Oyunlar

Kentucky Route Zero

Önemli olan yolculuk, hedef değil.
Oturma odamdayım ve Kentucky Route Zero için notlarımı okudum, birkaç saat önce oynamaya başladım. Televizyonda, yetenek gösterisi X Factor ve genç bir adamın ilk Sandalye meydan okumasını oynadı, bol kıyafetler giydi ve Scooby Doo’dan Shaggy’ye çılgınca bir benzerlik gösterdi ve kafamı çevirmemi sağladı. Arkamı döndüm çünkü iyiydi. Aksine. Dikkatimi dağıtacak kadar mütevazı bir görünüm görmek için kafamı çeviriyorum. Yargıç ve tanınmış Yunan müzisyeni Babis Stokas, tercümana dönerek, o kadar iyi olduğunu söyleyerek şaşkın bir şekilde çözüldü, eğer her şeyi yanlış yaparsanız, herkesi şaşırtmayı başarıyor. Bu ifade kulaklarımda bir çan gibi çaldı ve doğrudan düşüncelerimi tekrar Kentucky Route Zero’ya çevirdim. Neden, tam olarak, aynı şey beni hissettiriyor ve bu. Her şeyi yanlış yapan, ancak sizi benzersiz bir şekilde yönetmeyi başaran bir oyun.

Kickstarter aracılığıyla başarılı bir kampanyanın ardından, yaratıcılarının öğrenci yıllarında ve Şubat 2011’de gelişiminde bir fikir olarak başladı. 2013 yılında karton bilgisayarın geliştirme ekibi tarafından bölümün “modern” tekniği ile piyasaya sürüldü. Doğrudan sevilen ve yakında yeni bölümleri isteyen birçok kişi var. Ancak boşuna. Geliştirme şirketi tamamen farklı bir görünüme sahipti. Oldukça erken gelen ikinci bölümü hariç tutarsanız, geri kalan her şey çok geç kaldılar. O kadar çok, macera alanında şimdi klasik “geç”, Telltale dört sezon Walking Dead ve aynı dönemde çeşitli diğer oyunlar gibi birçok serbest başardı. Bununla birlikte, Kentucky Route Zero’nun kalitesi ve doğası böyleydi, beklemeye değdi. Oyun çok büyük bir kompleksin orta diskini daha anımsatıyor, her 3-4 yılda bir çıkacak ve hiç kimse güzel sözler söyleyemez, ancak hepsi satın almak olacaktır. Yani, Kentucky rota sıfır, iyi grafikler beklemeyin. Vasat oyun bile beklemeyin. Bununla birlikte, onun üzerinde durmasını sağlamak için, vahşi doğada titreyen bir umut, ışık ve karakterlerinizin tarihinin taş gibi soğuk bir karanlığı arıyor.

Her zaman istediğin çalışan
Yolculuğun ilk durağı macera başlangıcıdır. Ana yolda eski bir benzin istasyonu. -Hafif ve orta yaşlı kahramanı, Conway kamyon yakıt ikmali için durdum adında bile yok. O sadece muhtemelen πρατήριου sıvı yakıt eski sahibi verebilir bazı bilgiler istiyor. Conway’in arkadaşı veya eski köpek, ilk birkaç diyalogda kendinizi belirttiğiniz isim. Bu ilk diyaloglarda, herhangi bir haritada bulunmayan ve yalnızca “0” caddesini geçerseniz bulunan Dogwood Drive’da çalıştığınız eski eşyalarla dükkandan bir parselin teslim edilmesinden başka bir şey olmayan yolculuğunuzun amacını ve amacını öğreniyorsunuz.

Yolculuk sırasında, bazıları yolculuğunuzda size eşlik edecek birçok kişiyle tanışacaksınız. Tüm kızılcık sürücü hakkında çok fazla bilgi edineceksiniz, ancak hiç kimse sizi doğrudan ona götüremez. Geri kalanımız olamayacakları birine nasıl seyahat edileceğini anlamak için çeşitli yerlere gidiyor olacak. Sizi şaşırtacak olan şey, parselin teslim edilmesindeki merkezi kahramanın ısrarı, karşılaştığımız tüm zorluklara rağmen, bazıları yapılacak ve vazgeçmek için en güçlü olanıdır.Birçok kez şaşkın ve daha da kızgın hissedeceksiniz. Merak etme. Geliştirme şirketi, yolculuğunuzu daha zor, daha şaşırtıcı, daha keyifli hale getirmek için duyularınızla ve duygularınızla oynamaya çalışıyor. Her hareket, senaryonun sonucunda önemli bir rol oynayan bir karaktere ayrılmıştır. Tam olarak neler olup bittiğini anlamaya çalışmayın, her sahneyi ayrı olarak tedavi edersiniz. Bunu yaparsanız, merkezi senaryo hakkında çok şey anlayacaksınız. Değilse, önemli ayrıntıları bir sürü özleyeceğim ve belki, Kentucky rota sıfır zaten kafa karıştırıcı dünyada zorluk var.
Yönetmen…
Her zaman oyundaki eksiklikleri bekleyen İndie macerasını duyduğumuz zaman ve özellikle de geliştirme şirketinin iki kişiden oluştuğu bu durumda, şüphe bulutları bir onay fırtınası haline geldi. Belirli bir şirketin üyelerinin deneyimi, genellikle senaryolarına göre bir kaliteye sahip olan point n click Adventures ile sınırlıdır, ancak oyunun bir kısmından yoksundur. Yani, Kentucky Route Zero, yeni unsurları tanıtmayı ya da sizi daha da cezbetmek için zaten bilinen hilelerden yararlanmayı başaramıyorum. Özünde, yapabileceğiniz tek iki şey ilgi noktalarını seçerek fare ile karakter taşımak ve her sahne içinde diyaloglara katılmak için, ama kamyon sürücü olarak, bunların dışında.

Bir sahnedeki davranışla ilgili ilk bölüm çok basittir. Eğer dokunun nerede-tıklayın karakterinizi hareket edecektir. Bazen nedeniyle kötü kamera istediğiniz yere taşımak için fırsat yoktu, ama sebat ile başarılı olacaktır. Her iletişim kutusunda, söylediğin kelimeleri seçerek katılabilirsiniz. Her diyalogun sonucunu belirleyemez, ancak her kahramanın karakterini ve bunun nasıl ifade edildiğini şekillendirebilir. Buna ek olarak, çoğu durumda, geçmişten gelen hikayelerle ilgili diyaloglardaki seçenekler olarak arka planı yaratın ve “tanıdıkların”ilk andan itibaren olun.
Seyahatiniz sırasında neler olup bittiğine göre, belirli bir bölgede olmadığınızda, işler sadece birkaç zorlukla orada. Kentucky’nin ülke yollarını hareket ettirirken, eski bir GPS görüntüsünü sunan çok akıllı bir şekilde tasvir edilmiştir. Orada bir yön seçin ve motorları çalıştırın. Birçok yeri keşfedebilir ve birçok kişiyle tanışabilirsiniz, ancak yönettiğiniz tek şey, senaryonun seyrini etkilemeden Kentucky Route Zero dünyası hakkında daha fazla bilgi edinmektir.




Her bölge kahramanları ekibi tutan notlar yararlanmak gerekir keşfetmek için ve ilgili düğmeye basarak görebilirsiniz. Son olarak, karşılaşacağınız tüm noktalarda karakterlerin katılımının zorunlu olmadığını, karakterlerin her sahnede yer alacağı seçimi göstermek için birçok kez vurgulanmalıdır. Kentucky Route Zero görsel bir roman gibi sunulduysa, o zaman εκθειάσετε, özünde, tüm karakterleri kendiniz yaratırsınız ve aktif olarak her diyalogun nasıl yuvarlandığına(ancak nasıl ortaya çıkacağına değil) katılırsınız. Bununla birlikte, macera için, “yönetmen” rolündeki sınırlama, sizi oyunuyla ikna etmek için yeterli değildir.
Bilinmeyen dünyalarda dolaşın, kendinizle savaşın.
Karanlık yol
Kentucky Route Zero’yu sunan alternatif yol, amaca ulaşmayı başarıyor. Hücre gölgeli grafikler, geliştirme ekibine sunmak istediği genel iklime sahip bir eldiven gibi uyuyordu. Her neyse, Kentucky Route Zero gibi karanlık bir peri masalı bir sürü kusura sahiptir, çünkü bu şekilde daha uğursuz, daha iğrenç, daha “çekici”olmayı başarır. Karakterler, yüzler olmadan ve birkaç animasyonla en ufak ayrıntılara sahip olmadan orta derecede tasarlanmıştır. Ne olursa olsun “bakış yönetmenlik noktası” olsun ya da olmasın, ve oyunun karakteri ile mükemmel uyum olsa bile, en iyi grafik çok güzel sahne dışında, orta olarak sınıflandırılabilir, büyük zevk mümkün olmayacaktır. Bazı durumlarda, Evet, kamera yaklaşan çok birkaç karakter olacak birkaç dakika trajik grafikler, yaşayacaktır. Eğer kamyon kullanarak olacak “dış dünya” olarak, arka plan sadece siyah olacak iken, bazı Saf beyaz çizgiler içinde hareket edecektir. Bir ilgi noktası ile karşılaştığınızda, bu beyaz renkte tasarlanacaktır. İklimi tamamen tersine çeviremeyen ve sahneyi daha güzel hale getiremeyen tek nokta, her şey noktaları görünür, ancak bir sonraki paragrafta analiz edeceğiz.
Şarkı söyleyen şehir
Amerikan kültürünü çok az bilen herkes, Kentucky’nin konuşanlardan ziyade şarkı söyleyen daha fazla insan olduğunu biliyor. Kentucky Route Zero’da bölgenin geleneği gibi, müzik şaşırtıcı. Yerlilerin ülke sesleri, “canlı” oynayan müzisyenleri içeren birçok sahneyle görünüşlerini çok sık yapıyor. Biraz daha sessiz ve ülke etkileri olmayan parçalar bile, vasat grafikler ve sonsuz diyaloglarla mükemmel bir şekilde uyum sağlamakta ve birçok sahneyi sıkıcı ve son derece ilginç hale getirmektedir. Eğer bir konsere gitmek ve çalınacak şarkının sözlerini belirtmek zaman oyunun önemli noktalarından biridir. Harika müzik ve güzel sözleri ile bir şarkı.

Öte yandan ses efektleri alanında, daha iyi bir iş yapmış olabilir. Diyaloglar sesler içerebilir, ancak düşük bütçe böyle bir şeye yardımcı olmadı. Ses efektleri ile bir şey oldu, çünkü en iyisi ılımlı olarak kabul edilebilir, bunlardan birkaçı rahatsız edici değildir. Neyse ki, çoğu sahnede, müzik her şeyi örtüşüyor ve her zaman dinlemek zorunda değilsiniz. Ancak, iki karakterin Robotik ayak izlerini duyduğunuzda, buna alışamayacaksınız.

İnancın için ne kadar ileri gidebilirsin?
Kentucky Route Zero, Amerikalıların hayalet hikayelerinden ve Kentucky’nin kırsal yollarının gerçek deneyimlerinden doğar. Bu macera ile Görsel Roman bir karışımıdır. Bir oyun istiyor, ama ben zevk ve geçersiz olabilir. Karmaşık bir sembolizmdir, yorum her birinin kişiliğinde ve deneyimlerinde yatmaktadır. Her zaman aklımızda olan bir arayış, ama bunu asla kabul etmiyoruz. Her zaman haklı olduklarını düşündüğüm yanlış mı?

Eğer bir bilgi almak olsaydı vardır ve tamamen yok edebilir diğer oyunlarda koydu. Kentucky Route Zero durumunda, orta bileşenler çok iyi bir sonuç yaratacak şekilde birleştirilir. Teknik kısım biraz daha iyi olsaydı, kesinlikle hikayedeki En İyi Maceralardan biri olurdu. Pazar, macera oynayanlar ya da görsel Romanlar gibi ve onlara ne kadar inanacağını arayanlar için gerekli. Eğer yeterince rahatsız eğer buhar üzerinden 23 € fiyata, fazla 12 saat için şirket tutabilir bir şey için yasaklayıcı değildir.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code