Oyunlar

Octopath Traveler Review: Divide And Conquer

Retro geri çekimler nadiren 2D sprites ve düşük çözünürlüklü 3D modellerin 90’ların ortalarında karışımı için gitmek, ama birlikte ahtapot Gezgin geliyor, hem sadakatle estetik yeniden ve ince ama anlamlı yollarla eklemek için yönetir bir oyun. Harika bir görünüm, sizi dünyaya çeken ve sizi başka türlü basit ortamlara büyülü bir şey getiren küçük sanatsal dokunuşlarla sevindiren bir şey. Düşmanlar ve patronlar, oyunun kasıtlı düşük çözünürlüklü estetiğinin sınırlarına rağmen bolca çizilir. Final Fantasy VI gibi bir oyunda bulabileceğiniz benzer bir muamele, aşırı dünyadaki kaba spritlerin savaşta büyük, ayrıntılı illüstrasyonlara dönüştüğü yer.
Rüya gibi zevk alarak, Octopath diorama-esque görünüm aksi takdirde geleneksel sıra tabanlı mekaniği yeniden canlandırmak için birkaç küçük yenilikler uygulayan hemen sevimli savaş sistemi, olacak gibi, bir süre sizi tatmin edecek. Bununla birlikte, nihayetinde sizi Yukarı çıkarabilecek şey, anlatı-her biri giderek daha yüksek zorlukların dört bölümüne bölünmüş sekiz kısa öykünün bir koleksiyonudur. Oyunun başında bir kahramanı seçtikten sonra, bir harita üzerinde kendi simgeleri seyahat ederek müttefikleri toplamak.

Bu yaklaşım teoride uygulanabilir, ancak ahtapot, arkalarındaki çok çeşitli kişiliklere rağmen ilginç masalları örmeye çalışacaktır. Sizi hızlı bir şekilde bulamadık! daha sonra tekrar deneyin veya bunun yerine bir şehrin, yerin veya adresin yakınında arama yapın. Çılgınca değişen İngilizce ses oyunculuk ile birleştiğinde, bir hikaye dizisi yavaş yavaş rüzgarlar zaman atlama düğmesi için ulaşmak istiyorum çok kolaydır. Bu anlarda, ilgili karakterin dışındaki herkes, arkadan görünüşten tamamen gizlenmiş arka koltuklu arkadaş olmak için küme düşer. Ekibinizin savaşın dışında olduğu gibi davrandığı tek zaman, partinizde kim olduğuna bağlı olarak birkaç karakter arasında kısa bir tartışma yapmanıza izin veren bir şaka bildirimi elde ettiğiniz nadir fırsatlardır. Bunlar zaman zaman eğlenceli olabilir, ancak gerçekten çok seyrek ve önemsİzdİr.Octopath’ın hikayelerinin az ya da çok bir yıkama olduğunu bildirmek hiç şüphesiz hayal kırıklığı yaratıyor, ancak bu, dünyanın kendi başına daha az ilgi çekici olduğu anlamına gelmiyor. Aksine, birçoğu daha sıradan büyük karakterlerden bazılarını aşan tuhaf kökenlere sahip olan, değirmen Npc’lerinin kaçmasına ne kadar özen gösterdiğini görmek sürekli olarak yenileniyor. Yan görevler bu normalden biraz daha kişilikleri keşfetmek için izin verir, ama yeni bir bölgeye geldiğinizde tanıtımları değerli-uçuş yapacak kadar çeşitli ve renkli yazı var. Octopath’ın kasabaları, geri kalanınızı eve çağıran duyulmamış kahramanlar ve kötü adamlara iki kez bakmak için bahanelerle doludur.

NPCs karakterlerin bireysel güçlü üzerine çağrı diğer akıllı interaktif dokunuşlar özelliği. Sizi hızlı bir şekilde bulamadık! daha sonra tekrar deneyin veya bunun yerine bir şehrin, yerin veya adresin yakınında arama yapın. Bu işlemlerin belirli bir şehirde başarı şansı, ve tekrar başarısızlık geçici olarak itibarını öldürmek, müşterilerine hakkınızda olumlu dedikodu yaymak için yerel barmen ödeyene kadar çalışılmaya engelleme suçu. Üstesinden gelmek kolay bir ceza ve başarılı oluncaya kadar aynı kişi reklam mide bulantısını soymaya özgürce çalışmanız biraz garip, ancak buna ek olarak keşif için katman eklemek yine de harika.
Dünya haritası üzerinde büyük amaç direksiyon bir parti olmadan, yerine düzey parti hayvanlar ve eşkıyalar ile rastgele karşılaştığında hayatta kalmak için, belirli bir karakter için bir sonraki bölüme alıp nerede olduğunu simgeler yol gösteriyor. İlk duraklar, ortada oldukça büyük bir su gövdesini çevreler ve her bir bölüm, haritanın kenarına doğru hafifçe dışa doğru kaydırılır. Olayların ve işaretleyicilerin alayı, her karakterin kişisel macerası boyunca doğal ilerleme sağlayacak şekilde ölçülür. Mantıksal düzene ayak uydurun ve daha önce ziyaret edilen yerlere hızlı seyahat etmekten kaçınırsanız, deneyim için öğütmek zorunda kalmazsınız.Bir bölümü etkinleştirmek için, partinizdeki ilgili karaktere ihtiyacınız var, ancak parti üyelerini, çağrıldıkları zamana kadar onları düzenli olarak tutmak için düzenli olarak değiştirmeyi ihmal etseniz bile, çok fazla endişe duymadan savaşa fena halde hizalanmış bir karakter taşıyabilirsiniz. Octopath’ın savaş sisteminin bu kadar taze hissetmesinin birçok nedenlerinden biri: isabet topraklarının ne kadar zor olduğu yerine düşmana ne vurduğunuzla ilgilidir.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.


Octopath’daki her düşman en az bir element veya silah türüne karşı savunmasızdır ve çoğu üç veya daha fazla kişiye karşı savunmasızdır. Savaşta sprite altındaki bir ızgara otomatik olarak kaç güvenlik açıklarına sahip olduklarını söyleyecektir, ancak sahip olduğunuz her şeyle vurarak özelliklerini ortaya çıkarmak size kalmış. İlgili bir büyü veya silahla başarılı bir şekilde vurduğunuzda, bir simge ızgaradaki bir alanı doldurur, böylece savaş boyunca ve gelecekteki karşılaşmalarda ne yapacağınıza dair net bir kayıt sahibi olursunuz. Bu taktikler göz önünde bulundurulduğunda, Amacınız, kalkanlarını beyazlatmak için etkili saldırılarla yeterince kez vurarak düşmanınızın savunmalarını kırmaktır. Bir kez kırık, bir düşman bir sonraki dönüş kaybedecek ve saldırılar normalden biraz daha onlara zarar son derece savunmasız durumda kalacaktır.




Dünyada sizi çeken cansız hikayelere rağmen, Octopath karakter ilerlemesi ve üst düzey zorlukların ve ödüllerin cazibeleri üzerinde büyür.
Savaşın diğer önemli parçası savaş noktası sistemidir. Savaş noktaları bir sırayla bir silahın ekstra salıncak olarak hareket, ya da sihirli saldırıları kadar güç için bir araç olarak. Her karakter, BP harcamadıkları sürece, tahakkuk sürecini ek bir dönüşle geciktirecek olan dönüş başına kayraklarına eklenen bir BP alır. Çoğu durumda, bp’yi kurtarmak, bir düşmanın kalkanını tek bir karakterle tek bir sırayla giymenin yararlı bir yoludur. Ama bir düşman kırıldığında, BP en iyi fırsat penceresi sırasında tek saldırıları güçlendirmek için kullanılır.
Düşmanları kırma kavramı, patron savaşları sırasında (genellikle bir çift sidekicks içerir), kaynaklarınıza, karakterlerin dönüş düzeninize ve sıra dışı tehlikelere odaklanma yeteneğinizi test eden uzun işler, partinize karşı koordine edilmiş saldırılar gibi, en az beklediğiniz zaman karakterleri insta-öldürebilir. Octopath’ın bu kavgalar için önerdiği deneyim seviyesi etrafında savaşıyorsanız, kendinizi organize ve odaklanmış kalma yeteneğinizin 30 dakikalık bir testinde bulunabilirsiniz. Ortak Düşmanlar da zorlu zorluklar doğuracak, ancak bu kavgalar çok daha hızlı gidiyor ve heyecan verici patronların cezalandırıcı taleplerini yerine getirmek yerine, çeşitli becerilerinizi eğlenmek için daha fazla fırsat elde ediyorsunuz.Savaş partiniz sadece onları yaptığınız kadar iyidir, bu da sadece yeni beceriler kazanmak ve öğrenmek için yeterli deneyim puanı kazanmakla kalmaz, aynı zamanda seçeneklerinizi çeşitlendirmek için bireysel becerilerinizi koordine ederek en etkili saldırılarınızı ikiye katlayın. Sekiz karakterin her biri farklı bir iş ile başlar ve dünyayı keşfederken, ikincil bir iş atamanıza izin veren Türbeleri ortaya çıkarırsınız-her ikincil iş bir seferde bir karakterle sınırlıdır. İki işi yönetmek ve pasif destek yeteneklerini donatmak, Final Fantasy Tactics gibi RPG’Yİ hatırlatır, ancak genellikle partinizi aşırı güçlenmiş iş yapılandırmaları ile doldurmak için ücretsiz oyunlar veren oyunlardan farklı olarak, Octopath, sistemi kırmanızı önlemek için seçeneklerinizi akıllıca sınırlar.




Hiç şüphesiz başkaları üzerinde bazı işler tercih gelecek, ama en değerli becerilerin bazıları yerine atamaları daha karakterlere bağlıdır. Avcı olan h’annit, gelecekteki savaşlar sırasında sınırlı sayıda kez çağrılabilen düşmanları yakalamak için benzersiz bir yeteneğe sahiptir; Oysa apothecary Alfyn, örneğin harcanabilir malzemelerle tuzakları sentezleyerek ilaç orta Savaşı yapabilir. Bu eşsiz karakter becerileri ve eldeki çeşitli işler arasında, partiniz patronların taleplerini ve özellikle titiz düşman türlerini takip etmek için düzenli olarak dönüşecektir. Yeni stratejiler için bu sürekli arama Octopath’ın sonuna ulaştığınızda deneyimleri ve başarıları harika bir çeşitlilik yol açar.
Dünyada sizi çeken cansız hikayelere rağmen, Octopath karakter ilerlemesi ve üst düzey zorlukların ve ödüllerin cazibeleri üzerinde büyür. Yeni işler, heyecan verici patron kavgaları ve güçlü dişli sözü her köşede dürtmek için size ilham kaynağı olacak ve için çaba keşifler hiçbir sıkıntısı vardır. Ve her zaman, Retro bir estetiğin en ilginç ve etkili yeniden hayallerinden birine muamele ediliyorsunuz. Octopath muhtemelen kırık hikaye anlatımı nedeniyle bölücü bir oyun olacak, ancak daha az niteliğine rağmen oynamaya değer. Yüksek noktaları görmezden gelmek için çok iyi.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code