Oyunlar

Mega Man X Legacy Collection 1 + 2 Review: Mega Museum

Mega Man ve Mega Man X ilişkilidir, ancak sadece. Mega Man cesur ve sağlıklı olsa da, Mega Man X genellikle melodramatik ve acımasız. İki dizi bazı gevşek Temalar ile birleştirilir ve rekabet şiddetli olduğunda 90’lı yıllarda zirve aksiyon platforming olduğu için, ama Mega Man X her zaman biraz daha karmaşık ve deneysel, daha iyi ve daha kötüsü için olmuştur. Mega Man X Legacy Koleksiyonu, derlemenin genel kalitesinden uzaklaşmak için sadece birkaç eksiklik ile seriye yakın bir şekilde saygı duyuyor.
Adından da anlaşılacağı gibi, bu set, orijinal Super Nes klasiklerinden, 32-bit sistemlere doğal ilerlemelerine, PlayStation 2’deki 3D’ye biraz felaket yolculuğuna kadar MMX’İN mirasını yakalar. Sadece eksik olan bir avuç Mega Man x curios: Xtreme Gameboy başlıkları çifti, PSP için Maverick Hunter X remake ve garip derecede sevecen spin-off RPG komut misyonu. Bu dördünün üçü, bir şekilde ya da başka bir şekilde yeniden yapılanmalar ya da retellinglerdi, bu yüzden onların yokluğu anlaşılabilir.

Böyle çok çeşitli emülasyon yöntemleri ile, teknik yeterlilik başarılı bir koleksiyonun anahtarı haline gelir. Oyun zamanımın çoğunu harcadığım Switch versiyonu, beklentilerle eşit olarak gerçekleştirdi, süper NES başlıklarında hatırladığımdan daha fazla yavaşlama olmadı ve teknik olarak zorlu PlayStation ve PlayStation 2 dönemi oyunlarında sürekli olarak pürüzsüz bir kalite.
Orijinal Mega Man X, ilk çıkışından 25 yıl sonra, klasik Mega Man oyununun artan hız ve çeviklik ile birleşmesiyle, bir synth-heavy 80s rock grubunun enerjisiyle ortaya çıkan ve fizzlenen bir soundtrack’i besleyen bir patlama. Bu gibi koleksiyonlar, fikirlerinin ne kadar benzersiz olduğunu takdir etmek için bir şans verir: patronların zaten yenildiği aşamalara dayanan Aşamalar dünyayı ince şekillerde inşa eder; isteğe bağlı güç-up’lar, çizgi-atlama kombinasyonunun doğru ustalığı etrafında dolaşır ve özellikle yetenekli oyunu destekleyen özel bir başarı hissi verir; Başka bir strateji katmanı ekleyen ücretli patron silahları için özel ikincil işlevler. Her şey muhteşem bir şekilde duruyor ve baştan sona keyifli geliyor.

Mega Man X2 orijinal kavramlar üzerine inşa edilmiş ve verilen bu üst düzey becerileri aldı. Bu, hem doğal bir ilerleme hem de bazen kendi iyiliği için çok zeki hale getirir. Yükseltmeleri daha geri çekilmesini gerektirir ve bir güç-up eksik ceza genellikle anlık ölümdür. İsteğe bağlı süper patronların eklenmesi, X-Hunters, çeşitli oyunlarda devam edecek bir kavramdı, ancak genesis burada bunun en iyi uygulaması olabilir. Mega Man X3, karşılaştırıldığında, diğer SNES muadillerinden daha az detaylı ve akıcı olan birkaç çok fazla tahsil edilebilir doodads ve patron animasyonuyla yorgunluk çekiyor. Neyse ki, en nadir Mega Man oyunlarından biri ve gün içinde geri Kaçırmanın en kolaylarından biri, bu yüzden tekrar erişebilmek küçük bir ödül.
Bir bakıma, tüm koleksiyonun kendisi müzedir-tüm güzellikleri ve lekeleri olan, izleyicilerinin yıllar sonra yargılanması ve değerlendirmesi için sergilenen bir dizi
Mega Man X4, serinin PlayStation için geçiş yaptığı ve yenileme görevi gören bir yerdir. Yeni platform, yeniden tasarlanmış sprites için bir fırsat verdi, tüm oyun boyunca popüler karakter Zero olarak oynama yeteneğini tanıttı ve bir şekilde mucizevi bir şekilde geçiş için bir adım atmadı. Orijinal büyünün hiçbirini dökmeyen bir platform geçişi devamının nadir bir örneği olarak hizmet eder. Mega Man X5, iki tahsil edilebilir zırh seti gibi bazı yeni fikirlerle bu sağlam temel üzerine inşa ediyor. Patron zayıflıklarını sussing klasik varsayımları, patronların kümelerini ikiye bölerek biraz azalır, böylece olasılıkları yarıya indirir. Ancak çoklu sonlara sahiptir ve platform oluşturma karmaşıklığının yeni kırışıklıklarını telafi etme yeteneğini ekler. Aynı zamanda karakter Sıfırına veda olarak tasarlanan en anlatımlı tutarlı. Belli ki, bu sürmedi. Mega Man X6, daha önce X3 gibi, bir platformda üçüncü oyun ve görmezden gelmek zor olan bazı şekillerde azalmaya başlar-yani zayıf animasyonlar ve cutscenes’te İngilizce seslendirme eksikliği. Aslında, PS1 dönemi kesicilerinin tümü, bir HD ekranındaki aşınma için daha kötü görünüyor.




Ve Legacy Collection, Mega Man X7 ve Mega Man X8’i de içerse de, bunlar maalesef bitiş çizgisine doğru geçen bir dizi için lowlights. X7 hakkında ne kadar az söylenirse o kadar iyi olur. Seriyi 3D’ye götürmede beceriksiz bir deneydi, serinin haklı olarak itibarını kazandığı tüm titiz kontrol pahasına. Aynı zamanda ünlü olarak aşırı tasarlanmış olan genç bir yeni avcı olan Axl’i, iğrenç bir şekilde dile getirdi. Axl’in silahı, X veya Zero’dan daha 3D için daha uygundur, bu da kendisinin hepsinin pratik olmamasına izin verir. Mega Man X8, seriyi sert dersleri öğrenerek ve 2.5 D’de de olsa yan kaydırma türüne geri dönerek bitiriyor. yarı pişmiş girişime rağmen, aynı değil. Sanki X, Zero ve Axl kurşun çizmeler giyiyor gibi. Eski oyunları çok özel yapan kesintisiz hız ve çevikliği yakalamaz, bu yüzden sona erecek ekşi bir nottur.
Toplamda, koleksiyonun ilk yarısı ikincisinden önemli ölçüde daha güçlüdür. Bu, koleksiyonun bir bütün olarak ne kadar garip olduğunu vurgulamaya hizmet eder. Bölünmüş satın almak için biraz esneklik verir, ancak sekiz oyunun tek bir çatı altında yer aldığı bir seçeneğe sahip olmak güzel olurdu. Olduğu gibi, koleksiyon iki ayrı yazılım parçasına bölünür ve çeşitli oyunların örneklenmesi için aralarında ileri geri atlanır.
” X Challenge ” modu, eski koleksiyondaki en önemli yeni özelliktir ve aynı anda iki tane patronun dayağını almanızı sağlar. Bunlar küratörlüğünü kavgalar ve her setin başında birlikte getirmek için üç özel silah bir dizi seçebilirsiniz. Ayrı oyunlardan patronları karıştırıp eşleştirdiği için, en geniş düşman yelpazesine karşı etkili olan silahları bulmak için biraz deneme yapılması ve hangilerinin basit x-Buster ile alınması gerekecektir. Koleksiyonun her yarısında zorluklar birbirine benzer, ancak biraz farklı patron line-up ve ayrı liderler içerir.
Eklenen diğer özellikler retro derlemeden beklenmelidir. Yumuşatma filtresi aslında çamurlu işleme etkileri trend dolar ve el Nintendo büyük ekran oyna, klasik piksel-mükemmel hala gitmek için bir yol olsa ekran Geçiş yapmak net görünüyor. Bir çaylak avcı geçiş daha rahat bir deneyim için zorluk azaltır. Bir dizi avcı Madalyası, zırh setlerini tamamlamadan veya oyunları orijinal MMX’DE Zero’nun kol parçasını almak gibi daha belirsiz olanlara kadar Mega Man X zorluklarının tam genişliğini izler ve ödüllendirir. Bazıları, tecrübeli gazilerin fark edemeyeceği zorlukların bile mümkün olduğunu sunan, şeytani derecede zor. Bu, normalde, hızlı bir şekilde gitmek için bilinen bir dizi oyun için bazı ekstra ömür verir.
Ayrı bir müze özelliği, serinin tarihi boyunca sanat eseri, müzik parçaları, mal ve pazarlama hazinesini ayrıntılarıyla anlatıyor. Daha eksiksiz olmaya dayanabilir, ancak serinin tarihinin mevcut olduğu malzeme iyi.
Bir bakıma, tüm koleksiyonun kendisi müzedir-tüm güzellikleri ve lekeleri olan, izleyicilerinin yıllar sonra yargılanması ve değerlendirmesi için sergilenen bir dizi. Bu mirasın parçaları korkunç bir şekilde yaşlandı, ancak yine de inkar edilemez bir mega Man x tarihi parçası. Yaklaşmakta olan Mega Man 11’in orijinal Mega Man Legacy koleksiyonuna hayranlık uyandıran ilgi için yeşil ışık sayesinde olduğu söylendi. Capcom, Mega Man X için uygun bir netice ile takip ederse, bu derleme, serinin ne olduğu, ne olmadığı ve şans verildiğinde ne olabileceği konusunda değerli dersler verir.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code