Oyunlar

In Verbis Virtus

Vahşi doğada büyü sesi.
Eğer beyin tutmak için kafatası içinde avuç içi harcamak istiyorum bir baş ağrısı var olur? Hiç midede ulaşmak için sabırsızlanıyorum çünkü ağzınızda bir aspirin ateş istedim? Bu, bu makaleyi yazmak için İn Verbis Virtus’u durdurduğu sırada durumum. Acının şirketini paylaşmak için benimle gel.
In Verbis Virtus, Latince’de güç açısından ve bir İtalyan geliştirme şirketi olan Indomitus Games’in ilk oyunu olduğu anlamına gelir. Bu birkaç savaşlar ve mikrofon için ekstra olarak kullandığınız özgüllük ile bir bulmaca macera oyunu birinci şahıs vardır. En azından bir mikrofonunuz yoksa antik büyüyü evcilleştiremezsiniz. Burada Hogwards altı film istedi, iyi bir sihirbaz yapmak için şeyler. Verbis Virtus türün oyunların geri kalanından kendini ayırmak için çalışıyor ve yöneten bir oyundur. Zift-siyah gökyüzünde bir yıldız gibi parlamayı başaran an, sizi oyuncu olarak kaybeder. Şimdi muhtemelen merak ediyorsun…kazanmak nasıl kaybedilir?

Başlangıçta oldu… Tanrım?
Bize giriş kahramanı çölde etrafında şaşırtıcı bulur. Eğer bir için gidebilirsiniz gezegende ideal bir yer… tökezlemek. Biz karakterimiz su ve geçer tüm yorgunluğu bulmak asla gerçeğini geçerken sadece kötü şaka göz ardı, sadece oyun başlamadan önce eline bakmak. Karakter bulunan antik tapınakta heykellerin estetik eşleşen bir kolye taşıyor. Eski bir tapınak olduğu başka bir macera. Esasen bu tanrıların hacılarının yolculuğunu yapın, bu τρισκατάρατο yerde hayatta kalmayı başardığınız sürece size güçlerinizi alın.
İçeride eski sırları ortaya çıkaracak, neden dünyayı ve insanları yaratmaya emanet edilen üç Tanrı onu yok etmeye çalıştı. Oyunda birkaç kez vurgulayacağım dil, buna Maha’ki (Maha = Lord, Ki = voice) denir. Καβαλημένος veya cool god, dilinizi böyle adlandırmanız ya da annene dört yaşındayken midenizi incittiğini söylemeniz için nasıl olabileceğini anlayamıyorum.

Sana iki kelime söylemek için mi?
Verbis Virtus içinde taşımak ve başka bir bulmaca macera oyunu birinci şahıs yapmak şekilde bakmak. Eğer fare ve mikrofon απαγέλλετε sağ düğmesini basılı tutmak zorunda olduğu tanrıların güç sözlerini öğrenin. Bu büyü unutma kullanışlı bir kağıt ve kalem olması iyi olurdu. Aslında, genel olarak bir dizüstü bilgisayar almak için oyun ile birlikte iyidir, çünkü çok yazmanız gerekecektir. Size her düzeyde iki ya da üç puan Verbis Vİrtus verir ve onu başka bir zaman göremiyorum haritadan, ne her oda Hizmet tarafından, o yazmak için sürekli.
İki düşmana karşı, ikinci düzeyde, bazı noktalarda bir savaş var. Biz bir kilitlemek ve parçanın son patronu ikinci, yok edecek nasıl bir bulmaca. Bazı yerlerde üç düşman vardır, ancak şok değerinin dışında çok şey sunmazlar. Sürüler halinde küçük Düşmanlar ilk parça dolaşmak ama onlarla savaşmak için gerekli değildir ve sadece ayak üzerinde tutmak için vardır.

Bulmacalar birçok tasarım, renk ve boyutlarda gelir. Bir odadasınız ve bir kapıyı açmak için lazer ışınını yansıtan birçok noktadan geçmek için bir ışık demeti oluşturan bir büyü kullanmanız gerekiyor. Daha önce bulduğunuz bir kitapta yazıldığı gibi, Hıristiyan sadaka göstermek için yere bakarak yavaşça yürümeniz gereken bir başka nokta.
Sence hepsi böyle mi? Eğer evet ise, önceki örneklerde oda büyük bir oda olsaydı ve herhangi bir yüzeye dokunduğunuzda bazı elmasları belirli yerlere koymam gerekirse nasıl hissedersiniz? Kelimenin tam anlamıyla yürümeye nasıl bir metnin görünümünü almadıysanız, özellikle de oyuna sahip diğer metinler arasında olduğunda, pistin hangi bölümünü yapmanız gerektiğini nasıl istersiniz? Parça tamamen açık olduğunda ve bir hamle yaptığınızda, bunun bir etkisi olduğundan emin olamazsınız? Nasıl bir zemin tüm bilmeceler çözebilir ne yapmanız gereken ipuçları, bunu yapmak için yer ve birçok kez oyunda yürüyüş üç dakika ile ayrılmış farklı odalarda bu sonucu?

Yapamazsın. Oyunun en kötü noktası aynı sanırım işin en düştü ana noktasıdır. Bulmacalar son birkaç yıldır gördüğüm en kötü şey. Oyuncuya verilmeyen ve istihbarat gerektiren bir oyun olup olmadığı umurumda değil. Hiçbir zaman net bir amacım olmadığını, herhangi bir etkisi olup olmadığını bilmediğim hamle yapmamı rahatsız ediyor. Bazı büyüler, bazı elmasları belirli yerlere veya taşların bir kısmını üç boyutlu alana koymak gibi orantılı olarak oradaydı ve sallayana kadar orada olacaklardı, burada yapmam gereken şey için oran sınırsızdı. Ancak, doğru konuma koyarsanız, doğrudan αναγνωρήσιμο değildi. Yanınıza bir kapı açtım ya da oyunu size doğru yolda olduğunuzu açıklamak için.
Ne dediğimi anlamak için, örneğin oyun Portalını alacağım. Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz.daha sonra tekrar deneyin veya bunun yerine bir şehrin, yerin veya adresin yakınında arama yapın. Her odanın portalında, özellikle ilk aşamalarda, bir bulmaca. Bilmeceyi çözün ve bir anahtar, kutular, düğmeler olsun, yalnızca herhangi bir odaya sahip olan bir sonraki kullanmaya devam edin.

Efendim şef herhangi bir aspirin oynar?
Portal odalara bölünmemiş olup olmadığını düşünün ve 10 testin her biri bir zemin olmak. Eğer 10 farklı testler için, tüm katta kullanabilirsiniz 2 kutuları var, bu yüzden ne olursa olsun bunu çözmek ve daha fazla bir şey yoktu ya da bitmemiş olup olmadığını çalışmayı durdurmak için bir bulmaca bir kutu kaldırdığınızda. Bir sonra kapıyı açmak için bir düğme düşünün ve kapanana kadar vaktin vardı. Birkaç düğmenin o kadar iyi gizlendiğini düşünün ki, akışın sohbetindeki diğer 250 kişinin sizden önce bir örnek gördüğünü bildiren bir kişiyi bilgilendirmesini istiyorsunuz. Önce bulmacaları bulmak için saatin zamanından geriye doğru Haritayı yürüyor olsaydınız ve daha sonra bize bir şey olmadan çözümler, neler olup bittiğini anlamanız için bile temalı olduğunu düşünün. Hepsini birlikte düşünün.

İnanılmaz bir delik
Arkadaş okuyucu delikler ve delikler gördüm ama Verbis Virtus none (-Zoc 2015) gibi. Tapınağa gittim ve σπιλιές ve vasat şeyler bekliyordum, ama gerçekten çok etkilendim, ben başlığın en güçlü noktası olduğuna inanıyorum. Yapılan gerçek dışı motor, dişlerini ve başlığın grafiklerine katılan sanatçıların uzmanlığını gerçekten gösteriyor.
Her şeyden önce, εκθιάζοντας mimarisini başlatmama izin verin. Evet, labirent ve geniş olan mağaralar vardır ve doğal yasaları meydan okuyan nesnelerle döşeli odalarda, tabii ki, tamamen pozisyon vermek birkaç dakika geçmeye istediğiniz büyük salonlarda sonuçlanan küçük tünelden aralığı. Heykeller, heykeller, meraklı mekanizmalar var ve var olmak için hiçbir nedeniniz yok gibi hissediyorum. Çevreyi nasıl yönettikleri, daha büyük bir bütçeye sahip diğer oyunları düşünmek ve bunun için tamamen ayrı bir görselin eski bir tapınak olacağını nasıl başardığını düşünmek şaşırtıcı.

Grafik onlara değişiklik vermek nerede ışıkta olduğunu. Dağınık veya çeşitli nesneler yansıyan veya çevre köşelerinde ne deneyim ağırlık ve doku vermek yolu. Özellikle nispeten karanlık, görsel olarak bahsettiğimizde, Dünya her seferinde bir büyü yaparken hoş bir şoktu, karanlığı parçaladı ve bana gerçekten etrafımda ne olduğunu gösterdi.
Üç seviyenin her biri tamamen ayrı görsel ve mimari düzeyde, Tanrı vizyonları sonuçlanan size büyü yarı çıplak vermek için uyanır. demek istediğim…Tanrı uzaylı teknolojisini yansıtan çevre ne kadar güzel. Kaydetmediyseniz, size kirli kelimeler olmadığını hatırlatmak için kirli kelimeler vardır…akıllar. Evet, beyinler. Bununla birlikte, İtalyanlar, kadın cinsiyetinin hayranlığı ile ünlüdür ve Akdeniz mizaç, bu nedenle, tüm bunları bir noktada yansıtmak mantıklıydı.
Bir şey mi dedin?
Oyunun soundtrack tam olarak neye ihtiyacınız olduğunu. Az ya da çok. Aynı zamanda yeterince uzun, çizilmiş olsa da atmosferik, çünkü seviye tasarımından sorumlu olan çılgın geliştiricileri yapan bulmacaların ilgisini veya dikkatini tekeline almaması gerektiğini biliyor. En iyi arkadaşın Sade giymiş iken savaşmak için hum olacak bir şey değil, ama oyun deneyimi için grafiklere mükemmel bir tamamlayıcıdır.
İlk bölümdeki bazı düşmanların yaptığı gürültü, alarmın çanıydı. Özellikle çok açılı bir seviyede önlemek veya hazırlamak için tek yol oldu. Oyunu açan yaraları iyileştirmek için müziği ve sesi hissettiğim zamanlar vardı, ancak kuşkusuz bu noktalar ölçüldü. Ortam seslerinin ve müziğin kullanımının o kadar doğru yapıldığını belirtmek gerekir ki, sanal dünyadan bir şeylerin eksik olduğu duygusu verilmemektedir.




Verbis Virtus’ta yüzlerce macera oynadıktan sonra kendimi bir çıkmaz sokakta buldum. Birçok saat süren oyundan sonra, yanlış yaptığımı görmek için izlenecek yollara bakmak zorunda kaldım. Ben büyük bir çocuğum bu darbeyi benlik saygısına götürebilirim, gerçekten de büyük bir sevinçle. YouTube’a baktığımızda, 20 gün sonra hiç kimsenin oyunu bitirmediğini buldum! Hepsi de biraz önce ya da sonra bıraktığım yerde aşağı yukarı ve bir sopa vardı. Her durumda, sadece üç bölümle yapmamız gerektiğini düşünürsek, süre teorik olarak küçüktür ve şahsen kendimi ikincisinin sonuna doğru buldum. Üçüncü bölüm piyasaya sürüldü, gelişimin daha uzun sürmesi gereken bir örnek, anlaşılmaz bulmacanın ortasında yetişme süresi değil.

Steam’in küresel başarılarına katılmaya karar verdim, herkesin genel olarak sona erip ermediğini görmek için. Cevap, oyunu satın alan kişilerin sadece %1.2’inin tamamlanmasıdır, bu da bazı insanların steam’deki başarıların kilidini açmak için programları kullanmasının bir kısmını kaldırması gerekir (bu hamleyi kabul etmiyorum ve bu eğitmenlerin bazılarının bazen bilgisayarınız için tehlikeli olduğunu düşünüyorum). Dolayısıyla, birinin aslında In Verbis Virtus’u bitirmesi durumunda zaferi tamamen indirmek istemeden, bilmiyorsanız sona eren bir oyun olduğundan şüpheliyim… geliştiriciler tarafından biri. Sonuç olarak ne yazık ki en güzel indie macera oyunu…Seni hayatımda bir daha görmek istemiyorum.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code