Oyunlar

Mirage: Arcane Warfare

Onlar kafaları bir sürü düşecek.
Birçoğunuz geliştirme şirketi Torn Banner Studios ve Şövalyelik farkında olacak: Ortaçağ Harp, serbest bırakılması ile 2012 yılında bir sıçrama yaptı. Şirket, hareketi olan ve Mirage: Arcane Warfare adlı tanınmış oyunun halefini geliştiren başarılı formülü sürdürmeye karar verdi. Yeni operasyon, ” Şövalyeye küçük bir büyü koyarsak ne olur: Ortaçağ Savaşı için?”
Mirage: Arcane Warfare-selefi gibi-Amacınız sihirli ve silah kullanarak her mücadele kazanmak için bir çok oyunculu birinci şahıs nişancı oyunu. Mart 2016’da açıklandı ve geçen Mayıs ayında kısa bir aylık beta sonrasında resmen serbest bırakıldı. Mirage: Arcane Warfare büyük bahis o dayanmak ve selefi outshine eğer. Yine de yönetiyor mu?

Bin ve bir gece
Mirage: Arcane Warfare, gerçek İran ve Arabistan’dan belirgin etkilere sahip olan Nankur’da bir ülkede gerçekleşir. Orada, kataklizmik bir olayda yok edilen büyük bir ulus vardı. Cataclysm sırasında, Nankur Dağı tahrip edildi ve cinlerin sihirli ruhlarını mineral taş şeklinde serbest bıraktı. Büyü, bir zamanlar Nankur’un antik ulusunun olduğu inşa edilen şehir Devlet Bashrahn’dan yararlandı. Bashrahn sakinleri, yeni becerilerini denemeye başladı ve onları aşırıya itti. Hızlı bir şekilde, Bashrahn bashrahni Emirliği oluşturarak, diğer alanlara hakimiyetini genişletti ve kontrol etmeye başladı ve büyü kullanımı için kısıtlamalar ayarlamak için. Bu hareket, büyünün daha manevi bir şey olduğuna ve sınırlı olmamak ve savaş ve sanayi için kullanılması gerektiğine inanan bir grup isyancıdan Azar Cabal’ı doğurdu. İki hizipler, Azar ve Bashrahn, kanlı bir savaş tüm Nankur başladı ve bir maç başlattığınızda bir grup seçim için iki seçenek vardır.




Burada söylemek gerekirse, Mirage tarihi: Arcane Warfare, birkaç boşluk olmasına rağmen iyidir. Ne yazık ki, bir oyunda neredeyse hiç kullanılmıyor, sadece seçmeniz gereken iki rakip grubunu, askerleri, sihirbazları ve Nankur’un vatandaşlarını ve oyunlar için yapılan haritaları temsil eden farklı sınıfları oluşturmak için. Geçmişte meydana gelen olaylara çok az referans var, bu gruplar, felsefelerindeki farklılıklara rağmen, otherness ve düşmanlık duygusuna sahip olmak çok benzer. Kişisel hikayeler, özlemler ve hedefler gibi her sınıf için daha zengin bir arka plan da olsaydı güzel olurdu. Belki gelecekte bunu değiştirebilirsin.

Ne yazık ki, selefinden farklı olarak, Mirage: Arcane Warfare beklentilerin altında olduğu ortaya çıktı. Şimdi, Şövalyelik olan dört yerine altı farklı sınıf var: Ortaçağ Savaşı, her biri kendi yetenekleri ve ekipmanı ile. Örneğin, Taurant, savaş için ideal olan ve çok fazla hasara dayanabilen ilk sayaçlamacılar için idealdir, kırılgan olan tamirci, ancak büyülerle uzaktan savaşan αντιπαλους ve Entropist’e kabuslara neden olan tuzakları kurar, takım arkadaşlarını iyileştirebilir ve iyileştirebilir… uçan sihirli halılar. Yeni sınıflar, Şövalyelik: Arcane Warfare ile karşılaştırıldığında toprak yıkıcı bir ek olmayan bir şekilde sihir kullanır. Madde, rakiplerinizin saldırılarını, çok fazla uygulama gerektiren bir şeyi püskürtecek kadar iyi olmaya devam ediyor ve bir yarışa girmeden önce pratik yapmanız için öğretici mükemmel bir yer. Silahlarla yapılan saldırıların yanı sıra, yeterince becerikli iseniz, onları rakibinize geri göndererek alıp büyü yapabilirsiniz. Yonga dışında, her karakterin yetenek kombinasyonlarını öğrenmek önemlidir. Her yetenek benzersizdir ve en iyi sonuçlar için ne zaman etkinleştirileceğini öğrenmek aşinalık gerektirir.

Ne yazık ki, savaş mesafesi Serapta büyük bir sorundur: Arcane Warfare. Entropistin parçalanması gibi bazı yetenekler etkileyici görünüyor, ancak kolayca karakterizedir… εφετζίδικες. Sadece yakındaki mesafelerin yeteneklerine kıyasla yeterli hasara neden olmakla kalmaz, aynı zamanda yetenekli bir rakip sizi savunmasız bırakarak size geri gönderebilir ve geri gönderebilir. Eğer onları yendi olacak emin olabilirsiniz böylece rakiplerinizi tuzak öğrenmek için uygulama ve birçok saat bir sürü alır. Yani, Serapın en büyük sorunlarından birine geliyoruz: Arcane Warfare, dik öğrenme eğrisi. Öğretici sadece bir sınıf, yani Vypress kapsar. Bu pratik olarak, diğer sınıfta, özellikle çok oyunculu olarak, grubunuzda kaos yaratan bir şey pratik yapmanız gerektiği anlamına gelir. Karakterde tam olarak nasıl çalıştığını henüz anlayamayan bazı oyuncuların takım arkadaşlarına rakiplerden daha fazla zarar verecekleri birkaç kez olmayacak. Temel bir Mirage eksikliği: yeni oyuncular için özel sunucular aracılığıyla çözülmüş olan Arcane Warfare, maalesef durum böyle değil. Yani, deneyimli ve yeni oyuncular genellikle kazanır için en deneyimli olan takım ile aynı yarışlarda bulunmaktadır.

Bir cin gibi, takılar ve hileler bir sürü sorun gizlemek için.
Birçok teknik soruna rağmen, Mirage: Arcane Warfare, herhangi bir çok oyunculu, boş sunucuların kabusu ile sürekli bir savaş verir. Beta sırasında ilk topluluk nispeten küçüktü ve şimdi serbest bırakıldı, işler çok iyi gitmedi. Kendi başınıza oynamaya çalışırsanız zorlaştıracak oyuncuların oldukça az sayıda, hala vardır. Çoğu sunucu boşken, oyuncuların hızlı bir şekilde doldurulduğunu ve hazırlanmanız gereken birkaç şey var. Verimleri ve istikrarı ile ilgili olarak, bağlantı veya bilgisayarınızın özelliklerine bağlı değildir zaman açıklanamaz Kekemelik için vardır. Sonuç olarak, idam edilene kadar bir yeteneği etkinleştirdiğiniz andan itibaren bir veya iki saniyelik gecikmeler fark edeceksiniz, kesinlikle birçok kişiye hayal kırıklığına neden olacak bir şey.




Estetik kısım Mirage: Arcane Warfare mükemmel. Her harita neredeyse baharat ve parfüm kokusu ve çok daha fazlası olabilir yemyeşil bahçeler, oryantal odalar, özel avlular, pazarlar aracılığıyla götürecek farklı yolları ile, benzersizdir. Hepsi çok renkli ve cesur, göz için çok hoş bir deneyim haline geliyor. Çölden Arap saraylarına kadar, oynarken çevreye bakmaktan sıkılmayacaksınız ve keşfederken, sizi düşmanlarınızın arkasından çıkarabilecek birkaç alternatif yol bulacaksınız, αιφνδιάζοντάς.
Gördüğüm tek negatifler, gruplar için renk seçenekleri, yani turuncu ve mor. Belirli ortamlarda iki renk kolayca göze çarpmıyor, tehlikeli bir rakibe yaklaşmaktan ve zamanında farkına varmadan önce onu yenmekten yararlanabileceğiniz bir şey. Bu nedenle kasıtlı olarak değildi, renk seçenekleri, ancak kesinlikle oyuna büyük ölçüde katkıda bulundu.

Çığlıklar ve sihirli Flüt
Birçok soruna rağmen, ses inanılmaz ve uyuyor… oyunun yerleştirilmesinde bir eldiven gibi. Aynı zamanda çok çeşitli sunarken müzik, atmosferik ve kolayca ritim ve savaşın yoğunluğuna koyar. Şövalyelik olduğu gibi: Ortaçağ savaş, biz burada rakiplerinizi meydan takım arkadaşları ya da sadece ralli için diyalog seçenekleri geniş bir yelpazede var… büyük bir vuruştan sonra çığlık atın.

Görünüm her şey değildir
Mirage: Arcane Warfare ses ve estetikle etkileyebilse de, hem oyunun unsurlarında hem de olasılıklarında sunduğu düzinelerce teknik problemi gizlemeyi başarıyor. Gelecekte, belki de bir sürü yamayla onu düzeltmeyi ve inanılmaz bir deneyim haline gelmeyi başardı, ancak şimdilik Şövalyenin layık bir halefi değil: Ortaçağ Savaşı. Boş sunucular ve küçük topluluk tam bir deneyime sahip olmak için hiç yardımcı olmuyor. 28€ için paranıza değer harika bir içerik paketi sunuyor, ancak teknoloji sektörünün acilen iyileştirilmesi gerekiyor.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code