Oyunlar

Owlboy

A…baykuş Baharı platforma getiriyor.
Simon Stafsnes Andersen, geliştirme şirketi d-Pad stüdyo Başkanı, benim sosyal Daire aitti, bu yılki doğum günü ben Pantelis Voulgaris tarafından filmi hediye edecek “9 ile gömlek” ve eşleşen bir t-shirt. Hareket, tanınmış Yunan yazarının yönetmenlik becerisini göstermek için bir girişim değildi, ancak Owlboy’un gelişimini kapsayan dönemin mizahi bir hatırlatıcısı. Yeni binyılın En İyi Platform-Macerasından birine yol açan tohum, 2007’de Andersen’in zihninde, iki boyutlu ve üç boyutlu çevrenin arka planlarını gösteren bir oyun biçiminde ortaya çıktığında ekildi.

Arkadaşlar ve iş arkadaşları, Adrian Bauer, Jonathan Geer ve Blake Edwards işe, Andersen basından mükemmel değerlendirmeleri aldı ve Yıl 2010 verildi bir demo yaptı. Oyuncuların yorumlarıyla ve daha kapsamlı bir demoyla, d-Pad Studio’daki ekip kendini işine attı ve bu yıl Owlboy’u tamamladı. Gebe kalma anından itibaren, Baykuş çocuğu küresel toplum arasında fanatik bir takip edinmiştir ve beklentiler tehlikeli bir şekilde yükselmeye başlamış ve grubun gelişimini doldurmuştur. Bu, oyunun gelişim tablosunda uzun süre kalmasını açıklar, devamında okuyacağınız gibi yaptığı tek iyi şey kalır.

Andersen’in peri masalı
Tanınmış ifade “o bulutlarda uçuyor” Owlboy dünyasında edebi uygulama bulur. Orada tüm yerleşim alanları, bulutların arasında havada duran adalarda, insanlardan ve insanlardan oluşan melez bir kültürün parlak teknolojik başarıları sayesinde – baykuşlar. İleri toplumda, zorbalık gibi dünyayı psikolojik sorunları dolduran sinir bozucu insan davranışlarının ortadan kaldırılacağını hayal edersiniz, ancak maalesef durum böyle değildir.

Oyuna girdikten sonra oynanabilir karakter Otus, bir çocuk öğretmen ve vatandaşların crosshairs kalıcı baykuş ve insan, kesiştiği olduğunu keşfetmek. Giriş küçük ürpertici kabus yaşandığı düşmanca niyetleri olan insanlar tarafından kuşaklı hissedeceksiniz ve olacak συμπονέσετε derin, dahası, dilsiz doğmuş olmak, oldu zavallı yaratık. Deha bir inme ile nasıl Baykuş yazarlarıboy başından itibaren, kahraman benzetilebilir yapmak ve kaderi için bakım gerektirir.

Otus, vatandaşlarının kana susamış bir korsan lejyonundan ve bir megalomaniac liderinin suç Planlarından tehlikede olduğunu keşfettiği anda, kontrolün hızla hayranlığa ve sevgiye dönüşeceği nihai underdog’a olan yakınlığınız. Bunun yerine kenarında yapımında kendi zalimlerin intikam ve onların imha gözlük zevk, Otus risk kadar adım ve, tek arkadaşı yardımıyla, geddy, gökyüzü ile hurtling, bir tehlikeli siteden diğerine Seyahat, sayısız düşmanları silerek, tuzakları devre dışı bırakma, ve yol boyunca yeni arkadaşlar.

Özgünlük için bir ödül talep olmayabilir, ama Owlboy senaryo ve karakterler evrim ve kader, ancak, keskin genel değerini yükseltir bir Platform-macera oyunu olmayan bir garnitür düşünmeye zorlayarak, içinizde güçlü duygular uyandırmak olacaktır. Kahramanların isimleriyle (Fib ve Bonacci adlı can sıkıcı bir ikili, bize tüm zamanların en büyük matematiksel dahilerinden birinin adını veren) yüksek sesle güleceksiniz, konuşma ve tehlike karşısında tepkileri ile.

Tüm işler için bir Baykuş
Anlatı çerçevesi süper ama oyunun kalbi, on yıllık bir gelişme sürecinin hiç işe yaradığını ortaya koyan harika oyun mekaniğinde sizi vuruyor. Kahraman hokkabazlık basit hareketler bir dizi çalışıyor: atlama, atma, döndürme ve yürüyüş. Dolaşan tehlikeli dünyada, Otus’un olasılıkları, belirli malzeme türlerini kırmasına izin veren rotasyondan daha savunucudur. Riskleri ile başa çıkmak için, Otus uçan bir taksi, savaş için uygun ekipman var arkadaş bir yolculuk dönüşür.

Geddy bir silah tutuyor ve Otus’u tehdit eden canavarları sikiyorlar. Macerayı yapacak ikinci arkadaşın başka bir silah türü var, bir tane daha güçlü, bitki malzemesini yakıyor, Geddy’nin ateşine geçirimsiz. Otus’un üçüncü ve son “silah arkadaşı”, düşmanları bir doku ile yakalayabilir ve kancayı dökerek hızlı bir şekilde uzun mesafelerde seyahat edebilir.

Otus’un yoldaşları ve seviyelerin tasarımı sayesinde, Owlboy kahramanın çok daha melez ve bizi büyüleyen tüm oyun kategorilerinden elementler içeriyor. Otus platformdan platforma atlarken, oyunun Platform doğası ön plana çıkıyor. Eğer bulmaca çözerek açılacak belirli belirli noktalar dışında ilk etapta erişimi olan büyük açık dünyada dolaşıp, Owlboy bir Metroidvania enfes bir örneğe dönüşür. Bir yoldaş-in-arms omuzlarında Otus çivi yapışmasını ve havada onu taşıyan, eylem bir ateş ‘em up dönüşür ve nişan ve düşman ateş kaçınarak bir ve diğer kontrol kahraman uçuş tarafından ateş edilir.

Büyük şaşırtıcı eğer off-guard yemem gizli hamle ile devam etmek zorunda kalırlar Cüceler, mağarada hissedeceksiniz. Baykuş itibaren rahat zihinsel çaba gerektiren oyunlar bulmaca bakın basınç plakaları ve anahtarları eksik değil. Bir andan diğerine oyun ayırt, Owlboy tekrarlayan olma ve ilgi korumak önler. Aynı zamanda merak uyandırır, çünkü bir sonraki köşede neyin beklediğini asla bilemezsiniz.

Uçuşun kontrolünü kazanmak
Kontrol sistemi, bir gamepad veya kombinasyon klavyesi – fare kullanarak aynı başarı ile oynayabileceğiniz kadar iyi yapılır. Şahsen ikinci seçeneği takip ettim ve hiç pişman değilim. Otus, düğmelerin yol gösterici komutlarına otomatik olarak cevap verdi, gökyüzünü kopardı ve ölümcül engellerle dolu dar pasajlarda büyük bir kolaylıkla dengeledi. Fare nişan ile çok kolay düşmanları tehlikeden Otus getiren aynı zamanda ise ateşle onları peppering olduğunu.

Yukarıdaki tüm nedenlerden dolayı ve bunun için şimdi tarif edeceğim, Owlboy’u oynamanın keyfini çıkaracağım. Tüm zamanların sadece en iyi Platformu (Mario, Zelda, Sonic vbl) böyle mükemmel seviye tasarım gördün mü. Owlboy her şey onların zorluk ile hayal kırıklığı neden olmadan yeteneklerinizi test etmek için tasarlanmıştır. Patronlar, yüzeysel varlıktan ayrı olarak, bazen arenalar şeklinde size düzinelerce köle göndererek, bazen de yenilmez görünen ve kaçınmanız gereken bin hell gibi sizi kovalayan, bazen hareketlerinin ezberlenmesini gerektiren ve doğru zamanda savunmasız noktada grev yapan tamamen farklı saldırı kalıpları gösterirler.

Otus’un kanatlarından geçerek ıslak ve debriyaj arkadaşınız sadece devam etmek için Atlama vardır. Gelişmiş alanda, her şey karanlıktır ve Otus onu neyin beklediğini görmek için ya da onu parlatan yiyecekleri tüketmek için yolda meşaleler aydınlatmalıdır. Düşman yaratıkları ile dar alanlarda havada denge Otus kurtarmak için tüm yeteneklerinizi istihdam zorlayarak, sizi tehdit ve devam etmek, atari 2600 efsanevi kahraman anları hatırlattı göz ve el Titanik işbirlikçi çaba.

Reflekslere ek olarak, Owlboy, zorlu bulmacalarınızın önünde değil, her köşede deney yapmaya teşvik ederek yaratıcı düşüncenizi ister. Arkada vurursanız yolu kesen bu akkor plazma öldürülebilir, ancak su ile περιλούσετε στύβοντας bir bulutla περιλούσετε daha iyi olmaz mıydı ve sonra bir spin ile kırılır mı? Üçlülerin fiziksel bütünlüğünü tehdit eden ve ateşle yok edilmeyen çelik yaratıklar onlardan kaçınacak veya istiridye kabuklarını bir sonraki ekrandan ve sinekten yürüyen bir saatli bomba alacak mı? Benzer sorular, Otus’un çevresini etkileyerek yaratıcılığınızı ifade etmenize izin veren macera süresi boyunca çalışacaktır.



Ve Owlboy’un tüm bileşenleri mükemmel bir şekilde uyumlu olsa da, otusun gelişimi için oldukça yetersiz bir sistemden neredeyse fark edilmeden yıpranmanın çarpıcı görüntüsü. Köyün marka Mağazasında kanatlı kahramanı elde edebileceğiniz nesneler, sağlık çubuğunu yükseltenler haricinde daha dekoratiftir. Eminim Otus’un hayatta kalmak için arkadaşlarından daha fazla bir şeye ihtiyacı yoktur, ancak işe yaramaz nesnelerle bir şekilde topladığı bir ödül sistemi, başlığın tekrarlanabilirliğine hiç yardımcı olmaz.

Her “kaynak” dan taşan eylemle, karakterlerini zenginleştirmeye çalıştığım anların yanı sıra, mizah ve duygu ile benzersiz çizgiler sunan Owlboy, başlangıcından yedi saat sonra sona eriyor. İlk etapta dolaşıp iyilik bir oyun olmak, zaten mevcut tüm içeriği zevk beri sadece tam dünyasına dönmek için herhangi bir ciddi neden yok. Eğer ait olduğu türün ufukta eşit heyecan verici bir şey yoksa belki geri yokluğunda birkaç ay sonra.will ve bunların ölümsüzlüğü sizi dadı gibi davranmaktan kurtarır.

Hayat “hi-bit” ile iyidir”
Owlboy’un görsel boyutu çok iddialı ve dikkatinizi daha çok sevdiğimiz sezonun trendine odaklayacak. Birçok modern başlıkta piksel sanatının estetik seçimi, sadece büyüdüğümüz başyapıtlara bir haraç değil, aynı zamanda yüksek çözünürlüklü pikselleri kullanarak onları iyileştirmek için bir çaba. Sonuç “hi – bit ” olarak adlandırılır ve yarattığı izlenim çok hoştur.

Owlboy, SNES’İN oyunlarıyla büyük benzerlikler sunuyor, ancak yüksek çözünürlüklerde oynuyorsanız, bunların tüm yönlerini düzeltti. Gözlerinizdeki teklifin cilalı grafikleri inanılmaz ayrıntılarla dolu bir dünya. En azından yarısı, yüzen adalar, uçan gemiler ve derinliğin mükemmel yanılsamasını yaratan çevresel unsurlarla dolu büyüleyici bir arka planı tasvir eder. Fantastik animasyon tam anlamıyla karakterlere hayat verir. Kahramanı, diğer takım arkadaşları gönderilir ve tüm NPC duygularını ifade etmek için gösterişli hamle var: biri çılgınca ellerini sallayarak, diğer o korkuyor zaman göğüs toplar ve gözlerini açar. k.

“Hi-bit” grafikleri, bir masal dünyası ve τερανού Jonathan Geer’in müziği harika bir atmosfere ekliyor. Her nottaki Teksaslı besteci, berklee Koleji’nden aldığı film müziğinde lisans derecesini haklı çıkarır. Owlboy’a yatırım yapan 68 adet iki kategoriye ayrılır. Bir dünyanın fantastik boyutunu vurgulamak orkestra kompozisyonları içerir: sadece dinlerken gözlerinizi kapatın ve asla-asla kara veya Harikalar görüntüleri önünüzde yüksek sesle ve net görünecektir. İkincisi, kahramanın tehlikede olduğu anlarda gerginliğin büyümesi için idealdir: sahip oldukları müzik aletleri, adrenalin ve tarazontaları yükselterek. Ses oyunculuk olsaydı, Owlboy ses alanında bir başyapıt olurdu.

Diğer tavşan Gözleri ve baykuş Diğerleri
Hepimiz sinek yeteneğine sahip hayal ve Owlboy garip yaratıklar ve zorlukların bol dolu bir yer kurarak doğuştan gelen bu arzu anlar. Farklı türlerden oyun öğeleri içeren küçük süre boyunca taze tutulur ve yolunuzu dökme sürekli tehditler ile perçinleme. Kullanım pasta kadar kolaydır, bu nedenle türdeki önceden deneyim gerektirmez ve Otus’u tercih ettiğiniz ortam, gamepad veya fare ve klavye ile manipüle etmenizi sağlar. Makul fiyatın Steam’de 20 Euro’dur, çünkü yaratıcılar bu parayı hak ediyor, çünkü onları tamamlamak için on yıl süren inanılmaz çalışma sayesinde.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code