Oyunlar

Post Mortem

Paris’te Gizemler.
Geliştirme şirketi Microids, Ağustos 2002’de Syberia’nın piyasaya sürülmesinden sonra macera halkı tarafından yaygın bir şekilde biliniyordu. Eskiden diğer türlerde aktif ve esas olarak eylemde, Amiga için Far Gate ve Nicky Boum’u geliştirdikten sonra. Syberia’dan sonra, Microids, MC2 Fransa adı altında Wanadoo’nun entegrasyonundan önceki son başarılı oyun olan Post-Mortem’i piyasaya sürdü.

Ölüm sonrası gelişme 10 ay sürdü ve personel 27 kişiden oluşuyordu aldı. Sekiz 3D sanatçıdan, altı geliştiriciden ve beş animatörden oluşur. Geliştirme, üç boyutlu görüntüleme için bir teknoloji koleksiyonu olarak karakterize edilen ve Syberia’da kullanılan Virtools Dev motorunda yapıldı. Ölüm sonrası daha sonra Natürmort’a, farklı bir isme sahip bir netice ilham kaynağı oldu, ancak normalde ilkin arsasına kadar uzanıyor. Serinin son oyunu olan natürmort 2’yi takip edin. Garip bir cinayet
Post-Mortem kahramanı şimdi emekli ve Paris’te bir ressam olarak çalışıyor Amerikalı eski Özel araştırmacı Gustav MacPherson vardır. Bununla birlikte, sanat unutulmayacak ve gizemli Sophia Blake, gustav’ın kız kardeşi ve damadın cinayetini çözmeye yardım etmesini istediğinde, bir kez daha harekete geçmeye karar verdi. Çift, gizemli koşullar altında Paris’in 8. bölgesinin zengin bölgesindeki Hotel Orphee’deki bir odada öldürüldü. Gus odaya erişmek için ve oyunun arkasında ne olduğunu öğrenmek için bulmacanın parçalarını birleştirmek için çalışacağız. Ölüm sonrası arsa başlangıçta umut verici olsa da, o zaman çağın macera klasik kalıplaşmış düşmek uzun olmayacak. Öyle olsa bile, gerçeklerin vahiyine olan gerilim sizi tamamen tatmin edecektir.

Yolculuğunuzda, polis departmanı, Alambic Bistro, Nantis Cafe, bir motel ve diğer yerler de dahil olmak üzere Paris’in farklı bölgelerinde dolaşacak. Eğer διαδράσετε olacak kiminle karakterler çok sayıda olmayabilir, ama onların davranışları çeşitli tüm sayesinde öne yönetmek. Eğer gece Paris perdeleri arkasında karanlık dünyaya karşı, bilmek alacak gerekli öğeleri toplamak için ve ben sanat ve değerli nesnelerin eserlerinde ticaret arka göz atın.

Yine de yapabilir miyim?
Paris yolculuğunun başlangıcı Gus’un kalbinden yapılır. Bir bekar sanatçının hayatı, karışıklık bulanıklığı ve resim aksesuarları nedeniyle odaya basılır. Orada zarif ve aynı zamanda Gölge Sophia Blake ziyareti kabul edecektir. Sophia kız kardeşi ve damat cinayet durumunda ışık tutacak isteyecektir. Cevap elinizde ya da en azından öyle düşünüyorsun. Dairenize ve yakındaki εστιατορίο’a gereksiz yere uzun yürüyüşler yapmak isterseniz reddedebilirsiniz. Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz.daha sonra tekrar deneyin veya bunun yerine bir şehrin, yerin veya adresin yakınında arama yapın.

Sonsuz tartışmalar
Neyse ki, Sophia teklifinin kabulü, seçim hakkını kaybettiğiniz tek zaman olacaktır. Hemen hemen tüm oyun yolunuza devam etmenizi sağlar. Özelliği bir şüpheli ile konuşurken ve hikaye bir flashback yoluyla rivayet ellerinde yeteneği verilir hangi bir noktadır. Flashback içinde yapacak seçimler, hikayenin mevcut tarafında bir etkisi olacaktır. Post-Mortem sonunda yaptığınız aynı noktaya yönlendirilecek, ancak seçeneklerinize bağlı olarak kapatma biraz farklı potansiyel sürümleri ile. Yolculuğun önemli olduğu ve sürekli diyaloglara tahammül edebileceğiniz önemli mi, o zaman zevkle Seyahat edeceksiniz.

Eğer Gus kontrol ve basit ve klasik nokta ve tıklama ile yapılır çevrenizdeki ortamları incelemek yolu. Fare işaretçisini bir noktaya sürüklediğinizde αληλλεπίδρασης veya seyahat edebileceğiniz bir alan, o zaman duruma bağlı olarak değişecektir. Bu yüzden uzayda nesneleri bulmak ve sol tıklama ile seçimlerinizi yapmak kolaydır. Sağ tıklama, envanterinizi yüzeye getirmek için hizmet eder. Soruşturma sırasında toplanan kayıtlar sürekli erişilebilir ve gerektiğinde danışabilirsiniz.




Envanterin içinde, ilerlemenize ve gerekli bilgileri bir araya getirdiğinizde yeni sitelerin kilidini açacağınız Paris haritasına göre yükseltilecek bir şüpheli statüsüne sahip olacaksınız. Harita seçtiğiniz herhangi bir alanda otomatik olarak Seyahat etmenizi sağlar. Genel olarak, oyuna erişim bile bu türün yeni oyuncular için kolay olduğunu fark edecektir.
Gustav’ın diyalogu ve notları, ölüm sonrası karanlık davanın yakalanması için temel unsurlardır.
Post-Mortem’deki oyunun temel unsuru diyalogdur. Şüpheliler veya tanıklarla diyalog yoluyla, zaten ziyaret ettiğiniz yerlerde yeni bilgiler, yeni alanlar veya hatta yeni öğeler kilidini olacaktır. Biriyle sohbet ederken, tartışma konuları için bir çok seçeneğiniz olacaktır. Seçiminize bağlı olarak ilerler ve diyalog. Bazı zamanlar, seçim katılımcıya kızabilir ve tartışmayı kesebilir. Onunla tekrar konuşursanız, bilgi verebilir misiniz, ancak artık sizinle görüşmek istememesi ihtimali her zaman vardır. Bu, bilginin edinilmesi için alternatif bir yol bulmanız gerektiği anlamına gelir.

Post Mortem’deki bulmacalar maalesef çok az ve bunların az sayıda dışında, çoğu ve basit fikirli. İstisna, zorluk derecesini keskin bir şekilde artıran iki bulmaca, ancak yeterli azimle çözecektir. İkisinden biri isteğe bağlıdır. Öte yandan, planlama ve bulmaca kurma yolu yenilikçi özellikleri bir dizi gizler. Oyunun toplam süresi yedi saat dokunun, ama sadece yeterli sayıda bulmaca sahip, abartmadan daha fazla olabilir Sürükleyici bir atmosfer Post-Mortem’in grafikleri, belki de Mikroidlerin Syberia haricinde dönemin Maceralarının geri kalanından bir merdiven. Arka planlar güzel tasarlanmış ve cutscenes ilerleme için uygun görsel ödül iken, oyunun atmosferini kapsayan gizem duygusu ekleyin. Öte yandan, boşlukları doldurmak ve sizinle etkileşime girmemek için hizmet eden karakterler sadece arka planda boyanır ve hareket etmez. Bu gerçek, sürekli bir döngüde oynayan diğer karakterlerin animasyonlarıyla birlikte, hava kalitesini düşürüyor, ancak sizi rahatsız etmek yeterli değil.

Post-Mortem’deki müzik belirli bir çeşitliliğe sahip olmayabilir, ancak sağduyulu ve oyunu geçmeye çalıştığı görüntüyle harmanlanıyor. Ses efektleri de doğru ve gerçekçi. Sorun ses alanında ses oyunculuk bulunur. Fransız ve Amerikan karakterleri, Paris’in arka planını inandırıcı hale getirmek için Fransız Dili unsurlarıyla sözde İngiliz aksanına sahiptir. Etkilemek için başarısız ve birçok kez aksan sıkıcı olur. Aksanın yanı sıra, diyaloglar oldukça ilginç ve kısmen baskıcı sese neden olan hasarı kapsıyor.

Devamı için İdeal vakıflar
Post Mortrem, Steam’de 8 euro fiyata yayınlandı. Mikroidlerin Maceralarının sonraki başarısının tüm önkoşulları ve temelleri içeride. Post-Mortem’in fikirleri tüm zamanların en iyi Maceraları arasında olabilir, ancak bazı teknik sorunlar ve bulmacanın birkaçının olmaması onu bir tanesi gibi yapar… dönemin en iyisi. Uygun eklemeler ve düzeltmeler ile seride parlak bir devamı için vaatler bırakılır.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code