Fortnite

Minit Review – Gone In 60 Seconds

Zaman genellikle bir maceraya giderken düşünmeniz gereken bir kaynak değildir. Zelda, Hyrule kalesinde sabırla bekler; Link, vahşi nefeste Türbeleri bitirirken, Far Cry 5’deki dini hevesler, huzur içinde balık tutmanıza izin verir ve Final Fantasy XV seyahat eden arkadaşlarının bile mutlu bir grubu kriz sırasında kesinti bulur. Minit böyle bir tasarıma abone değildir ve bunun yerine acele etme ihtiyacına vurgu yapar. Eğer çevrenizdeki dünyanın sırlarını kazıp acımasız bir laneti ortadan kaldırmak ve karaya barış getirmek için girişimi olarak onun sıkı 60 saniyelik zaman sınırı sürekli mevcut bir tehdittir.
Minit, lanetli bir kılıç üzerine gerçekleşen isimsiz kahramanınızla başlar ve sizi her zaman ölümünüzle biten sonsuz dakika süren oturumların döngüsüne daldırır. Ne zaman respawn, sayaç yeniden başlatılır ve son dinlenme yerine geri taşınırlar. Yeni dinlenme yerleri harita boyunca onlara yürürken kilidi olabilir, ama sadece zamanında onları bulmak bir görevdir. Kılıcınızla yolları ortaya çıkarmanız, 4:3 ekranınızın kenarlarındaki yeni alanlara yeni yollar bulmak için çalıları kesmeniz gerekir. Çevrenizdeki dünyanın zihinsel bir haritasını oluşturmak, tehditlerden kaçınmak ve bir hedefe en kısa yolu bulmak için yeteneğinizin yanında her şeyden önemlidir ve ilk başta cezalandırıcı bir egzersiz gibi hissedebilirsiniz.

Ama Minit’in sarhoş edici bir ritim bulması uzun sürmez. Karşılaştığınız her yeni karakter, aynı derecede davetkar veya agresif olabilecek bir kişiliğe sahiptir, bazıları yolculuğunuz boyunca size yardımcı olmak ister ve diğerleri sadece yalnız kalmak ister. Esnaflar, sahip olduğunuz sınırlı bir süre içinde denemek ve tamamlamak için ısırık büyüklüğünde görevler sunar, tamamlanma konusunda ödüllerle sizi cezbeder. Bir yengeç alanını temizlemek veya belirli sayıda gizli para toplamak, bahçe eldivenleri ve sulama kutuları gibi görünüşte descript olmayan öğelerle sizi ödüllendirebilir. Ancak bu araçlar, minit’in dünyasının geri kalanını size açar, büyük blokları yolları gizleyerek veya aksi takdirde çıkmaz yol olarak hareket edecek ağaçları kesmenize izin verir.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.


Tıpkı Zelda efsanesi gibi: Majora’nın maskesi (sınırlı zaman çalışması fikri etrafında da çalıştı), minit’in dünyasında yaptığınız bazı nesneler ve efektler, çalışma saatleri arasında devam eder. Örneğin, bir öğenin elde edilmesi, envanterinizde kalıcı olarak depolayacak veya son dinlenme yerinizde almaya hazır hale getirecektir. Bazı nesneler varsayılan konumlarına ve zaten geçmiş olabileceğiniz blok yollarına geri dönecekken, onları bıraktığınız durumda daha fazla hikaye merkezli olay kalacaktır. Onu yendikten sonra sonsuz çölde dolaşan bir ruh ölü kalacak ve garip bir otelin kayıp konukları onları bulduktan sonra tekrar dolaşmayacak. Bunlar, Minit aracılığıyla ilerlemenize kilometre taşları olarak hareket eder, her zaman ufukta sizi kovalamak için bir şeyler verir.
Bu ipuçlarını takip etmek hem deney hem de keşif gerektirir. Çoğu zaman, çabalarınızdan herhangi birine statik ve bağışık görünen yeni nesnelerle şaşırtıcı bir alana rastlarsınız. Bazen bir alanın gizemleri arka planda açık görünüyor ve Minit’in minimalist henüz duygusal sanatı sırlarını düz bir şekilde gizlemek için iyi bir şey yapıyor. Dünyanın dört bir yanına dağılmış kaplarda para aramam gerektiğini fark edene kadar ilk koşuma yaklaşık bir saat oldu ya da yakındaki karakterlere yapılan saldırılarımın yeni diyalog seçeneklerini tetikleyebileceğini fark ettim. Minit’in dünyasını dürtmek ve dürtmek ilerlemenize özgüdür ve kendinizi bir sonraki adımı anlamaya çalışan ölüm döngülerinde kaybettiğinizi bulmak kolaydır. Bu örnekler sinir bozucu olabilir, ancak asla geri dönmezler. Minit, sır ve gizem ile dikişlerde patlıyor, o kadar çok ki, bir kerede emmek zor. Cömert bir yeni oyun + modu daha kısa bir ömrü ve yeni zorluklar ile ante ups ama en kısa sürede kredi kalan sırlarını tur rulo olarak geri dalış için sizi heyecanlandırıyor.




Hareket ve bazı inanılmaz derecede basit mücadele, her ikisi de iki ya da öylesine saatlik maceranın sonuna yakın hafif geliştirmeler gören diğer endişeleriniz. Minit açıkça onun dünya ve bilmeceler meydan sağlamak için izin almak ve oynamak kolay olacak şekilde tasarlanmıştır. Örneğin, bir görev tarafından belirtilmediği sürece muharebeyi tamamen önlemek kolaydır. Hareket, sırayla, beceri ve beceri daha bulmaca çözme daha odaklanmıştır. Çölde gizemli bir mezardaki bir labirent, bir üretim hattını bozmak için bir dizi konveyör bantının etrafında kutuları nasıl taşıyabileceğinize dair algınız ile başka bir deney yaparken, mümkün olabileceğinden daha hızlı koşmanızı gerektirir. Minit asla affetmez hissetmez, bunun yerine size duraklama yapmak ve dünya çapında nasıl hareket ettiğinizi düşünmek için bir sebep verir.Minit karakterinin monokromatik dünyasına ne kadar çok paketlediği neredeyse inanılmaz. Eski Game Boy başlıklarının stiline adapte olmasına rağmen, minit’in animasyonlar ve düzgün piksel tabanlı dokunuşlar yelpazesi modern tasarımda sıkıca kök salmaktadır. Botlarınızı bir sprintte tekmeleyen küçük toz izleri ve yeni bir öğe bulduğunuzda beyaz ve siyah çizgilerin kör edici yanıp söner, zıt duyu tarzı sunar; Minit, başka yerlerde olması ve bombalanması gerektiğinde hassastır, ancak tüm bu unsurları size önemli geribildirim sunmak için kullanır. Belki de bu yüzden herhangi bir noktada tamamen kaybolmak zor, çünkü her zaman bir sonraki çözüme Doğru Kenar düz bir görüşte oturan akıllıca yerleştirilmiş bir işaretleyici var. Böyle tasarım gelmek zor, bu yüzden Minit’in zahmetsizce çekmesini görmek ferahlatıcı.
Minit’in müziği, farklı bölgelerinin her birini yer ve ses duygusu ile aşılayan büyüleyici bir şekilde büyülüyor. Tehlikeli bir madenin uğursuz, iç karartıcı tünellerinde oyunun açılışının ve uygun sessizliğinin çoğunu oluşturan bir sahil kasabası için akılda kalıcı chiptunes var. Ses efektleri idareli ama eşit etki için kullanılır. Çanlar yeni bir öğe elde ve yedek bir saniye ile bir hedef özledim her zaman bir thud ile çökmesini gelip keyifli bir parça ile inşa. Bu keyifli, ve sadece düzgün bir küçük yay ile Minit tüm sunum sarar.




Minit’in hayatı sadece 60 saniye sürebilir, ancak son derece iyi düşünülmüş dünya tasarımı ve ilerleme döngüsü, dünyayı ölmeye değer bir lanet dolu macera haline getirir. Klasik görsellere olan geri dönüşü, oyun sistemlerinin hiçbiri antik çağda çığlık atmadığı için tek başına estetik için yapılmaz. Sürekli olarak ortaya çıkardığınız her yeni alanla sizi şaşırtmayı başaran kaygan bir macera ya da tedarik ettiğiniz öğe, sunduğu her damlayı ortaya çıkarmak için dikişlerinden uzaklaşmaya zorluyor. Keyifli bir son ve kredilerin ilk çalışmasından sonra daha söz ile, Minit saniye sadece bir koleksiyon çok daha fazladır.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code