Oyunlar

Rise of the Triad

Geçmişten bir patlama.
90’lı yılların saf birinci şahıs Atıcılarının her hayranı göz önünde bulundurulduğunda, Triad’ın yükselişi oldukça πωρωτικό örneğidir. Yazılı olarak, oyun nöronlarına özel bir tıklama yapın, çılgınca eğlenceli, hızlı tempolu, gülünç κάφρικων ve Eski Okul-ela-favori Doom-klonlarına batırın…ve birinci şahıs atıcılar değil! Yine de ciddi olalım. Çünkü işimiz oyunun daha objektif bir sunumunu yapmaktır, her şeyi dikkatli ve mantıklı bir şekilde ele alacağız.

Bu FPS, başlangıçta Triad’ın eski ve oldukça klasik bir yükselişinin yeniden başlatılması/yeniden başlatılması olduğunu varsayalım: Dark War historical Apogee yazılımı, γνωστότερης sanırım 3D Realms, creator veya / ve yayıncı μνημειωδεν Duke Nukem 3D, Shadow Warrior, Blood, Wolfenstein 3D, vb.gibi benzer başlıklar. Interceptor Entertainment, 16 kişilik bağımsız bir grup aldı remake, hangi başlangıçta Duke Nukem 3D bir remake ile başa çıkmak için tasarlanmıştır. Ancak fikir, Duke Nukem dizisindeki telif hakkı sahibi olan Şanzımandan “ate door” olarak terk edildi. Bununla birlikte, geliştiricilerin tutkusunu izleyen Apogee, fırsatı boşa harcamamaya karar verdi ve onlara Triyad’ın yükselişinin yeniden yapımı için izin verdi.
Neredeyse… Wolfenstein!
Triad’ın eski yükselişi muhtemelen gençleri hatırlamayacak ve gerçek şu ki, serbest bırakıldığında şanssızdım, çünkü ticari κονταροχτυπήθηκε Doom ve ölümcül hikaye, ıd’nin anıtsal Başlığı lehine yazılmıştır. Bunun üzerine, başlangıçta Wolfenstein 3D’nin bir devamı olarak tasarlandığından (bu gerçeğe tanıklık eden birçok kanıt göreceksiniz) gelişme biraz olaylıydı, ancak muhtemelen halkın dikkatini yaklaşan o zaman Doom, ıd ve özellikle de John Romero bu projeyi iptal etti.




Bununla birlikte, Triad’ın yükselişi sonunda ayrı bir başlık olarak serbest bırakıldı ve türe birçok yenilik getiren özelliklere sahip delicesine eğlenceli bir FPS idi. Oyunun grafik motoru, dinamik aydınlatmanın simülasyonu, yüzeylerdeki mermi delikleri, parçalanabilen cam duvarlar, gökyüzünün panoramik görüntüsü, karmaşık seviye tasarımı vb.gibi düzinelerce özellikte öncü oldu. oyun zengin için göze çarpıyordu iken, soğukkanlı ve çeşitli çılgın fikirler, köpek modu gibi, nerede oyuncu ölümsüz bir deli köpek olur!

90’lardan sevgiyle
Günümüzde böyle iyi bilinen bir unvandan bahsetmediğimize rağmen, Triad’ın yükselişi şüphesiz zamanının en iyi FPS’LERİNDEN biri ve ‘ den yapmaya davet ettiğiniz “jersey” idi… hikayenin başlangıcı, Engelleyicinin geliştiricileri ağırdır. Sonunda ne yaptılar? Gerçek şu ki, bir başlangıç için eski oyunun stilini ve estetiğini canlandırmayı ve 90’lı yılların erken kıyamet klon stilini dini olarak kazmayı başardı!

Gerçekten, Triad’ın yükselişi, FPS’NİN zamanında evriminde kelimenin tam anlamıyla tükendiğini görmek için çok fazla zamana sahip olduğumuz bir grup özelliği geri yükler. İlk fikir edinmek için göreceli bir oyunun en yakın örneği muhtemelen –aynı zamanda – Gölge Savaşçısından bir yıl önce, ama bu bile Triad’ın yükselişi kadar “inatçı” Paleolitik değil! Bu nedenle, tarihin yalnız bırakılması gerektiğini düşünenler ve modern Atıcıların benzemesini bekleyenler. Battlefield Hardline ile, burada bir yerde durabilir, okuyabilirsiniz. Eski okul-metallers, Romantik ruffians ve (mikieus tefsir etmek) unabashed olanlar, sadece yeni reçel bulundu!
Kötülüğe karşı iyi
Başlığın “dayanıklılığı”, en başından, senaryodan ya da daha doğrusu belirgindir… eksikliği. Güzel sinematik kesme sahnelerini unutun, arsa başlangıçta bir çizgi roman şeklinde sunulur ve fikir gülünç derecede basittir. Temel olarak, San Nicolas adasına giden bir terörist grubun, Triad’ın faaliyetlerini araştırmak için Görev Gücü H. U. N. T. (yüksek riskli Birleşmiş Milletler Görev Gücü) üyelerinden birini alıyorsunuz.

Kötü adamlar çok kötü ve Nazileri anımsatıyor, Los Angeles’ta nükleer silahları ateşlemek için naif bir tasarıma sahipler ve şüphelinin adada varlığını tespit ettiğinde grubun teknesini havaya uçuruyorlar. Yani, kahramanlarımız artık karargahın kalbine ulaşmak ve onları durdurmak için Triad’ın tüm ordusunu vurmaktan başka bir çözümü yok. Kötü eşek adalet ve saf testosteron (kontrol edebilirsiniz ve kadın karakterler rağmen) gülünç καφρίλας ve acımasız eski okul-ίλας bir festival izlerken oyunun 20 seviyeleri ile taşan. Bu davadaki senaryoyu yargılamak istediğini sanmıyorum.




Koşu ve çekim
Şimdiye kadar açıkça belirttiğimiz gibi, Triad’ın yükselişi, bildiğiniz tüm malzemelerle klasik bir eski kesici FPS’DİR ve asla en genç insanlara ulaşmamıştır. Eğer (hız ve dayanıklılık biraz farklı istatistikleri ile her) beş mevcut ajanlardan karakterinizi seçtikten sonra, Vahşi Batı bir salonda bir kapı tekme gibi, Triad karargahı işgal ve… ne nefes alıyor?
Oyunda hareket (sürekli sprint ve tutun ve sayma zorunda gibi) gerçekçi olmayan hızlı, aksiyon çılgın hızı, silahlanma öykünme tersidir ve şiddet, zengin ve tamamen ασόβαρη. Daha da eski güzellik, tüm modern eğilimleri göz ardı eden ve Doom ve Wolfenstein 3D’nin kimliğini takip eden seviye tasarımıdır. Bu, labirentler gibi doğrusal olmayan haritalara sahip olduğumuz anlamına gelir, burada ve orada çok sayıda kapı ve keşfetmenizi bekleyen klasik gizli yerler ve genellikle bazı yararlı sırları (bir silah, zırh vb.) içerir.).

Doom klonlar eski güzel döneminden bir remake hikayesi!
Uzak çevresinde bir usta koştu “”
Tabii ki, FPS için mevcut moda öğeleri tüm bu gün Triad yükselişi unutmak zorunda. Zamanla sağlık rejenerasyonu? Hayır, burada ve orada çorba tabağı şeklinde healthpacks (!), oluşturmak ve bazı” gaz ” bazen! Gizli noktalar ve tag-tug ile bir kapak sistemi: Vay be, düşman? Hayır, klasik arena atıcılar gibi ileri ve geri ve düşman eşzamanlı yanma jiggling!

Düşmanca A. I. ve çevrenizi korumaya mı çalışıyor? Hayır, numbskulls ve βλακεδως agresif rakipler ayakta ve beceriyor ya da size çalışan ve onlar vurmak, kadar μακελέψετε yüzmek bir kan su birikintisi oluşturma, parçalanmış ve şekilsiz organları. Evet, Triad’ın yükselişi eski makul izler ve bundan utanmaz, ancak gurur fiyatıdır
Gizli odalar, çılgın rakipler, 2’den fazla silah taşıma yeteneği, platform bölümleri ,υυχοβγαλτικά patronlar ve konsoldaki eski hile kodları-köpek modu dönene kadar-eski oyunun ruhunun bozulmadan teslim edildiğini garanti eder. Yukarı ve tahsil paralar diğer Süper Mario gibi toplamak!
Daha ateş gücü
Oyun “çirkin” ve bu alanda olduğu sonucu ile, silah ve silahlanma gelince. Burada susturucular ve gerçek etkileşim ile keskin nişancı tüfekleri ile hiçbir tabanca vardır. İşte ‘ 94 sınıfı konuşuyor ve ne zaman sıkılmış çift wielded tabanca ve standart SMG gerçek eğlence başlar.

Roketatar, patlayıcı, değnek, sihirbaz tükürür bir flak topu gibi bir şey (! var ve alternatif yangın–) ve çeşitli diğer çılgın seçenekler size tahribat çelenk için çeşitli yollar sunuyoruz. Gunplay, modern bir başlığın sağlamlığına sahip değildir, ancak sağlıklı ve kaotik bir kan banyosu sunan tamamen arcade eğlenceli durumlara atıfta bulunur. Genel olarak çok hızlı tempolu oyun ile birlikte, biz hakkında bir δεκάωρο bahsediyoruz fark (ne kadar bağlı olarak “σκαλοσετε”) mevcut gerçeklik ile herhangi bir temas olmadan over-the-top eylem baraj.




Triad’ın toplam yükseliş süresi sekiz saate kadardır. Mevcut veriler için nispeten kısa olarak kabul edilebilir, ancak izleyici ile ilgili olarak makul. Eğer seviyelerinin her santimini aramak istiyorsanız o zaman iki kez boşluk gerekebilir.
Bir zamanlar oyunlardı…
Triad’ın yükselişi 1994’te” sıkışmış”, bu yüzden sadece. Bunun FPS’DE “doğru” oyun olduğunu düşünüyorsanız veya Doom-clones’in eski güzel günlerini gerçekten Hatırlarsanız, bu garantili bir öneridir. Tüm bu bileşenlerin modern atıcılardan kaybolmaları için çok iyi bir nedene sahip olduğuna inanıyorsanız, o zaman Müdahalecinin yaratılması zihninizi değiştirmeyecektir. Genellikle, ROTT, 20 yaşında bir oyundan beklediğiniz tüm sorunlarla birlikte gelir.

Bize yönlendirmek için hiçbir ciddi endikasyonları olduğu gibi birçok kez, gitmek gerekir arayan parça labirent kaybolur. Düşmanlar sadece aptal hareketli hedefler, ilk kişide platforming oldukça can sıkıcı olabilir, patronların bazıları gereksiz yere zor ve genel olarak oyun oyun becerilerine ve sinirlerine neden olacak, ragequit çok nadir olmayan bir fenomen olacak. Gerçekten de, istediğiniz zaman kaydedemediğiniz ancak kontrol noktaları (bazen çok uzak) olması, “kalkış” e kadar çeşitli bölümleri tekrar tekrar oynamaya zorlar.

Eğer varsa, hissedeceksiniz!
The Rise of the Triad, eski bir okul hardcore oyun deneyimi, geçmişten bize gelen bir FPS, türün ilk altın döneminden itibaren takdir edilmemiş ama tarih Doom-clone’un yeniden yapımı. Bu, o dönemin tüm iyiliğini ve kötüsünü taşıdığı anlamına gelir. Eğer bir anakronistik örnek oyun, 2015 yılında neredeyse bir şaka gibi görünüyor nostaljik bir tür olmadığı andan itibaren, orijinalin ruhu içinde bir mümin olarak son derece başarılı olarak kabul edilebilir iken.

Ben şahsen, “νοσταλγον” ve Eski Okul FPS oyunlarının arkadaşlarından bu kategoriye kolayca giriyorum, Eğer ve her durumda çeşitlilik lehine olsaydım, bunu görmek için kötü bir fikir olarak görmezdim ve daha fazla oyun, kötü değil! Küçük bir kült-ela-ve eğlenceli her zaman gerekir… Eğer Triad yükselişi genel fikir isterseniz, korkusuzca dalma-ve sadece 14,99€ile tüm bu!

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code