağzında bilgi dolu olması gerçeğinden ayrı olarak oldukça eskidir, çünkü çözünürlük, sohbet yazı tipleri ve esas olarak tatmin edici olmayan minimap sizi birkaç yıl geri alacaktır. Kuşkusuz, grafikler mutlaka bir MOBA’NIN başarısını veya kalitesini tanımlamaz, ancak eminim ki exalt, özellikle de olağanüstü performans ve saat çerçevesi oranları eşliğinde kırık alan durumunda olduğu gibi.

Bir millet tek bir kelime bile anlamıyorum
Unutulup kaybolmayı hak etmiyorsun, ama acil değişiklikler
Mükemmel dürüst olmak gerekirse, kırık Uzay oyun özellikle büyük ve güçlü bir uzay kontrol edebilmek için memnun olacak uzay hayranları için, keyifli ve iyi yapılmış. Grafikler ve ses de bazı küçük şikayetlerle doğru bir şekilde işlenir, ancak kırık alanın genel olumlu görüntüsünü değiştirmez.
Bununla birlikte, kırık alan için büyük darbe, şirket cebinize elinizi almanızı veya sayısız saat boyunca öğütmenizi gerektiren bir ekonomi modeline doğru tam buhara devam etmeye karar verdiğinde geldi. Zaten Edge Case Oyunları için ödeme yapıyor gibi görünen ve uyanmak isteyen büyük hata, oyuncuların yaratılmasına fısıldadığı için.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code