Oyunlar

Rise of Incarnates

Free-to-play-socky…takım çalışması ile.
Steam’deki ücretsiz oyun oyunlarının en son ne zaman hızla büyüdüğünü gördük. Biz er ya da geç, ücretsiz abonelik modeli kucakladı halka ve başkalarına ücretsiz otorite tarafından sağlanan tanınmış başlıkları ile büyük örnekler var. Tek emin şey, ücretsiz bir şeyin büyük bir etkisi olması, esas olarak oyuncuların büyük bir kısmı 18 yaşın altında olması, internet üzerinden alışveriş yapmak için bir borç veya ön ödemeli karta sahip olmak için mali özgürlüğe sahip olmamasıdır. Bu akılda ile, geliştiriciler ödeme ve daha fazla fırsat insanlara yeni estetik seçenekler eklemek bazı mikrotransactions ile ücretsiz başlıklarını dolaşmaya zamanlarının çoğunu harcamak.

Bandai Namco bize E3 2014’te, şimdiye kadar öncelikle ödeme modelinde kullandığımız dövüş türünde ücretsiz bir oyun sundu. Japon şirketine göre, Enkarnasyonların yükselişinin arkasındaki geliştirme şirketi, dizi, SoulCalibur, Tekken ve Mobile Suit Gundam: Extreme Vs için çalışan bireylerden oluşmaktadır. Bandai Namco’nun çalışmalarını izleyenler, yaptıklarını sevmek için yeterince yetenekli insanlara sahip olduğunu bilecekler, bu yüzden her seferinde mümkün olan en iyi sonucu sunuyoruz. Bununla birlikte, bu durumda, kanıtlanmış olmayan bir tarifimiz, üçüncü şahıs kamera ve 2v2 savaşlarıyla mücadele ediyoruz. Özel “karışım” malzemesini yapacak mı?
Dünyamız her zaman olduğu gibi kahramanlara ihtiyaç duyuyor. Enkarnasyon olarak adlandırılan ölümlülerin çok küçük bir kısmı, eski tanrıların ve iblislerin güçlerini kazanırlar. Bazıları yeni güçlerinden hoşlanıyor, bazıları nefret ediyor. “Senaryo” Enkarnasyonların korkusu ve birçok kez kendi amaçları için güçlerini kazanmaya çalıştıkları paralel bir evrenin büyük başkanları.
Doğru tahmin gibi, bir enkarne olarak oynamak. Artık “akıllı ruhlar” olarak, yeni benliğinizi kabul etmek ve becerileri tek bir amaç için kullanmak Zorundasınız. Eğer dünyanın yıkımını önlemek için kötü Efendisi egemen yenmek zorunda olduğu bildirilir. Egemen kim olduğunu bilmeden, onu bulmak ve kötülüğü kurtarmak için savaşmaya karar verirsiniz.

Ücretsiz mücadele
Enkarnasyonların yükselişi, çevrimiçi olarak Steam’de bulunan arkadaşlarınızdan veya bilinmeyen kullanıcılarınızdan biriyle birlikte, bir arenaya girdiğiniz ve savaşacağınız bir dövüş oyunudur. Oyun yeni piyasaya sürüldüğünden beri tamamen anladığımız küçük bir karakter yelpazesi arasından seçim yapabilirsiniz ve hemen yeni savaşçıları eklediğini görüyoruz. Tüm kahramanlar Enkarnasyonlardır ve bir Tanrı veya İblis tarafından ele geçirilmiştir. Ares, örneğin, savaş tanrısı gücüne sahiptir, Lilith çeşitli kaynaklardan bildiğimiz kadın iblisidir. Kali, Hindu kültüründen tanrıçanın yetkilerine sahiptir, Sadece yeni benliğin çok daha şık olduğunu gözlemliyoruz.




14 toplam her kahraman, kendi zayıf yönleri ve benzersiz güçlü vardır. Örneğin Kali, μεμονομένους hedeflerine zarar vermek için idealdir, bu nedenle bir yarışa girdiğinizde, düşmanlarınızı saldırılara açık bırakan sonuçla sizi sersemletecek bir karaktere sahip olmak akıllıca olacaktır. Önemli olan her kahramanın becerilerini nasıl kullandığınızdır ve dövüş mekanizmalarından daha fazla harekete ihanet eden melee veya ranged oynamayı seçerseniz. Zafer çok önemli bir rol oynar ve ikizin başarılı olması ve daha fazla galibiyete yol açması için arkadaşlarınızla oynamanızı öneririz.

Önemli bir rol savunma oynarken saldırılar değişmekteydi ve yakın dövüş ayrılır. Kendinizi savunduğunuzda, kaydettiğiniz tek saldırıların yalnızca ön taraf ve arka taraf korunmasız iken, rakibin yararlanabileceği bir şey olduğunu göreceksiniz. Ayrıca, Kalkan eylem çubuğundan kaynak tüketir, bu nedenle yalnızca bir sebep olduğunda kullanmayı öğrenmenizi öneririz. Bu unsurlar, Enkarnasyonların Yükselişindeki oyunun özüdür, herhangi bir çatışmada üstünlüğe sahip olmak için anlayış ve her şeyden önce gerekli zamanlama gerektirir.
Savaş sistemi takım çalışması ve iki oyuncunun kombine saldırılarına dayanmaktadır. Burada (kesinlikle belirli bir kişi ile değil bilinmeyen) takım arkadaşı düzgün kombine edilecek birisi ile uygulama kaç saat ve düşmanlarından kaçmak için her zaman oda bırakmayın gibi oyun ve öğrenme eğrisi not etmeliyiz. Örneğin, birisi önden saldırırsa, takım arkadaşı πλαγιοκοπήσει olabilir. Birisi düşmanı havada alırsa, takım arkadaşı takım combo için bir kama sorunu olabilir. Saldırıların yürütülmesi basit bir şeydir. Bununla birlikte, uygulamada, doğru uygulama işleri zorlaştıran şeydir. Buna ek olarak, savaşlar sadece 2v2’dir. Eğer botlar veya diğer oyuncularla ya oynarken, tek bir mod üzerinde odaklanabilirsiniz böylece gereklidir.

Dikkat!
Her yarış, toplam altı hayatınız bittiğinde sona erer. Kullanıcı arayüzünün sağ üst köşesinde, takımınızda kaç hayat kaldığını, yani respawn yapmak zorunda olduğunuz kaç fırsat olduğunu görebilirsiniz. Aşağıda, hasar gördüğünüzde ve 0’a ulaştığında, göreceğiniz anlamına gelen HP ile çubuk bulunur…papatyalar bastırıyor.
Sağda, bu durumda tüzüğün rolünü oynayan bir pusula buluyoruz. Mavi işaretleyici ile müttefiki ve rakiplerine kırmızı işaretleyiciler ile kim olduğunu görmek. Hemen altında, mevcut ne kadar mühimmat ve ne özel hamle gibi görünüyor. Daha güçlü kilidini yarışta yeni saldırılar yanı sıra hamle izlemek için önemlidir, zafer ya da yenilgi büyü bir şey. Bir rakibin size saldırması durumunda, ekranda görünen kırmızı okla göreceksiniz. O zaman, özellikle blok için bir olasılık yoksa, yapabileceğiniz en iyi şey, ya kenara tıklayarak, ya da bir atlatmak ile kaçınmaktır.

Eğer arenaya girdiğinizde, düşünmek için zaman elimine edilir. Genellikle savaşlar 2-5 dakika tutuyor.
Eğer çalışan veya rakipler acele anlarda, yavaş yavaş boşalıyor önünüzde bir bar görünecektir. Eylem çubuğu, ne kadar dayanıklılığa sahip olduğunuzu, yani boş olmadan önce kaç kez özel hava saldırıları gerçekleştirebileceğinizi söyleyen kişidir. Nispeten hızlı bir şekilde dolduran eylem çubuğu ile iyi bir şey, bu nedenle bununla ilgili belirli bir sorun yaşamayacaksınız. Eylem çubuğu ve sahip olduğunuz cephane sayısının, her oyuncunun alternatif yaklaşım yollarını bulmaya zorladığını ve aynı özel saldırıyı tekrarlamadığını belirtmek önemlidir.
Oyun sonu içeriği
Enkarnates yükselişi size baştan sıralanmış maçları başlatmak için fırsat verir. Oynadığınız her yarış size bir rütbe rütbe puan verir. Ana hedef, elbette, gelecekte görürseniz, Enkarnasyonların yükselişinin rekabetçi kısmı yüksek rütbedir. Bandai Namco, yeni çevrimiçi dövüşün lansmanını kutlamak için zaten iki “resmi lansman sıralaması olayı” düzenledi ve devam edeceğinden şüpheleniyoruz.
Eğer Enkarnates yükselişi isterseniz, bir takım oluşturmak veya birine katılmak ve rekabetçi sahnede ilk adımları yapabilirsiniz. Büyüklük ile ilgilenmiyorsanız, karakterinizi yalnızca yeni üniformalar ve kilidini açtığınız aksesuarlar için yükleyebilirsiniz. Seçim senin ve bu Enkarne Yükselişi gibi bir şeydir. Cebinize elinizi koymak için gerekli olmayacaktır.

Asya Sanat Ve Tasarım
Enkarnates’in yükselişi, karakterlerini Anime’den ödünç almış gibi görünüyor. Grafik vasat dokular ve özenti muhteşem efektler ve yoğun renkler ile, karikatür ve gerçekçilik bir karışımıdır. Grafik motorunun zayıf temeline rağmen, karakterlerin iyi tasarım değerleri ve benzersizliği, hem de hem şahsen hem de giysilerde, onları öne çıkaran güçlü bir ayırt edici özelliği vardır. Gerçek şu ki, çoğu Asya modeline yöneliyor. Bununla birlikte, her Enkarnasyonun, on iki Zeus, Hinduizmin Kali vb. gibi çeşitli kültürlerden ve dinlerden esinlenerek kendi hikayesine sahip olduğu için büyük bir şey söylemek zorundayız. New York, Paris, Londra ve Washington: ortamlar gelince, sadece dört yerden sadece yararlı amaçlar manzara vardır. Bunlar, gölgeler kötü performans gösterirken, çevredeki alanların animasyonları motorun iddia edilen tasarrufları için birkaç saniye içinde tekrarlanır.
Oyunun negatifleri συγκαταλέγουμε αδιαμφησβήτητα gecikme, hem düşmüş çerçeveler açısından hem de sunucuların performansı açısından bir tema var. İlk dakikaları geçtiğinizde ve bir noktada birçok oyuncunun Etiket Taraklarına ve konsantrasyonuna girdiğinizde, çerçevelerin dramatik bir şekilde azaltılacağını göreceksiniz, özellikle de o zaman, deneyimi hayal kırıklığına uğratacaksınız. Özellikle belirli grafik motoru için, sunucularda bile kötü performans haklı değildir. Çerçeve damlalarının kombinasyonu ve karşılaştığımız bazı maçlarda gecikme ve hatta sunucuların kopması (garip bir şekilde, kazandığımız oyunlarda) ile sonuç olarak sayılmamamız gerekiyor.
Ses oyunculuk doğada ılımlı ve her enkarne için benzersiz olan sadece birkaç standart ifadeler içerir çünkü. Aslında son birkaç yıl içinde mücadelede kurulmuştur gibi, her savaştan önce cutscenes görmek asla. Sonuç olarak, lipsync’in ne kadar iyi çalıştığını, diğer oyunlarda yaptığımız bir şeyi kontrol etme fırsatı bulamadık. Ses efektleri parlatılır ve patlamalar kesinlikle bazen iyi ve bazen kötü bir şekilde kulakları çıkaracaktır.




Anarşinin yükselişi
Bir anlamda, Bandai Namco, Anarşide gördüğümüz Gundam serisinin mekanizmalarının bir parçası olduğunu söyleyebiliriz. Reigns, dört oyuncuyla savaşan çevrimiçi arenada inşa edilmiş ve size bir avantaj sağlamak için para gerektirmeden ücretsiz bir oyun olarak oynandı. Hepsi burada, sadece Enkarnasyonların yükselişinin eylem yöneliminin dövüş türünün hayranlarının en büyük bölümünü kaldıracağı.

Savaş sistemi, taktiklere ve zamanlamaya dayanmasına rağmen, ortalama oyunda rezonans bulmak zordur. Rahatsız etmeye cesaret edenler, saldırıların mükemmel kombinasyonundan yakında hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz – genellikle deneyimli – rakipleriniz. Ancak, bir sürü saat alır ve o zaman belki benzeri, παρακάμπτωντας herhangi bir teknik sorunları ile tanımak. Gerçek şu ki, Bandai Namco’nun yaratılması, ‘nin “dişlerinin” başlangıcından itibaren sizi gösteren zor bir rekabetçi parçaya sahiptir. Birkaç saat boyunca bir arkadaşınızla denemenizi isteyenler, muhtemelen sadece testte yapışacaktır.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code