Oyunlar

SMITE

Şampiyon değil, kahramanlar değil. Tanrılar!
Oyunların çoğu, doğalarına göre sınıflandırılır ve kategorizasyonun faktörleri bazen birinci şahıs, üçüncü şahıs veya yukarıdan aşağıya doğru olup olmadığına bağlı olarak kamera aittir. Daha MOBA yukarıdan aşağıya kameranın basit ve kolay taktikleri izleyin. Bu sistem oyunun oluşturulması sırasında oyun geliştiricileri hem uygun ve bize oyuncular yarış sırasında çevremizdeki neler olup bittiğini daha iyi bir fikir edebilmek için.

Esas olarak tüm pozisyon ve harita farkındalık ile ilgisi vardır. Bu yüzden üst MOBA, DoTA ve League of Legends iki üstten aşağı bir kameraya sahip ve görüş açınızı, hatta biraz değiştirmek için herhangi bir seçenek vermeyin. Kabilelerin yaratıcısı the High-Rez Studios: Ascend, bize SMİTE göstermeye cesaret ediyor. Sınıfın geri kalanı gibi çalışan, ancak önemli bir avantajı olan bir MOBA. Size uygun nasıl bağlı olarak kamerayı taşımak için özgürlük verir ve biz oldukça başarılı kılan söyleyebiliriz.
Biz yazılı ve ilgili önizleme vardı SMİTE, yaklaşık iki yıldır beta oldu. Biz de GameWorld Mumble Sesli Sohbet sizinle çevrimiçi oynarken beta denedim, ve kuşkusuz olumlu izlenimler ile bizi terk ettik. Oyun birkaç gün önce resmi olarak beta çıktı, bu nedenle, bugün oyunun tam sürümünü oynadığımız için bunun ne olduğunu daha ayrıntılı olarak sunacağız.

SMİTE moba kategorisinde gelir, ancak kamera daha bir üçüncü şahıs aksiyon RPG gibi görünmesini sağlar. Yeni kamera ile ayrılmaz bir şekilde ilişkili olağan tıklama yerine WASD ile hareket edin ve bu değişen bakış açısı, tüm bu geleneksel MOBA klonlarından hasta ve yorgun olanlar için hoş olabilecek oldukça ferahlatıcı bir his getiriyor. Hedef bir sekme hedefleme değildir ve pratik düzgün hedef yoksa, o zaman çaba boşa ve ilk cooldown beklerken bir sonraki beceri kullanmak gerekir anlamına gelir düşman, beceri kilitlemek gerekir.

Birçok kez, League of Legends’teki kamerayı LoL Replay olarak kontrol etmenin ne kadar güzel olacağını düşündük ama eminim ki bu, SMİTE’DE bulduğumuz ciddi bir dezavantaja sahip olacak. Artık düşmanlarınızın kim olduğunu görmek daha zor, bu da sizi tehdit etmeye hazır bazı yakın noktalarda bile saklanmalarını sağlıyor. Bu gerçek, oyun kurallarını zorlaştırırken, zorluğu arttırdığı için olumlu olarak karakterize edilebilir. Tabii ki, kamerayı hareket ettirmenin tek yolunun yakınlaştırmak, uzaklaştırmak ve görüş alanını istediğiniz yüksekliğe değiştirmek olduğunu vurgulamalıyız, ancak kamerayı tamamen ters çeviremezsiniz…lol tekrar yapar deli.
Beceriler 1, 2, 3 ve 4’tedir ve A ve W için kesinlikle normal olan tanınmış Q, w, E ve R’de değildir. Bu sistemin bir kombinasyonu gibi oldukça iyi çalışıyor. Özellikle yan düğmeli bir MMO fareniz varsa, oyun bir esinti haline gelir. Otomatik saldırılar sol tıklama ile yapılır ve yalnızca istediğiniz zaman, örneğin League of Legends’de gördüklerimizden farklı olarak. Ayrıca, her minion (Smite’de “asker” olarak adlandırılan) öldüğünde son vuruşları saymayın, en az bir kez vuran altın oyuncuları alırsınız. “Ben bir Tanrıyım, biliyorum.”

SMİTE’DE bir kahraman değilsin, bir şampiyon değil, bir tanrı! Toplamda yedi farklı mitolojiden 51 Tanrı var ve özellikle Yunan, Çin, Mısır, Roma, İskandinav, Hint ve son olarak Kızılderililer Maya. Evet, Hindular, Kali, Agni ve Vamana’nın tanrıları ile bir sorun vardı, bunların derileri kışkırtıcı olarak kabul edildi. Bununla birlikte, yüksek Rez Stüdyoları belirli tanrıları kadroda tuttu…patron gibi.Tanrılar güzel tasarlanmış ve becerileri de halk tarafından bilinen ile değil, aynı zamanda irfan ile ilişkilidir. Örneğin, Zeus Yıldırım cıvatalarını atar (tabii ki hile yapmak için bir beceriye sahip olmalı), destek olan Venüs kalkanları iyileştirir ve koyar. H Neith ve Artemis, beni öldürmeden önce birçok kolla kali seni korkutmaya çalışırken yaylarla uzaklara fırlatıyor.




Her maçın sonunda tanrınızın hayranları olan tapanlar olsun. Kullar size altın ve elmas derileri kilidini ve belirli Tanrı ile deneyimli diğer oyunculara göstermek için yeteneği verir. Fetih, Arena ve diğer garip
SMİTE bize sıkıcı olmamak için iyilik yapacak, hem de altı modları ile eğlence önemli bir çeşitlilik sunmaktadır. Bunlardan ilki, beş oyuncudan oluşan iki takımın üç şeritli bir haritada ve aralarında bir ormanla savaştığı Fetihtir. Efsaneler Ligi klasik ΜΟΒΑ oyun türü ile ilgili önemli bir değişiklik her grubun kazanma kriteridir. Efsaneler Ligi biz Nexus sonunda takip etmek, yok edilmesi gereken inhibitörleri vardı. Smite’de, Anka Kuşunu yok etmeniz ve tabanın klasik “kalbi” nın aksine Τιταη’ın sonunda, direnir, savaşır ve göründüğünden çok daha güçlü ve hızlıdır!

Nihai ile hel değişen duruş yarış sırasında yetenek gücü, destek yapılabilir!
Joust, sadece bir şeritli ve ormanda 3vs3 maçıdır. Oyunlar Joust Fetih en kısa ve Titan ulaşmadan önce onu yok etmek için sadece bir kule ve bir Anka var. Başka birine karşı kendi başınıza oynadığınız Joust League (1vs1) yapma imkanı da vardır. Saldırı SMİTE’NİN ARAMIDIR. Her takımdan beş oyuncu zafer amacıyla sadece bir şeritli bir haritada bulunmaktadır. Kesinlikle sürprizler sevmiyorum olanların favori oyun modu olmayacak ve otomatik sistem Tanrı çalışacak rastgele belirler. Bu pratik olarak ARAM kuralları (tüm rastgele am-tüm Orta), yani sizi alacak Tanrı rastgele bir seçim ile sağlanacaktır anlamına gelir. League of Legends arasındaki fark, burada zar bulunmamasıdır ve size verilen zorunlu Tanrı almalısınız. Arena modu onun adına tanıklık, bu yüzden bir arenada bir maç 5vs5 olmasıdır. Tüm oyuncular seviye 3’ten başlar ve başlamak için 1,500 altın ile başlar. Bu maçın amacı, düşman biletlerini 500’den 0’a düşürmektir. Arena Escort, “kuşatma Kulesine eşlik etme” arayışında oyuna girdikten sonra önceki modun farklı bir versiyonudur. Ekibiniz 10 öldürür ulaşmak sonra, rakibin tabanından geçmek mümkün olacak çok güçlü bir köle, kuşatma Kulesi, yumurtlamaya yok. Varyant Bayrağı gibi bir şey.

Son olarak, günün Maçı muhtemelen öngörülemezliği nedeniyle en eğlenceli moddur. Örneğin, bir sakal ya da sadece Yunan tanrıları ile sadece tanrılara katıldıklarını eşleştirmek için biraz mizahi karakteri olan çeşitli ırklar bulacaksınız. Ayrıca, içinde bulacaksınız ve hakimiyet modu başlangıçta ayrı bir moddu, ancak beta’nın tamamlanmasıyla kaldırıldı. Savaş alanında
Şimdi modları ve tanrıları öğrendiğimize göre, her maçta ne olduğunu daha ayrıntılı olarak görelim. Oyun moduna bağlı olarak, farklı bir seviyede başlar. Örneğin, Fetihte 3 ve daha fazla altın ile arenada iken Seviye 1 başlar. Tanrılar, Teleport, Knockback, Silence, Fear vb.dahil olmak üzere yavaş ve kök ve diğer serin özellikler gibi kendi kalabalık kontrol yeteneklerine sahiptir. Rakipleri manipüle etme seçenekleri, takım kavgalarında korkunç kombinasyonlar için daha fazla şans.
Eğer seviye yukarı her zaman, SMİTE yükseltmek için ne becerileri seçin. Bu, ortalama oyuncuya hizmet edecek ılımlı bir yapı karakteri arayan geliştiricilerin çok çalışmasından sonra elde edildi. Yeni başlayanların ellerini çözen Dükkanla benzer bir şey olur, aynı zamanda her karakter için daha uygun olduğunu satın alan otomatik satın alma sistemi aracılığıyla kılavuz aramaktan bıkmış olanlar da olur. Ancak, isterseniz, gönüllü bir pazar seçeneği var. Dükkan tabanı olarak kullanılabilir ve DoTA 2 gibi bir sır dükkanı. Düzen, öğeleri görmek istediğiniz Kategorilere ve nasıl oluşturulacağını tıklatma olanağı verdikten sonra LoL desenini izler. Kontrol tanrısına bağlı olarak neden olabileceğiniz hasar, fiziksel, büyülü ve gerçek hasardır.

SMİTE orman pasajlar ve öldürmek için canavarlar çok sayıda bir yeri vardır. Her biri size meraklıları, altın ve XP verir. Şimdiye kadar jungling için uygun birçok Tanrı yok, ancak test ettiğimiz kadarıyla şansınızı anubis, Arachne, Bastet, Thor ve diğerleri ile deneyebilirsiniz. Bir jungler olarak oynamak, katledilen canavarlar tarafından kazandığınız meraklılardan yararlanma ve tanrınızın kalabalık kontrol yeteneklerini kullanma ve etkileyici ganks yapma becerisine sahip olacaksınız.Hadi!
SMİTE sıralanmış sistemi, Ligler denilen ve seviye 30 ulaştıktan sonra erişilebilir. Katmanlar Bronz, Gümüş, Altın, Platin ve elmas olduğu için özellikle tanıdık görünecek ve ilk 10 oyunu oynadıktan sonra pozisyon belirlenir. Sıralanmış bir maça girebilmek için, bazı durumlarda 14 olan en az 12 Tanrı satın almalısınız. Tanrılar satın almak, kiralamak veya derileri ve ses paketleri kilidini açmak için ya oyunun para birimi olan iyilik harcayabilir ve yarışları tamamlayarak kazanırsınız. Öte yandan, daha az aktif ama sabırsız için, sadece gerçek parayla satın alınan taşlar var. Belirli bir Tanrı ile oynamak için size bunu kullanmak ilk kez olmayacak anlamına gelir, en az ustalık seviyesi 1 olması gerekir. Ayrıca yeni tanrılar serbest bırakıldıktan hemen sonra kullanılamaz, ancak dengelemek için bir bekleme süresine geçerler. Bu trolling ve eşitsiz Savaşı önler.

Olympus ve Valhala
Oyunun grafikleri tatmin edici düzeyde hareket ve grafik kartı ve bilgisayarınıza bağlı olarak, değiştirmek için yeteneği var. Ενάλυση 1920×1080 ile yüksek grafiklerde, SMİTE diğer MOBALARIN çok gerisinde kalıyor. Karakterler iyi çizilmiş ve önünüzde, örneğin League of Legends’den çok daha büyük görünüyorlar. Çevre, özellikle doku ve kırpma gözlemlenen alanında, iyileştirme için yer vardır.

Tanrıların sesi yeni başlayanlar için vasattır. Sadece kilidini ama çeşitli ses paketleri bazı fark göreceksiniz. Spikerin, bizim görüşümüze göre çok iyi bir seçenek ve zaferin veya başarının vurguları için doğru renk tonu olan bir erkeğin sesi vardır. İyileştirme için kesinlikle puan vardır, yanı sıra çevresel sesler veya bir müzikal tema gibi çeşitli Diğerleri eklenebilir.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code