Oyunlar

Mordheim: City of the Damned

Farklı bir bakış açısıyla Warhammer sevgili dünya!
İngiliz şirket Oyunları Atölyesi muhtemelen bazı takım yetkilileri Warhammer fikrini gebe olmasaydı ABD pazarında masa oyunları ve RPGs Avrupa ithalatçısı rolünü sınırlı olurdu, sekiz yıl kuruluşundan sonra. 1983 yılında, Tolkien ve mitolojinin Orta Dünya olan Michael Moorcock’un Elric’den etkilenen kurgusal bir dünya olan Cthulhu, savaşçı kabilelerle doluydu ve dünyanın her köşesinden oyuncuları güzel minyatürlerin bölünmeleri komutasında acımasız savaşlara davet etti. Operasyonun başarısı o kadar büyüktü ki, birkaç yıl sonra Warhammer 40,000, sürekli savaş sahnesinin fütüristik boyutu oldu.

Warhammer’ın video oyunu kültürüne girmesi, 1991’den itibaren pazarın oyun Atölyesi ürünlerinin lisanslı başlıklarıyla kademeli olarak doldurulduğu muhteşem doğa nedeniyle bekleniyordu. Masa “elmas”, kahraman arayışı ve uzay Haçlı Seferi basit formları, damga Warhammer ile strateji oyunları bir bolluk ardından. Bunların arasında Warhammer 40,000: Dawn of War dizisindeki başyapıtlar ve yıl içinde beklediğimiz Total War: Warhammer için beklentiler çok büyük. Warhammer evrenindeki epik savaşlar için halkın doyumsuz susuzluğuyla, ekranlarımızda ve mordheim olarak bilinen serinin ihmal edilen “küçük kardeşi” nda biraz zaman görmesi bekleniyordu.

Doğum 1999’a kadar uzanırken, beş yıl sonra, oyun Atölyesi desteyi durdurmaya karar verdi ve kaderini taraftarların elinde bıraktı. Diğer Warhammer oyunlarından farklı olarak, mordheim, eponymous şehirdeki deneyimli savaşçıların daha küçük grupları arasında ölümle sonuçlanan çatışmalar seviyesinde çatışmaları azaltır. Yanlışlıkla değil, karanlık devletin adı, İsveççe ve İzlandaca dilinden kelimenin tam anlamıyla “cinayet Dünyası”anlamına gelen iki kelimenin eşleştirilmesidir. Mordheim’in zaman çerçevesi, Warhammer’da anlatılan olaylardan yarım Binyıl önce monte edilir. Bir meteor sakinleri imha ve binaları kırma kez gelişen alanda hiçbir yere düşer.

Alanı doldurdu göktaşı sayısız adet wyrdstone adına garip bir kaya olduğunu. Wyrdstone bir mutajen olarak çalışır, korkunç bir αλχημιστικές özelliklerine sahipken onunla temas edenlerde mutasyona neden olma yeteneğine sahiptir. Karanlık büyü katılaşmış formu paralı grupların bir ordu bölgeye akın olan Warhammer tüm yarışları covet ve bunların yaklaşan yarışta sürücü hangi seçecektir.

Sodom ve Gomorrah olduk!
Hayal gücünüz, insanların en güçlü ülkesi olan İmparatorluğu saran sivil çatışmayı anlatan bükülmüş eskizlerden etkileyici bir giriş izlerken vahşi bir at gibi dörtnala başlayacak. Mordheim başlangıçta etrafında oluyor katliamlar ile karşılaştırıldığında bir vaha gibi tasvir ama geleneklere kayıtsız zenginlik ve zevkler takıntılı sakinleri, ve kutsal değerlere karşı çevirmek çünkü İncil Sodom ve Gomorrah benzer bir yerde değiştirmek için uzun sürmez. Ceza, gökyüzünden yukarıda bir göktaşı şeklinde gelir ve mordheim kanlı sokaklarının girişine giden yol açılır.

Eğer görünüm, beceri, ekipman ve inançlarından öne seçebilirsiniz dört hizipler. Paralı askerler, yakındaki ve uzak saldırılarda beceriye sahip paralı bir kuvvet cutthroat’tır. Sigmar Kızkardeşleri, fanatik rahibelerin bir taburudur – yakın dövüş saldırılarına odaklanan savaşçılar ve menzilli saldırılar için tanrılarının büyülü güçlerine güvenirler. Skaven, dostça bir yuvada olduğu gibi insan boyutuna akıllı sıçanların bir ırkıdır ve özellikle düşmanlarını sinsi yöntemlerle, zehirlenmeyle ya da onları sıkarak öldürmeyi severler. Sahip olunan sonun kültü, kaos tanrılarına ibadet eden insanlar ve tüm güçleri karanlık büyüden türetilmiştir.




Eğer kişisel kriterlere göre hizip seçmeden önce, oyunun tam üflemeli öğreticiler bir yolculuk kurs sonraki başarı için temellerini yatıyordu olacaktır. Adım adım savaş hareketleri, bir duvara tırmanmak için savaşçı çaba kadar başarılı bir karşı saldırı kavramı açıkladı. Öğreticilerin prosedürü, ilgili başlıklarında olduğu gibi sıkıcı veya zorlanmaz, çünkü bilgileri eylemin eğlencesiyle birleştirir.

Dört grup mordheim’de tekrarlanabilirlik baskın faktördür. Eğer birbiri ardına warbands sırlarını ve sahip oldukları yükseltme için sınırsız olanaklar keşfetmek gibi katılımı 100 saat birkaç olacaktır. Görünüşteki farklılıkları, yani zırh giyiyor ve paladinler veya siyah paçavralar ve küçük sıçan özelliklerini örtmek için bir başlık gibi görünen büyük çekiç tutuyorlarsa, büyük bir buzdağının ucu. Eğer bir hizip seçin ve beceri, büyü ve ekipman yeterlilikleri çalışmaya başladıktan sonra başlangıçta izlerken görmüyorum buzdağı. Sigmar ve Skaven’in kız kardeşleri yay dayanamaz, paralı askerlerin büyüleri yoktur, sahip oldukları kült personel kullanan tek kişilerdir.k. Aynı hizip üyeleri arasında bile, işleyebileceğiniz ekipmanda büyük farklılıklar vardır.

Hemen tamamen savaş alanında, genellikle warband olarak adlandırılan ekibinizin eylem ve geliştirme hizip modu fraksiyon yönetimini değiştirir. Onları önünüzde savaşçı “olgunlaştırmak” olacak büyük bir ufuk yararlı bilgi tabanı açık ve istediğiniz nihai öldürme makineleri olacak hiziplerin beceri ve büyü incelenmesi. Farklı yetenekleriyle birlikte, hiziplerin her biri kendi hikayesi misyonlarına sahipken, savaş bandının doğasına savaş başlamadan önce yorumcunun sesi.

Kaderinizi oluşturun
Hikaye misyonlarından bahsetmişken, yakında mordheim’de savaş bandının tarihini yazdığınızı ve istediği yere elle yönlendiren bir dizi doğrusal senaryoya sahip görünmez bir yönetmen olmadığını fark edeceksiniz. Παραμετροποιαντας grubunuzun dış özellikleri ve istatistikleri, vaftiz edildikten sonra savaşçıların her biri için biyografiler yapacak, öncelikle onlara potansiyel olarak arkadaş ve akrabaların isimlerini verecek ve tüm deneyimi kişisel davanıza dönüştürecektir.

Warband üyeleriyle olan bağ, maceranın en duygusal anını, bunlardan birinin ölümünü yaşamanın en iyi yoludur. Onlar savaşlarda alacak hit bağlı ve bilinçsiz düşerse ve düşman ayakları önünde kanama, kahramanlar ve kahramanlar yaralı ya da nadir durumlarda ölür. Permadeath, savaş bandının en güçlü karakterini ölmeyi düşündüğünüz için size olabilecek en kötü şeydir, onunla birlikte becerilerinizi yüklemek için harcadığınız yüzlerce sikke cehenneme götürürsünüz!

Misyonlar size verilen hedefleri açısından çok çeşitli var. Birincil amaç, düşman savaş bandının büyük bir kısmının, ruhunu kırana ve savaştan bacaklarınız arasında kuyruğunuzla ayrılıncaya kadar yok edilmesidir. Çok az durumda düşman moral o kadar yüksek ki ezici zafer ve cesaret gurur duygusunu artırarak ama yol birçok savaşçı paralel zarar rağmen, Puanlama sonuna kadar onları öldürmek için zorlar. Misyonların ikincil hedefleri daha ilginçtir veya düşman bayrağını ele geçirmenizi gerektirir: μεφτιλίζοντας rakipler veya belirli militanları öldürmek ve yağmalarını toplamak.

Mordheim, iki gerçeklikte, ekibinizin yönetimi ve lanetlenmiş şehrin sokaklarındaki silahlı çatışmalarda gerçekleşir; burada, pratikte, sağladığınız yükseltmeler ve ekipmanlar sonuç getirirse veya getirmezse. Aralarındaki iki gerçek Çalışma Saati ve ilerleme için çok iyi öğrenmek için zorlar. Bir savaşçının tüm parametrelerini hesaplayan ve RPG oyuncularına (istihbarat, güç, doğruluk, moral, inisiyatif ve) anında tanınabilen sonsuz istatistik akışları.k.) biz oyun ilk birkaç saat içinde onları teçhizat olamazdı çünkü silah, aksesuar ve sarf malzemeleri yükseltmeleri uymaz kek bir parça iken, güçlü ve zayıf noktaları hesaplamak için kadar istihdam edecektir. Grubun yönetiminde büyük zevk bir yandan, her kahramanın tek tek güçlendirilmesi ve öte yandan, istatistiksel verilerin üstel artışı, seviyeler, nitelikler, beceriler veya büyüler için gidiyorsanız. İstatistiksel enflasyon oranı, savaşlarda ölümle mücadele etmek için ilk güçlü teşviktir; işler biraz karanlıklaşırsa yürüyebilirsiniz.

Hikaye misyonları benim için ekibim için mükemmel bir eğitim merkezi idi. Bulacaksınız talihsiz yaratık için ölümlerin darbeler ve yeni rakiplerin sürekli ortaya çıkması sadece bir parti sildi özel bir kahraman ilavesi ile, rahibeler Ben son puanı lezzetli puan ekleyerek, eşek bir ton aşağı biçti ve ben güçlendirmek için gerekli beceri puan elde. Hikaye misyonlarındaki kasıtlı gecikme, hızlı bir şekilde takdir edecek bir uygulamadır.

Misyonların geri kalanı, zorluk seviyelerine ve grubun ilk yerleşimine göre ziyaret etmeyi seçtiğiniz şehrin birçok yerinde yerel çatışmalardır. Bir savaş bandının en kötü ayarı, bölgede ve aralarında geniş bir mesafe bulunan üyelerle savaşa girmektir. Neyse ki, misyon ifadesinde grubun düzenine iletilir, bu nedenle bunu önlemek istemezseniz. Buna karşılık, ünitenin büyük gelişimi, tüm savaşçıların bayrağı taşıyan sepetin etrafında toplandığı zamandır.

Amazonlar kibirli değil!
Mordheim dört hizipler arasında alternatif çalışıyor olursa olsun ait olduğunuz cinsiyet μητριαρχίας hayranları için μεταβληθείτε olacaktır. Bunun nedeni, Sigmar’ın kız kardeşlerinin oyundaki en güçlü hizip olmasıdır. İki elle çekiç ve salyangoz veya her elinde bir silah kullanan çılgın rahibeler, konfor bölgesine girecek olan ταλαίπωρων yaratıklarının kaburgalarını kırarak vahşileşti. Çatışmanın ilk satırında kız kardeşlerin çoğu ταηκάρουν olsa da, büyülü sanatlarda iyi bilgili seçilmiş üyelerle birlikte siparişin annesi üstündür, intikamcı Tanrı’ya hitap ederek arka tarafta dururlar.

Dualarına cevap olarak, ateşli göktaşları atmosferi geçerler ve düşmanlara düşerler, bedenlerini yakarlar ve sağlığı önemli ölçüde azaltır. Korkunç saldırgan yeteneklerin yanı sıra, Kızkardeşler darbelere karşı dayanıklıdır ve etkileyici birimi o kadar keyifli ki, kendinizi ekranda bağırarak yakalayacaksınız: devam edin, etkileyici oynamak için turlarınızla bitirin! İki elli bir salyangoz donatmak, rakibini üst üste üç ve dört kez dövmesini izliyordum ve ünlü kırbaç “dokuz kuyruklu kedi”tutan cellattan bir mahkumun işkencesini izliyormuş gibi hissettim.




Mordheim kentinde “sokak süpürgesi” rolü sizin için keyfi uzun saatler kaynağı olacak!
Paralı askerler yakın dövüşçülerdir ve ranger savaşçıları, tabancaları ve yayları tutarsanız onlara ciddi hasar verir, bu nedenle makul bir zorluk seviyesi arayanlar için mükemmel bir seçimdir. Sahip olan kült, düşman savaş bantları için ciddi bir tehdit haline gelmek için çok fazla savaş ve şans istiyor. İlk birkaç görevde kız kardeşler ve paralı askerler için korkunç derecede zayıf ve kolay av vardır. Καταχθόνιων Skaven yönetimini üstlenen zehir bıçakları ile ıslatılmış takdir, hem de onları diğer hizipler daha hızlı hareket etmesine izin strateji noktalarının bolluğu, ama onların organları birçok idare edemez, onlar sıçan yüz birincil göç önce birçok darbeler.

Savaşta ölümün koreografisinde esneklik ve boks maçını izleyen teknikler kıskanılacak bir şey yoktur. Vizyon alanına bir düşmanın girişi ile seçeneklerin yağmur düşmeye başlar. Atlamaya yaklaşım, büyüleri, okları ve mermileri güvenli bir mesafeden alacağım ya da sizin için daha uygun bir noktaya geri döneceksiniz mi? Melee düşman eylem alanını işgal ve isabet başlar. Boks teknikleri kullanarak savaş durumuna bağlı olarak, isabet ve geri tepme, darbe geri grev için bekleyen çalışan, savunucuları farklı bir açıdan düşman yaklaşan. Hatta bir sonraki turda şarj ile kısa bir mesafe ve χιμήτετε ulaşmak için strateji noktaları harcamak için onu zorlayarak, uzaklaşabilir.

Benim çevrem değil!
Strateji ve hücum noktaları, hareket aralığını (savaşçıların ayaklarının altındaki bir daire tarafından tasvir edilen) ve bir tur sırasında saldırıların toplamını tanımlar. Bir sonraki tur için suç noktalarını korumak, düşmanları atmanız durumunda, onları elde edeceğiniz hasarı arttırmanız durumunda bir karşı saldırı sağlar. Neyse ki, kahramanların seviyelerine tırmanarak noktalarda keskin bir şekilde artar ve yanlış yönlendirilmiş darbeler için yer bırakmaz. Büyük duygusal ücret, avucunu öne vurur, onaylanmama çığlıkları ve belki de bilgisayarı ezmek için yoğun bir istek, havayı yakalayan darbeleri takip eder. Mordheim’deki A. I. onuruna rağmen, oranlar tüm yarışmacılar için eşittir. Onların silah brandish ve başarı oranı %95 ulaşırken hedef özledim ve düşman karakter crosshairs onları %5 başarı oranı ile atlatmak yapılan zaman her yerde vurmak için şampiyon göreceksiniz!

Bilgisayarın mantığı, eylemlerin bipolar bir kişiliğin belirtileri olup olmadığını düşünmemi sağlayan garip yolları izler. Bir savaşta zekice davrandı, grubumun on üyesinin yedi üyesinin yanında bir köprü üzerinde durmasıyla, çarpıcı bir mesafede yaklaşmaya cesaret edemedi. Bir sonraki savaşta, savaş bandının bir Roma lejyonunun oluşumunda düşmanın sepetine doğru yürüdüğü zaman, düşman, oluşum içinde saldırmayı beklemek yerine bireysel birimlerle saldırmaya başladı. Sonuç, tabii ki, beş dakika içinde takımın yarısını kaybettikten sonra çarpışmaktı. Ancak, bilgisayarın düzensiz davranışının bir dezavantajı gibi görünse de, üst elin daha iyi performans göstermesine sahip olduğu birçok savaşta bana yardım etti ve oynarken aynı şey size yapıldı.

Nihai ölüm bandını inşa etmek, görevler arasındaki yükleme süresinin çoğuyla rahatsız edici olaylar yaşayacaksınız. Bilgisayarınız bir on yıl ya da sadece dün satın alma olup olmadığı önemli değil, SSD disk ve 16 GB RAM ile doldurmak için bin euro aşıyor. İstediğiniz kelime ekranda devam ve ürpertici ifade panik yapmayın kadar herhangi bir görevi yükleniyor birkaç dakika bekleyecek, kaos iş yerinde kelime kaos yükleme ile değiştirilecektir nerede kafanızda gömülü olacak.

Hatta yükleme kabul edilemez gecikme alışmak önce ekran Kaçakçı Den oluyor bok yeni bir şok olacak. Periyodik olarak, mordheim’deki görevi finanse eden dolandırıcılar, yaptığınız iyilik için wyrdstones gaspından bir düzeltme istiyor. Son tarih geçerse ve onlara ödeme yapmazsanız, ekibinizin üyelerine yaptırımlar yaparlar. Benim durumumda, kahraman birimlerinden biri, ben inanılmaz bir hediye kazandı… aptallık! Bu hakkı okudunuz, savaş bandındaki en güçlü savaşçılardan biri, her turda bir aptallık rulosu haline geldi, vakaların %90’ında başarısız oldu ve hareket edip savaşamayacak kadar sona erdi. Eğer dört ardışık vesilelerle funders taleplerini karşılamak için başarısız olursa, o zaman kampanya ovah olduğunu! Oyun ilk 10 ila 15 saat zaman sinir bozar ama daha sonra toplama ekibi büyütmek kadar kolay olur kitle wyrdstones ve diğer rakiplerini paramparça olurken, hasat malzemeleri iki üyesinden biri meşgul olması can sıkıcı.

Bir video oyunu heyecan sunduğu delice sevilmek ve Mordheim kusursuz bu alanda üretiyor. “Zar”, yani savaş alanında bir eylemin başarı oranı, bir kritik başarı ile iyilik gösterir kısacık bir “metresi” ve bir sonraki tanrılar ve şeytanlar küfür zorlayarak, kritik bir başarısızlık ile geri dönüm olduğunu. Muazzam memnuniyeti istatistikleri yükselterek kendilerini korkutucu geliştirmek için savaşçıları izlerken hissedeceksiniz ve kasa para, ekipman ve silah dolu hayali. Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz.




Başlangıçta, iki “amazon’u” ve “amazon’u” kuşattım… φατούρο vücutlarına yağmur düştü. Aniden, Gotik özelliklere ve kostümlere sahip kel, silahsız bir kadın görüyorum, ki bu oyunda onu ilk kez takımımda asılı gördüm. Üç savaşçıyı καθυποτάνω’a bağlamak için rakip savaş bandına her yerden vurma fırsatı vermek için bir sonuçla saldırma hatasını yaptım. Devlet ağır kayıplarla nihayet kel kadın canlı av ararken, göktaşı düşüşünden sonra mordheim kalıntıları dolaşmak birçok bir succubus olduğunu fark savaş kazandı. Başından beri bilseydim, onu görmezden gelebilirdim ve düşmanları kaynaklarını boşa harcamaya bırakabilirdim, oysa ben υπερφαλαγγίζω!

Zengin yağma, yürüyüş sürprizler ve hain zar gazisi sisteminin keyfi eklendi. Belirli koşulları yerine getirerek usta puan kazanırsınız ve sahip olduğunuz savaş bantlarında miras kalan usta becerilerin kilidini açarsınız. Aralarında işverenin isteklerini karşılamaya kadar daha fazla gün veren ve mal ve malların satın alınması ve satılması ile ilişkili olan bana dikkat çekti.

Tepeler şehri!
Mordheim dünyasında, tuzaklar düzenli bir olaydır ve tüm savaşlarda deneyim olacaktır. En büyük tuzak bunun çok oyunculu tarafıdır. Bir sürü cesaret insan tarafından işletilen savaş bantları yaşamaya karar alır. İnsanlar aptalca hareketler yapmazlar, Savaşı her durumda terk etmeyeceksiniz ve oynadığınız alanın haritasını daha iyi bilmek için büyük bir şans var. Senin yanında göz açıp kapayıncaya kıyma yapacak daha iyi bir donanıma sahip olursan,

Bana burada söyleyeceksin: e, ve kaybediyoruz, sadece eğleniyoruz ve gücümüzü test ediyoruz. Ne yazık ki, çevrimiçi çatışmada, çevrimdışı çatışmanın kurallarına uyulması, yani savaşçıların yaralanmaları ve potansiyel ölümü kampanyada sizi takip edecek, rakipler Silahlarınızı çalarsa, sonsuza kadar kaybedersiniz ve onu korurlar! Böyle yüksek bir riskle, sadece düşük kapasiteli warbands ile seçmenizi tavsiye ederim, böylece saçınızı kaybetmekten çekmezsiniz ya da bir kumar problemiyle “hasta” iseniz.

Kayıp ruhlar ve güzel grafikler kentinde
Fantasy elements ve xcom gameplay ile küçük bir ölçekte ama büyük yoğunlukta bir katliamın olmasını nasıl daha iyi simüle edersiniz? Mordheim’in yaratıcılarının cevabı: büyük karakter modelleri, serbest kamera hareketi ve donuk bir ortama sahip üçüncü kişide. Dönen kamera, karakterin bireysel özelliklerinin, ifadelerinin ve nefesinin görünür olması, canlı bir varlığın yanılsamasını yaratması için karakteri büyüterek veya küçülterek oyundaki sinematik estetiği getiriyor. Karakterler üzerindeki hasar etkilerinin silahlarını izlemeniz gereken beklentilere ulaşmadığı doğrudur. Kritik bir vuruşla birinin vücudunda 2 elli warhammer ortaya çıktığında, kemiklerin kırılmasını veya kesilmesini ve çökmesini görmek zorunda kaldım, düşman sadece ağlamak veya diz çökmek için değil.

Animasyonlar, Skaven adı verilen özel durum hariç, az sayıda etkilemiyor. Kafasına sıçan suratlı vurma diz çökerek onun başının üzerine ellerini koyarak izliyor ve bir balık gibi titreyerek, bir sonraki darbe korkusuyla çok komik. Belirtilmesi gereken bir başka benzersiz deneyim, düşman ok, grubumun annesini bir önceki savaşta kaybettiği boş göz yuvasında bulduğunda. Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz. daha sonra tekrar deneyin veya bunun yerine bir şehrin, yerin veya adresin yakınında arama yapın.

Savaş davul son kadar
mordheim ilk ekrandan kulaklık davul bomba olacak. Epik Akorlar ομοιάζουσες Βαγκνερικον Valkyries, ölümcül kampanyalar ve görkemli zaferler için ruh halinizi besleyen dijital eterlerini yırtıyor. Sağır müzik dinlerken drool ederken warband mükemmel uyan ses oyunculuk etkileneceksiniz. Savaş kız kardeşleri ile size rehberlik kadın sesi sadece sahip kült abone kulağınıza skaven ve kötü dil fısıldıyor onaylanmamış günahların yönetiminde sizi bekliyor Gollum sesidir.

Pahalı ve değerli
“Ana oyun için 40 Euro ve Dlc’ler için Sekiz daha var mı? Dalga mı geçiyorsun, dostum, burada bana iş için para ödemiyorlar ve cebimde delikler var!”Yukarıdaki sözler, Mordheim: City of the Damned’i edinme maliyetini kontrol ederek tepkinizin ilkidir. Sahnenize biraz fazla yaklaşın ve birkaç saat boyunca oynayın mordheim, warbands, yükseltmeleri ve stratejileri paket maliyeti uzak bir bellek olacaktır.

Savaşların taktik oynanışı ve savaşçılarınızı yalnızca Rpg’lerin en iyisinde buluşturacak seçeneklerin bolluğu ile, veren keyifli deneyimlere tehlikeli ölçüde bağımlı oluyorum. Mordheim, örneğin, tüm savaş bantlarından yaratıkları karıştırma imkanı veriyorsa, bu nedenle çevrimiçi çatışma-yüksek risk için ideal olan kendi rüya ekibinizi yaratırsanız, mükemmelliğe bazı eklentilerle dokunacaktır. Patchápouv’u 24 saat sonra izlemek, mordheim’in geleceği için iyimserim.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code