Oyunlar

Frostpunk

Kış geldi ve acımasız.
İfade kış geliyor, serisi Game of Thrones popüler sloganı, bu yıl 11 bit stüdyoları bizi hazırladı kıyamet sonrası kabus gerçek uygulama bulur. Polonya kalkınma şirketi us, ilk önce RTS ve Kule savunmasının erdemlerini bir araya getiren heyecan verici anomali yelpazesi tarafından beğenildi. 2014, Saraybosna’nın büyük kuşatmasından esinlenen bir hayatta kalma destanı olan bu savaşım ile bizi dehşete düşürmeyi başardı.

Bu savaşımın başarısı hem ticari hem de kalite sektöründe büyük ve haklı çıktı. 11 bit stüdyolarının hayatta kalma tarzındaki yeteneğini gösterdi, (kalıcı olarak belki?) bu yönde. Frostpunk bu türe ait ve kurbanların yanından görülen bir felaketin yönetimine bir kez daha dayanıyor. Gerçek olaylara ve hikayelere dayanan Video oyunlarının senaryoları, çok takdir edilen benzersiz bir parlaklık yayar.

The snow covered
Frostpunk on dokuzuncu yüzyılın sonunda bizim seyahatleri, sosyal ayaklanmalar, savaşlar ve doğal afetler dolu bir yüzyıl. Son kategori, Kuzey Amerika’ya vuran 1886 – 1887 ağır kışıdır ve hayvanlarda ve insanlarda muazzam kayıplara neden olur. H 11 bit studios, hava koşulları doğal döngülerini yazmazsa ve sonsuza kadar yoğunluğunu arttırmazsa kültürümüze ne olacağını merak etti. 1886’da Frostpunk gezegenin en büyük kısmı karla kaplıdır. Sıcaklıklar -20 ve aşağıdan değişir, acı soğuk sizi evden çıkmaya cesaret eden bir kalp atışında hasta eder, Tarım ve hayvancılık uzak bir geçmiştir.

Birkaç termal jeneratörden birinde bir grup insanı yöneten aktif bir kurtulan rolü hikayeye giriyoruz. O παγοθύελλες tarafından taranır hemen önce İngiliz İmparatorluğu yaptı donmuş manzara kreasyonlar hakim büyük contraptions. Bir termal jeneratör etrafında kurulacaktır bir şehir ısıtmak için yeterli ısı üretebilir ve biz bunu inşa edecek olanlardır. Karakterimiz, burada okuduğumuz büyük şehir binasının görünmez hükümdarı, yoksul kurtulanların yaratıcı güçlerine bir akıl hocası rolüne sahiptir.




Bunun yerine size hayatta kalma tüm hileler öğretecek bize bir “ετοιμοφόρετο” öğretici sunan, Frostpunk kullanıcı arayüzü simgeleri ile deneme bize bırakır ve biz oyun mekaniği birini keşfetmek, bize ekranın sol tarafında küçük bir kutu içinde açıklama ayrıntılı gösterir. Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz. Kaynaklarımızla ilgili bilgiler, eğitimsiz göze neredeyse fark edilmeden ekranın küçük bir bölümünü işgal eder, bu nedenle sayısal göstergeler tarafından aşağı bir çubuk vardır. Kısayollar tüm önemli menü için vardır ve alt biz memnun olup olmadığını karar vermek için tek bir hareket, işgücünün dağılımı ile bize gösteriyor.

Vatandaşlarımızın psikolojisi bir akı halindedir ve iki çubukta, hoşnutsuzluk projesinde ve umutta gösterilir. Tüm eylemlerimiz ne zaman bir ve ne zaman diğer çubuğu etkiler. Amaç, ayaklanmalar ve λιποτανίες ile başa çıkmamak için hoşnutsuzluk projesini çok düşük sınırlarda tutmak değil. Tabii ki, otoriter bir yol var, yani protestoların şiddetli bastırılması. Çok ilginç, işkence gören kalabalığın psikolojisinin yönetimi, bize insan doğası hakkında çok şey öğretmek.

Alternatif olarak, bir şehir, yer veya adresin yakınında arama yapın Bir kraterin merkezinde az sayıda kaynak ve yaklaşık olarak küçük bir köyün eşdeğer bir alanı ile nasıl genişleyeceğini merak ettik. Cevap, işaretin, izcilerin inşasıyla birlikte açtığımız özel bir birim verir. Satın alma ile, cesur dedektörler kraterin ötesinde yeni ufuklar açıyor. Açı değişir ve kasaba alanın beyaz haritasında bir işaret haline gelir. İzciler, yerden yere seyahat, değerli mal toplama, yararlı bilgiler, ve, en iyi durumda, onlar kurtulan grupları keşfetmek ve kampımıza onlara eşlik.

Biz hızla keşfetmek için harita üzerinde ve dışarı haşhaş alanları kapsayacak şekilde daha izci sağlayan teknoloji geliştirmek. İzcilerin üretim maliyeti nispeten yüksektir, ancak buna değer. İçimizde, medeniyetin son sığınağı olan hammaddelerde özerkliğe sahip kalabalık bir şehrin vizyonu yaratılmıştır. Maddi yararlılığının yanı sıra, izciler anlatıya hizmet eder. Açılan alanlara, insanlığın açılımı dramasını anlatan, senaryoyu zenginleştiren hayatta kalanların günlükler eşlik ediyor.

Frostpunk 3
Teknoloji ağacı, mitolojik yaşam ağacının büyüklüğü değildir, ancak yönettiğimiz küçük arazi parçası için tam olarak aynı değere sahiptir. Şubeleri, hammadde, sağlık ve konutun ısıtılması, araştırılması, konsantrasyonu ve depolanması için ihtiyaçlarımızı kapsamaktadır. Bizim için en önemli şube ısıtma. Soğuk başlar -20 derece başardı ve gün geçtikçe yoğunlaşıyor. Evlerde ve işletmelerde güçlü termal jeneratör ve ısıtıcılar olmadan, sakinler hastalanmaya başlar. Basit soğuk algınlığı rekor sürede donma, pnömoni ve ölüm geçti. Kömür (kömür) depolama ısıtıcıları sağlar çünkü en önemli kaynaktır.




Kısa vadeli hayatta kalmayı sağlayacak ve daha sonra uzun vadeli düşünecek teknolojilere öncelik veriyoruz. Açık olmadığımız katmanların teknolojilerinin (toplam beş tane var) imlecin üzerlerinden geçtiğinde bir açıklama göstermediği gerçeğini beğenmedik. Neyse ki, isimleri ayırt ediyoruz ve ne yaptıklarını anlıyoruz. Frostpunk’un özü, seçeceğimiz teknolojiler aralığındadır. Eğer kıt kaynaklar harcanan, örneğin, inşaat fabrikalar ve robotlar ise vatandaşlarımız var… soğuk kanama ve sıcak konaklama ve tıbbi bakım ihtiyacı, oyun trajik bir sonu olacak.

Keşif için teknolojilerin stratejik seçimi, doğal kaynakların toplanmasını içerir. Ekonomimiz kötü başlar, ancak doğru hamle yaptığımızda kolayca çiçek açar. Aslında ρακοσυλλεκτικό karakteri, insanlarımızı, çözünmüş kültürün geride bıraktığı malzemeleri kapmak için karla kaplı yollardan gönderirken. Yapı toplama görevlerinde, işçilerimizin çalışma sırasında soğuktan korunması için. Şehrimizin jeneratör ve toplama mesajları etrafında bir daire içinde büyümek izlemek bizim başarıları için müthiş zevk, mayın ve fabrikalarda yerini vermek.

Gezegenimizin küresel ısınmasının “hayaleti” ve önümüzdeki birkaç on yıl içinde “vaat eden” aşırı hava olayları, mevcut Oyunumu Frostpunk yapar.
Stratejimiz, önemli gördüğümüz teknolojilere ihtiyaç duyulan kaynaklara öncelik verir ve sırasıyla, işgücünü maksimum konsantrasyonu gösteren noktalara yönlendirir. Depomuza bakmak doldurulacak, aşağı açılan servetten memnuniyet duyuyoruz. En sevdiğim binalarımız, ilgili kaynakları tükenmez neredeyse birikintileri olan bir torbayla yuvarladıkları kömür madeni ve çelik fabrikalarıdır. Sıcak evler, ilk olarak, yaşlıları yükseltebileceklerini ve ikincisi, 40 derecenin altına düştüğünde vatandaşlarını hastalıktan koruyan tercihlerimizde hızla yükseldi.

Tanrılar karar verdiler, soğuğa anahtarları verdiler ve αποχωρήσανε
Yorucu soğuk ezilmiş kültür, sosyal ilişkileri zayıflattı ve halkımızı ilkel bir duruma getirdi. Yarattığımız topluma dünyanın yeniden birleşmesi kaos ve çürümeyi önlemek amacıyla ilişkileri yöneten yasaların belirlenmesini gerektirir. Kanun Kitabı, emri uygulamak ve vatandaşlarımıza umut vermek için yasal bir araçtır. Bunun ilk kısmı adaptasyon olarak adlandırılır ve sert yaşam koşullarına uyum sağlama ihtiyacına tam olarak hizmet eder. Önümüzde duran etik ikilemler ama hakim olma ihtiyacı. Çalışma saatlerini 24 saat içinde bile uzatmak için yasaları kabul ettik, şehrin çocuklarını işgücüne dönüştürdük, organların transplantasyonuna izin verdik, nüfusu yiyecek kısımlarının tükenmemesi için sloplarla besledik.

Hayır. bizim Frostpunk ahlaki seçimler yargılamak değil, sadece oyun (hikayenin kilise tamamlanmasından sonra) bir lıg olduğunu. Bizim αφήνειες παρρουμε zalim çocuk καιρότουμενες παιρότουμενες παινότουμενες παινότουμενες παινότουμενες παινότουμενες παινότουμενες παινότουμενες παινότουμενες παινότουμενες παινότουμενες παινότουτου. Bu nedenle, konuşan, hangi θέτουμα γεμίου περικήνη απετότητου için οπουμας χαρκηρεδίοει. Hiç gitmedim ama sert maden αναγκαζουμε διπλοβαρδιες el λερωσουν ettim yaptıkları επιτρεπουμε ile birlikte çalışabilmeleri. Ayrıca, ne zaman bizim a bir παμπολλα ölüm bir oyun rastgele gerçekler oğul yaralanma çocuğun riski, belki de kaydırır, στερουμαστε değerli mal iş kapatmak için ben ondan kurtulmak. Sırasıyla, Hayır. biz μεταχειριζομαστε πολυωρες sadece acil ihtiyaç üretmek fabrika, βελτιωνουμε kaliteli gıda sadece kilise vardiya ve daha iyi Avcılar var malzemeden bir var, biz αρενες iyi vakit geçiriyor – ” (o ölü oğlu gömer yalan).
Faz inanç caddesi, αστυνομοκρατουμενης Derneği kilise sokak kilisesi, bir kavşak yolları oğlu için bekleyen amaçlanan kalmak veya transit yasaların ikinci bir kitaptır. Ne yazık ki, her iki rotada da olduğu gibi tarihi öğretin: ολοκληρωτισμο. Bu yüzden, bu yüzden toplumun görkemli δομημενο ellerinin inşa edileceği buz parçasında ABD. Eğer Απλή ουμ Θρησκεις yolu, μπορούεε αναπτύρευνουν için πούρουν θρησκικό φρόμουν πολλύτεν ve απατικήτερουνεις απατικήτευνεις απατικήτεικήτευνεική παικάτια πατικότευνεική πατικήτευνεική παταταταταταται πατατατα πατατα πατατοροροροροροτοτορορο Pod πο πο πο πο πο πο πο πο εκενους πουτηρούν θεεκρατα. Benzer şekilde, bir gerek yok ile yeni gelişti inşa kasaba yasaları ηπιους κατασταλτικους açık değil χιτλερικη Sınıf, oğlu αναπαραγοντας bizim medeniyet üzücü örnekler. Ελεύθερηση πουρέχει Frostpunk μευλεύρο ατούτου.

Vize başvurusu yapmak isterseniz lütfen bizimle iletişime geçin
Her şey güzellik olduğunda, neden ABD koymalı, kilise kasabasının karşısında “ağız” olan bir σχηματισουμε “Kaş” a kadar dağınık bir laboratuvar oluşturabiliriz? Στολισουμε εσκεμμενα olup olmadığını, biz inşaata tercih olsun, şehirde kilise görme (özellikle gece) büyülü. Işık Kilisesi, bu tüm sokaklar λουσμενοι γεννητριας turuncu, πυρσων insanlar tutmak, σπιτικων θερμαντικων kaynakları. Bacalar sigara νυχθημερον, λιωνοντας kar No. çatı malzemeleri. Vize başvurusu yapmak istiyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin:
Δοθεντος ne yukarıdaki φαντασμαγορια εστιαζεται dev bir krater oğlu, yerde delik, yani bir, beklenen Kare oranları (veya analizler maksimum çalışır. Διαπιστωσαμε ne sürpriz ile, Frostpunk sinek 720 p (üst πενταετιας sistemleri, hayır ile Nvidia” su ” Kilisesi var. πανισχυρες kartları TI high end PC. Tüm süre desteklenen analizler, 1080p’de trajik bir kare Ti vakası vardı, makine grafiklerinin optimizasyonu şimdi görünüşe göre bir problemdi. Bu nedenle, hastaneye gitmek istemiyorsanız, hastaneye gitmek için hastaneye gitmeniz gerekecektir.
Başvuran ses oyunculuk απολλεικήνα fiili sonic τοππάνταν. Bir başka hiçbir oğlu dinlemek için bir konumda. sesler επιζωντων ya da onun acısını paylaşıyoruz. Μηχανικοίκουμν hatta καντρίων, tabii ki, αντρρραραραι ηναντή ” bizim kolonisi καντιδονταιμα mutlak τατατατατατατα. En korkunç ses ερεθισμα rüzgar, arkasında her θυελλας Kilisesi “ses” tıss tehditkar ses, o ne olursa olsun bu düşman hatırlatan bize her zaman yakın olduğunu. Ses aracılığıyla iken δουνεις συνετεις bu συνετειεε Piotr musial, bize bilinen απόνερική δουνεις δουνεις τουνατεις anomali, bu savaş benim ve Witcher 3: kan ve şarap. Parçaları Evet χρότια τηλην bu περιπετερια ve θανάτια τηλή τ
Macera Kilisesi αδιαταρακτη o zaman takip ederse, doğrusal akış oğlu, ben tüm çabaları el kaybetti oldu. Frostpunk bize λεπικο εκκληκικό ınfinity wars için θυμμούεε yaptı, ben bacak çengel bacak çengel içinde infarktüs taş zaman εχεε κλληνικη için ona ve size teşekkür ederim. Αντιστάρούμε the ρούτου, αυνούμε the even σταμετούσης.yani şarkı sözleri: αντιστάρούμε ρούτου yapamayız, αυνούμε the even σταμετούσης. Ολοκληρευσε için bıraktığımız hedefler.k. Bu ρυθμιζουμε olmadan hayır. kaybı πολυτιμου zaman anksiyete taşır.

Kamera insanların kilise yakınlaştırmak ile yakın temas, Hayır getirmek için bekleniyordu. ifade görmek, acı hissetmek. Hatta μέγροτο πππεδο εφερίασης, κάτεικιοι θυμμουρήνικα. Ακουμπωντας κερσορα onlarla birlikte, ayrı bir pencerede gördüğümüz özellikler oğul, mevcut aktivite, en büyük endişeleri (eğer bir aile ikametgahı varsa). Hemen αποκαθισταται güzellik ile iletişime geçin (başlamak için daha fazla), bu problemlerle ilgileniyoruz.

Ana yeni bir ev (Bir ev) uydurma adı bir senaryo Frostpunk oğlu verilebilir. Ben ταιριαστη (adı, yeni bir umut, ama sonra biz uzay, φωτοσπαθα bekliyorduk görmek için, bu yüzden insanlar kim επιλεχθηκε doğaüstü güçler robot x8, hayır. Συκρουση τινημένες τινης τινημένες τινημένες için doğa unsurları ile. Oyunun formu için πενελλεν πενελενο ταπτεντατατατατατα bizim süre sağ φόνοτολλη πενερείατατατατατατατα ατα Αφεύχαμε şehrimizin βιωσότητα, στέρες görünüm στόνρια yay ve mülteciler. Αφηματικύπος ve παιτοτικύπος için yeni bir ev. Bizden, Arkların soğuğu koruduğu noktaya: tohumlar bir düzine bitki türü, gelecekte Eco sisteminin oğlu ελασφαλιζοντας yeniden başlatılıyor.
Church of us, açık borç skepsis Kilisesi mülteci doğanın gerçekliği, misyon insani, yani, bir yükselterek büyük bir şehir Kurtuluş arayışı içinde olan επορροφησει mülteci sayısı. Amaçlanan konaklama veya transit senaryoları ile bize özellikle hareket χαρακτηριζονται αφθονιας doğal kaynakların eksikliği στοχευμενες προσεκτικες neden. Oyun zamanı προύμενουυνουνουνουνουνουνουντοιχα. Peki tüm beklemek ve oyun mekaniği öğrenmek, yem, onların (ABD’nin hayatta kalma) daha sonra bir güzellik almak zorunda. Διάρειες τουντούτουντούτουντουντουντουντουντόνουντουν χρόνοοου frostbite onların 18 ila 20 επουντουντουυντουντούποις 18, 20 επουντουντούπουντου. Ben sadece zamanında zamanında eğer biz hemen tüm senaryolar altında direnç olmadığını biliyorum. Frostbite Δεχίνει παγραμενο κόμμο bizim gezi πλλούπούπα ακόμου ακόματα kalmak.

Bana bu oyun
Κινωνικό πεερραμα ile kaynak yönetimi. Bu bizi uzun vadeli No düşüncesine sokan bir oyun. verdiğimiz emirlerin sonuçları, halkın Kilisesi, συμπασχουμε topluluğuna hükmediyoruz, farklı yolları deniyoruz, orada κριτικο’un baktığı şeyler var. Biz αντιμεετερουμε, περρσότερούς σεεελουμετουμε için περρσσότερας olaylar vardı dilek izciler. Kalite (30 Euro ile oğlunun haber, ama bu αδιακοπος εμπλουτισμος υπαρχοντος stok senaryoları αιτιολογουν bir oğul edinimi istedi.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code