Oyunlar

Kyn

Karıştırıcıda Baldur’un Kapısı ve Diablo karıştırın!
2010 yılında, iki Hollandalı oyuncu, Victor Legerstee ve Cavit Ozturk, uzun vadeli deneyimin oyun geliştiricisinin mesleğine geçmek için mükemmel bir arka plan olduğuna karar verdiler. Geliştirme şirketi Tangrin Entertainment kurucu tarafından νεόκοποι ortakları başlangıçta nom Nom, web tarayıcısı için bir video oyunu tasarımı bir iş içine ilk yüz düştü. Bu başlık bir kahraman, fındık yemek isteyen ve atlama ile komik rakipler öldürür aç bir hayvan ile klasik bir platform oyunu.

Bir sonraki proje çok daha iddialı olduğu ortaya çıktı ve taktik muharebe ve RPG unsurlarını birleştirecek bir başlığın yaratılmasından başka bir şey olmayan Legerstee’nin hayalini gerçekleştirmek için geldi. Kyn, büyümeye devam eden bir grubun manipülasyon dayalı RPG bileşenleri ve taktik mücadele bir arada doğan iki oyuncu derin sevgi itibaren.
Tehlike ve macera dolu efsanevi dünya
Heimr, Kyn yaratıcılarının evi olan Hollanda ile morfolojik olarak büyük ölçüde andıran bir dünyadır. Toprak benzerlikleri ve bugün Heımr’yi birbirine bağlayan son şey, çünkü bu harika alanın geri kalanı güçlü savaşçılar, büyüler ve ορέγονται küresel felaketlerin kötü arazileri ile doludur. Macera birkaç gün, inci Magni büyülü enerji için emilir mağaradan iki arkadaş Alrik ve Bram çıkışı ile başlar. Başarıyla korkunç çile geçen, iki kahraman magni warriors, kolayca bir mızrak ve bir büyü var kolu savaşçılar meshetti.

Vinborg’larının doğum yerine dönen Alrik ve Bram, yerel yetkililerden Aeshir’in barışçıl ırkının yükseldiğini ve halklarını katledmeye başladığını öğrendi. Heimr ilkeleri, Aeshir’in artan saldırganlığını içermeye çalışırken, iki arkadaş ayaklanmanın arkasında kimin olduğunu ve nihai planın ne olduğunu keşfetmek için “bilet” a düşüyor.

Rol aldığım olayların hikayesi, düşen yağmur ve kesintisiz eylem misyonlarına paralel olarak ortaya çıkıyor. Bu diyaloglar arasında karakterlerin çok eğlenceli tek gömlekleri var ve tam metin ekrandan gitti herhangi bir zamanda görmek için oyun verir seçeneği onaylamaz. Aksi takdirde ilginç tartışmaları kaybederdim, çünkü savaş sırasında sohbetteki savaşçılar, dikkatimin açıkça başka yerlerde olduğu yerlerde.
Heimr dünyası hakkında tek bilgi kaynağı, npc’ler ile görevler ve seyrek diyaloglar veren dağınık unsurlardır, ancak nispeten hızlı bir şekilde inandığım şey ve sakinlerin yaşam biçimi için genel bir fikir oluşturmuştur. Aynı zamanda, maskeli bir kişiden savaşçılarımın garip ipuçları, yetkililer tarafından yanıltılma olasılığını açık bıraktı ve bir gizem dokunuşu basmakalıp arsayı zenginleştirdi.




Zafer bir takım davasıdır
Oyun grubu ve üyelerin yükseltme karşı karşıya απειράριθμων risklerin taktik tedavi odaklanır. Düet altı savaşçı toplam dokunarak misyona insanları ekleyerek başlar. Herhangi bir alanda ayak bastım hayatta tek amacı ile düşman ordusu imha olduğunu ikamet. Savaşçılarım beceri ve zırh sayesinde güçlü olsa da, ağır çekim olasılığı olmasaydı düşman mafya para verecekti. Boşluk çubuğuna basmak zaman salyangoz gibi hareket eder, bu yüzden rakibimin gerekli becerileri etkinleştirmek istediği her savaşçıyı yönlendirme fırsatım vardı.

Zaman manipülasyon ile savaşlar ευκολότατες ve katliam sonra inanılmaz eğlenceli sizi takip etmek düşman bu kadar çok grup ile biter asla. Daha etkili kesme ve kesmek için kahramanların en iyi ekipmanı ve uygun becerilere sahip olması zorunludur. Kyn’deki sınıfların olmaması, karakterlerin özelleştirilmesinde mutlak özgürlük verir oldukça basittir. Αρμάτωσα, grubun merkezi işi olan Vinborg’un Npc’lerinden onlara zırh ve silah satın almanın avcıları.
Sonra, yarattığım ölüm taburundaki herkesin rolünü seçtim, uzun bir yol atan ve bir sorun yaşadıklarında iyileşme büyüleri yapan bir şifacı rolüne yerleştirdim. isabet noktalarının geri kalanı ve diğerleri onları düzine kadar organları kesen sonlandırıcılara dönüştürdü. Oyunun sonu yoktur ve bu, temsil eden anahtar niteliğe bağlı olarak üç kategoriye ayrılmış becerilerde önemli bir rol oynamaktadır: zihin, beden, kontrol.
Okçular ben hızla düşman sürüleri zehirli okları mancınık kontrol becerileri uzmanlaşmış yakın Dövüşçü, vücut becerileri kullanımında uzman iken, buğday gibi biçilmiş. Pastanın üzerine krema büyüleri başlatan sihirbazdır ve zihin becerilerini kullanarak korkunç bir iyileşme yapmıştır. Partiden sonra şimdi davanın sonuna gidelim. 15 beceri puanı başına 75’e kadar yeni trinity becerileri açılır, bu yüzden çok az seçenekle kategori başına altı triad becerimiz var, bence ciddi özelleştirme için çok fazla beceri istediğim kadar aktif değildi.

Sonsuza kadar yağma
Düşman organları silah ve vücut zırhı satın geçirmek için altın para bırakın. Tabii ki, nefes alan her şeyi öldürmek için sağlanan ilgili arayış tarafından üretilen miktarlar, görevler arasında ciddi bir ekipman satın almak için yeterlidir. Ek eğer ilgili satıcıdan eksikse herhangi bir bileşeni satın alırken güçlü bir zırh ve ölümcül kılıç oluşturmak için Demirci gitmek maddeler onlarca vardır. Grubunuzun üyelerini donatmak için hayal edebileceğiniz gibi ciddi işçiliği sevenler rahatsız edebilir bir esinti durumdur.
Bir kamufle kesmek ve bir RPG gibi davranarak çizgi!
Kyn haritası, bir görevi almak veya bitirmek için nereye gitmeniz gerektiğini görmek için hizmet eder, ancak maalesef takımı hareket ettiremezsiniz,”χαλάε” İ ile bir şey genellikle RPG ve strateji oyunları. A. ı.’nin kompozisyonu geliştiriciler, dünyayı aptal hale getirmek için birçok kez savaşçılarımı izlediğimde tecrübesizliği veya dikkatsizliği gösterdi. Örneğin, kadrosuyla yokuş yukarı bir merdivende olan κεραυνοβολήσει rakibine sihirbazda bir komut verin. Büyücü ponponları başlar ve tüm düşman yerine merdivende sona erer. Sadece aklı başında bir sihirbaz gibi vurabileceğiniz bir noktaya yaklaşmak yerine, onu dijital elden alıp çarpıcı bir mesafeye koymak zorunda kaldım ya da merdiveni ikinci seviyeye atacağım!

Pathfinding’de, kahramanlarım dar bir parçadan geçmeye çalışırken ve manuel olarak hareket ettirene kadar “dondu” problemlerini tespit ettim. Davayla ilgili olmayan birçok parçada bir bulmacanın varlığını sevdim, ancak bunların çözünürlüğü büyük kar sağladı. Bunlardan birinde, istenen Mozaiği oluşturmak için Altı tekerleği döndürmek zorunda kaldım, doğru büyülü semboller dizisi ile başka bir yerde.




Her bölümünde clearinghouses empoze etmek için sürekli hack ile Kyn tüm engelleri tasfiye etmek 15-20 saat harcamak için hazırlanın. Son ekrandan sonra dünyaya geri dönmek için tek teşvik, her zorluk seviyesinde bitirmek istedikleri başarılardan sonra gitmek, sadece overachievers’ı çekecek mütevazi bir güdü.
Kyn, grafik departmanındaki Rpg’lerin zayıf akrabasıdır. Evler, kaleler, dağlar ve glens sevimli grafikler ve yeterli aydınlatma ile işlenir, ancak çoğunlukla canlılıktan vazgeçmez, cansız bir çizimler gibidir. Animasyon tipik ve eylem sadece ζουμάροντας keyfine varacaksınız. Sevdiğim özel efektlerden bazıları, düşman organlarındaki kritik vuruşları yöneten yanan oklar gibi, ancak her durumda sizi etkilemeyecek. Kyn’nin en etkileyici bileşeni büyük rakipler ve kahramanları ezmeye çalışan düşman kitlelerdir.

Besteci Will Bedford, müziği küratörlüğünü yapan şaşırtıcı derecede iyi bir iş çıkardı, bunun üretkenliğini alkışlayamıyorum, onu toplam 29 parça yaratmaya götürdü. Bedford’un A the bestelerini koymak, Braveheart gibi bir filmde duyacağınız celtic tonuyla epik notaları sel edecektir. Müziğinin gücüyle büyük ölçüde memnun olduğum halde, aralarında birçok parçanın benzerliğini fark etmeye yardımcı olamadım.

Kyn sonraki
Kyn birkaç teknik sorun gösterebilir, ancak bağımlılık yadsınamaz. Çok fazla yerde, ekranımın önünde perçinlendim ve fareyle çılgınca salladım, grubun üyelerini bir sonraki katliama gönderdim, σκούνταγε olsa bile kendimi yırtamadım! Eylem bir Diablo sıklığına sahiptir ve yavaş hareket, sonunda Steam’in 20 euro maliyetini kapatmaya karar verirseniz, oldukça pahalı bir fiyatla size doğru bir şekilde takdir edecek bir Baldur Kapısı boyutu verir.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code