Oyunlar

LUST FOR DARKNESS [KORKU]

Orgies villada baskın.
Bir geliştirme şirketi, gerçek bir” yıldız ” 2016 yılında sevgili Polonya’da doğdu ve “ebeveynleri”, Mateusz Wcześniak ve Aleksy Uchański’den film Oyunları vaftiz edildi. Sadece iki yıl içinde, bir jiffy beş ετοιμοπαράδοτους hazır tanımlayan yaratıcı ekip, onların dönüş için bekleyen eşit sayıda 2018 yılında küresel pazarda tahsis edilecek iken.
Film oyunlarının Portföyü, tüm türlerden başlıklar içeriyor. Roguelike, FPS, simülatör, aksiyon ve macera bizim keyifli oyun gereksinimlerini karşılamak için sunulmaktadır. Bunların arasında Karanlık Şehvetini, macera sarmalayıcısında bir korku hikayesini, erotik unsuru ilk nedenden dolayı seçtik. Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz.
Vücudum kilden yapılmış, seni incitmek istiyor.
Karanlık şehvet karanlık bir zihinsel durumda bir adam ile bize sunarak terör yolculuğumuza başlar. Oynanabilir bir karakterin karısı Jonathan Moon, Amanda, bir yıl boyunca iz bırakmadan kayboldu. Daha kötünün zihnini varsayarsak, Jonathan, eşinden izole bir konakta olduğunu bildiren bir mektup aldığında şaşırır. Jonathan, takip eden dehşeti hayal edemeyen kayıp aşkı aramak için hemen acele ediyor.




Karanlığın şehvetinin kahramanı, tamamen farklı görünürken, birçok ortak unsuru paylaştıkları iki dünya arasında dengeleyici bir harekettir. Onların sakinleri, erkekler ve canavarlar, duygular olmadan varlıklar, tamamen erotik tutkular adanmış, ve onların sapıklıkları. İlk adımlarımızdan orgies malikanesine kadar, insan vücudunun çıplaklığını yücelten heykelleri ağırlıyor. Plastik penisler, iğrenç heykeller ve gür arka planında Kubrick’in geniş gözlerinden koparılmış inanılmaz derecede istismar edilmesinde adım adım, doğal, erotik unsur. Oyun, çevrenin yoğun erotizmini ustalıkla ele alır ve baştan başlayarak, içeriğin yalnızca cinsel arzunun değil, korku duygusunu uyarmasını sağlar.

Hareket ettiğimiz iki gerçek arasındaki bağ, korku unsuruna mükemmel bir şekilde hizmet eden garip bir maçta gelişiyor. Çoğumuz bu gelişme tarafından aldatılmış hissedebilirsiniz. Rapor Çıplaklık ve sünneti, dijital porno oynayacaklarını düşünmelerini sağlayabilir. Πλοκαμοφόρες maskeleri zihni Cthulhu mitolojisine itecektir. Son olarak, Porno ve Cthulhu hayranları tatminsiz kalırken, H. R. Giger ve yabancı korku eserlerinin severleri hikayeyi ağızlarında geniş bir gülümseme ile tamamlayacak.



Karanlık için Şehvetin ilk dakikaları, çevrenin algılanması ve oyun mekaniği ile tanışmada tüketilir. Jonathan evinde bulunan nesnelerin büyük bir yüzdesi soruşturma için kullanılabilir. İmleç nesne, sağ fare tuşu ile περιεργαζόμαστε küçük bir el dönüşüyor ve boşluk ile yere döndürün. Biz ekranda büyütülmüş gördüğünüz nesnelerin rotasyon sevdi zaman imleç ile kapmak. Profesyonel bir dedektif gibi hissettik, her şeyi dikkatli bir şekilde inceledik, tüm davayı dağınık ayrıntılardan oluşturacağını umuyoruz. Nesnelerin incelenmesi, oyun tasarımcısını tasarımlarında gösterdiği tüm dikkatin tadını çıkarmamızı sağlar,

Biz büyük φαγοποτιού iktidar sınıfının sonunda çekici canavarlar elinde tanık oluyoruz.
Karanlık şehvet özenle bizi dünyayı keşfetmek garip hissettirmek için yapılır. Jonathan’ın evinde aynalar var. Biz o iç yemek kahramanı neye benzediğini öğrenmek için merakla, yaklaştı. İşkence gören bir adamın yüzü yerine, ayna bize hiçbir şey göstermedi, sadece bir bulanıklık. Bize kahramanın varlığını şüphe etmek için basit bir hile yaparak, oyun hiçbir yerden gizemi kalınlaşmış ve daha çekici hale geldi. Ekrandaki etkileşim noktalarını ortaya koyan bir kısayol anahtarının yokluğunda, etrafında ve hemen hemen her şeyi hissetmeye zorlanıyoruz. Nesnelerin onlarca işlem süresi bir azalma için, en kısa sürede biz görsel muayene ek olarak faydalanmak eğer ellerimizde bir ekranda bildirim görüntülenir olsun.

Biz oyun mekanik kullanımı yürütmek iki düğme var. Sol fare tuşuyla harfleri açıyoruz ve içeriklerin ışık altında çekilmesini sağlıyoruz. E tuşu nesneyi kullanır. Φεριπήν, zamanın kahramanı olan bir maske veya elbise ise. Kapı çekmece dolabının açılması, sapın dinamik tarafını gösterir. Fare ile hareketlerimiz oyunun gerçekliğine doğrudan, pragmatik bir tepki buluyor. Sol fare düğmesini tutmak, bir kapının kapı tokmağı üzerindeki karakterdeki el imlecinin sıkılığına eşdeğerdir. Farenin sağa, ileriye, sola doğru hareketi, eli yana veya ters yönde açmak için yönlendirir. Bir Wii’nin Gerçek hareket mantığına en yakın şey hakkında konuşuyoruz, bize bir maceranın geleneksel kontrol sistemi ile karanlığın Şehvetini sunabiliriz.

Korkmuş küçük bir adamı kontrol etmek
Nasıl ποθήσαμε karanlık şehvet oynayarak ölümcül silahlar tarif edilmez. Yolda oldukları tüm tarifsiz yaratıklarla idam etmek güzel olurdu. Ona ve” Krallık ” I, bozuk kült üyelerinin cesetlerine bakmak için keskin bir nesne için üçüncü olarak vereceğim. Ancak Jonathan Rambo değil, bu nedenle silahlar yerine beyinleri ve ayakları inşa ediyor. Kahramanımız, başlangıçta gizli taktiklere sığınarak kült üyelerinden kimliğini gizler. Doğal ve yapay engellerin arkasında çömelme, göz önünde hızla hareket. Daha sonra, bir maske ve bir elbise ile bir kafir içinde gizlenmiş ve karısını arayan, çiçeklenme den nüfuz eder. Sapkınların gözlemini takdir ettik, yani A. I.’nin kült kurallarına katılmadığınız kalıpları tanıma şeyler ya da yanımızda okumak için biriyle kütüphaneden acele kitaplar çekerek, NPC hemen garip davranış kokusu alabilir, tepki verebilir ve oyun sona erer.

Yan öyküler, triad’ın gizli içeriği, partimizin tarihinin tam olarak anlaşılmasını amaçlayan karanlığın Şehvetidir. Ecstasy kültünün yaratılışını, Yelverton ailesinin rolünü ve lusst’ Ghaa’nın korkunç folklorunu kapsayan yönleri. Macera sırasında okuduğumuz metinlerden, Ecstasy ve Yelverton kültünün çok iyi bir görüntüsünü oluşturmak zor değildir. Bununla birlikte, lusst ‘ Ghaa, ilgili yan hikayeyi takip edene kadar şehvetli bir bilmece olmaya devam ediyor.

Lusst ‘ Ghaa dünyasının dokusu, organik dehşetin özetidir, bizi yuttuğumuz iğrenç bir varlığın bağırsaklarında olduğumuzu hissettirir. Yaratıklar ürpertici, dokunaçlar ve μακελεμένα cesetleri her yerde bulunur ve düşünce bizi büyük eski mitolojiye götürür Cthulhu. Sadece lusst’ Ghaa için yan hikayenin izlenmesi, şekillendirdiğimiz spekülasyonlara ve fantezilere son verir. Bunun önemi, beş metinleri kilidini açmanın ne kadar zor olduğu açıktır. Oyun tasarımcısı hakkında akıllı düşünme zor her şeyi arıyor oyunda daha fazla zaman kalmak için bizi zorlamak için onları toplamak için, ya da bitirmek sonra tekrar başlamak için yaptı.

Aperatifler için Gobbling bulmaca
Bulmacanın yoğunluğu ve kalitesi, oyunun odağının zihnin eğitimi değil, keşif olduğu ortaya çıkıyor. Dört saat boyunca, Jonathan’ı Yelverton malikanesinin koridorlarında itmek, atmosferin tadını çıkarmak ve olası bulmacaları aramak. Elimizdeki bir kilitli bir tabut toplayıp saniyeler içinde arkadaki kombinasyonu keşfediyoruz. Kozmik terör, lusst’ Ghaa’daki kapalı kapının önünde durduğumuzda bizi yakalamaya çalıştı, ancak birkaç saniye sonra, dönen yüzeylerle rahat bir bulmacayı çözmenin içine girdik. Benzersizliği ve onu çözmenin yenilikçi yolu nedeniyle sevdiğimiz bir bulmaca bulduk, ancak birkaç ve kolay ruhsal zorlukların kuralını doğrulayan istisna buydu.




Karanlık şehvet, siyah ve kırmızı bir çalışmadır, bilinçaltında aklımızda cehennem – kötülük ile ilişkilendirdiğimiz renkler. Sürece kırmızı ışık φανοσταταν açık ritüel – orgy izlenmesi estetik bizi etkilemek için. Victoria konağının tasarımı şaşırtıcı. Oda sayısı ve şerit boyutu konak labirent bakın. Bir sanat eseri, heykeller, tablolar tabak ve mobilyaya olmayabilir konağın içinde hiçbir nesne yok. Lusst’ Ghaa grafiklerinin boyutu kelimenin tam anlamıyla “değişim”verir. Her şeyin bükülmüş, organik doğası ve çevrenin φρικαλέους kolları ve yaratıkları ile varlığımıza tepkisi mükemmel bir korku hissi verir. Çevrenin mükemmel tasarımı, kahramanımızı her hareket ettirdiğinde titrek görünen düşük kare hızını zayıflatır. Animasyonlar da hiç memnun değil, geç, gerçekçi değil ve bize biz idare ve biz kuklalar görmek ve canlılar değil hissettirmek.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code