Oyunlar

Galactic Civilizations 3

Galactic’e geri dönün, ancak kalite tahtına değil.
Yarın sabah bir kişinin önünde bulunursa ve galaksinin İmparatoru haline getirebilecek destek varsa, size Galaktik bir yarışta nihai gücü verirseniz, onu almak için en yakın loony bin’i hemen aramaz mısınız, beyaz gömlekli Beyler? O zaman geliştirme şirketi Stardock Entertainment’ı çok sevdiğimize şaşmamalı, katsayıları bizim için en çılgın hayal gücünden gelen bir rüyayı mümkün kıldı mı? Tabii ki, üzerinde hakim olacak galaksi ve orada hareket eden güçler, Galaktik Medeniyetler başlıklarından birini oynadığımızda önümüzde ortaya çıkan dijital alana aittir, ancak kazandığımız zevk, bir video oyunu gerçekliğine yaklaşabildiği kadar yakındır.

Galactic Civilizations II: Dread Lords, 2006’da piyasaya sürüldüğünde oynadığım en iyi 4X bilimkurgu video oyunuydu, bu yüzden serinin 2013’te yaratıldığını ilan eden bir sonraki “çocuğu” için tam anlamıyla bekliyordum. Galaktik Medeniyetler II’nin büyük ticari başarısına rağmen, 2013 yılına kadar çok sayıda parça satmaya devam eden üretim ekibi, fantasy 4X Elemental serisinin yüksek üretkenliği ve dijital dağıtım platformu video oyunlarında. Son olarak bu yılın Mayıs ayında Galaktik Medeniyetler 3 tamamlandı ve beklentilerimizin yükseklikte durursa ya da “βαναζεσταμένου gıda” üzerinde durursa zaman yargılamaya geldi.




Sorunlu bir galaksi
Kontrarontas doğrudan oyun sandbox bölümünde bunların ağırlığını atma oyunların bir sürü, Galaktik Medeniyetler serisi ben öğrenme başından sonuna kadar zevk kıskanılacak bir arsa vardır. Galaksinin uzun tarihinde, tarihsel olayların hepsine, Drengin’in İmparatorluğuna ve dünya ittifakına, Terran ittifakına damgasını vuran iki kabile olduğunu anlatıyor. Kana susamış Drengin, ilk olarak Arceans’a, star gate teknolojisinin ortak yazarlarına (stargates) karşı tüm büyük Galaktik savaşlara katıldı ve daha sonra Torians gibi daha erişilebilir kurbanlara döndü. İnsanlık galaksiler arası oyuna girdi, bireysel uzay inanılmaz Hızı ile uzak mesafelere seyahat için izin (hyperdrives) ilk hyperdrive teknolojisi, terfi sistemi oluşturma kolektif zeka ortaya çıkardı.

Galaktik bir ütopya gerçekliği yapmak yerine Galaktik yarışlarda insanlığa sunulan devrimci teknolojinin bağış, tüm halkların izolasyonuna ve galaksinin tüm uzunluğu ve genişliği yaymak için çılgınca bir yarışta yol açtı. Sömürgeleştirme için uygun olduğu sürece, kabileler kendi aralarında savaşmaya başladı, bu nedenle altarlara karşı Korx’a saldırı ve Dünya’nın Xendar soykırımı gibi πολύνεκρους savaşlarına yol açtı. Galaktik Medeniyetler 3, korku Lordlarının eski kötü ırkına karşı galaksinin halklarının çoğunun acımasız beş yıllık savaşından sonra hikayenin ipliğini yakalar.
10 yıl sonra, Drengin İmparatorluğu galaksiye hakim, savaştan çekimserliğin sonucunun güçlerini sağlam bir şekilde korudu ve baskıları, kayıplarla dizlerine getirilmemiş tüm kabilelere yayılıyor. Terran İttifakı, Drengin’e karşı savaşabilen tek güçtür, ancak farklı ideolojik kampların (vatanseverler–isyancılar) güçlerinin bölünmesi ve öncünün galaksinin sakinleri için karanlık bir geleceğe genel zayıflaması.

Mutlak güce doğru ilk hareket, stratejinize bağlı olarak özelleştirdiğimiz bir dizi ayrı özellik içeren 8 oynanabilir hizipten birinin seçiminden geçti. Yeni başlayanlar için” altın ortalama”, Terran İttifakı, üretken insanlarla bir hizip, iyi diplomatik beceriler ve yeni dünyalara hızlı genişleme eğilimi. Yakındaki yıldız sistemlerini kolonilerle hızlı bir şekilde ele aldığım Terran İttifakının yönetişimini elde ederek, özgür teknolojiler, sermaye ve koşullar sunan güçlü ittifaklar oluşturduğumdan emin oldum. Sonuç, teknoloji ve kolonilerin çoğunu geliştirene kadar beni yeterince uzun süre yalnız bırakmaktı ve halkımı galaksinin fethine yönlendirdi.
Galaktik bir halife olmak istiyorum!
Galaktik 3 öğretici moduna hızlı bir ziyaret size oyun hakkında gerekli tüm bilgileri sağlayacağız, böylece ilk adımlarınızın bir izlenmesine ihtiyacınız yok. Oyun son derece karmaşıktır ama gerekli konsantrasyon damla eğer öğrenme kolay ve hızlı bir şekilde yapılır. İyi bir Galaktik overlord’un en önemli endişesi, gezegenlerin gelişimi ve vatandaşlarının refahıdır. Gezegenlerin su ve kara kütlelerinin tasvirini ve özellikle de tüm üretken binaların yerleştirildiği birkaç orijinal çokgen parçasını seviyorum.

Emek kitleleri olmadan takıntılı bir şekilde üretmek ciddi bir üye olarak yorumlanmayabilir, bu yüzden başlangıçta nüfusu artıran benzer özelliklere sahip binaların yanı sıra çok daha fazla çiftlik yerleştirdim. Her zaman aynı adı vardır medeniyetin ev gezegeninden προδίδεστε etmeyin, değişim coğrafya oyunu başlatmak gibi birçok kez oluştururlar. Bu, ana gezegeninizin düzenli olarak kaydedilmesi ve yüklenmesi, özel bonuslarla dolu verimli topraklar olması gerektiği anlamına gelir, aksi takdirde imparatorluğunuzun büyümesi yavaş ve acı verici olacaktır. Bazı yüklemelerden sonra, imalatta ve araştırmada + 3 veren çokgenlerle ev gezegeni aldım. Bu yüzden, yeteneklerimin üretimini ve araştırmasını mancınık eden bir fabrika ve laboratuvar kümesi etrafında inşa ettim.
Gezegenler başlangıçta inşa edebileceğim birkaç poligonu öfkelendirdi, binaları kullanışlılığına göre gruplayarak. Gördüğünüz gibi, bir gezegenin üretkenliğini keskin bir şekilde yüklemenin birincil yolu, performanslarını artırmak için birbirine bitişik çokgenlere aynı bonuslarla tüm binaların yerleştirilmesidir. Oyun teknolojinin gelişimi çokgenler ile doldurma ve hızla çoğalmaya imparatorluğunuzun hayati sayıları izlerken, bir gezegenin tam yapılandırma olasılığını elde ile, çok απολαυστικότερο olur.

Sürdürülebilir kalkınma!
Galaktik Medeniyetler 3’ü denediğim ikinci hoş deneyim, modern, teknolojik keşiflerdir. Teknolojik alanlar sadece dört olabilir mi, ancak her birinin teknoloji ağacı o kadar çok dala sahiptir ki, devleti katılaştırmak için hangi yolu takip edeceğimi πρωτοεπιλέρω’a ne yapacağımı bilmiyordum. Kolonizasyon alanına διογκοσω vatandaş sayısı ve Sanayi ve bilimi güçlendirmek için öncelik verdim. Aynı zamanda” koşma ” ve yönetişim sektörü, beni yabancı ırkların geri kalanına hoş hissettirdi ve onlar üzerindeki etkime büyük bir destek verdi. Mühendislik ve savaş alanları, ancak diplomasiyi bir kenara bırakmaya karar verdiğimde, onu diğer, daha şiddetli araçlarla değiştirdim. Böyle bir dizi teknolojiyle takip etmemek için, iyi bir ipucu, tüm yelpazeyle ilgilendiğiniz teknoloji ağacını açıp doğrudan istediğiniz en önemli teknolojik keşfi seçip, bilim adamlarınızı karıştırmadan önceki tüm teknolojileri kendi başlarına keşfetmelerini sağlamaktır.




Yıldız üslerinin (starbases) gelişimi ve galaksinin uzak köşelerinden nadir materyallerin çıkarılması beni şimdi bile büyülemekten vazgeçmedi. İlk aşamada, galakside, diğer klanların topraklarına bile starbases doldurdum, en kısa sürede 5 nadir Galaktik materyalin (Durantium, Elerium ve Antimadde, Promethion, Thulium) yaklaşık bir veya daha fazla olduğunu öğrendim. Bu malzemeler gelişmiş binaların ve gemilerin inşasına yol açar. Hammaddelerin toplanması dışında, kabilemin sınır boyunca etkisini genişletmek, rakiplerin elinden gezegenleri kapmak ve Galaktik Konsey’in kararlarını büyük ölçüde etkilemek için çok sayıda starbases kullandım. A. I. Galaktik Medeniyetler 3, ne olursa olsun seçtiğiniz zorluk seviyesi, onlar hızlı bir şekilde koku noktasına diğer halkları kurnaz yapmış, onları etkilemek ve savaşa vaaz girişimi.

Yıldız tabanının üçüncü ve son kullanışlılığı askeri kullanımlarıdır. Gezegenlerin etrafında ve devletin sınırlarında güçlü silahlarla bir uzay istasyonu katmanı düşünün. Sonra bana bir gezegende bir iniş girişimi düşman filoları görselleştirmek için deneyin. Yapamazsın, ha? Hiç olmadığı için mantıklı! Uzay üsleri oyunu kazanmak ve yol boyunca eğlenmek zorunda temel araçların bir parçasıdır.
Galaktik Medeniyetlerimin baş döndürücü seyrinin bir sonraki istasyonu 3, birçok keyifli seçenekle birlikte verilen uzay tabanlı tersanelerdi. Tersaneler, insanları cennet gezegenlerinde, denizcilerimde kanlı saldırılarda düşman topraklarına taşıyan gemileri inşa etti ve αστρομαχίες benim emsalsiz güçlü bir takviye. Hoş, hangi gezegenlerin gemilerin inşası için üretken güçleri ve çok çeşitli yıldız gemilerini sunacağını seçtiğimiz ihtimaldir.
Krallıkta çürümüş bir şey var…
Galaktik Uygarlıklardaki diplomasi 3 önemsiz ve tamamen ilgisiz. Fonlarımın ticaretinde ciddi bir artış sunmadığım plakanın en çevre halkları ve ticaret anlaşmaları ile ittifak kurdum. Beni ilk etapta nazarla görmüş olan hizipleri, benim ve diplomatik seçeneklerin geri kalanı gibi yapmak için hiçbir şey yapamazdım. Örneğin, teknoloji ve kaynak alışverişi, diğer hiziplere savaş ilanı gibi eylemler.k. bunun için neredeyse işe yaramaz ve onlarla uğraşmadım. Geliştiricilerin daha anlamlı diplomasi sağlaması veya tamamen atlaması gerekiyordu. Yeterli ilgi, galaksiler arası Konsey entrika nerede daha güçlü yarışları onlar Başkanlığı alabilirsiniz ve bu önlemler üzerinde olumlu geçmek için.

Savaş sistemini görür görmez αστρομαχιαν Galaktik 3’ün sergilenmesi için beklentilerim yüksekti ve καταποντίστηκαν. Gemilerin grafikleri ve animasyonu yüksek standartları takip edebilir, ancak savaşın yürütülmesi bir şaka. Ev daha çekim açıları özel bir şey sunmuyoruz. Kamera, bazı durumlarda, sonsuzluğa hedefleniyor. Geliştiriciler, savaşın davranış ve nihai sonucu hakkındaki her kontrolü, bizi pasif izleyicilere dönüştürerek ve ilginç olacak bir oyun unsurunu ortadan kaldırarak” hallettiler”. Eğer zeka ve taktik üst düzey rakamlar düşman filoları sayesinde squash eğer memnuniyetini düşünün.
Strateji Kategorisinde Podyumun üst kısmında stardock’taki insanlar bitmemiş bir video oyunu satmak için tecavüze uğradılar.
Aynı derecede kötü düşünülmüş, düşman gezegenlerin istilasıdır. Tanıtım sinematik beni yeterince ateşledi, böylece epik damlaları πάνοπλων askerlerini görmeyi ve yabancı şehirlere daraltmak için dar savaşmayı bekliyordum. Yakında, görüşün aldatıcı olduğunu fark ettim, gezegenlere ordu dolu taşımalarla saldırdı ve başarı oranlarını açıklayan sayılarla basit bir ekran izliyordum. Ayrıca, onu koruyan gemilerden bir gezegeni temizlemek, nüfusu yörüngeden gelen tüm silah cephaneliğimle bombalayıp işgal girişiminde bulunacaktım. Tabii ki, oyun size böyle bir şey, aynı zamanda beni hayal kırıklığına şey izin vermez.
Bir 4X başlık satın alma, birkaç saat için başından itibaren hazırlanıyor, imparatorluğunuzun micromanagement, özellikle aşk oyun unsuru. Ama mikro Kaldır seçeneği basın ve arkana bakma çekiyor çok sıkıcı hale geldiği bir nokta var. Galaktik Medeniyetler 3’te, Galaktik olarak imparatorluğum küçüktü ve gezegenler, benim çok azım, binaların inşasını ve gelişmenin kutsal üçlüsü arasındaki kapasitenin değiştirilmesini belirterek birinden diğerine çarpmayı sevdim: Sanayi, bilim, ekonomi.

İmparatorluğumun birçok gezegende yayılması, eski keyifli süreci sıkıcı ve tekrarlayan hale getirmeye başladı, bu yüzden geliştiricilerin neden istediği zaman otomatikleştirebilmek için oyuna Vali eklediklerini merak ediyorum. Ayrıca, devletin imkanlarına tahsis edilen üretim çarkının yanında, tekerleğin hareketine bağlı olarak üretimdeki kesin değişikliği gösterecek istatistiksel bir tablo eklenmedi, gezegenden gezegene aptallar gibi görünmüyor mu? Son olarak, bu vergi Endeksi yanı sıra vatandaşların moralini artıracak ek seçenekler διασκεδαστικότερη o?




A. I. rakip halkların komik tepkileri bakılırsa hiç ödenmemiştir. Bir durumda, başka bir durumda ve Drengin tarafından savaş ilanından birkaç tur sonra, belirgin bir nedenden ötürü müttefik bir hizip üzerinde savaş ilan ettim, kana susamış uzaylılar, devletin daha güçlü olduğunu anladıkları anda barış için yalvardılar! A. I.’nin bipolar davranışı, bu oyun alanında yapılan özensiz işi ortaya koyma reaksiyonlarından herhangi bir gerçekçilik ve mantığı ortadan kaldırır.
En azından, Galaktik 3’ün süresi ile ilgili olarak, selefinin ayak izlerini bastırır, tüm kabileleri bilene ve bunlarla bitene kadar yüzlerce saat oyun sağlar. Tam olarak istediğiniz gibi bir hizip tasarımı birçok heyecan verici seçenek sunar ve örneğin Star Wars veya Star Trek yarışları ile bir galaksi oluşturarak birden hizipler çizebilirsiniz çünkü bir meydan okumadır. Yeterli özelleştirme size ve gelişiminizde yeni ufuklar açan üç “ideolojiyi” sunacaktır. Son olarak, Galaktik kaderini tamamlayana kadar ekranlarınızdan bir istatistik geçit töreni Okyanusu, böylece sunduğu büyük özelleştirme seviyesi kısmen bir fiyatın çok dik olmasını sağlar.

Çok oyunculu dostu ” çıkışlar”
Maksimum çok oyunculu keyfi için, galaksideki her rakibin yok edilmesi amacıyla, en iyi arkadaşların gayri resmi bir İttifakının kurulmasını öneririm. Haritadaki farklı noktalardan başlayarak, kabileler ve yanınızdaki gezegenler için skype aracılığıyla bilgi alışverişi yapabilir, böylece Galaktik firmament’in genel bir resmini oluşturabilirsiniz. Netice bir verilen. Teknolojilerin paylaşımı, üyenin güçlendirilmesi ve kombine saldırı rakipleri, en yakın ve tehlikeli başlayarak. Bu çok oyunculu keyfi diyecekler!




“Samanyolu ne kadar güzel bak!”
Grafik alanında attıkları harika iş için geliştiricilere itiraf edemem. Gemilerin tasarımında detaylardan etkilendim ve aynı zamanda tüm galakside, kara deliklerin ne kadar etkileyici olduğuna bir göz atın, kelimenin tam anlamıyla gemilerinize yaklaşmanızı korkutun.bu şaşırtıcı korku fenomeni emmek, Galaktik 3’te yapılamaz bir şey. Zaten αστρομαχίες göstermek görsel ihtişamı hakkında konuştuk ve devletin yönetişiminde kullanılan sayısız simgeler için benim memnuniyetini vurgulamak istiyorum.

Galaktik 3’ün müziği, oyundaki bazı duyguları uyandırmayı amaçlayan birkaç orkestra müziği parçasından oluşur. Örneğin, bir gezegenin yönetimi sırasında, yumuşak, güven verici müzik zihinlerimizden kaygı her iz kaldırır, böylece seçimler serin ve doğru tutmak için. Terran’ın müzikal temasını ve oyunun sonik ihtişamının John Williams ve Jerry Goldsmith gibi yedinci sanatın büyük μουσουργούς tarafından birleştirilebileceği merkezi temasını gerçekten çok beğendim.

Dikkatle yaklaşın!
Bu incelemeyi okuyan insanların çoğu ne elinde hiç yaşamamış, ama Galaktik uygarlıkların satın karar verirseniz 3 bir (dijital) fava fasulye keyfine varacaksınız! Galaktik Uygarlıkları sevmek zorunda kaldım 2 serinin üçüncü bölümünde büyük gelişmeler bekliyordum ve yaklaşan genişleme paketleri ve Dlc’lerle geliştirebilecek çok fazla eksikliğe sahip bitmemiş bir ürün değil. Beta test cihazlarının gerekli geri bildirimleri verip vermediğini merak ediyorum, ya da sadece geliştiricilerin bunu tamamlamak için acele paraya ihtiyacı varsa. Ben şahsen 4X strateji oyunları kategorisinde sonsuz efsane çok iyi bir seçim bulmak ve ben Galaktik Medeniyetler için 50 Euro vermeyin öneririz 3 ve tüm sorunları düzeltildi kadar beklemek ve, sırasıyla, gelecekteki buhar satışlarında fiyat düşmesi.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code