Oyunlar

Lethe – Episode One

Terör Madenine mi gireceksin?
Büyük mitolojide dalışınızın gündelik hayatını biraz “süslemeye” hazır mısınız, onunla uğraşmadığımız gibi mi? Akıl almaz bir feat yapmak Unutulmayı, tanrıça anlaşmazlık kızı hatırlamak için hafıza meydan. Unutmuşsanız, efsanevi Naiad Perisi muhtemelen hafızayı etkilemeye başlamıştır. Adı Hades’in beş nehirlerinden birine verildi ve su ölülerin ruhlarını geçmiş yaşamlarını unutturdu. Yunan mitolojisi tüm dünya tarafından sevilir, ancak yarattığımız her şeye dahil etmek kendi sorumluluğumuzdur, böylece her zaman hayatta kalır.

Bağımsız şirket geliştirme KoukouStudios kurucusu, Yiannis Koukourakis (aktör – model ile hiçbir ilişkisi), benim ilk projede başlık için mitolojik Oblivion adını seçmiş görünümü ile görünüşe göre kabul eder. Yiannis Koukourakis, bir oyun tasarımcısı için modding topluluğundaki terimin ne kadar önemli olduğunu, hayal gücünü daha yüksek seviyelere yönlendirirken katılımcının programlama becerilerini nasıl geliştirdiğini (arkadaş Nico Θωμάδη’dan sonra) bir örnektir.

Doğaüstü güçleri temsil eden bir kahramanı olan bir oyun fikrinin zihninde 2011 “yoğurun” dan, ancak KoukouStudios Rick Faber’in kurucusunun aktif katılımı, projeye tam bir üretimin yörüngesinde girmenin katalizörüydü. Ekranlarımızda uzun zaman önce, yayın yapan şirketlerin bir kısmı sürümü için umursamadıysa, Faber’i rüyayı gerçeğe dönüştürmek için kendi yayıncı şirketini kurmaya zorladık. Nihai ürünün kalitesine bakarak ve alanımızdaki her iki şirket için parlak bir gelecek öngörüyoruz.

Geçmişi Gözden Geçirme
Gazeteci Robert Dawn, çocukluğumdan beri onu dünya ile temas ettirecek bir kariyer hayal etti, kanatlarını yaymasına ve aile yuvasından uçmasına izin verecek. Rüyayı zamanlamayı başardıktan sonra, Robert babasının ölümünden sonra borçta olduğunu mali harabe yaşıyor. Babasının eşyalarını temizleyerek, Robert bir veri soy ve onun çocukluk olarak bildiği her şeyi iptal eden bir mektup keşfeder. Gerçeği arayan Robert, benim yanımda bir köyde deniz yoluyla seyahat ve oradan onu götürmek için size kaderin direksiyonuna teslim ediyor.

Bu yerde Lethe ουρανοκατέβατοι başlar ve hiçbir npcs nokta vurmak gibi görünüyor trajedi hakkında konuşmak için vardır. Tek bilginiz, yerin kaybolan sakinlerinin notları ve günlükler. Bilginin kademeli olarak sağlanması, alanlarınızın parçalı bilgisini doldurur ve sürekli bir ilgi gösterir. Yol boyunca birçok şey öğreneceksiniz ve genellikle çelişkili, mitolojik referanslar ve yabancı maddeler iğrenç genetik deneylerle. Bilginizi sıralamak ve oyunun dünyanın her kuytu ve cranny keşfetmek için duracaktır önünüzde büyük Bulmaca anlatmaya çalışıyorum.

Gibi favori Myst buranın ediyorum
Lethe yaratıcılarının, myst serisinin atmosferini ve bulmacalarını sistematik bir şekilde inceledikleri ve gerçek korkunun, oyuncuyu incitmek isteyen silah sesleri, patlamalar ve çürümüş yaratıklardan değil, sessizlikten ve ürpertici seslerinden geldiği kaçınılmaz sonuca yol açtığı açıktır. Aptal olma, Lethe mayın ağırlıklı organları tarafından iskan olabilir, ama tünellerde safra kesecek bazı ürpertici yaratıklar karşılaşacak. Silah değil karakter, ve böylece birkaç hareketli düşman head-on ele değil, sadece bunları önlemek zorunda. Onların çığlık duymak ve zaman çamur kesmek için geldiğini biliyorum canavarlar ve kalp atlar karşı kahraman aldatma hissetmeye hazır olun.

Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz. Barren, kalıcı karanlıkta daldırma madenin mekanistik ortamda ve ışık kaynakları ολόμαυρου peçe bir parçası kenara, hızlı bir şekilde zaman izini kaybedersiniz. Stratejik olarak seçilen yerlerde gökyüzünde ve dış dünyada hızlı bir görünüm alacak, ancak tünelin sonunda ışık görmek için umut psikolojinizi etkileyen, hızlı bir şekilde solmaya. Lethe ürpertici dünyasında birkaç dakika oynarken sayısız saat boyunca dolaşmak hissediyordu.

Madenin alanlarına neden olacak terör, et kancalarına asılan cesetlerin görüntülerini güçlendirmeye geliyor (burada nostalji ile Resident Evil Revelations 2, Silent Hill ve Benzerleri hatırlayacaksınız.k.), kan damlayan vücut torbalarında karkaslar, insan kemikleri dolu alanlar, garip bir ışık yayan mantarlar ve son derece tehlikelidir. Boğucu delikleri sürüklemek, yabancı filmlerden anıları araştırmak ve hissettiğim klostrofobi hissi emsalsiz değildir. Έρπινγκ benzersiz bir deneyim haline geliştikçe, özellikle kendi kapak sistemi oluşturmak anları, kutular ve sütunlar arkasında kaplı bir mezar riski önlemek için.




Makineye karşı adam
Heybetli dekorasyon mayın sonraki seviyeye erişmek için karşılaştığınız mekanik bulmaca tamamlayacak. Sizi hızlı bir şekilde bulamadık! Bir kapıyı etkinleştirmek veya bir yangını söndürmek için borulardaki basıncı serbest bırakmak veya azaltmak için muslukları döndürecektir. Kollar ve düğmeler, sizi madenin iç işleyişine veya hatta belirli ölümlere götüren kapıları açar ve kapatır.

Kırık makineler ve asansörler, düğmeyi veya kolu keşfettiğiniz anda açtığınız kapıları onarmanızı ve kapatmanızı bekliyor. Basınç plakaları ile bulmacalar şimdi görünür ve deşifre sembolleri gerektiren bulmacalar varken. Özetlemek gerekirse, Lethe bulmacaları gözlem için rahattır, bu nedenle tüm kapasitedeki oyuncular için idealdir, böylece onu bitirmek için izlenecek yere ihtiyacınız olmayacaktır.

Robert Dawn’ın geçmişi hakkında ne korkunç bir sır ve en önemlisi, iğrenç madenin çıkışına gitmek için cesaretin var mı?
Lethe’deki atlamanın mekanizması böyle bir hayal kırıklığıdır. Nadir (neyse ki) durumlarda varil, kutu yığını ve daha yüksek yere tırmanmak için bir merdiven olarak bunları kullanmak istenir sinirlerinizi kötü test edilecektir. Karakter, yürüyen bir ceset gibi atlar, bu kadar katı bir şekilde, üç kattan ikisi, yığılmış nesneler üzerinde açılır, her şeyi yere ve bok üzerine atarım ve baştan yeniden yükleme. Eğer bir atlama yapmak zaman kahraman alınacak gibi hissetmeniz gerekir.
Uzun bir süre dolaştıktan sonra kazandığınız değerli bir hediye olan ışınlanma mekanizmasına şimdi gidin. Telekinezi bulmacanın karmaşıklığını arttırır ve aynı zamanda çok fazla hamle kolaylaştırır. Örneğin, artık manuel bir tuzak kapatmanız, bir kapıyı açmanız veya almak için yarım milimetrede bir nesneye yaklaşmanız gerekmez. Aynı zamanda, arka kapılardaki mandallar, bulduktan sonra telekinezi ile aşağı inebilir, çekilen mıknatıs gibi ellerinize düştükleri Aralık dışındaki nesneler, taşları becerilerle yerden parçalayan tahtalar ve daha genel olarak telekinez, yeni etkileşim yolları sağlayarak oyunu yeniler.




Hayatta kalmak için becerileriniz var mı?
Ve mutluluk denizlerinde yelken açarken, tadın… Jedi becerileri eğer telekinetik sizin güçleri ile sarılmış ettik bir nesneyi döndürmek olamaz fark edecektir. Sen yerden yatay bir konumda bir varil pick up ve tırmanmaya birbirlerinin üstüne yerleştirmek ister misiniz? Laughing, dikey olarak çevirmeye çalışan bir duvarda sıkışacak ve sonra düşünüyorum: avatarımın nesneyi istediğiniz gibi havada döndürebilmesi çok zordu, bu yüzden bu saçmalıklara sahip değil miyiz?

Minimalist kullanıcı arayüzü, çevrenin daha büyük bir bölümünü gözlerinizle kucaklamanıza, karakterin bir ruh olmadığını hatırlatmanıza izin verir, çünkü yerine getirilmesi gereken ihtiyaçları olan bir insanın gözünden görebilirsiniz. Yüksekten düşer, ayakla αρκουδοπαγίδας’u açar ve yaralanmanın toksik sularında dalış yapar, sağlık çubuğunu düşürür. Koşu ve atlama dayanıklılık çubuğuna tahsil edilir ve telekinezi aşırı kullanımı küçülür, karşılık gelen çubuk. Kendini şarj eden dayanıklılığın yanı sıra diğer ikisi iksir ve yiyeceklerle doludur, toplamak zor değildir. Simge, okuduğunuz kaç notun, seviyenin büyüklüğünün ve çıkışa ne kadar yakın olduğunuzun yararlı bir görsel göstergesi olduğunu gösterir.

Lethe atmosferi esinlenerek huşu etrafında dijital kolay emilimi sorumludur. İnanılmaz bir hile yükseklikteki final beklentisini artırırken, sonuna kadar gereken yedi saati ne zaman geçtiklerini anlayamayacaksınız. Zaman içinde herhangi bir noktada Lethe kabus bitti ve tekrar güneş ışığı zevk zamanı olduğunu düşünüyorum noktaya sizi aptal olacaktır. “Bu kadar, bu kadar kısa” ya da kırsal kesimde maceraya devam edecek mi?”, γκρεμίζεστε aniden lanetli madenin sert gerçekliğinde, sadece bir Eğlence Parkı korku bir turistik tamamlamış sanki sinirli gülüyor.
Korku ayrıntılarda Unreal motor, şimdi hepimiz tarafından iyi bilinir, şirketlerin gelişimini ve bağımsız oyun tasarımcılarının seçeneklerini bol miktarda kolaylaştıran güçlü bir grafik motoru. Lethe üç boyutlu dünya için en iyi seçim olduğu ortaya çıktı. Özellikle gerçek bir madenin tekdüzeliğini düşünürseniz, korku madeninin bağırsaklarındaki tasarım ayrıntılarına hayran kalacaksınız. Kanlı dokunuşlar her yerde, zekice tasarlanmış makineler kilometrelerce uzanan borularla gitmek için, karşılaşacağınız hemen hemen her kayadaki ayrıntıları görebilirsiniz ve dinamik aydınlatma sürekli olarak deneyimi değiştiriyor.

Lethe, explorer grafik detayının sevincidir ve iyi tasarlanmış ortam nedeniyle. Örneğin, macera geç karşılaşacak vücut iğrenç kadın canavar üzerinde dikkatli bir gözlem size mutasyonlar ve acı işkence ile ilgili inanılmaz ayrıntıları ortaya çıkaracaktır. Animasyon, gösterinin geri kalanıyla garip bir şekilde tutarlı değildir. Yaratıkların sertliği ve bir takım anlardaki kahraman karakterlerin doğasından değil, προγραμματιστικούς nedenlerinden kaynaklanıyor gibi görünüyor. Telekinez, ona doğru bir şekilde atfedilir ve Lethe dünyasıyla olan etkileşim dramatik bir şekilde yaralanmaz.

Geliştiricilerin akıllıca tavsiyesi gece Lethe ve kulaklık ile oynamak için. Karakteriniz olan yeryüzünün bağırsaklarında, bir taşın geri tepmesi veya bir parça odun kırma sesi nefesinizi almak için yeterlidir. Hatta daha korkunç ses onların varlığı için size kulaklık uyarmak canavarlar uluyan gereğidir. Ses efektleri kulaklıklardaki kristal gibi ses çıkarır ve yönelme, en ince sesleri yakalamak için karakterinizi ileri geri döndürmenizi sağlar. Dikkatli dinleme bile bulmaca çözmek için yardımcı olur, böylece ses oyunda çok önemlidir. Bir odada kulak ayarlamak, göremediğim bir makinenin yerini takip ettim ve diğer durumda etkinleştirebildim, bir düğmeye basarak anahtarın çalışmak istediği bir şey olduğunu söyleyebilirim.

Epizodik macera
Lethe’nin ilk bölümü, rahat oyun ile yoğun bir psikolojik deneyimdir. Eylemlerinizin çevre üzerinde ciddi bir etkisi olmadığı sürece, tüm memnuniyetler sert koşullarda hayatta kalmaktan ve sitelerin neden olduğu sansasyonellikten gelir. Bulmacalar herkes için erişilebilir ve zorluk nedeniyle asla tahrişe neden olmaz. Ses oyunculuk hoş bir ek olurdu, ama ses efektleri ve onun yokluğunu telafi etmek için insanlık dışı sessizlik. Maceralar ve hayatta kalma korku oynayanlara değil, aynı zamanda korku filmlerinin sevgililerine de önerilir. Lethe için” bilet ” 16 Euro’ya mal oluyor ve dijital Platform Steam’i bekliyor.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code