Oyunlar

Might & Magic Heroes VII

Ey sihir dünyası, ben kül olacağım.
Might & Magic’in franchise video oyunları endüstrisinde uzun yıllara dayanan deneyime sahiptir ve Rpg’lerinin temel aralığına ve aynı evrende yürütülen ancak farklı türlere ait olan yeterli spin-off’lara ek olarak içerir. Daha fazla Might & Magic ile uğraşmak zorunda kalabilirim, ancak hiçbiri Might & Magic’in kahramanları kadar güçlü bir şekilde beni cezbetmedi. Serinin ikinci ve üçüncü kısmı, büyük orduların gelişiminde ve on binlerce düşmanın yok edilmesinde düzinelerce keyifli yoğun eylem ve bağlılık saatinden sorumludur.

Might & Magic IV ve V kahramanları ile çok az uğraşırken, Might & Magic Heroes VI’DA çok fazla saat harcayarak seriye döndü, bu biraz adını değiştirdi, ancak hiçbir şey değişmedi, neyse ki oyun. O zamana kadar serinin en iyisi olan bir başyapıttı ve sonuç olarak devam eden beklenti paroksism seviyelerine ulaştı. VI’DEN iki yıl sonra, vıı’de nihayet ortaya çıktı ve oyun mekaniğinde hatalar ve kusurlar ile birlikte gelen görsel parçaya bir takım iyileştirmeler yapıldı.

Falcon İmparatorluğu’nun restorasyonu
Yeni Might ve Magic Heroes senaryosu, sizi eponymous dükalığının başı olan genç Duke Ivan Griffin’in pozisyonuna sokuyor. Kudret ve sihirli kahramanlar VI olaylarından üç yüzyıl mesafe ile, güçlü Falcon İmparatorluğu İmparatoriçe Maeve ölümünden sonra çürümeye başladı ve taht için ortaya çıkan iki challengers, sen ve Duke Seamus Stag. Rakibinizin arkaya doğru nazik olduğunu kanıtlamasını beklerseniz, sizi hayal kırıklığına uğrattım, ancak oyunun önlenmiş olacağını söyleyen Titanik çatışmanın ters durumunda olduğu gerçeğin ne kadar keyifli olduğunu düşünün. Operasyonel masada oturan Ivan Griffin, her biri Might & Magic Heroes VII’DE farklı bir hizip temsil eden altı yetkilinin ipuçlarını dönüşümlü olarak duyar. Size uygun Aralık ile altı kampanya oynayabilir ve ayrı açılardan hikaye yaşıyor. Her kampanya, bir öncekinin kilidini açtığınız andan itibaren, her birine erişebileceğiniz bölümlere ayrılmıştır. Yetkililerin kampanyalarının tamamlanması, Ivan Griffin’in oynadığı kampanyanın onu imparatorluk tahtına yapılan son iddia savaşında sürdürme yolunu açıyor.

Hatta sınırlı öğretici ile oyuncular arayüzü tüm sırlarını öğrenmek için biraz zaman harcamak yanı sıra kampanyanın başlangıcı bir plaka üzerinde verilecek en önemli bilgiler ile, ruh sizi koyacağız. Eğer orada öğreneceksiniz mekaniği biz kudret ve büyü kahramanları bir sürü kaçırmıştı karavanların Sistem Geri vardır. Sen ödemeleri toplamak için haritanın diğer tarafında her şimdi ve sonra κουβαλιέστε gerekmez, şimdi size en yakın yere satın almış tüm yaratıklar göndermek için şehirlerinizi sipariş edebilirsiniz. Süreç, mesafeye bağlı olarak birkaç tur yakalayabilir, ancak tüm mesafeyi kesmekten kesinlikle çok daha az zaman alabilir!




Simgeler ve bilgilendirme malzemesi
Teknolojik gelişmeler ve simgeler ve lezzetli bilgiler ile arayüzün dökülme sıra tabanlı strateji, King’s Bounty rakip ile karşılaştırıldığında zafer için yeterli değildir. Son, Haritadaki tüm düşman kuvvetlerinin hareketliliği sayesinde üstünlük sağlıyor. Might & Magic Heroes VII’DE, düşman Orduları, karar verdiğinizde onlara saldırmak için pasif olarak bekleyen, önceden belirlenmiş noktayı koruyarak geleneksel taktiklerini sürdürürler. Kralın Lütfundaki düşmanların sürekli hareketi tarafından sunulan gerilim, burada kahramanların bir sonraki kurbanlarını aramak için devriye gezdiği rakip gruplar tarafından temsil edilmeye çalışılıyor.

Ne olursa olsun seçilen zorluk seviyesi, düşmanları ezmek ve hiçbir şey ile devriye alanına herhangi bir yakın almak mümkün değil noktasına onların kaleleri ve diğer güçlü fethetmek için izin, belirli görevlerde zayıf görünür. Bu nedenle öfke izin ya da yeni stratejiler benimseyerek hakim kendinizi zorlamak için zorluk seviyesini ayarlayarak bir acele iş var.

Kampanyanın haritası, temsil ettiği kelimenin tam anlamıyla hayali manzaranın en ufak detayını ortaya çıkarmak için dikkatle şekillendirilmiştir. Dağlar, denizler, alanlar, dikilitaşlar, madenler, büyülü portallar, birimler, tüm kudret ve sihirli kahramanlar görmedim son derece ayrıntı ile tasvir. Tüm bu mucizevi ve onları yakın ve her açıdan görmek isteyen görünce sağa ve sola yaklaşık 90 derece için sınırlı harita rotasyon ile yüz yüze gelir. Fark etmek isteyeceğiniz birkaç kez, çevrenin bir bileşenidir. yakınlardan, dağın bir tarafındaki harita rotasyonunun ve diğer taraftan açıyla tatmin olmadığınızı keşfetmek için!




Görüntünün sorunlu rotasyon misyonları endikasyonları ile hata doldurmak için geliyor. Bir sürü görevin haritada işaretlenmediğini, bir sonraki nereye gitmeniz gerektiğini tahmin etmenizi sağlayacaksınız. Ayrıca, geçmişte yaygın olarak kullandığınız yeraltı dünyasının haritası, birçok misyon kullanılmayan bırakılacaktır çünkü yeraltı dünyasının büyüklüğü ve önemi yüzey ile karşılaştırıldığında önemli ölçüde azalmıştır.

Bipolar A. I.
Oyun sırasında, Limbic Entertainment gibi ciddi bir geliştirme şirketinin A. I.’yi dengeleyememesinin mümkün olduğunu defalarca soracaksınız.ölü bir düşman kahramanı ordusuyla avlandığım kampanyanın komik bir anlık görüntüsünde. A. I.’nin akıllı hareketi, ailemden olabildiğince uzağa koşmak, gözetimsiz bıraktığım en yakın kaleye gizlice girmek, kendilerini içeride barikat yapmak ve bir kuşatmaya dayanma umuduyla beklemek olurdu. Rakip ne yaptı? Ordusunu kahramana doğru çevirdi ve ona darbe de grace’i vermek için bekliyormuş gibi yanında durdu.

Savaş alanında A. I. artar kısa.S. of, menzilli birimleri ile çizgilerini vurmak ve savaşçıları kanat için durmadan çalışıyor. Aynı zamanda, birimlerinizin tüm darbelerini emerek ve onları güçlü karşı saldırılara karşı savunmasız bırakarak, gizli ve en güçlü olan ταηκάρουν’a taşımak için en zayıf olan birimlerin mükemmel bir senkronizasyonu vardır. Savaştan geri çekilme eksikliği anlaşılmaz, bu da intihara meyilli mücadele eden bilgisayarın davranışında ve savaşın ona tüm orduya ve bölgeye mal olup olmayacağına bakılmaksızın daha fazla tutarsızlığa neden oluyor.

Might & Magic Heroes VII bağımlılık alanında seleflerinin büyük başarı tekrarlar. Rahatsız edecek 100 + saat içinde kullanacağınız en yaygın ifade (toplam 27 harita içerir) şudur: başka bir tur ve asın! Tabii ki, bu ifade, yuvarlak bittikten sonra büyük bir yalandır, iki, üç, dört ve saatler anlamadan geçecektir. Bunun addictiveness nedeniyle? Heyecan verici sıra tabanlı çatışmalarda, çekicilik ve hizip kaynakları, hasar ve birimlerinizin sayısı gibi lezzetli istatistiklerin büyük çoğalmasını değiştirmeyen.k.

Şehirlerin yönetimi kolay ve bağımlılık yapan bir etkinlik olmaya devam ediyor. Herhangi bir görevin ilk birkaç gün içinde sahip olduğunuz sınırlı kaynakların paylaşımı, Belediye Binası ve orduyu beslemek için ucuz birimler yetiştirenler gibi ekonomiyi geliştiren binaların inşasını gerektirir. Şehirlerin yapı ağacı hizipten hizipe farklıdır ve bir misyon süresi boyunca sizi meşgul edecek kadar büyüktür. Depoları hammadde ve Fonu altınla doldurdukları sürece, şampiyon birimine yol açan binaları yükselterek kaynaklarınızı stratejik olarak harcamanıza başlarsınız. Sadeliğe rağmen, şehir bina bileşeni, şehirlerinizi başarılı bir şekilde görebilirken iç dolgunluk duygunuzun heyecanını artıracak ve ordularınız güçlü birimlerle doludur.

Beceri olmadan efsanevi varlıklar
Ünitelerin tasarımında, oyunun yaratıcıları düz a olsun ama verilen becerilerin temelinde düşer. Her şeyden önce, trajik bir hata olarak, anne Namtaru ve kız kardeşler gibi inanılmaz birimleri savaş birimleri rolüne koyma kararı olarak yorumlanabilirdi. Ben tek bir isabet ile binlerce kişi ile puan yakalayarak Might and Magic Heroes VI undead ordusunda komuta anne Namtaru onlarca hatırladı gibi, bu yüzden sadece bir anne Namtaru görünce benim öfke bina tutmak eğer asgari hasara neden zayıf bir şey çekim döküm ve tam yükseltilmiş. Benzer duygular geçmişte düşmüş askerlerin onlarca ανέσταιναν kız kardeşlerle geri sel geldi.

Savaş birimleri, bir savaşın sonucuna belirleyici bir katkı olmaksızın destek birimleridir. Kenarda durun ve koşarak atış başına atış atın ve ölü savaşçıları yetiştiren bazı yararlı büyüler, çürük olanları iyileştirmek, düşmanların utanç verici debuff’larını ortadan kaldırmak için.k. Rakip ordu küçük ve zayıf yaratıklar dolu sürece savaşa onların katkısı genellikle ihmal edilebilir.

Şehirlerin binalarından işe alabileceğiniz birimler, uçan yetenek, arazideki bir noktadan diğerine ışınlanma ve en sevdiğim yetenek, güvenli bir mesafeden menzilli saldırılar gibi çok çeşitli kapasite ve bireysel özellikler bulacaksınız. Tekdüzelik eksikliği, oynadığınız hiziplere bağlı olarak belirli stratejilerin geliştirilmesine izin verir ve bu, yüksek seviyelerde ilginizi çekmenin harika bir yoludur.

Önceki Might ve Magic Heroes birçok birimleri sizi eğlendirmek için burada yeniden ve birkaç olumlu değişiklikler uğramıştır. Nekropolis hizipinin iskelet savaşçılarının menzilli bir saldırıya sahip olmadığını keşfederseniz, στραβομουτσουνιάσετε olacaktır. Bir süre sonra iskeletler o onlara dokunan herkese otomatik hasara neden ekstra yeteneği ile melee bir terör olduğunu görünce iyi bir ruh hali kazanacaksınız. Onların saldırıları ve tanınmış seraph, savaş alanında incelikle uçmak melekler çift sayesinde Haven hizip justicars seveceksiniz, kılıç ile hepsini imha ve gerektiğinde insanları şifa. Büyük birim, Stronghold hizip basilisk, seviye, hasar, ve çünkü bir kurban “petrify” yeteneği.

Birimler çok sayıda ve eğlenceli olsa da, oyun tasarımcıları savaşta kullanmak için aktif becerileri ile onları beslemek için başarısız oldu. Might and Magic Heroes VI’DA birimlerin çoğunluğu böyle becerilere sahipti, ancak burada onları elde etmek için birçok ευτύχησαν parmaklarında numaralandırıldı. Elit birimin arayüzünde, sadece saldırı ve savunma seçeneklerinde görmek ilgisizliktir, bence geçmişte çok sayıda stratejik seçenek sunan aktif becerilerde daha fazla ağırlık verilmelidir.
Bir kahraman bizi kurtaracak
Orduların liderinin rolü onlara atadığınız kahramandır. O her zaman savaş alanı dışında duruyor ama doğal bir saldırı ya da büyü ile düşman birimleri ile vurur ve meraklıları kendi ile, sırasıyla artar. Savaşı kaybederseniz, kahraman ölmez, XP’yi alır ve harekete hazır ana şehre geri döner. Kahramanların yaratıcı düşünmeyi teşvik eden çok katmanlı bir gelişim sistemi vardır. Öğe ne kadar sığ olursa, özel bir ticaret mesajıyla satın aldıktan sonra veya yerden aldıktan sonra sahip olan bir düşman kahramanını öldürdükten sonra envanterinize yerleştirilebilen öğeler de o kadar sığ olur. Nesneler arasındaki farklar, değişimin nadiren ve bazen kahramanın envanterinin satılması gereken atık malzemelerle dolu olduğunu fark etmesi nedeniyle korkutucu değildir.

Kahramanlar için dairesel beceri ağacı bir hizip becerisidir ve çok yardımcı olur. Benim için en iyi grup beceri Nekropol kesiminin Büyücülük. Savaşlardan sonra sürekli olarak kullanarak, savaş yaklaşımlarının ve aggro’yu birimlerin geri kalanından çektiğini kolayca kestikleri bir iskelet lejyonunu hızlı bir şekilde toplarsınız. Yardımcı beceriler tüm sınıflarda paylaşır ve faaliyetlerinin önemli alanlarını kapsar, şanslarını, liderliğini, savaş birliklerini, kullandıkları büyü okullarını, diplomatik becerileri ve benzerini arttırır.k. Emrinde pek çok seçenek ve tüm becerileri elde etmek için yeteneği ile, ekran παραμετροποιοντας kahramanlar önünde birçok saat bekleyebilirsiniz.

Şimdi kahramanların olumsuz yönlerine bakalım. Topal seviye Başlığı, Might ve Magic VII breaking sinirlerinin Kahramanlarına geri gelir. Sadece canavarlardan haritanın üçte etrafında temizlemek kahraman mücadele devam teşvik ortadan kaldırarak misyonun seviye kap ulaşır. Onlar oyun tasarımcıları ile geldi ne devam etmek zorlamak için? Her görev size hikayenin kahramanı kahraman ile bir sonraki yeniden iki üç kahraman verir. Bir harita üzerinde ek kahramanlar konuk yıldızları olabilirken, kahramanın eyleminin yararsız gözlemcileri, bir sonraki sırada hizip liderini bir kenara iterek ön plana çıkıyor!

Aniden zorlu ordulardan yer temizlemek zorunda zayıf bir kahraman ile ve kandırdın oldum gibi hissediyorum. Hayal kırıklığını önlemek için ne yapıyorsun? En kısa sürede o seviye kapağını yakalamak ve onlar gelene kadar katliam devam ve “sınırlar” olanlar olarak tüm orduyu gemide ana kahraman aktarmak için her harita üzerinde özen gösterin. Bu süreç, bir kahramana sahip olmakla uzaktan bile hoşlanmadım ve ilahi güç seviyelerine dokunmak için XP’yi yeniden yükledim.

Might ve Magic Heroes serisinde sevdiğiniz sıra tabanlı savaş, tüm harika parametrelerle var. Sizin yaratıklar teleporting veya vücutlarını sürükleyerek ve düşman öfke ile saldıran, çalışan, uçan “satranç tahtası”hareket. Karşı saldırı sistemi doğrudan vurmak karşılık düşman birimleri ile aynı kalır, ancak yeni bir stratejik bileşen görünümünü, kanat saldırıları yaptı. İmlecin rakibinizin yanındaki karelere yerleştirilmesi, flaking hareketinin ne kadar başarılı olacağını ve alacağınız hasarın büyük bonusunu gösterir.

Flanking saldırıların tanıtımı her zaman düşman υπερφαλαγγίζετε amacıyla “satranç tahtası” üzerinde adımlarınızı ölçmek için zorlayan eylem heyecan verici bir oyun mekanik ve hasar başa bir baş var. Yeni gelen taktiklere eşlik eden ve yeterince zayıflayan iki küçük sorun. Bir flanking saldırı imlecin konumlandırma büyük doğruluk istiyor, yani yanlışlıkla bir milimetre özledim ve başka bir kare işaretlemek bile vurulmadan rakibin yanındaki yaratık tarafından ulaşılabilir eğer! İkinci “sorun”, hemen hemen her düşman saldırısında yaşayacağınız sürekli kanat saldırıları ile uğraşmanın bir yöntemi olması için birimlerime bakacak ayarlama imkanı olmasını istiyorum.

Pek oynarken, çalıştırmak için bekleyen efsanevi yaratıklar muazzam maruz direnecek.
Nefret dolu sekiz, Might and Magic Heroes cazibesi, benim için her zaman tek oyuncu kampanyasıydı ve bunların çok oyunculu bölümünde çok fazla saat geçirmediğimi gizlemiyorum. Might & Magic Heroes VII, size tamamlamak için yeterli zaman gerektiren hotseat, LAN ve online oyunlarda arkadaşlarınızın 7 ile rekabet edebilir. Bekleme süresini azaltmak için, oyun tüm koşucuların aynı anda dönüşleri oynamasına izin verir, ancak karşıt oyuncular bir ordu ile bir savaşa katıldıklarında, geri kalanımız uzun bir yükleme ekranının önünde dururlar. Genel deneyim gecikmelere rağmen tatmin edici, ancak, özellikle iyi arkadaşlarıyla hotseat.

Sonbahar performansı
Might & Magic Heroes VII’DEKİ birimlerin ve çevrenin inanılmaz tasarımı, hesaplama gücünde oldukça yüksek bir maliyete sahiptir. Sisteminiz üst düzeyse, Haritadaki animasyonda veya sıra tabanlı savaşlarda herhangi bir sorun yaşamayacaksınız. Sisteminizin özelliklerini düşürdüğünüzde çerçeveleri düşürmeye başlayın, ünitelerin animasyonunu kırar ve grafiklerin kalitesinde keskin bir düşüş ihtiyacını yaratır. Ayrıca, test ettiğim 4GB olan bir sistemde, oyun mevcut belleğin %80’ini veya daha fazlasını tükettiğinden ve çerçevelerin serbest bırakıldığından emin olmak için 8GB RAM’e sahip olmak iyi olurdu. sesi bile deforme etmek için bir noktada düşüyor.




Oynamak için bir kampanya seçerken ve macera havasında alacak etkileyici bir tanıtım görmek için beklerken, aşağıdakileri izleyeceksiniz: Ivan Griffin Konseyi üyeleri birbirleriyle konuşmaya başlarlar. Vasat ses oyunculuk yoluyla sözlerini dinlerken, ağızları ve vücutları bir inç değil hareket yok! Bazı karanlık büyü sayesinde konuşabilen bir Balmumu Müzesinde olduğunuzu hissedeceksiniz! Diğer stratejide gördüğüm cutscenes çok kötü bir şekilde yapıldı ve ne yazık ki Might & Magic Heroes başlığı için kabul edilemez bir özensizlik gösteriyor.

Hoparlörlerinizi, gizli bir varlığa sahip olan ve kulakları sersemletmeyen, ancak fantezi ayarındaki emilimi arttıran oyunun ortam müziğinden doldurmazsanız, ses alanından bahseder misiniz? Ses oyunculuk sıkışmış ve çok dijital karakterler almak değil sesler ile epik koşulların yükseklikte durmuyor. Ses efektleri özel bir şey göstermeden iyi.

Might & Magic heroes ihtiyacı vardır
Muhtemelen şu ana kadar merak ediyorsunuzdur, Might & Magic Heroes VI’NİN son genişlemesinin yayınlanmasından iki yıl sonra bir öncekinin en kötüsü için beklediğimizi mi merak ediyorsunuz? Bu makul sorunun cevabı olumlu. Might & Magic Heroes VII, inanılmaz selefi yaratan yüksek beklentilerden daha düşüktür ve aynı tarife sahip aç taraftarları gibi tatmin etmek için limbik eğlencenin zorunlu bir çabasına benziyor, biraz değişmiş ve çeşitli hataları süslüyor. Sonunda sadece on euro farkından sonra Deluxe edition 40 EURO’yu satın almaya karar verirseniz, Heroes 3 HD edition ile birlikte müziği alacağım.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code