Oyunlar

Pillars Of Eternity 2: Deadfire Review – A Pirate’s Life For Me

Pillars of Eternity, klasik bilgisayar rol yapma oyunlarının ikinci Altın Çağı için bir haberciydi. Bir ilham kaynağı oldu ve hızlı bir şekilde Torment: Tides of Numenera ve Tyranny gibi oyunlar izledi ve o zamandan beri boşluklara daha fazla doldurdu. Ve bu, baldur’un Kapısı gibi türün yaşlanma klasiklerinden bazılarını yeniden başlatmaya ve yeniden başlatmaya başlamadan önce.
Bütün bunlar, 2015’te piyasaya sürülen Pillars of Eternity’den bu yana standartların biraz kaydığını söylemektir. Dikkat çekici, o zaman, Pillars of Eternity II: Deadfire sadece çağdaşlarına ayak uydurmakla kalmaz, aynı zamanda biraz kalabalık olan bir türden ayıran kendi canlılığını ve karakterini de getirir.
Deadfire, Pillars of Eternity için doğrudan bir netice, ancak Deadfire’ın nasıl oynadığını etkileyecek bazı genel seçimler yapma yeteneğinin yanı sıra katı recaps elde edeceğiniz için ilk oyunu oynamanıza gerek yok. Bununla birlikte, karakterler ve dünya ile aşinalık sahibi olmak, oyunun genel cazibesine büyük ölçüde katkıda bulunuyor. Bu millet, korsan musallatlı Deadfire Takımadalarında biraz yaşlanmış, uyanmış ve bodur olmuş-maceramızın belirlendiği geniş, denizcilik sahnesi. Eski bir arkadaş, örneğin, düşüncelerini işleme yardımcı olmak için tokes ile biraz daha gevşek ve gözlemsel, noktalama düşünce ve yorum büyüyen, bir boru içmek için almıştır.Çoğunlukla, karakter ilerlemesi ve oyunun somunları ve cıvataları daha önce olduğu gibi çalışır. Karakter oluşturma, bir masaüstü RPG’DE bir karakteri haritalama sürecini taklit etmek için tasarlanmış derin ve karmaşıktır. Oradan, yarım gerçek zamanlı, yarı sıra tabanlı bir macera oynarsınız, keşif eski tarzda yapılır ve ikincisinde savaşır. Son 20 yılın ikonik Crpg’lerinden herhangi birini oynamışsanız, Deadfire’deki temelleri hemen öğreneceksiniz.

Bunun üzerine, Deadfire selefinden her şeyi uçuruyor. Aklınıza gelebilecek her şeyden daha fazlası var-karakter kurulumu, daha fazla sınıf ve beceri, daha fazla uzmanlık, daha fazla öğe ve daha fazla seviye için daha fazla seçenek. Ayrıca mürettebattan top, yönetmek bir gemide açık suları keşfedebilirsiniz. Gelişmiş bir oyuncunun rehberinin bir masaüstü RPG’NİN çalışma biçimine temel yükseltmeleri eklediği gibi, Deadfire daha büyük, aynı zamanda daha derindir. Yeni karakter alt sınıflar ve çoklu sınıf karakter yeteneği mücadele seçeneklerinizi rafine veya daha nüanslı roller oynamak için izin verecektir.




Bununla birlikte, Deadfire’ın gerçek değeri, yeni hikayelerin ve keşif ve macera hikayelerinin nasıl ortaya çıkmasıdır. Takımadalar boyunca yerleşmiş, ama adalar bol hala eski sırları ve eldritch dehşet içerir. Ayrıca, kaba-ve-takla atmosfer sağlam savunma ve yeni gemi korumak için güçlü organları bol gerektirir. Denizlerdeki hayat acımasızdır ve ilk büyük zanaatınız küçük nişanlarda bile hayatta kalmak için gerekli olan vitese sahip olmayacaktır. Mobil operasyon tabanınızı kitlemek başka bir büyük odak haline gelir ve başka bir gemi ortaya çıktığında her zaman endişelenmeniz gerekir.Nihai hedef eothas, bir taş colossus sahip olan bir tanrı aşağı izlemektir. Gizemli bir şekilde, ruhunuz ve yaşam gücünüz Tanrı’ya bağlıdır ve sadece onu takımadalara kovalayarak yoldaşlarınız sizi hayatta tutabilir. Şimdi yola ve eothas takip ederken, tüm bu ve neden nasıl anlamaya gerekir. Bu özellikle de yolculuk pacing ve macera güçlü bir çizgi geliştirme aracı olarak çalışır.

Yani nokta ve oradan inşa edebilirsiniz kasaba ve adalar ne olursa olsun yola çıktı. Bu aşamada, merak bir erdemdir. Sorular ve sondalar hem büyük kötü aşağı izleme için küçük, samimi hikayeler ve ipuçları verir. Bu yaylar dünyanın dokusunu ortaya çıkarır ve oyundaki en güzel anlardan bazılarını sunar. Artı, ekstra dişli ve deneyime sahip sadece oyunun ana itme yeterlilik ekleyebilirsiniz. Nasıl ve ne zaman dünya ile meşgul size kalmış, ama kısmen geminin yetenekleri ve topladığınız bilgiler ile sınırlı olacak.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.


Deadfire’ın karakterleri parlak ve nüanslıdır ve açıklamaları kişiliği en basit etkileşimlere örter.
Deadfire’de belki de en büyük mekanik silah olan gemi Muharebesi iyi inşa edilmiştir. Nöbetler sıra tabanlı ve yaptığınız taktik seçimler için, topladığınız mürettebatın yetenekleri ve deneyimlerinden her şeyi tarafından belirlenecektir. Bunlar, saldıran veya savunurken akılda tutulması gereken konumlandırma merkezidir. Çoğu gemi birkaç farklı silah türüne sahip olacak, bu yüzden doğru zamanlarda en iyi çekimleri alabilmeniz için mesafe ve yeniden konumlandırma kapatma veya oluşturma üzerinde çalışacaksınız. Yatılı, tabii ki, aynı zamanda büyük bir rol oynar, ama bu karada başka herhangi bir savaş gibi daha fazla veya daha az aynı çalışır.

Bütün bunlar da, genel korsanlıkta ne kadar başarılı olduğunuzu etkileyen sistemlere beslenir. Mürettebatınızın moralinin yüksek tutulması gerekir, örneğin, ya da bir isyan riski olabilir. Bu, set-pansumandan biraz daha fazla olsa da, Deadfire bu konuları oyunun geri kalanına çeker-öncelikle sanat ve yazı ile.Zengin, ayrıntılı düzyazı sahne ayarı ve bir atmosfer oluşturmaya odaklanır. Deadfire’ın karakterleri parlak ve nüanslıdır ve açıklamaları kişiliği en basit etkileşimlere örter. Bütün bunlar zenginleştirici bir okuma yapar-eğer sabrınız varsa. İlk oyun gibi, yazı genel olarak olağanüstü, ancak bazı bölümler gereksiz yere ayrıntılı olabilir ve bu bazen bir zayıflık olarak grev yapabilir. Ama, daha sık değil, canlı metin bu fantastik dünyaya kaçmasına yardımcı olmak için bir araçtır. Neyse ki, yine de, Deadfire’ın sahip olduğu tek numara değil.
İzometrik görünüm biraz gerileme olsa da, dünyanın sanat ve görsel ayrıntısı, maceranın en güçlü noktalarından biri olarak yazı ile ayaktadır. Bu sadece görsel bir şölen değil, çoğunlukla yaratıcı ayarları ve arcane uygulaması nedeniyle değil, yönü dokunaklı ve sürükleyici. Sahil kulübeleri ve egzotik, uhrevi yaratıklar, önceki girişin Dyrwood’unun klasik fantezi ayarının sade bir şekilde ayrılmasıdır. Caed Nua Kalesi’nin klişe stylings tüm canavarlar ve DnD sihirli, Hazine adaya yol verir. Başka bir deyişle, bu daha başka bir şekilde daha bir korsan-y tonda bir fantezi macera. Ve bu sadece iyi çalışıyor-keskin yeni fikirler ve ambiyans katlama sırasında sağlam orijinal itiraz yeterli tutmak.




Deadfire yoğun ve küçük bir oyun değil, selefini ölçek açısından kolayca cüceliyor. Yapacak çok şey var ve oyunun sizin için özel olarak belirlendiği yayları izlemeden, bulduğunuz küçük hikayelerde kaybolmak her zamankinden daha kolay. Yine de, zaman ayırmaya değer. Deadfire’ın zenginliği takdir etmek biraz zaman alır ve eve çağıran brined denizciler gibi, sonunda adım attığınızda bu adalara silinmez bir bağlanma ile bırakılacaksınız.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code