Oyunlar

Regalia: Of Men and Monarchs

Borçları, canavarlar, krallıklar ve umutsuzluk içinde bir kahraman.
Son birkaç yıl içinde birçok geliştirme şirketi, geçmişi yapan tanınmış JRPG serisinden ilham ve etkiler çizmeyi tercih ediyor. Bu menkul kıymetlerin tanınmış örnekleri NieR: Automata, Battle Chasers, Ni No Kuni ve çok daha fazlası. Tabii ki, yeni bir JRPG için bu çabaların birkaç nihayet kötü bir senaryo, ilgi ve kötü tasarlanmış savaş sistemleri olmadan aktörler muzdarip sona erer. Bu oyunlara dikkatli ve dikkatli bir şekilde yaklaşırsanız şaşırtıcı değildir. Bu özel tür son birkaç ay içinde regalia göze çarpıyordu: erkek ve Polonyalı kalkınma şirketi Pixelated süt hükümdarları.

Regalia: of Men and Monarchs, şirketin gelişiminin ilk sürümüdür ve iyi bilinen Disgaea ve Persona serisinden etkiler çizer; bu, geliştiricilerin oyunu daha iyi hissettikleri gibi özelleştirmedikleri anlamına gelmez. 2015 yılının Haziran ayında ilan edildi ve Kickstarter kampanyasını başlattı; bu kampanya, pikselli sütün bir ay içinde 90.000 dolar topladığı ve hedefe ulaştığı. Ancak bazen kendileri tarafından yapılan etkiler tam bir başlık oluşturmak için yeterli değildir.
Değil tüm iyi için legacies
Ascalia krallığı’ndan yüzyıllar önce, Loren kraliyet ailesinin yönetişimi sayesinde, Haçlı Seferleri olarak bilinen bir olay, yıkılmasına yol açana kadar onun başındaydı. Loren sürgün edildi, krallığın toprakları harap edildi ve Ascalia’ya ait bölgelerde artık birkaç kişi ile dağılmış insanlar kaldı. Birçok nesilden sonra Kay Loren, ölen babasından Ascalia’nın tahtının varisi olduğunu öğrenir ve and kural ailesine ait toprakları talep etme görevidir. Kızkardeşler, Gwendolyn ve Elaine ile birlikte, sadık koruması Griffith’in yardımıyla, Ascalia için başımızın kahramanları ve iyileşmesinin zor görevi. Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz.daha sonra tekrar deneyin veya bunun yerine bir şehrin, yerin veya adresin yakınında arama yapın.

Gerçek şu ki, senaryo bir prima facie ilginç sunuyor, ancak bazı özgünlük var. Bir kalenin veya bölgenin restorasyonu teması, sonsuzluğun ayağı gibi bir sürü RPG’DE karşılaşacağınız bir şeydir. En azından diyalog ve çeşitli olaylar mizah dolu ve karakterlerin tepkileri bazı zamanlar kesinlikle sizi güldürecek. Sorun arsa hemen κυρήττει savaş olmasıdır… uzun diyaloglar ve hiçbir şey özellikle olur cutscenes açıklanamayan süresi ile sabrınız. Örneğin, ilk beş dakikalık kesimkenler, kahramanların inlemesiyle ve aralarındaki sorulara tek kelimeyle cevaplarla sınırlıdır. Bu desen bunu ve daha sonra wishy-washy diyaloglar cutscenes atlamak basın ve komut tüm ilgi kaybetmeye zorlar oyun göreceksiniz.




Canlı diyaloglarda saatlerce süren savaşlar
Regalia’da karşılaşacağınız en büyük düşman: Erkekler ve hükümdarlar… eğer tarihe kadar hedeflerinize ulaşmak için yönetmek değil sanki zaman, size kaybediyor borç biraz ödemek zorunda kalacak ve bir önceki Kaydet başlamak zorunda. Yapmanız gereken bir ay verilir ve yaptığınız her etkinlik bir gün sürer, bu nedenle göreceli bir rahatlığınız vardır. Faaliyetler zindanlarda keşifler, binaların yeniden inşası ve diğer Npc’lerle yapılan konuşmaları içerir. Eğer düşmanları ile karışıklık gerekir ekipman satmak mağazalar açılacaktır gibi şehrin onarımını başlatmak için önemlidir.

Savaş sistemi, çift kenarlı bir kılıçtır, sanki sıra tabanlı Rpg’lerin bir emektarı burada yeni bir şey bulamazsınız, ancak bu türle deneyiminiz yoksa muhtemelen seveceksiniz. Her harita uzaktan saldırıları engellemek için varil ve günlükleri gibi çeşitli nesneler ile bilinen fayans ayrılmıştır. Her karakter savaşta ona yardımcı benzersiz bir pasif beceri ve hasara neden veya müttefikleri desteklemek için farklı yetenekleri vardır. Örneğin, Kay başka bir karakteri canlandırabilir ve Griffith rakiplerinize neden olurken bir sonraki saldırıya neden olacak hasarı artırabilir ve ona saldırılarını çekebilir. Tabii ki, parti için deneyim puanları biriktirirken, takip edecek savaşlarda yararlı olacak yeni beceriler kilidini açacaksınız.

Bunu yapmak istiyorum yapar aslında… γρονθοκοπήσετε ekranınız yeteneklerde cooldowns varlığıdır. Örneğin, Griffith, etrafındaki tüm düşmanlara zarar vermek için bir saldırı ile olabilir ve daha sonra bu yetenek üç turdan sonra tekrar kullanılabilir olacaktır. Dikkatli değilseniz ve ihtiyatlılık göstermezseniz, bir patronla karşı karşıya kalacaksınız ve çok fazla hasara neden olmayan birkaç temel dışında en az beş tur için kilitli olan tüm yeteneklerle karşı karşıya kalacaksınız. Buna ek olarak mana ve sağlık veya şifa ile hiçbir sistem yoktur. Aksine, kamplarda veya kale ve Kalkan noktalarında doldurulan, karakterinizin sağlığını koruyan ve bazı becerilerle doldurabilen sağlık noktalarınız var.
Yukarıdaki faktörler sayesinde, savaşlar çok zaman alıcıdır, çünkü yeteneklerinizin mümkün olmasını beklemek zorundayım ve düşmanlarınızı en zayıfla çiziyorsunuz. Buna ek olarak, birçok savaşta, aynı yeteneği her zaman kullanacak olan zombiler gibi benzer düşman ordularıyla karşı karşıya kalacaksınız. Zorluk büyük bir seviyeye, bu gerçek savaşlar gerçekten yoğun hale getirir ve devam edebilmek için dikkat ve çaba büyük bir gerekecektir. Düşmanlarınızla ilgili olarak, tanıdık yaratıklarla karşılaşacaksınız. Eğer biraz daha yüksek zombi ve haydutlar kadar düşük seviyelerde sıçan ve kurt, karşılaşacak, bu yüzden başka bir yerde görmedim bir şey olacaktır.

Krallığını kurtar… borçları çok geç olmadan!
Öne çıkan oyunun bir unsuru görevler. Borçların geri ödenmesi için ana ek olarak, vatandaşlarınıza, parti üyelerine verecek ve bölgelerinizi genişletecek görevler üstlenebilirsiniz. Keşfetmek için yakındaki bir bölgeye göndereceğiz bazı seçtiğinizde, işler biraz değişti. Her görev, düğüm olarak adlandırılan birkaç parçaya bölünür ve her biri farklı tedavi gerektirir. Geleneksel savaş, arayışı ilerlemek için çeşitli seçenekler yapmak gerekir ve benzer etkileri ve dinlenme ve parti üyeleri ile konuşabilirsiniz kamp olacak bir metin macera var. Beni sinirlendirecek büyük bir olumsuz olay, sadece bu kamplardan veya kaleden birinde tasarruf edebilmenizdir, bu yüzden savaşta başarısız olursanız ve kaybederseniz, birkaç saat önce kaldığınız yerden başlama olasılığı vardır. Geliştiriciler yerine belirli noktaları ve süreleri istediğiniz zaman kaydetmek için yeteneği vermek zorunda kalacaktı. Son olarak, Regalia: Erkekler ve hükümdarlar 30 saat meşgul tutacak ve her arayışı tamamlamak istiyorsanız ve her alan yaklaşık 40 saat gerekir.
İki Boyutta üç boyutlu modeller
Estetik alanda, geliştiriciler iyi tasarlanmış animasyonlar ile 2D ortamlar ve 3D karakterler için seçti. Tablolar, sandalyeler ve sandıklar gibi nesneler benzerken her alan boyalı bir el gibidir… kağıt. Karakterlerin üzerlerinde hareket etmesi, gösterge tablosu olmak için her çevre ile masa üstü zindanlar ve Ejderhalar oynadığınız izlenimini yaratacaktır. Öte yandan, karakterler kendi kişiliğine ve animasyonlarına sahip olmak için her biri ile ayrılırken, grafiklerin genel tarzı bana anime serisini hatırlatıyor.
İki milyar iki yüz yirmi iki milyon iki yüz yirmi iki bin iki yüz yirmi iki
Oldukça önemli bir problem, tekniğin polikromy durumu ile kombinasyonunun hızla göze yorucu olabilmesidir. Yeşil veya sarı çim ve çeşitli çiçekler ile küçük ormanlarda ahşap mobilya ve kırmızı afiş ile gri kale geçiş beni yapılan birkaç kez vardı… gözlerimi yorgunluğundan ovun. Genel olarak Regalia: of Men ve Monarchs’ın grafikleri, PC yerine 3DS gibi bir el konsolu için Piyasaya sürülen bir başlıkta çok daha iyi olurdu.

Tatmin edici ses bitti, umutsuz film müziği
Regalia’nın ses alanında: Erkekler ve hükümdarlar yeterince acı çekiyor. Seçilen parçalardan bazıları, Final Fantasy müziğinin zayıf bir taklidine benzemekle birlikte, birkaç tanesinde, başlığın Ortaçağ tarzına özellikle uygun olmayan bir elektro gitar var. Bazı savaşın hızını maç mümkün olacak ama bazı Diğerleri kayıtsız ve hatta fark değil ciddi bir olasılık var. Neyse ki, çığlıklar, çığlıklar ve kılıç darbeleri gibi özel efektler iyi yapılır ve her darbenin ciddiyetine cevap verir.
Öte yandan ses oyunculuk çok iyi bir iş yaptı. Karakterlerin sesleri çoğu durumda kişilikleri ile mükemmel uyum sağlar. Örneğin, cavalier Gwendolyn, gurur tonuyla dolu προστακτικό ile konuşuyor, tatlı Elaine yüksek sesle, yüksek sesle konuşuyor ve heyecanlandığında bana küçük bir çocuğu hatırlatıyor. Griffith gibi diğer bazı karakterler için, seslerinin sesi bana hatırlatan çok fazla ranting ve kahramanlığa sahiptir… okul oyunu.
İyileştirmeler için oda var
Genel olarak Regalia: Erkekler ve hükümdarlar oldukça eğlencelidir ve sizi eğlendirecek bol miktarda mizah sağlar. Devrimci bir savaş sistemi veya benzersiz karakterler getiriyor, ancak klasik bir RPG deneyimi sunmak için kanıtlanmış teknikler ve oyun unsurları üzerinde “itme”. Ne yazık ki belirli alanlarda tasarruf gibi bazı sorunlar ve yetenekleri cooldowns biraz zevk hangi ölçüde azaltacaktır ve kesinlikle gözlerinde üstün bakmak için aynı türün diğer oyunlar yapacak. Ancak, 22,99€, olmuştur ve taktik RPGs başlatılmamış için ideal bir ilk temas hataları ötesinde görmeyi başarırsanız hoş bir deneyimdir.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code