Oyunlar

Lost Horizon 2

Ufukta kaybolmanın devamı.
Macera oyunu Lost Horizon kahramanı Fenton Paddock’un figürü, maceranın sona ermesinden sonra bilinçaltımdan çok kolay” buharlaştı”. Indiana Jones’un bu karikatürü, dijital hayatta hiç şans bulamayan bir maceraperest. yoksa, macera oyunlarını tüm çabalarının elinden başlatmak için deneyimledik. Dünyanın dört bir yanındaki egzotik ortamların alayı, nefes kesen manzaraların ve heyecan verici nokta ve tıklama eyleminin en az favorisinin kapağına yol açtı ve kayıp ufkun yeni binyılın en dikkat çekici maceralarını συγκαταλεχθεί’e izin verdi.

Beş yıl geliştirme şirketi animasyon Sanatları ikinci kez Fenton gerçekliğine bizi davet başarılı başlık bir netice serbest bırakmak için büyük bir karar almadan önce geçti. Hepiniz beş yıllık bir dönemin eşdeğer olduğunu biliyorsunuz… teknolojik gelişmeler açısından bir kuantum sıçraması, bu nedenle, netice başlangıçta temsil, ses oyunculuk ve ses yatırımı düzeyinde ve daha sonra boyut ve tüm bireysel özelliklerine göre orijinalden öne çıkmak zorunda kaldı. Bize adaşı devamı için neler sunacağını görelim.

Ajanları ele almak
Tibet’teki efsanevi Shambala kentinin eteklerinde bir grup Naziyi korkutmak için İkinci Dünya Savaşı’ndan önceki yıllarda Fenton ve dinamik eş yıldızı Kim’den ayrılmıştık. Yirmi yıl sonra, soğuk savaş yıllarında başarıyoruz. Onun kişiliği büyük bir dönüşüm geçirdi ve ben geçmişin pervasız maceracı bir şey hatırlamıyorum. Olgunlaşma, yeni kapasiteden, genç Gwen’in babasından ve İngiliz ajanı olarak eylemden kaynaklanıyor gibi görünüyor. Baba ve kızı, keşfin kayıplara sınırsız güç vaat ettiği ve bulduğu efsanevi bir şehir olan göze çarpan bir süper güç temsilcilerinden oluşan bir entrika ağı içinde kendilerini bulacaklar. Şirketlerinde, İsrail gizli hizmetinin dinamik bir ajanı olan Anna’ya eklenecek ve oynanabilir karakterlerin sayısını üçe yükseltecektir (girişin oynanabilir karakterinin dışına çıkmıyorum).




Fenton ve şirket, neyse ki, hala τανιδιάρηδες yani sıcak güneş ve Gotland, İsveç adasına Mısır sonsuz kumları, gezegenin tüm uzunluğu ve genişliği keşif için hazır olsun. Burada bir yerlerde, Lost Horizon 2 yazarları bilinçaltında ψυχροπολεμικά hayaletleri tarafından bir deşarj olsaydı, bona fortuna isteyeceksiniz. Orijinal Nazilerin rolü netice alınmıştır kötü adamlar Sovyet işkence ve efsanevi şehri gizler nihai güç kazanmak için duruyor bir şey öldürmek için tereddüt değildir vardır. Anlatı tanımlamasında kahramanlar ile taşan stereotiplerle tek taraflı, yani merakı ve keşif susuzluğunu paylaşacaksınız, diğer teşvikleri çöpe atacaksınız.

Bir oyunda farklı karakterlerin kullanımı, kahramanların yaptıkları eylemleri ile eşsizliklerini iletişim kurması durumunda bizi tatmin ile doldurabilir. Lost Horizon 2’de kahraman ve kahramanlar sadece görünüş ve ses oyunculuk ile ayırt edilir, oyunun işlediğiniz karaktere bağlı olarak değiştirilmesi için özel becerilere sahip değildir. Yolları, çözüm konusundaki işbirliğini kesiştiği birkaç vesileyle onlara hafif bir otherness hissi verir. Örneğin, fenton’un kızı, babasının χειροδύναμο’sinin aksine bir bombayı kaldırmak için Kas gücüne sahip değildir.

İmleci ile ekran okşayarak
Kesinlikle her yerden bizi çevreleyen dokunmatik ekranlara sahip olduğunuz aşinalık ile noktayı ağırlayacak ve kayıp Ufuk 2 duygusunu tıklayacaksınız. İmleç sadece dokunmatik ekranda parmağınızla gibi çalışır, bu yerleri ve karakterleri ile etkileşim zorunda tek araçtır. Aynı zamanda, ekranın alt kısmının geçişi, kaydetme, yükleme vb. seçenekler menüsü üç yararlı seçenek açılır.l., ekranda ilgi tüm noktaları ve büyük bir sürpriz, yerleşik bir örneklerde ortaya büyüteç. Lost Horizon 2 yaratıcıları böylece nihai fare tahrik deneyimi tamamlayarak, ekranda noktaları görüntüler sağ fare düğmesi ile iken herhangi bir zamanda, her yerde “takılıyorum” değil için tam bir örneklerde sunan, onların gözleri konfor olarak izlemek açıktır.

Kayıp Ufuk 2 nokta ve tıklama estetiğinin geleneksel mekanizmalarını korurken, malzemeyi χρονομετρημένους bulmacaları, hızlı zaman etkinlikleri ve nesnelerin doğrudan manipülasyonu ile zenginleştirir. Zamanlanmış bulmacalar, kendinizi sahnenin başlangıcına geri adım atmamak için ortaya çıkmadan önce silahsızlandırılması gereken “zaman bombaları” ndan başka bir şey değildir. Bir motosiklet üzerinde güzel bir kadınla Fenton düşünün. Sağır edici patlamalar, maceracıyı en yakın çıkışı aramaya zorlayarak bulunduğu şehri yere sallar. Şehrin kapılarından geçmek için bir şansınız olacak mı yoksa kıyılmış ete başıboş bir şarapnel dönüştürecek mi? Eğer kayıp Horizon 2 Hızlı zaman olaylardan birinde ekranda görünen yönlerde imleç ile doğru zamanda dokunun eğer size kalmış. Hızlı zaman etkinlikleri, dolaşmalarınızda dokunuş eylemi sağlayan bol miktarda iç gerginliğe sahip olmanızı sağlayacaktır.

Nesnelerin doğrudan manipülasyonu, maceraya gerçekçilik unsurudur. Bir kapı veya vana açmak ister misin? Üzerinde imleci gidin sol fare düğmesini basılı tutun ve aynı hareketi gerçekleştirmek için bir avuç şeklinde imleci izlerken, fareyi döndürmek. Oyunun mekanizması oldukça halsiz ve deneyimi önemli ölçüde değiştirmiyor ve bir sürü şeyi kaybetmeyecekti.

Biraz διασκεδαστικότερες gizli öğeleri içeren sahneleri bulacaksınız. Düşmanca niyetlerle, muhafızlarla dolu bir binada fark edilmeden dolaşmamı ne zaman istiyorsun, dilini kaldırarak kafanızla önlerinde yüksek yürümem, ancak sırtınızı duvara yapıştıracaksınız, görüş alanınızı terk edene kadar bekleyin ve adım adım hedefinize doğru hareket edin. Kayıp Ufuk 2 gizli anları mutlak sakin ve sabır, yörünge ve düşmanın görüş alanının hesaplanması ve uygun zamanlama hareket gerektirir.




Başımı, Fenton ve şirketin tüm engelleri aştığı ve nihai hedeflerine ulaştığı zamanın büzülmesinin etrafına saramam. Orijinalin on saati, ihtiyaç duyduğumuz diğer yol turu yerine lost Horizon 2’de yaklaşık üç saat azaldı, yani doldurmak için 15 ve daha fazla saatte oyun süresinin başlatılması. Eğer sürece çıkmak zaman kayıp Horizon 2 dönmek için hiçbir neden yoktur olarak mümkün olduğunca oynamak emin olmak için ne yapabilirim? Aklınızdaki bulmacanın çözümünü bulamasanız bile izlenecek yolu açmayın. İnteraktif nesnelerin tam ekranları ile, elde etmek veya snoop için yeni bir şey olmadan asla kalmayacak.Bir maceranın etine, bulmacalara vardık. Nihayetinde hizmetin karargahıyla iletişim kurmak ve düşman üssünün hava bombardımanını sessizce dolaşmak istediğini “varsayalım”.

Telekomünikasyon odasına yaklaşmak, içinde bir bekçi olduğunu görür. Eğer şiddet ile kırmaya riski varsa, bekçi bütün üssü uyaran, alarm tetiklemek için bir şans olması muhtemeldir. Bir dolambaçlı kullanıcılar gibi Fenton amaca ulaşmak için bir plan oluşturmak zorunda. Gaz şişeleri ve kapınızın çatlağına uyacak bir hortum size sinir bozucu engeli sakinleştirmek için fikir verir ve başarılı olursunuz. Bulmaca büyük çoğunluğunda çözmek için yaratıcı düşünme ve nesnelerin mantıksal kombinasyonları gerektirir. Çevredeki alanlar, belirli bulmacayı çözmek için görsel unsurlar sunar, böylece ekranların her ayrıntısını kendi gözlerinizle taraklamanız, öğeleri keşfetmeniz ve grafiklerin güzelliğinin tadını çıkarmanız gerekir.

Lost Horizon 2 sokaklarında dijital ayaklarınızla yürürken kendinizi şaşırtıcı bir şey ortaya koyan bir veri kalabalığının önünde bulacaksınız: aralarında büyük bir kapasite farkı olan iki grup sanatçının işbirliği. İki boyutlu ve üç boyutlu grafiklerin lokasyonlarda başarılı bir şekilde karıştırılması ile 15 yıldır bir tasarım programı tarafından yaratılmış gibi görünen sinematiklerle karakterlerin güzel modelleri arasındaki göz kamaştırıcı farkı başka nasıl açıklayabilirim? Bu çirkin kontrast, animasyon sanatlarının çalışma sanatının sanatsal bütünlüğünü bozuyor, ancak Mısır gecesi Ayın ihtişamı, Bavyera konağının geleneksel güzelliği ve daha birçok görsel muamele ile büyüleniyorum.

Güzel bir ortam
Indiana Jones atmosferini ve Lost Horizon 2’nin estetiğini seveceğinizi garanti ederim. Bir sahneden diğerine geçerken kendinizi daha harika manzaralar, sohbet etmek için daha fazla NPCs, toplamak ve birleştirmek için daha fazla nesne arıyor bulacaksınız. Bulmacanın mantıksal zorluk hiç takılıyorum değil sağlayacak, ve bu durumda örneklerde son rücu olduğunu. Olgunlaşan ve oyunun son muhteşem bölümü olan fenton’un karakterinin yanı sıra, içerdiği bükülme ile karakterler ve senaryo sıradanlık sınırlarında değişebilir. Dünyanın temsili muhteşem karakter modelleri, dinamik aydınlatma ve sinematik estetik ile etkileyicidir. Genel olarak, orijinali ile birlikte satın almayı önerdiğim olağanüstü bir deneyim hakkında konuşuyoruz, 20 yerine Steam’de 23 euro ödüyoruz, bu da sadece netice maliyeti.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code