Oyunlar

Monster Hunter World Review – Deadliest Catch

Serinin bazı taraftarları, Monster Hunter XX’İN Japonya’ya özgü bir özel olarak geçiş yaptığında hayal kırıklığına uğramışken, iyi haber, bölgeye dayatılan işkenceye daha fazla katlanmak zorunda kalmamamız. Franchise’ın göletindeki en son büyük balık, Monster Hunter World, nihayet burada ve önceki Batı bültenlerini sudan uçuruyor.Tecrübeli oyuncular için, monster Hunter World oyun döngüsü hemen tanınabilir. İşiniz silah işçiliği, kabarma, canavarları öldürme ve malzemeler için onları yağma içeren bir döngüdür. Bununla birlikte, iyi hazırlanmış bir anlatı geleneksel olarak bu oyun döngüsünün bir parçası olmamıştır ve geçmişte franchise’a bir dayanak arayanlar için caydırıcı olabilir. Neyse ki onlar için, önceki ana hat başlıklarından buradaki farkın ilk önemli noktası, arsa ve oyunun birlikte aşılanma biçimidir. Bir yan, Monster Hunter Hikayeleri, basit ama tatmin edici bir anlatı sunarak sapa inmişti ve şimdi Canavar Avcısı Dünya katılaşır bu büyük resme odaklanarak daha fazla zaman harcıyor, iyi tempolu bir deneyim sunmak için önceki anlatı kavramları yapı taşlarını kullanarak adım.
Pacific Rim filminde yersiz görünmeyen yaşlı bir Ejderhayı kovalamak için çok fazla zaman harcarken,

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.


Monster Hunter world’s choice, lonca ve Köy araştırmalarını tutarlı bir hikayeye entegre etmek, yeni oyuncuların hangi maceraların yolculuğunuza ilerlediğini anlamaya geldiğinde hissedebileceği herhangi bir karışıklık veya belirsizlik ortaya çıkarır. Her şeyin ödüllendirici bir solo deneyimi için ayarlanmış olması bir artı-başka bir oyuncuyla çevrimiçi etkileşime girmeden 60 saatlik görevler ile pompalamak tamamen mümkündür. Ve daha akıllı canavar Aİ ile birleştirildiğinde, kendi başınıza ateş püskürten bir Tyrannosaurus benzeri yaratığa karşı karşıya kalmak, kazıkları daha da yüksek hissettirir. Yukarıda bahsedilen yaşlı ejderhanın oyunun yeni bölgesinde neden ortaya çıktığı gizemi etrafında dönen hikayenin üstünde, canavar AVI dünyasına geçişinizi kolaylaştıran bazı yaşam kalitesi değişiklikleri olmuştur. Bunun yerine önceki başlıklarında olduğu gibi metin tabanlı öğreticiler bir sürü ön yükleme, artık artan karmaşıklık bölgeleri aracılığıyla ilerleme olarak size yararlı bilgiler doles bir işleyici var. Başka türlü ölümcül maceralarda sinir bozucu bir genç kardeşe sahip olmak gibi hissedebilir, ancak vokal ipuçları ve canavar türleri hakkında geniş bilgi, ilk kez yeni düşmanlarla karşılaştığında yardımcı olur. Eğer yüksek rütbeli canavarlar üzerinde dişlerinizi kesmeye başlar, ancak yeni beceriler hakkında işitme ve hemen alanında uygulamaya koyarak bu yardım sona erer yerden oyun hakkında bilgi edinmek için mükemmel bir yoldur.




Canavar Avcısı Dünya (av alanlarında bölgeleri arasında yükleme ekranları duraklatma dikey ve yatay olarak), belirgin bir oyun daha önce görmediğimiz bir ölçüde-açık dünya bir oyun, bir ölçek fevkalade büyük haritalar gibi güzel bir zenginlik katliam devasa canavarlar için de kullanılabilir hale geliyor. Bu yeni dünyaya yararlı bir ek canavarlar ve diğer hedefleri izlemek için bir yol olarak hizmet scoutflies sürüsü olduğunu.
Scoutflies olmadan bu alanların enginliğini gezinmek inanılmaz derecede sıkıcı olurdu. Bir bölgede bir canavarın yolunun birkaç izini bulduktan sonra, scoutflies otomatik olarak mevcut konumuna takip eder. Zamanla yeterli ipuçları toplayın ve yakında insectoid kölelerinin belirli bir canavar geçmiş hareketlere dayalı yer nerede tahmin etmek mümkün olacak. Bu yüksek saflarında sıkı zaman çerçeveleri ile soruşturma misyonları için çok yararlıdır ve Canon karakterizasyonu sopa: avlarını anlayan tecrübeli bir avcı. Ancak, belki de, avın iki öykünün yeşillik değerinde olduğu ve elinizde bulunan herhangi bir silahla saldırıya uğramadığı zaman. Neyse ki, bu örnekler az ve çok arasında.
Bir canavarın zayıflığından yararlanmak için yeteneğin bir kısmı, av cephaneliğinizdeki tüm araçların akıllı kullanımı, en önemlisi seçtiğiniz silahınız. Monster Hunter Nesillerinden gelen avcı Sanatı kaldırıldı ve oyunun odak noktası yalnızca ilgili silahınızın kombinasyonunu kullanarak saçma miktarda hasar verme yeteneğinize bağlıdır. Hafif silahlar hala en hareketli iken teknik silahlar hala anlamak ve ustalaşmak için en zor olanıdır, ancak karar verdiğiniz bıçak, yay veya mızrakla deneyim kazanmak için yeterli fırsatlar vardır. Silah yükseltme ağaçlarının hepsi bir bakışta görüntülenebilir ve bir sonraki yükseltme için bir parça listesi yapma yeteneği süreci daha rahat hale getirir ve hangi seferlere odaklanacağınıza karar vermenize yardımcı olur.
Bowguns özellikle en önemli facelift’i aldı: üçüncü şahıs nişancıda sahip olduğunuz oyun stilini taklit etmek için bir çaba harcadığı görülüyor ve bu, hafif bowgun ile kalçadan ateş ederken en belirgindir. Bu, gerekli stratejiyi mutlaka değiştirmez; taş ocağınızı kovalamak için çevresel tehlikeleri, tuzakları, varil bombalarını ve gübreyi etkili bir şekilde kullanmanız gerekecek. Savaş karşılaşmaları farklı playstyles daha erişilebilir hale canavarlar, bir bacak almak için daha fazla yol vardır. Elemental etkiler, bir kez daha öfkelenir; silahlar, onları taklit ettiğiniz düşmanlarla birlikte gelişen temel yeni avantajlara sahiptir ve bir ateş böceğine su getirmenin faydaları, erken öğreneceğiniz bir derstir.Özellikle gereklilik, canavarları havadan taraklarla ya da bir yaratığın sırtına bir uçurumdan biraz daha az koordine edilmiş mad scramble ile monte etme yeteneğidir; bir canavarı aşağı vurma fırsatına sahipsiniz, bu da bir kuyruğu veya pençeyi kesmek için zaman kazandıracaktır. Eğer dişli yükseltmek için çaba Eğer oyun olursa olsun, bir canavarın zayıf noktaları bilerek almak hangi stratejileri ödüllendirecektir iken hala bir zorunluluktur. En sevdiğiniz silahı arenada çivilemek en iyisidir-daha önce savaştığınız bir canavara karşı belirli dişli ile cesaretinizi test ettiğiniz bir mod.Çok oyunculu entegrasyon, çoğunlukla, sorunsuz. Yukarıda belirtildiği gibi, artık köy ve lonca görevleri arasında bir ayrım yoktur, bu nedenle görevler tek başına veya bir arkadaşınızla yapılabilir ve her ikisi de bunu tamamlamak için bir kez yapmanız gerekir. Bir online oturumda tek başına bir arayış başlatmak ve daha fazla Avcılar yardımcı olmak için pop için bekleyebilirsiniz. Alternatif olarak, belirli bir avcı rütbesine sahip insanlar için bir çevrimiçi oturum arayabilir ve herhangi bir şeyle yardıma ihtiyaç duyarsa yolculuk için devam edebilirsiniz. Tek niteleyici, bazı hikaye odaklı misyonların liderin bir cutscene izlemesini veya başkalarının katılabileceği bir canavarı keşfetmesini gerektirmesidir.Yaptıkları görevleri yapmak zorunda kalmadan başka biriyle aynı çevrimiçi oturumda olabilirsiniz, bu da franchise için yeni bir arkadaşa göz kulak olmak isteyenler için yararlıdır. Yalnız mücadele oyuncular da arkadaşlarını bir araya günü kurtarmak için küçük bir kurtarma Partisi koymak sağlayan bir SOS Parlama gönderebilirsiniz. Maceralar arasındaki duruşta, kol güreşinden öldürme skor tablolarındaki birbirlerinin zamanlarına meydan okumak için her şeyi yapabilirsiniz.Arkadaşlarınızla bir araya gelmek, bir yabancıyla anında çok oyunculu bir oturuma yüklenmekle karşılaştırıldığında birkaç ekstra adım alır. Tek başına arkadaşlarınızla oynamak için, konsol gösterge tablosundaki arkadaş listesi aracılığıyla veya 12 basamaklı bir oturum kimliğini paylaşarak eğlencelerine katılmanız gerekecek. Momentum ve bir sonraki meydan okumada ufukta sprintleme ile ilgili bir oyunda, avcılık pozisyonunuzu bir araya getirmek yönetilebilir ancak biraz sıkıcı. Söyleniyor ki, özellikle çok oyunculu bir oturum kurmak için birkaç dakika mutlaka oyunu yapmaz veya kırmaz.Beklendiği gibi, monster Hunter Dünya arayışı başlamadan tek değilseniz zorluk kadar ölçekler. Dört kişiye kadar bir kerede vahşi doğaya gidebilir ve beta deneyimi, canlandırıcı grup Savaşının ne kadar olabileceğini zaten göstermiştir. Canavarlar için kullanılabilir daha fazla hedef, daha öngörülemeyen hareketleri. Bu, daha fazla ateş gücüne sahip olsanız da, özellikle acımasız şarj veya hızlı saldırganlığa eğilimli bir canavarı kilitlemek daha zor olabilir. Avcılık boynuz gibi sıradışı silah yalnız kampanya cilalama ezgileri ve takım çalışması yeteneklerini arkadaşların hayvanların en vahşi alaşağı yardım ettiğin için çok önemli olacak, tatlı, parti kendi içinde en az kullanmak görmek olsa neyse ki, diğerleri ile oynarken farklı silah kompozisyonlar denemek için fırsat verir.




Biraz değişmiş gibi görünse de, Monster Hunter dünyasında aynı kalmış çok şey var. Rathalos ve Rathian veya denenmiş ve gerçek silahların varlığı gibi draconic serisi düzenli görünüm olsun, monster Hunter franchise kökleri son sürümü ile güçlüdür. Grafik ve tam ses ile cutscenes genel sprucing up dışında, çarpıcı gelişmeler gerçekten mevcut fanlar yabancılaştırıcı olmadan yeni gelenler ağırlıyor bir şekilde mevcut sistemlerin basitleştirilmesi geliyor. Yükleme ekranlarının eksikliği keşif bir zevk yapar ve onlar rütbe olarak alanlarda yeni ve geliştirilmiş canavarlar izleme hikaye görevler tamamlandıktan sonra fethetmek için bol var demektir.Herhangi bir yeni silah olmayabilir ve çeşitli stillerde iyi saatler geçiren oyuncuların kalplerinde bir avcı Sanat büyüklüğünde delik kalabilir. Bununla birlikte, bu eski mekaniklerin çıkarılması daha az cenaze gibi ve daha çok gerekli bir düzene benziyor.
Monster Hunter World’in PC versiyonu, yüzeysel bir seviyede, oyunun konsol versiyonlarına kıyasla performans açısından kritik farklılıklar göstermez. En yüksek ekran ayarlarında çalışırken, daha grafiksel olarak yoğun cutscenes bazı sırasında pop-in belirgin bir miktar fark, ama off-putting olmak yeterli değildi. Mesafedeki bazı ağaçlar hayat vermek için biraz daha uzun sürer, ancak sık sık bakım için bir köle, şehir evi büyüklüğünde bir hayvanı öldürmekle meşgulsünüz. Avcıların kendileri de genellikle PC’de daha sıcak, daha gerçekçi et tonlarına sahip gibi görünüyor, ancak estetik açıdan genel fark aksi takdirde çok az.Tezat olduğu bir alanda, ancak, çok oyunculu erişilebilirlik. PlayStation 4 sürümü ekibi bir araya getirmekle hıçkırıklarına sahip olsa da, bunlar PC sürümünde mevcut değildir, bu da Steam ile entegrasyonunun çoğunu birkaç dakika altında bir araya getirmenizi sağlar. Bir dizi sayı yazarak ya da PlayStation 4’ün subpar yerel arayüzüyle uğraşarak canlandırıcı bir şekilde basittir.Çok oyunculu görevlere hazırlanırken fark edeceğiniz bir diğer hoş fark, neredeyse hiç kesinti olmaması gerçeğidir. Bu, ağınıza ve PC’nize bağlı olarak değişebilir, ancak deneyimlerimizde bir arayış gönderme ve diğerleri katıldığında gitmeye hazır olma zamanı anlık oldu. Buna karşılık, PlayStation 4 sürümü, hem bireysel hem de çok oyunculu oturumlarda görevler hazırlarken kendi tatlı zamanını alıyor gibi görünüyor. Platformlar arasındaki estetik farklılıklar gibi, bu şeylerin büyük şemasında nispeten azdır. Bununla birlikte, bir gelişme hala bir gelişmedir ve PC’de çok oyunculu ile ilgili yaşam farklılıklarının genel kalitesi kesinlikle açıktır.Oyunun PC’de mekanik olarak nasıl işlediği açısından, cevap olumludur. Konsol oyunlarının PC bağlantı noktaları, hantal kontrol şemalarının ve unintuitive klavye kısayollarının potansiyel tuzaklarına sahip olsa da, Monster Hunter World bunları incelikle önledi. Varsayılan klavye ve fare kombinasyonu, çok yönlü ve Dodge-rolling girişleri gerektiren savaş koşullarında stres test edildiğinde bile iyi çalışır. Hem saldırı girişlerini hem de genel direksiyonu kontrol etmek için fareyi kullanmak bize alışmak için öğreticinin uzunluğunu aldı, ancak kendi başına bir sorun sunmadı. Burada ölümcül tarak yürütmek için parmaklarınızla Twister oynamaya gerek yoktur, ancak denetleyici girişinin hayranları muhtemelen günün sonunda verimlilik için aynı şekilde çekilecektir.Başlık ilk duyurulduğundan beri, Capcom’un Monster Hunter Nesillerinden daha büyük bir şey için gunning olduğu açıktı. Başarılı oldu ve bu muhtemelen franchise’ın şimdiye kadar en büyük ve en iyisi. Sadece anlatımın karşılaştırmalı derinliği değil, aynı zamanda daha önce amatörler için anlaşılmaz olan muharebe sistemleri arasında neredeyse kesintisiz entegrasyona sahiptir. Monster Hunter formülü kesinlikle pençelerini honladı ve yukarıdaki tüm faktörler Monster Hunter dünyasını seri için anlamlı bir evrim haline getirmede rol oynuyor.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code