Oyunlar

Samorost 3

Sevimli bir cüce peri Maceraları.
Bana Amerikan şair Walt Whitman sözlerini tefsir, bu inceleme biraz alışılmışın dışında başlayalım: “sanat sanatı ve ifade ihtişamı sadelik bulunur”. Varoluşlarının kısa tarihi boyunca oyunlar, hepsinin “sanat” olup olmadığı ya da sadece değersiz eğlenceler konusunda tartışma konusu olmuştur.
Bu tartışmada durduğunuz her yerde – ya da bu tartışmanın anlamsız olduğuna inansanız bile-hepimiz birçok yetenekli insanın oyun ortamını ilk dış bakışta yaratmaktan daha fazla bir şey yapmak için kullandığını kabul etmeliyiz. çocukça bir eğlence, zaman kaybı gibi görünüyor. Yetenekli geliştiriciler, etkileyici hikayeler ve karakterler yaratmayı, eşsiz güzelliği deneyimlemeyi, hatta insan durumunu doğrudan ve canlı bir şekilde incelemeyi başardılar. “Sanat” In kutsal işareti, oyunun önünde sıkışmayı reddetse bile, böyle bir oyun bir ifade ve ilham aracıdır.

Önemsiz anlamsal vizelerin bu telaşında bir yerde, oyunun sanatsal ve etkileyici zenginliğini kanıtlamak için Samorost 3 gibi bazı oyunlar ortaya çıkıyor. Kopyalamanın kolay yoluna başvurmadan, οπτικοακουστικότητας ve güzel ve sanatsal bir şey yaratmak için etkileşim nedeniyle genel ortalamayı getiren güçleri kullanın. Samorost 3 tam olarak bunu ve daha fazlasını yapar. Saf yaratıcı basitlik fikrini kucaklıyor ve macera oyununu monte eden ve gerçekten muhteşem bir macerada kaybolmanızı sağlayan eşsiz bir güzellik dünyası yaratıyor.

Bilinmeyen bir dünyanın beklenmedik uzantısı
Adından da anlaşılacağı gibi, Samorost 3 Samorost, oyun halkın çoğunluğu için fark edilmeden ve sessiz gitti bir dizi bir dizi üçüncü parçasıdır. Bunun adaletsizliğini ortadan kaldırmak için kısa bir tanıtım yapalım. İlk Samorost, şirketi Amanita Design adı altında Çek oyun tasarımcısı Jakub Dvorský tarafından oluşturuldu. 2003 yılında tarayıcı tabanlı bir biçimde yayımlanan ve bugüne kadar Amanita Design web sitesinde ücretsiz olarak kullanılabilir.

Bu, geliştiricilerin sadece linux olarak adlandırdığı serinin isimsiz kahramanı, gezegeni kendisine doğru giden bir kuyruklu yıldızdan kurtarmayı taahhüt eder. Gnome bu ilk macera toplam süresi en fazla 20 dakika oldu. İki yıl sonra, lordumuzun 2005 yılı, Gnome gezegenin seyrinde keşfedilen kayıp köpeğini bulmak ve bir dizi bilmece çözmek için aldığı Samorost 2’de ortaya çıktı. İkinci hareket, tamamlanması için sadece bir saat gerektirdiğinden sınırlıydı.

On bir yıl sonra ve Machinarium ve Botanicula ile şirketin iki oldukça başarılı bülteninden sonra, serinin üçüncü ve en ayrıntılı bölümü geliyor. Samorost 3, προκατόχοι tarafından yaratılan evrene genişler ve ilk kez bir oyun atışından daha fazlasını sunar. Geleneksel ve minimalist noktayı benimser ve önceki kontrol sistemini tıklayın ve serinin bulunduğu dünya hakkında bir hikaye anlatmaya çalışıyorum. Her açıdan ve her alanda karakterize eden ve geliştiren çok özel sanat eserlerinden birine ek olarak.




Astronot olmak istiyorum.
Samorost 3’te, önceki Samorost’ta olduğu gibi, sevimli bir λευκοντυμένου cüce olan bir gnome rolünü üstlenirsiniz. Bununla birlikte, önceki Samorost’un aksine, herhangi bir sorunla karşı karşıya kalmanız istenmez, ancak gnome arzusunu evreni ve tarihini keşfetme arzusunu yerine getirmek için. Bu amaçla, başladığınız cılız gezegenden alınan malzemelerle ve yerel yaratıkların gizemli bir akşam yemeği yardımıyla bir uzay gemisi inşa ediyoruz. Diğer gezegenlere seyahat edecek uzay gemisi inşa ettikten sonra keşfedeceksiniz ve yavaş yavaş sihirli Flüt, bir robot üç başlı ejderha,bir robot, şövalye, büyülü taşlar, gizemli keşişler, dev bir müzikal böcekler ve diğer birçok olağanüstü yaratıklar içeren genel tarihin bir resim inşa etmeye başlayacaksınız.

Samorost 3-Amanita tasarımının eliyle yapılan tüm kreasyonlar gibi-her yapısal elementte somutlaşan naif, masal cazibesi ile doludur. Arsa, karakterler, ortamlar, grafik ve sesler Samorost 3 yaşıyor ve nefes dünyayı oluşturan tüm parçaları vardır. Senaryo oldukça basittir ve sahip olduğu cazibeyi veren bir çocuk masalından bir şeye benziyor. Çok diyemeyiz, ve bir arsa gibi sizi mahçup değil, ama saflık ve özgünlük kaynaklanan belli bir dayanılmaz cazibe içerir.

Bulmacalar ve müzikal bulmacalar
Ziyaret ettiğiniz her gezegen yaklaşık beş alan/ekrandan oluşur ve bir bulmacayı çözerek kilidini açtığınız birkaç şey daha vardır. Bu bölgeler, nokta ile etkileşime girebileceğiniz karakterler ve nesneler içerir ve kontrol sistemini tıklatın. Birkaç kelime, sadece fare tıklaması ile ele, ya 2D ortamda gnome taşımak için yere, ya da onunla etkileşim bir nesneye. Karışıklığı önlemek için, imleci her birinin üzerine yerleştirdiğinizde veya etkileşim olabileceği bir şey varsa, o zaman değişir ve el olur.

Benzer şekilde, samorost 3’ün oldukça gürültülü optik karakteri nedeniyle, imlecin kaydırdığınız alanın üzerinde olduğu zaman birinci ve ikinci plan arasında ayrım yapmak bazen zordur, ikon ayağına dönüşür. Kontrol sistemi tamamen basit ve anlaşılabilir olabilir, ancak yukarıda belirtilen sinyalizasyon sistemi noktalarının başarısızlığı veya yanlış performansı kaotik bir deneyime neden olabilir. Neyse ki, Samorost 3’te durum böyle değil ve sorunsuz ve mutlak netlik ve doğrulukla ele aldı.

Ziyaret ettiğiniz gezegenlerin çeşitli bölgelerinde gizemli nesneler ve yaratıcı yaratıklar var. Mevcut olan bu unsurların hepsi etkileşimleri arasında bir iplik döndürürler. Bu yüzden burada bir bilmeceyi, orada bir bilmeceyi çözmek yeterli değildir, ancak nihai bir çözüme ulaşmak için çeşitli bulmacaların nasıl birbirine bağlandığını bulmak için. Bu nedenle her gezegen sadece bir bulmaca çantası değil, yaşayan bir ekosistem bulmaca, parçaları bireysel zorluklar olan bir bulmaca. Örneğin, bir bilmeceyi çözeceksiniz ve bundan, bulmacanın tüm parçaları doğru düzen ve pozisyona gelene kadar başka bir şeye başlamanıza izin verecek bir nesne elde ediyoruz.

Özellikle ilgi, Samorost 3 dünyasıyla sahip olduğumuz müzikal etkileşimlerdir. Gnome, doğanın seslerini müzik olarak dinlemek ve daha sonra çeşitli nesnelerde ikamet eden ruhları çağırmak için müzik çalmak için belirli noktalarda kullanabileceğiniz büyülü bir Flüt vardır. Bu ruhlar ya bir hikaye anlatacak ya da size bir bilmeceyi çözmek için bir ipucu vereceğim ya da bulmacanın özünü oluşturacağım. Genel olarak, çerçeveli olduğu müzik Samorost 3 şaşırtıcı, çünkü sadece hoş ve eşleşen melodiler sunmakla kalmıyor, aynı zamanda oyun ve tüm deneyimin ayrılmaz bir parçası haline gelen çevre ile çok zarif bir şekilde harmanlıyor. Müzik sadece arka planda çalmıyor çünkü geliştiriciler tarafından oraya kondu, ancak karakterlerden ve çevreden geliyor ve birçok kez aktif olarak katılmanız gerekecek ve bu ses şölenini bir bilmeceyi çözmek için ya da sadece zevk almanız için.

Bulmaca, müzik ve renklerle dolu bir peri dünyasına seyahat edin.

Aslında tek oyun mekanizması bu konuda çok büyük ağırlık çözme bulmaca olduğu göz önüne alındığında. Bununla birlikte, iddiaların ağırlığı altında bükülmez, bunun yerine çok çeşitli, oldukça ilginç ve yaratıcı zihinsel zorluklar sunar. Bazı unsurların macera sırasında birkaç kez karşılaşacağınız halde, asla aynı meydan okumayı tekrar karşılaştığınızı hissetmeyeceğinizden bahsetmeye değer. Karşılaştığınız her bulmaca tamamen tekrarlama ve Monotonluk duygusu kaldırır taze ve özgün. Bu, karşılaşacağınız her yeni ortamın bir öncekinden tamamen farklı olması, hiçbir noktada yorulmayan ve sonuna kadar sizi yeni şeylerle şaşırtmaya devam edecek genel hoş bir deneyim yaratmasıyla birlikte. Samorost 3’ün içine yerleştirilen her şey pozisyonundadır ve hiçbir şey gerekli tamamlama hissi vermez.

Karşılaşacağınız bulmacaların zorluğu farklı seviyelerde değişir. Bazı durumlarda, meydan okuma mevcut değildir ve neredeyse kendi başlarına çözülür, diğerlerinde ise yine çelik sinirleri ve büyük, disket bir eşek sabrı gerekir. Genel olarak, ancak, Amanita tasarım bu tür yarattıkları karşılaşılan ortak sorunlardan bazılarını önlemek için yönetir. Örneğin, Samorost 3’ün, profesyonel gerektiren gerçekçi olmayan çözümler talep ederek sinirlerinizle oynadığını asla bilemezsiniz… bulunabilir tırnak koklama. Bulmacalar genellikle seyir mantıksal bir çizgi izleyin ve onları çözme yeterli düşünce, gözlem ve sabır yatırım eğer ödüllendirilir. Buna ek olarak onlar şiddet ve Samorost dünyasında bir posteriori ekledik bulmaca, ama bu programın bir parçası onunla dürüst etkileşim olduğu duygusu verilmez.

Yengeç nedir, anlamı nedir
Samorost 3’ün doğası gereği sınırlı bir deneyim olduğu açıktır. Değil, oyun endüstrisinin maksimalizm içeriğini izler, birden fazla mekanizmaya sahiptir ve sonsuz oyun saatleri sağlar. Doğruluk için, başından sonuna kadar tamamlamak için Sekiz saatten fazla birine giremezsiniz ve 20€ için çok daha iyi dayanıklılık, daha fazla oyun derinliği ve daha yüksek üretim değeri olan seçenekler vardır. Özellikle Samorost sunulan bulmaca ile gevşek oyun büyük hayranı değilseniz şüphe ile bakmak için tamamen anlaşılabilir.

Ancak, 3 doğru yapıyor değil Samorost bir şey bulmak için tek bir üçlü içine almalıdır. Herhangi bir olumsuz, geleneksel nokta ve tıklama sistemine bağlanma gibi gelişimi sırasında yapılan bilinçli seçimler tarafından oluşturulan sınırlamalardan kaynaklanmaktadır. Alıştığımızdan farklı bir şey ama daha basit ve saf bir şey, sınırlı bir şey, ancak mutlak mükemmellik için idam edildi. Bu oyunda uymayan hiçbir şey yok, düzgün yapılmamış bir şey ve parıldayan cazibeyi fışkıran bir şey yok. Bu nedenle, macera türünün hayranı değilseniz veya Samorost 3’ü takip eden oyuna daha eski moda yaklaşım olsa bile, parlayan baştan çıkarıcı delilik tarafından sevilmeyen kalmak zor.

Gerçeküstü, masal cazibesi
Samorost 3’te öne çıkan ilk şeylerden biri çok özel görsel stildir. Serinin ilk bölümlerinde gördüğünüz aynı estetik yaklaşımın ardından amanita tasarımının iletkenleri, Detay ve yaşamla dolu renkli bir dünya yarattı. Grafiklerde kullanılan sürrealizm tarzından esinlenerek, gerçekleştirildiği teknik mükemmellik ile birlikte, peri dünyasında et ve kemikleri büyüleyen ve seyahat eden ve veren bir αλλόκοσμο Görsel Efekt yaratın. Her çerçeve, her çevre, Samorost dünyasının her alanı, eşsiz güzelliğin bir sanat eseri olan bir resimden çıkmış gibi görünüyor.

Ayrıca büyük bir görsel çeşitlilik olduğunu belirtmek gerekir. Her gezegenin farklı bir renk paleti ve özellikleri vardır, onu hemen öne çıkaran ve bir kimlik ve karakter edinen bir gerçektir. Ziyaret ettiğiniz her alanın ekranında her santimetre sofistike ve özeldir. Dolayısıyla toplam sonuç, oluşturulan en çarpıcı görsel gözlüklerden biri değil, aynı zamanda zorlanma ve her zaman yeni bir şey sunmamak için yeterli çeşitlilik sunmaktadır. Genel olarak, optik sektör hala yükseklikte durabilir ve oyunun geri kalanından izole edilebilir, ancak nihayetinde parladığı yer, Samorost 3’ün genel karakteri ve stili ile uyum sağlama yeteneğidir.




Masal melodileri
Samorost ve müzik sunulan deneyim daha önce önemli bir konumda belirtildiği gibi. Soundtrack’in kompozisyonları, hoş duygular ve açıklanamayan basit bir mutluluk yaratan sakin atmosferik melodilerden oluşur. Oyunun genel tonunda ve estetiğinde bir eldiven gibi uydukları melodiler ve tüm deneyimi geliştirin.

Yukarıda da belirtildiği gibi, Samorost 3’teki müzik sadece var olmak için var ama oyunda ikamet eden verilerden üretiliyor. Bu, oyunun dünyasının eşit derecede müzikalite kazandığı noktaya kadar oyun ve müziğin kesintisiz bir karışımını oluşturur. Birkaç kelimeyle Samorost 3, oyunun efsanesinin geri kalanında virtüozik olan ve genel deneyimin ayrılmaz bir parçası haline getiren ve sadece hoş bir eşlik değil, diğer bağların yüksek kaliteli bir ses eşliğinde sunmakla kalmaz.

Yüksek sanat ve kolay erişim Masterpiece
Genel olarak Samorost 3 sadece kısa süre ve (kasıtlı olarak) basit yürütme gölgesinde kalır. Bunun ötesinde, her seviyede somutlaşan net bir sanatsal vizyona sahip iyi idam edilmiş bir yaratıktır. Bu keşfetmek ve zevk için davet büyüleyici bir dünya oluşturmak için bir şekilde eşsiz oyun, grafik ve ses birleştiren renkler, melodiler ve masal atmosferinin bir görsel-işitsel bayram. Biz istiyoruz ama sırasında gereksiz ve gereksiz bir şey sunmuyor gibi daha az alır can, aracılığıyla anlamsız tekrarı direncini artırmak için kaçınarak. Maceralar sevenler ikinci bir düşünce olmadan önerilmiştir-ve geleneksel nokta ve tıklama özellikle, o bir şans vermek için bile kafir ikna etmek için yeterli cazibesi varken. Miktar ve απλουκότητά oluşturmak için olabilir ama-ve tam şiirsel döngüsü bu metni getirmek için “sanat sanatı ve ifade ihtişamı sadelik bulunur”.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code