Oyunlar

Hatred

Tüm insanlık için nefret.
Tamam, bir kavram olarak, nefretin ilgimi çektiğini İTİRAF EDİYORUM. Antisosyal kişilik bozukluğu olan bir psikopat fikrini bulduğum için değil, önünde büyüleyici bulduğu kişiyi öldüren, ama çünkü bunun gibi bir şeyin oldukça eğlenceli geldiği bir oyundan bahsediyoruz. Posta ve Carmageddon’dan, insan AVI ve GTA kadar, masum bystanders’ı öldürmek, teröre ve paniğe neden olmak, yapmak istediğiniz bir etkinliktir, sonunda eğlenceli. Ve açıkçası, normal herhangi bir kişinin bir oyundan 2015 yılında böyle bir grafik şiddetten veya şoktan etkilenebileceğine inanmıyorum.

Ancak başka bir şekilde oluyor bir sorun olabilir. Ne demek istiyorsun? Bir oyun tüm felsefesini “şok” ve “neden” e dayandığında, geri kalan her şeyi denemeden, havlayan ama sebepsiz yere ısırmayan bir köpek gibi olur. Ne yazık ki, birkaç saat boyunca oynamak nefret, καφρίλας eğlenceli hissetmek yerine, hafif vasat bir oyunda sıkışıp kaldığımı fark ettim, onlarca harrys problemi ile yarattığım tek nefretin mekanizmaları içindi.
Daha fazla ayrıntıya girmeden önce, iki veya üç tanıtım bilgisi söylemeye değer. Nefret, yıkıcı Yaratımların yaratılmasıdır ve aynı geliştiriciler, “ihale”, “iddialı” ve video oyunlarının politik olarak doğru eğilimine tepki olarak gelecek bir başlık oluşturmak istediklerini belirtmişlerdir. Anladığım kadarıyla, açıkça, indie alanı hakkında konuşuyorlardı, çünkü genel olarak şiddet ve soğukkanlı bir açığımız olduğunu düşünmüyorum.
Her iki durumda da, oyun römork seksi olduğunda bir vızıltıya neden olmayı başardı ve şiddet içeriğinden dolayı buhardan çıkarıldığında daha da fazla. Ancak, oluşturulduktan sonra ve küçük bir ifade özgürlüğü, sansür vb., O kendi Gabe Newell kişisel bir özür ile, vananın dijital platforma geri döndü, başarı ile 29 Aralık 2014 tarihinde Greenlight sahne geçtikten sonra. “Herhangi bir tanıtım iyi bir tanıtım” köyümde söylüyorlar ve nefret büyük bir adım attı ve (her neyse) üzerine bakmayı başardı, ancak sonunda oynamak, akla gelen ilk şey şudur: “oh eh, bunun için tüm bu yaygara?”

Nefretin iyi unsurlarından biri hikaye, şok edici bir şey olduğu için değil, eğlenceli ve çok kötü bir kahramanı olduğu için. Bu insanlık γκοθομεταλλά, insan miasma dünyasını temizlemek için amacı olan, onunla mezara merhamet olmadan ve merhamet olmadan mümkün olduğu kadar çok alarak tüm bir çarpık. Oyun siyah kaplı kahraman, yüzünü kapsayan uzun saçları ve temizleme başlatmak için bir AK-47 ile sokaklara bir deri trençkot ile başlar.
Esasen bu nefret arsasıdır. Sadece bir sosyopat işlemek ve dünyaya karşı serbest bırakıldı soykırım bir Haçlı Seferi onu sürüş, çünkü öyle… Yavaş yavaş, paralel olarak ortaya çıkan kaçınılmaz finale ve ilkel bir senaryoya kadar, yolu masumun kanıyla boyayana kadar takip ediyoruz. Derinlik eksikliğine rağmen, böyle bir bağlamda bu basit ve “can sıkıcı” fikrin işlevselliğini hayal edebiliyorum… misanthrope oyunu. “Herkesten bıktım, bugün intikam günü”!
Ne yazık ki, burada iki temel sorun var. Her şeyden önce, insanları eğlenmek için öldürmek, bunu daha önce video oyunlarında yaptık. İkincisi, ve biz biraz eğlenmek istedim, oyun bizi terk edemez ne yapıyor! O zaman kendimi açıklayacağım. Her şeyden önce, oyun açısından, oyun anti-kahraman çekim insanlarla etrafında çalışan trajik basit izometrik ikiz sopa atıcı vardır. Her düzeyde genellikle genel olarak panik yayılan, daha fazla hasar yapmak için fırsat verilir noktaları ile ilgili mini harita üzerinde işaretlenmiş bazı ilkel hedefleri vardır.

Açıkçası sadece kolayca kurbanları olan sıradan vatandaşlar ile karşı karşıya gelmez, ama yavaş yavaş daha fazla ve daha güçlü ile oyun kolluk ilerledikçe. Polis, SWAT ekipleri, vb. ana sorun ve engel de vardır, biliyorsun, sen ve onları vur! Düşmüş rakiplerinden kaldırarak cephane ile doldururken, üç silah ve bazı el bombası veya molotof kokteylleri taşıyabilirsiniz. Ayrıca bazı seviyelerde görünen bazı otomobilleri sürebilirsiniz.




Yargıç, jüri ve cellat
Muhtemelen oyunun en “baharatlı” mekanizması bizim kahramanı sağlığını yeniden hangi yoludur. Tüm klasik modların aksine, karşılık gelen çubuk, ölünceye kadar acı çeken λαβωμένους düşmanlarında yaptığınız infazlarla doldurulur. Burada en ilginç, belki de nefret parçası, Bir düğmeye basarak engelli kurbanların uygulanması için çok sayıda farklı animasyonu görme yeteneğine sahip olduğunuzdan, kesme-boğaz, iniş, temas üzerine çekimler ve çok daha fazlası, çarpıcı yakın sinematikler.
Siyah-beyaz arka planda kargaşa, Monotonluk ve glitches!
Silahlarınız tabancalardan, tüfeklerden, av tüfeklerinden, alev makinelerinden vb. değişir. sofistike çeşitli bazı olmadan, ve her standart olarak, ancak klasik, yangın ve tepki farklı bir oranı vardır. Hareketlerinizin repertuarının ve kurbanınızı aşağı atma ve cephane israf etmeden çalıştırma becerisine sahip olduğunuz tekme olduğunu belirtmek için. Ayrıca birçok kez, “patlayıcı” sonuçlar için gaz silindirleri gibi çevre unsurlarından yararlanabilirsiniz.

Çalı ile biri ol
Bence bunlar üst düzey nefret mekanizmaları ve anladığınız gibi gerçekten şok edici bir şey var. Ne yazık ki, dediğim gibi, muhtemelen oyun sadeliği bir “no-brainer” κάφρικη eğlenceli bir deneyim sunabilir iken, zaman zaman sinir bozucu sıkıcı hale çeşitli sorunlar boğulmuş olmuştur. Her şeyden önce, karakterin kullanımı ve hareketi, tüm eylemlerin onlara dayandığı bir başlıkta olması gerektiği gibi hiçbir şekilde “cilalanmış” değildir.

Ortamdaki hareket sorunlu, açık alanlarda değil, Haritadaki unsurları toplamaya başlarlar ve birçok kez köşelerde, moloz, ağaçlar, çalılar, kapılar, korkuluklar vb. “σκαλανετε” hissedeceksiniz. Şahsen, koridorlar arasında suya düştüğüm kanalizasyonlarda ikinci seviyede bir hata ile karşılaştım ve oradan hiçbir şeyle çıkamadım. Teoride, sprint tuşuna basarak nesnelerin üzerinden atlayabilirsiniz, ancak pratikte bu yapıldığında ve ne zaman değil biraz rasgele. Araçların kullanımı gelince, daha iyi (neyse ki çok değil-oyunda gerekli) üzerinde yorum yapmak değil.
Bir dökün, on yemek
Şaşırtıcı bir şekilde, nefretle çekim bile mümkün olan en iyi durumda! Barbarca içgüdüler için doyurucu bir şekilde çalışacak, ancak kendi “sorunları” olmadan gelmeyen durumlar vardır. Eğer başarmak için hedefin yanında biraz daha ateş gerekebilir gibi isabet algılama, zaman zaman kaprisli, diğer zamanlarda bir düşman için yararlı mermi mahvediyor, bariz sonuç olmadan öldürmek için ateş ederken. Buradaki en kötü şey, rakiplerinizin ekran dışı olsalar bile sizi vurabilmesidir, bu da nereden geldiğini bulmak için mini haritaya bir göz atmanız gerektiği anlamına gelir.

Burada sorun – bariz dışında-oyunun genel siyah-beyaz renk tasarımı sayesinde rakipler kim olduğunu bulmak için ekranın sprites arıyor, topu kaybedecek birkaç kez vardır ve bu karakter olmasıdır gerçeği. Bunların hepsi eylem akışını bozar ve gereksiz hayal kırıklığı yaratır ve bu hayal kırıklığı oyunun oldukça zor olması ile çarpılır.
Bu özellik özellikle hardcore atıcı oyuncularımızda hoş karşılanmalı olsa da, maalesef nefretin kaprisleri bu egzersizin sinirlerimiz için zorluğunu değiştiriyor. Bahsettiğim sorunların yanı sıra, herhangi bir oyun becerilerini açmamıza izin vermeyin, örneğin aşağıdaki ekran görüntüsünü düşünün: bir düzine polis memurunun üzerine düştünüz (bunların ateş ettiğiniz yerden bile görmediniz) ve bir tutam içindesiniz. Hayatın biter ve hızlı bir şekilde doldurmak için birini çalıştırmak zorunda. Hemen ölmeyen bir kurbanı vurduğunuzda namazınızı yaptıktan sonra, ancak yürütme için ημιθανές kalmak için (gördüğünüz gibi, yine rastgele bir olay hakkında konuşuyoruz), eylemi durdurmalı ve animasyonu görmelisiniz (diğerlerini vururken) birkaç saniye kaybettikten sonra geri dönmek için, savaşın akışı ve muhtemelen ekrandaki pozisyon, en azından dikkat dağıtan bir şey.




Kardeşim bir çeşittir.
Yukarıdakilerin hepsi bile belki de ilgimi çekebilecek bir set olsaydı affedebiliriz. Ne yazık ki, nefret ile ilgili en büyük sorun çok monoton oluyor olmasıdır. Tamam, masum insanları öldürürüz, kan dökeriz, tüm katliamları yaparız, tüm polis departmanlarını öldürürüz, binalara yangın çıkarırız, çarparız ve yakarız. Ve sonunda, ne? Esnemek.

Her görev yukarı ve aşağı aynı desende sona erer, “oraya git, çok sayıda insanı öldür ve düşman dalgalarını taşır”. Oyun Biz çok madde olmadan kesintisiz çekim var sonucu, Oyun sırasında herhangi bir evrim göstermez. Tüm varyasyonları gördüğünüzde infazlar sizi sıkana kadar ve evet, bir puan dileyeceksiniz ve daha sonra sinematik görünüme sahip olmadığımız” hızlı ” versiyona hak kazanacaksınız. Aı’ya gelince, bazı durumlarda, aptal bir tepki gösterir, Düşmanlar aptal çetelere yığılır. Oyunun kabul edilemeyecek kadar kısa süresinden bahsetmiyorum bile, bir pire nerede-öldürmeden hızlı oynuyor ve bir sürü insan en fazla 3-4 saat sürebilir!
Siyah, beyaz
Optik etki alanı ile ilgili olarak, iyi haber ve kötü haber var. Oyun Unreal Engine 4’ü kullanıyor ve estetik oldukça ilginç.
Kasvetli ve iç karartıcı siyah-beyaz palet, patlamaların, alevlerin, kanın veya haritalardaki çeşitli unsurların renk kodlu olması, güzel bir şekilde monotonluğu “kırmak” hoşuma giderken oyunun tarzına uyuyor. Sterling, yıkılmış duvarları, uçan enkaz, kırık pencereleri ve genellikle katliamda çevrenizdeki alanı “meşgul” olarak göreceğiniz gibi, çevreye zarar veren bir modeldir. Etkileyici bir şeye sahip olmadan teknik açıdan bakıldığında, tatmin edici bir ayrıntı seviyesi ve güzel ortamlar var, mutatis mutandis. Açıkçası, başparmak ve badass μεταλλά kahramanı veriyoruz!

Öte yandan, siyah-beyaz tasarımın yukarıda belirtilen sorunlara yol açtığı kötü haber. Birçok kez karakter ve rakipler hem arayan, karmaşa içinde kaybolacaktır. Ne yazık ki, her yerde bulunan çeşitli glitches ve örneğin çalılar veya duvarlarda “yapışkan”. Ben sadece duruma yardım etmiyorum. Ayrıca, kurbanlarınızın infazlarla ilgili animasyonları en iyisi değildir.
Ses ile ilgili olarak, burada çok dikkat çekici bir şey olmasa da, oyun estetiğinde tekrar lütuf temeli çok daha fazla alır. Oldukça basit bir şekilde, yıkıcı Yaratımların yaratılmasını “elbise” yapan μεταλλάδικες kompozisyonları” doğru ” ve iklim içinde %100’dür. Bütün bunlara dark-ela-eklenecek ve kahramanın ses oyunculuk kızgın ve koaksiyel iken performansları sırasında konuşurken çöp farklı türde büyük gob şifa herhangi bir küçük anlar yaratmak.

Şiddet yeterli değil
Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz.daha sonra tekrar deneyin veya bunun yerine bir şehrin, yerin veya adresin yakınında arama yapın. Ayrıca, zaman zaman gördüğümüz her şeyle birlikte, bunun işe yaradığını ve özellikle de bizi şok ettiğini düşünmüyorum.

Sahip olabileceğiniz herhangi bir eğlence çok yakında tükeniyor, ancak monoton, tekrarlayan bir pire haline gelmek uzun sürmüyor-bir angarya. Bu bir anlaşma, soğukkanlı ve masum insanların belirli gereksinimleri olmayan kasaplarını sevenlere eğlenceli bir deneyim sağlayabilir, ancak dürüst olmak gerekirse, daha iyi bir şey yapmak istiyorsanız, gta oynayın…)

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code