Oyunlar

Guacamelee 2 Review – Ready For A Challenge

Güçlü luchador Juan’ın ilk Guacamelee’de zaten bir zaman şeytanı vardı, ama bu ikinci turuna kıyasla bir şey değil. Guacamelee 2, orijinalde çalışan her şeyi iki katına çıkaran en iyi netice türüdür. Şeytani derecede zor olsa da, titizlikle hazırlanmış seviye tasarımı ve kendinden haberdar mizahının parlamasına izin vererek her zaman adil hissettiriyor.
Orijinalden birkaç yıl sonra Juan ile başlıyor, şimdi Lupita (El Presidente’nin kızı) ile evlendi ve Pueblucho’nun eteklerinde küçük bir evde iki erken çocuk yetiştirdi. En azından, iyi zaman çizelgesinde olan şey bu. En karanlık zaman çizelgesinde, onlarca paralel boyuttan biri — Ahem — Mexiverse, Juan aslında önceki büyük patronu Carlos Calaca’yı yenmeye çalışıyor. Salvador adlı bir lucha’nın hantal bir köfte işi bitiren kişidir ve sadece tanrıların ölülerin topraklarını yaşam alemiyle birleştirmeleri için kutsal, gizemli bir guacamole tarifi kullanmayı umuyor. Bu korkunç sonuçları vardır, tabii ki, ve Juan bir kez daha maskelemek ve Salvador ve onun kölelerinin yenmek için güç için Meksika genelinde trek gerekir.

Bazı yeni eklemeler olsa da, guacamelee’nin temelleri süpürme değişikliklerine uğramamıştır. İlk oyunun temiz bir görünüm bazı güzel, hatırlatıcı aydınlatma efektleri ile yükseltildi ve skor daha çeşitli, dokuma kanca ve Latin melodiler daha geniş bir yelpazede çekici breakbeats vardır, ama bu estetik, bu konuda. Atmosfer hala göz alıcı ve göz kamaştırıcı karikatür estetiği alanında sıkı bir şekilde duruyor, ancak sadece bu küçük tweaks bile Guacamelee 2’nin yoğunluğuna uyacak şekilde korkunun doğru dokunuşunu ekliyor.
Yapısal olarak, Guacamelee 2, Metroidvania ve yan kaydırma beat – ‘ em-up arasında bir dengeyi korur ve her iki türün de karışımda kaybolduğunu hissetmez. İskeletlerdeki smackdown koymak için bir odaya dolaşmak hala büyük ve acımasız hissediyor, bir güreşçinin rakibini kaldırıma çarpma şekli kesinlikle olmalı. Büyük tarak için ödüllendiren sağ üst köşedeki ikinci bir fiesta, iyi yapılmış vahşi bir işin üstündeki kıkırdama layık kirazdır. Saatler saat sonra, numaraları rack up izlerken asla eski alır.

Sihir, moveset’inizin ölümcül fizikselliğinin doğrudan nerede ve nasıl keşfedebileceğinize nasıl beslendiğindedir. Her yeni hareket-bir kurbağa slam, uçan bir uppercut-ölümsüz tehdit atık koymak için sadece bir yol daha fazla, ama senin çevre mastering anahtarları. Çözümün haritada net bir şekilde yakaladığınız bir anahtar olmadığı, ancak büyük, patlayan bir yumruk ya da büyük bir kafa darbesinin overkillinin bulunduğu yan oda ile aranızdaki taş bir bariyerle ilgilenmek, küçük bir şey gibi tatmin edici-özellikle doğuştan gelen Metroidvania sevinci ile birleştiğinde bir bölgeye geri dönüp aşırı, sevindirici önyargı ile daha önce alamadığınız bir rotayı açın.
Guacamelee 2 orijinalinin fizikselliğini korur, ancak fiziksel hareketlerinizi geçiş ve yerden kalma aracı olarak kullanmanıza izin vermeye daha fazla odaklanır. Juan’ın yumruklar, tekmeler ve kapmak-ve-slam manevraları ile birlikte, yeni bir büyülü filika mekanik uçmak için yeteneği kazanmak kadar, zemin bir tehlike olduğu harita veya alanların dikey bölümleri üzerinden almak birincil yoludur, farklı yönlere Juan kapalı çekebilirsiniz. Juan bir kez daha bir tavuğa dönüşebilir, ancak sevimli, ara sıra bir hile şimdi oyun ve arsa en nefis saçma unsurların tüm touchstone ayrılmaz oldu. Tavuk Juan şimdi dar alanlarda kayar ve hava yoluyla yüzen, düşman ve engellere çapraz kendini ateş dahil olmak üzere, kendi Yüksek güçlü bir hareket vardır.
Ortaya çıktığı gibi, yerden kalmak, Dövüşten daha fazla incelik gerektiren bir iştir ve incelik, Juan’dan çok daha fazla lithe ve wiry güreşçileri için bir özelliktir. Karşılaştığınız traversal zorlukları talep ediyor, ancak kesinlikle yapılabilir ve Guacamelee 2’nin en büyük zorluğu her engeli araştırıyor ve Juan’ın yeteneklerinin her birini nasıl yürüteceğini belirliyor – sadece bazıları traversal amaçlar için özel olarak tasarlandı – çok hassas bir hedefe ulaşmak için. Daha sonra zorluklar bile aynı engel için tekrar lucha tavuk Juan ve değiştirmek için gerektirir. Guacamelee 2, becerileri geliştirmeyenleri hayal kırıklığına uğratacak, ancak başarılı olmanın ve haritanın dev bir parçasını açmanın canlandırılması harika bir motivasyondur.
Artık herhangi bir zamanda yükseltmelere erişebilirsiniz-sadece kontrol noktalarından ziyade-yükseltmeler elde etmek sadece yeterli Altın sahibi olma meselesi değil, aynı zamanda oyundaki kahramanlık da yapıyor. Sağlığınızı yükseltmek ister misiniz? Belli sayıda sandığı bulup açmanız gerekecek. Belirli bir hareketten daha fazla güç ister misiniz? İlk temel sürümü ile yeterli düşmanları öldürmüş gerekir. Yan etki, çevrenizi keşfetmek ve en kolay kavgalarla bile uğraşmak için daha fazla motivasyon sağlamanızdır. Altın hala satın alma yapmak için gereklidir, ancak, ve oyun devam ediyor gibi şeyler hafif dengesiz olsun-birkaç anahtar yükseltmeleri sonra, sadece bir düşük seviyeli goon ile tek bir mücadele içine alma geçirebilirsiniz daha fazla altın kazanmak mümkün olacak.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.


Basit el ele kavgalar genellikle çok zor değildir. Her düşmanın bir zayıflığı vardır ve saldırının onları açık bıraktığını anladığınızda, en iyi şekilde nasıl yararlanacağınızı öğrenmeniz yeterlidir. Tehlike yerleşimden geliyor. Oyunun büyük kredi, oyunda düşman hiçbir dayağı haksız ya da rakipsiz, onlar sadece belirli bir alanda tam olarak ne mümkün olduğunu söylemek çok sayıda, sinsi görsel ipuçlarını toplayıp için keskin bir göz gerektirir.
Bununla birlikte, kazanmak için başka bir yol var.kazanmak için mücadele etmeniz gerekecek: meydan okuma odaları. Sonunda bir hazine ile bu zor, kendi kendine yeten engel kursları Guacamelee 2 sayısız vardır. Kötü tasarlanmış ve idam, genellikle duvarlardan sıçrayan, odalar arasında uçan ve yere doğru maksimum hızda barrelling, neredeyse ölümcül bir tehlike eksik almak için kendilerini meydan okuyor. Tipik olarak, galip gelmek için repertuarınızdaki mevcut her hareketi kullanmanız gerekecek-yapabileceğiniz her şeyin fizik ve minutiae’leri üzerinde cerrahi hassasiyetten ve komuttan daha az bir şey sizi anında öldürecektir.
Meydan okuma odaları ile ilgili sorun, sonunda ödülün değişebilmesidir. Kaba bir odadan kurtulduğunuzda ve Juan’ın hayatını uzatan bir kalp parçasıyla ödüllendirildiğinizde, buna değer olduğunu bilerek yürüyebilirsiniz. Zor bir odadan geçmek ama sadece 400 altın almak, özellikle para nesne olmadığında, yüzünde bir tokat gibi hissedebilirsiniz.
Neyse ki, sonsuz yaşamlar ve oyunun cömert kontrol noktaları ile, başarısız olmanız gereken yerden asla çok uzak değilsiniz. Ekranda sık sık çığlık atacaksınız ve lanetleyeceksiniz, ancak guacamelee 2’nin en sıkı görevlerini fethetmeye katılan şans, hata veya mutlu kazalar yok; sadece usta, edinilmiş, iyi uygulanan beceri var.




Ancak Guacamelee 2’nin dünyasının karanlık köşelerinde bekleyen sadece çelik kalpli zorluklardan daha fazlası var ve gizli alanlarının çoğu oyunda en iyi şakaları gizliyor. Juan’ın kavgalarının hepsinin sıra tabanlı olduğu ve muhtemelen en iyisi olan bir RPG boyutu var, Juan’ın hayatlarını kurtarmak için ödül almak için fakir bir ailenin evinde bir dolap kapısını açmak için muazzam miktarda altın harcaması gereken lootboxes üzerinde komik bir şekilde becerikli bir şey. Choozo heykelleri-Metroid’in Chozo heykellerine geri dönmek-Juan’ın ana güçlerini aldığı yerlerdir ve senaryo, her Heykeli parçalamanın uay Chivo’nun özel ve değerli mülkünü parçaladığı fikriyle sürekli eğleniyor.
Guacamelee 2 ile ilgili her şey, kendinden haberdar shenanigans ve Rick & Morty-esque boyutlu hijinks’lerine düşkün olsa bile, ilk oyundan daha akıllı ve daha düşünceli olarak ortaya çıkıyor. Oyun bile en özenli ve yoğun playthroughs onlar sadece uçmak gibi hissediyorum noktasına, size kanca yeni yollar bulma durur asla. Guacamelee 2’deki sayısız zaman çizelgelerini kaydetmek, Juan’ı ve ailesini tehlikeden kurtarmakla ilgili olduğu gibi, dolambaçlı, titiz bir oyun tasarımının hayretine katılmakla ilgilidir.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code