Oyunlar

Soul Axiom

Şaşkın, yakın ölüm deneyimi.
Soul Axiom için Master Reboot, geliştirici Wales Interactive 2013 yılında yayımlanan bir aksiyon-macera halefi. Ölüm bir erkeğin hayatının son parçası olmadığı bir fantezi dünyasında yer alan ruhlar ölümsüzdü ve insanlar hayatlarının sonuna ulaştıklarında, sözde ruh bulutuna yerleştirildi ve ölüler sonsuza dek tüm anıları, iyi ve kötü bir şekilde yeniden yaşayabilirdi.

Aynı dalga boyunda ruh Aksiyomu var. Kısacası, sadece ölür, kahramanı, o istediği herhangi bir sırayla, tüm anıları yeniden yaşamak hangi cennete (veya Elysea) gider. Sadece şu anda hiçbir bellek vardır ve bunlardan birkaçını yeniden yaşamak neyin yanlış olduğunu bulmaya çalışıyor.




Wales Interactive’in ruh Aksiyomu ile video oyunları alanında çabanın sekizinci yapar. Şirket Galler merkezli ve alanında 20 yılı aşkın deneyime sahip 12 kişiden oluşmaktadır. Başlıklar tamamen bağımsız bir çabadır, ancak 2012’den bugüne kadar 20’den fazla ödülün dikkatini dağıtır, aralarında en iyi İndie oyun geliştiricisi 2014 için Appster Ödülü. Son olarak, Soul Axiom, beş ödül için aday gösterildi, ancak herhangi birini kazanamadı. İyi öne çıkmak için Wales Interactive son oluşturulmasını yönetilen ya da yakında unutulacak başka bir bulmaca Başlığı mı?

Elysea Seyahat
Soul Axiom, ruhun ne olduğu gibi yüksek kavramlarla ilgilenir, ruhlar vücuttan ayrıldıklarında, ölümsüz olup olmadığı, bir yerde saklanırsa, vb. Eğer bakmak ve oyun dünyasında dağılmış tüm bilgileri (yanı sıra bazı tüm sayfaları) okumak için cesaret varsa, yukarıdaki soruların çoğu cevap verilecektir.
Yukarıda söylediğimiz gibi, Soul Axiom’daki Amacınız-eğer öldüyseniz-anılarınızı yeniden yaşayın, çünkü ne kim olduğunuza ne de Elysea’ya nasıl geldiğinize dair hiçbir fikriniz yok. Elysea’nın ne olduğunu ve etrafınızdaki tek şeyin karanlık ve yalnız olduğunu bile bilmiyorum. Sürece ben son vahiy kadar kravat başlar her zaman tekrar kişi ve dağınık parçaları çevreleyen gizemi μεδιαλύνεται oynamak gibi.

Genellikle Soul Axiom senaryosu en iyi noktalardan biridir, çünkü bilim tarafından açıklanmayacak kadar çok şey sunar ve sıkılmayı başarırsanız, aradığınız cevapları komut dosyasından veya burada ve orada bulacağınız bilgilerden alırsınız. Tabii ki, şeylerin bu cevapları beklemeye değer olup olmadığı, tamamen bir tat meselesidir.

Ruhların evi
İyi başlayarak, oyun tamamen donmuş ve bir şey yapamaz, gökten düşmek gibi görünüyor. Bu durumda, her ihtimale karşı kahramanın anıları olan farklı vizyonlar ortaya çıkar. Sadece sonbaharda bitmiş, gökyüzünde yalnız asılı, modern bir korsan gemisi indi olduğunu görebilirsiniz. Çevrenizdeki ürkütücü bir karışıklık, bir karanlıktır ve gök gürültüleri kalın siyah bulutlardan görünümlerini yapar.

Teknede bazı arama yaptıktan sonra ve tamamen kendi başınıza olduğunuzu gördükten sonra, büyük bir kırmızı düğme keşfedeceksiniz. Genellikle büyük kırmızı düğmelerin burada teyit edilen iyi bir sonu yoktur. Sadece dokunun geminin jeneratörler önünde geçmek ve bu bilinmeyen içine yolculuk başlar. Güverteye tırmanmak, ancak, hiçbir yerden iki tekne böler dev bir canavar görünür. Yani, bir kez daha, hangi bilmek olmadan, düşmek vardır. Dünya ile çarpışma şiddetli, ama zarar görmeden enkaz çıkmak için yönetmek.

Artık tamamen yalnız bir vadidesin. Biraz dolaşıp sonra bir han bulmak ve garip bir küresel nesneye yol açan çok basit bir bulmaca, sonra, dokunmak ve Mısır gibi başka bir alana teleported eğer. Orada mavinin ilk gücünü buluyorsun. Eğer bir trene teleported eğer, tüm bulmaca çözmek sonra. Orada bir hologram size tam olarak nerede olduğunuzu, ruhlar hakkında çeşitli bilgileri açıklar ve genellikle bulunduğunuz dünya ile olan anlaşma nedir biraz açıklar. Elysea geziniz daha yeni başladı.

Tüm güçlü ruh
Trenden inen, anılarınızın sözde Merkezindesiniz. Oradan, anıların her birine tek tek erişebiliyorsunuz, sınırsız, yeniden yaşadığım sırada birisi. Hub’da toplam 12 anılar vardır, her biri farklı bir ortamda/yerde gerçekleşir. Sadece bellekte yürümek, teleport basın ve gidiyorsun.

Her düzeyde Amacınız genellikle her belleğin sonunda bulunan ve tüm bulmacaları çözmek yalnızca serbest bir vücut, serbest bırakmaktır. Bunu yaptıktan ve vücuda dokunabildikten sonra, keşfettiğim yerde ortaya çıkan bazı şeyleri açıklayan bir cutscene görüyorsunuz. Oraya yerleştirilen bir kupa ile birlikte Göbeğe geri çekildikten sonra ve üzerine tıklayarak cutscene’i görebilirsiniz. Sonra, bir sonraki belleğe geçin ve benzeri.




Her anıtın ortamları aralarında tamamen farklıdır, aynı eski, aynı yaşlı görmeyeceğiniz kadar iyi bir şey, bu yüzden sıkılma riski taşımıyorum. En azından bundan değil. Aztek kültürünü, denizin ortasında donmuş bir kaleyi, bir müzeyi, askeri üssü, su ve köpekbalıklarıyla çevrili bir cenneti, terk edilmiş bir adayı, bir hastaneyi, bir kaleyi, kurtadamları vb. ziyaret edeceksiniz.
Soul Axiom’daki bulmacaların çoğu sıradan gözlemcilerle kendi başlarına tamamlandı.

Ama nasıl engelleri sollamak ve her hafızanın bulmaca çözmek için yönetmek mi? Bir adı olmadığı için cildinin rengini dediğimiz üç güç var. Hemen aldığınız ilk güç mavidir. Mavi bir renk tonu olan nesneleri ortadan kaldırmak için gösterebileceğiniz güçle. Örneğin, düşen su olan bir boru hattını kapatmak istedik. Mavi gücü kullanarak ve kanalda sağ tıklama basarak, kapak geldi ve biz bulmaca devam başardık. Biz sadece etkileri bitmiş ve sol tıklama basarak, biz tekrar su çalıştırmak ve bilmece çözmek için kapağı sildi ettik.

İkinci güç, nesneleri geri sarma veya duraklatma zamanı yapabileceğiniz yeşildir. Örneğin, ağzını açmak ve ihtiyacımız olan bir parçayı bırakmak için bir dinozor koymak istedik. Dağınık parçalar üzerinde sağ tıklama basarak, bu vardı ve sol tıklama biz o noktada duraklatmak vücudun noktalarına onları alıyorum. Tekrar-bir dondurma vardı, başında atıldı noktasına geri dön bir parça üzerine tıklayın basarak.

Sonunda en basit gücü, portakalı bıraktık. Ellerinizin bu sürümü ile ateş dalgaları, ve yolunuzu olan engelleri yok. Sağ tıklama ile sadece dalgalar atmak ve sol eğer tutun, yük ve ateş büyük bir dalga ateş. Bir şey düzgün çalışmıyor ve ne olduğundan emin değiliz.

Ancak hangi gücü kullanacağınızı ve ne zaman kullanacağınızı nasıl bileceksiniz? Soul Axiom bunu tahmin etmenize izin vermez, ancak her bulmacada, belirli bir güce ihtiyaç duyan nesneler, karşılık gelen flaş ve sadece buna tepki verir. Örneğin, turuncu bir parıltı yayan bir şeyi yok etmeniz gerekiyorsa. Mavi bir parıltı olan bir şeyden görüntülemeniz veya kurtulmanız gerekiyorsa.l.

Bulmacalar, her yerde bulmaca
Ruh Aksiyomunun bulmacaları zorluk açısından ve çeşitlilik açısından değişecektir. Çözmek için hazır 100’den fazla bulmaca vardır. Zorluk açısından üç kategoriye ayrılır. İlk kategori, kolu gücünüzün bir kısmını basılı tutarak/çözen bulmacalardır. Örneğin, yukarıda bahsedilen dinozor.

İkinci kategori bulmaca deneme yanılmadır. Burada bulmaca çözmek ve sadece oynamak ve bu çözülene kadar para kazanmak için nasıl kesinlikle hiçbir ipucu olacaktır. Örneğin, bir adada olduğumuz bir hafızada, doğru şekli vermek ve önündeki konektöre ulaşmak için tuğlalarla dolu (jenga gibi) küçük bir şeyi yeniden yapılandırmak istedik. İstenen sonucu elde etmek için 20 dakika ve çok fazla test aldı.

Üçüncü kategori ahlaksız bilmecelerdir. Hiçbir anlam ifade etmeyen, hangi taraftan ve onları görmek için. Nasıl çözeceğinize dair herhangi bir ipucu bulamazsınız ve sinirlerinizi kırmamanız için en iyi yol bir izlenime danışmaktır. Örneğin, bir odada Aztek uygarlığının kalıntılarında gözlerinden ışık alan bir heykel vardı. Odada sallamak ve uygun noktalarda dondurmak zorunda olduğum beş büyük plaka vardı, böylece ışık kirişlerinin heykeline geri döndüğünde tüm plakaları uygun noktalarda vurmak için. Bitirmek için bir saatten fazla sürdü. Ne yazık ki, bu bulmaca oldukça sık ve bazıları sakinleştirmek için oyun çıkmak istiyorum yapacaktır. Son olarak, bulmacanın neredeyse hiçbiri bunu tamamladığınızda öfori hissi yaratmaz. Sadece aşağıda pate isteyeceksiniz.

Apart her düzeyde bulmaca, dağınık ve birçok koleksiyon vardır. Arama ve Bul teklif çok fazla bilgi, ya da genel olarak Elysea için kim bellek. Eğer arama kesinlikle değer okumak için çok tembel iseniz. Bunlar, örneğin, oyunun başında size verdikleri oyuncak ayı olabilir ve her seviyede veya genellikle bazı teklifi olan bir duvarda bir çeşit göz bulursunuz.

Oyunun bir diğer olumsuz böcek olduğunu. Geliştiriciler, grafiklerdeki hatalara, duvarlarda ana yapışkanlığa, bulmacalardaki hatalara kadar bıraktılar; bu da tam olarak ne istediklerini yaptık ve çözmek zorunda olduğumuz oyunu anlamadık ve sadece seviyenin yeniden başlatılmasıyla hareket edebildi, kısa çerçeve düşer, bu da başlığın teknik sektörü tarafından haklı değildir.l. Deneyimlerine rağmen, Wales Interactive’in geliştiricileri iyi bir optimizasyon yapmadı.

Aksiyomun süresi yaklaşık 20 saattir, ancak daha önce sahip olmadığınız yerlere eriştikten sonra ikinci kez tüm anıları tekrar oynatmaya zorlar. Ayrıca cutscenes ilk kez güzel bir mesaj “bellek eksik”alacak göreceksiniz. Bu, bir süre sonra oldukça yorucu olur ve bazı seviyeler oldukça sıkıcıdır, ne zaman ikinci kez oynamak için bazılarına saygısızlık olabilir.
Basit grafikler
Oyunun teknik sektörü gösterir ve güncel değildir. Grafikler hücre gölgeli ancak kalite ortalamanın altındadır. Dokular donuk, var olmayan bir anti-aliasing ve kullandığımız güçlerin etkileri herhangi bir hayal gücü yok.

Cutscenes son on yılın bir oyunundan çıkmış gibi görünüyor ve bu ses eylemi özel bir şey değil. İzlenimleri bir şekilde eğlendirmeyi başaran tek şey, iyi bir seviyede hareket eden müziktir. Diğer şeylerin yanı sıra ortam sesleri ve çevreye ve kim olduğunuza bağlı olarak farklı müzik duyacaksınız.

Sadece senaryo mu?
Soul Axiom, teoride, çok iyi bir bilimkurgu macerası olmak için tüm kazançlar vardı. Ancak Wales Interactive, Master Reboot ile yaptığı hatalardan herhangi birini düzeltmedi ve hala sıkıcı ve ortalama kalitede bir başlık yayınladı. Bununla birlikte, Master Reboot’u sevdiyseniz, o zaman seveceksiniz ve ruh Aksiyomu. Bekle ama bir satışta almak için, maliyeti 20 euro çünkü, sunduğu için çok karar verdi.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code