Oyunlar

Spellforce 3

Büyünün yayılmasını önlemek için hiçbir şey yoktur.
Bir rüyada bitene kadar uzun süre beklemek korkunç obsesiftir. 2006’dan itibaren Spellforce 2: Shadow Wars yayınlandı ve geri kalanı için psikolojik olarak hazırlandık. Tabii 2014 συντήρησαν kadar düzenli aralıklarla burada ve orada ortaya başyapıt açılımları Eo harika dünyasına muzaffer dönüş için iç ihtiyaç. 2014 spellforce 3 oyunundan ilk görüntüleri yayınladı. Müthiş bir şey için gitmeden, bizi heyecanla nihayet bu yıl geldi hangi tamamlanmasını bekliyoruz yaptı.
İlk iki SpellForce oynamış olanlar, hiç bu dünya Konvokasyon κατακλυσμιαίο gerçeği önce nasıl acaba? SpellForce 3, ilk bölümün bir prequelidir, çünkü belirli pernicious magic oturumundan yarım bin yılın fantezi dünyasında gerçekleşir. Senaryoya göre, cesur bir sihirbaz, Nortander’in Kraliyet evlerini tahtta devrim yaratıyor. Devrim, kraliçenin ve sadık öznelerinin kanında boğuluyor ve tüm krallıkta derin yaralar bırakıyor. Kraliçe ağır yaralandı, tüm güç acımasız Lord Marshall’ın eline geçti ve ışığın saflığı, kötü bir “kilise” ve amacı sihir kullanmaya cesaret eden herkesi yok etmektir.

Işık saflığı ιεροετεταστικές uygulamaları onların acı bir tepki olarak daha devrimci eylemler için sihirli kullanıcıları teşvik. Sihirbazlar ve diğer ırklar arasındaki yeni bir savaşın yumurtadan çıktığı zaman, kan ekşimesi görünür. Kimse salgını neyin yarattığını bilmiyor, herkesin bildiği tek şey semptomların ölümcül olmasıdır. Mage savaşlarının başı olan asi sihirbaz Tahar’ın oğlu rolümüz var. Babamıza karşı döndük ve sonbaharda Kraliyet muhafızlarında bir yer kazandık. Işığın saflığının katil uygulamalarına nasıl cevap vereceğiz? Kan Ekşimesinin “köküne” ulaşmak ve köklendirmek için gerekenlere sahibiz?




Melez Takımyıldızında
Spellforce 3 RPG ve RTS heyecan güzel bir kombinasyonudur. Melez doğanın iki türden herhangi birinde mükemmelliğe dokunmasına izin verilmez, ancak çok çalıştı. Tek başına nesnelerin birikimi bize hiçbir şey söylemez, ancak para ile karşılaştırıldığında onları kurtarmak bize çok şey söyler. Çünkü αποθησαυρίζουμε için doğduk, düşmanlardan ve sandıklardan kaptığım büyük miktarda eşyadan keyif aldık. Kişisel hikayeler, yerel efsaneler, halk masalları ve tarihsel olayları anlatan metinler merakımızı tatmin etmek için.
“Çuvalla nesneleri getir ” orijinal ünlem hızla “artık önemsiz, merhamet yok”oldu. O zaman fazla nesneleri yerleştirmek için depolama alanı olmadığını bulduk. Bizim sinirler sokak tüccarlar aldı tüm hurda ve atık malzemeleri satın almak için yeterli para olmadığını fark en kısa sürede test edildi. Açıkçası Spellforce 3 şeylerin aşırı hasat vazgeçirmek ve envanterde taşıdığımız dikkatli olmak için bizi zorlar. Can sıkıcı bir “encrumbered” den seçtiğimiz yolu ve kilodan bir kaplumbağa gibi sürünen karakterimizin görünümünü tercih ediyoruz.

İyi oyunlar bize bir alt sektöre oyun temel ilkelerini öğretmek ve aynı Spellforce 3 yapar. Ανασάναμε of relief prequel misyonunu gördüğümüz zaman eski haalayash resmi sürümü ile duman içinde gidiyor. “Χτενίζοντάς” elimizdeki ilk versiyonda birkaç saat boyunca, tam anlamıyla tamamlamanıza izin vermeyen felaket bir hata olduğunu keşfettik. Ana kampanyada ilk görev şimdi bir süper öğretici gibi çalışır. Biz önemli oyun mekaniği sistematik açıklama sevdim, ana karakteri ve geçmişine bizi tanıttı süper anlatı hile, ama aynı zamanda farklı koşullar altında daha sonra bir araya kahramanlar ilk bakış. Oyun öğrenme devam ediyor ve önümüzdeki birkaç misyonları, yoğunluğu artan testler ile.

Senaryonun evrimi, bizi birkaç yoldaşla temas halinde getiriyor, şiddetli savaşlarda yoldaşları hedef alıyor. SpellForce 3, hepsini aynı anda kullanmamıza izin vermez, ancak görev başına sadece üç izin verir. Bu, grubumuzun toplam gücünü sınırlayan can sıkıcı bir kuraldır, ancak bilmiyorum… çiğnemek. Yoldaşlar ateşin ilk satırında bizimle savaşan seviyelere çıkıyor. Mükemmel ekibin bileşimi, beceri ağaçlarının savaş görüntüsüyle nasıl uyum sağladığına bağlıdır. Yria, kılıçla değil, iyileştirici büyülerle takımda kalıcı bir yer kazandı. Isgrimm, tüm yakın dövüş saldırılarını, büyülü yetenekleri sayesinde fırlatma ateşli ateş topu ile birleştirir. En iyi kombinasyonu elde etmek için beceri kategorilerinde deney için elverişli yoldaşları için öngörülen sınıfın yokluğu.

Beceri ağaçları daha büyük olsaydı zengin bir RPG oyun için konuştuk. Pasif ikramiyelerin ve aktif büyü saldırılarının karıştığı her birinde az sayıda beceri, bizi beklediğimiz kadar büyüledi. Her kahramanın kısayol pozisyonlarında sadece üç aktif beceriye izin veren bir kaza değildir. Ayrıca başlık maksimum saygı olmamıştır büyük söz. Spellforce dinleyin ve biz bütün Dağları taşımak için, şehirler ve orduları yok etmek mümkün güçlü büyü, düşünüyorum. Fireballs ile canavarlar mevcut τσουρουφλίσαμε grupları kullanan, ροκανίσαμε kar fırtınaları ile eylemleri. Μεταμορφοσαμε hayvanımıza bir arkadaştır ve eti çiğnemek için serbest bıraktık. Biz ana karakteri ve arkadaşları dışında diriliş, diriliş yeteneği etkilendim ve askerler onlar uzun zaman önce son nefesini terk bile. Spellforce 3’ün iyi büyüleri var, ancak daha fazla çeşitlilik bekliyorduk.

Komuta merkezi
Savaş alanında çatışan iki sayıda ordu, her birimin kontrolü sorunu ortaya çıktığında. Ordular ve kahramanlar amorf bir kütleye dönüşür ve birimlere ve istediğimiz kahramanlara talimat vermeyi zorlaştırır. Burada kullandığımız taktik duraklama, sayısız RTS ve RPG yokluğundan kaynaklanan hasarı görüyoruz. Sorunu taktik duraklamanın basit yolu ile yüzleşmek yerine, Spellforce 3 şeyleri karmaşıklaştırmayı tercih ediyor.




Tıklama ve mücadele sistemi yavaşlar veya alt bastıktan sonra, bir dost ya da düşman birimi tıkladığınızda, eylem tamamen donar. Berbat ettiğimiz birim, istediğimiz kahramanların becerilerinin alıcısıdır. Düşman birimleri büyü yiyorlar ve diğer takım arkadaşları bize gönderilirken ölümcül vuruş kombinasyonları iyileştirici büyülerle tedavi ediliyor. Tıklama ve dövüş sisteminin sadece becerilerin hızlı bir şekilde kullanılmasına hizmet ettiği açıktır. Ünitelerin stratejik kullanımı için sayısal düğmelerde ayrı bir gruplamaya (kahramanlar, menzilli, yakın dövüş, süvari) başvurulur.

Büyülü güçlerin ve silahlı şiddetin geçişi sinir bozucu engellerin kulakları gibi döner.

Bir el ile onlar düşmanları topladık noktaya fareyi hareket ettirin. Öte yandan tuşları üzerinde dinlenme ve bir piyano çalar eli gibi arkaya basmak başlar. Basın 1 ve 2 nakliye kahramanlar ve ayak askerler… kıyma. 3 tuşuna basarak ve okçular kalabalığa ok yağmur başlar. 4 tuşuna basın ve yanlarda süvari sürüş veya yukarı doğrayın düşman arka. Yukarıdakilerden, Spellforce 3’teki elemanın, hareketlerini kolaylık sağlamak için planlamak isteyen generallere rağmen, rekabetçi çok oyunculu modlara daha aşina olmayı amaçladığı sonucuna varabiliriz.

Eylemin karmaşıklığı” doğurdu ” iki kontrol sistemi gerekliliklere uygundur. WASD ve imleç tuşları kamera ve beceri öğeleri Hızlı Seçim taşımak için kullanılır. Ekran döndürme sadece Spellforce 2 gibi orta fare düğmesi ile yapılmalıdır ve kontrol yardımı gerektirmez. Bununla birlikte, kontrol üzerindeki tuşların yakınlığı, özellikle kameranın doğru yerlere yerleştirilmesinde bizim için kolay değildir. Çevre, net vizyonu önleyen görsel uyarılarla doludur, böylece kamera rotasyonları verir ve alır.

Üç hizipin sayısı, eski değil, genç değil, bir RTS’DE orta bir çözüm olduğunu söyleyebilirim. Spellforce 3’te insanlar, Elfler ve Orklarla tanıştık. İyi tasarlanmış binalardan etkilendik ve görmediğimiz oyunlarda büyük farklılıklar bekliyorduk. Örneğin, aynı binada, ve nasıl ibadet ve doğayı korumak Elfler ahşap temin etmek, ve amaçları için onu yok etmek için bir sorun yok Orklar. Tek farklılıklar hizip hizip değişir binaların kapasitesi ve her biri için benzersiz bir kaynaktır.




Savaşta birimler karşısında durmak ama onların taktikleri. Ciddi bir Kolordu, yakın dövüş, menzilli ve süvari birliklerine sahip olacak. Büyük farklılıklar godstones, her alanda olan ışınlanma kapıları çıkan hiziplerin kahramanları sunulmaktadır. Orklar ferocity ve hasar bol neden yeteneği ile ünlü kahramanlar işe. Elfler, birliklerini korumak için Şifalı büyüler ve auralar ile kahramanlar var ve aynı zamanda uzak mesafeden biçiyorlar. İnsanların kahramanları Elflerle bir metodolojiye benziyor ve aralarında inanılmaz Necromancer’ı seçtik. Farklı kahramanları aynı geleneksel birimlerle birleştirmek διανθίσαμε yeterli RTS oyun ve gitti biz siğiller zayıflattı.

İş deltoids
Spellforce 3, zorlu işleme rağmen kabileler arasında son derece ölümcül savaşları temsil eder. Bir RTS anahtarıdır kaynak yönetimi alanında hiç kapalı değil. Kalbimiz, tabanın ve ülkenin kesintisiz ve engelsiz genişlemesi arzusuyla doludur. Bunun yerine bize tutkuları alevlendirmek için, Spellforce 3 sınırına can sıkıcı kurallar bir dizi kadardır. Binaları inşa eden ve hammaddeleri toplayan işçi sayısı küçük ve kesinlikle tanımlanmıştır. Artış, önemli binaları inşa etmek için tam zamanında geldiğinde, kendimizi sık sık hammadde binalarında işgücümüzü dağıtma ihtiyacı içinde bulurken, savunma eserlerinden sıyırıyor. Tüm bunların üstünde, çevrede sınırlı miktarlarda bulunan hammaddeler.

Spellforce 3, çevredeki alanlarda sürekli bir genişlemede bizi kalıcı bir geçiş yoluna koymak için yukarıdaki kısıtlamaları kullanır. Her şeyi süpürecek kadar güçlü olana kadar, kabuğun kapanmasını önlemek için nüfusu harekete geçirme çabasını takdir ettik. Ne yazık ki, engeller, hammaddeleri zenginden yoksul bazlara aktaramama ile devam etmiştir. Biz vagonlar φρεσκοκατακτημένων alanlarının geliştirilmesi için gerekli malzemeleri taşımak için bekleyen esnemeler başladı. Yukarıdakiler, kaynak yönetiminin en kötü bileşenine, planlara kıyasla önemsİzdİr.

SpellForce 3 binaların ve birimlerin bir sorun çeşitli değildir, bize stratejik seçenekler bol veren epeyce vardır. Ne yazık ki (her zaman tek oyunculu kampanyada) çok sayıda bina ve ünitenin bunları elde etmek için planları gerekir. Ya planlar sandıklarda ve aradığımız rakiplerin karkaslarında değilse? Ne bayi yok bir alanında bulunan ne zaman yapacağız? Çok basit, onlara erişimimiz yok, bu nedenle askeri ve üslerimiz kesinlikle sınırlandırılacaktır. Kaynakların yönetiminin bir parçası olmadan bırakılmış gibi görünüyor… bağlar, askerlerimizin sayısı. Lejyonların her bir üyesi, özel binaların genişlemesi ve oluşturulması ile hızla büyüyen toplam nüfusun bir bölümünü işgal ediyor. Nüfus üzerinde henüz bir tavan bulamadık, aksine onu sürekli çarparak zevkle gördük.
Spellforce 3 alanları ile dolu büyük bir harita keşfetmek için sevgimizi rahatsız. Bunlar, komut dosyasının ilerlemesi ile yavaş yavaş açılır. Hepimizi ziyaret etmeye zorlamıyor, sadece doğuştan gelen merak ve bol miktarda yağma arzusu. Biz mal batık bir gemi için arama, biz denizanası bir grup koştu zaman çok şaşırdık. Bizim kahramanlar zaten prequel senaryo eski Haalayash ele alındı ABD sayısı ile şaşırtıcı, onların görünümü ile hayran görünüyordu. Oyuncu olarak grubumuzun bilgisi ve kendi başına arasındaki boyut bize zamansız hissettirdi, oyunun dönemleri ve her yerde etkilenmez.

Spellforce 3’ün yaratıcıları günümüzde zamanın değerini anlamıyorum. Oyunda 30+ saatlik keyifli içerik için büyük bir “Bravo” ile tartıldı. Tezahüratlarda birkaç açıklama ekledik, ancak bir dakika ve bir süre için yükleme ekranının önünde boş durduğumuzda. Ses oyunculuk ve yüklü alan hakkında bilgi onlar kayıp zaman için bize biraz telafi.
RTS’DEKİ tecrübelerimiz, kampanyalarımızın her zaman bir gelgit hareketi olduğunu söylüyor. Bir ileri ve bir geri bizim ordularına gitmek için, ve biz üst el, ne zaman düşman var, birini usta kadar. Spellforce 3’te, rahatsız etmediğiniz sürece akıllıca oturan agresif bir AI ile karşı karşıya kaldık. Sadece ilk vuruşunu al ya da tüm savaş ilan eden A. I. alanlarında çık. Çoğu zaman Savaşı kazanır, çünkü tabanın uzatılmasında büyük bir yetenek sunar. Strateji Spellforce 3 yakından Aziz ABD Dawn of War 40.000 ile ilgilidir. Saldırmadan önce üslerin ve ordunun çoğunu geliştirdiğinizde beklemeyin. Stratejik noktaları sürekli olarak işgal ediyoruz – üsler, böylece kaynaklarımızı arttırıyor ve kaynakları düşmana geri çeviriyoruz.

Güvenilir internet deneyimi
Çok oyunculu ilk gözlem önceki serbest oyunun ortadan kaldırılması oldu ve Co-Op kampanyası ile değiştirin, Μανωλιός ve onun ceket değişti. İkincisi, çevrimiçi çok oyunculu moda erişmek için oluşturma hesabını yediğimiz zamanla ilişkilendirildi. Sabrımız için ανταμειφτήκαμε’i yönettikten sonra. Trafiğin ilk gününden itibaren, birçok seçenek sunan onlarca sürü barındıran sunucular.
Kopukluk sorunları, neyse ki, bir kez bile karşılaşmadı. Savaş alanında bize zorlu zorluklar bekliyorlardı. Ortamdaki hammaddeleri görüntüleyen simge, bir dakika bile boşa harcamamak için kalıcı olarak açılmıştır.
Üssün eteklerinde keşif çabalarında, çok oyunculu haritaların (çatışmadan bize bilinen) düşmanca canavarlarla dolu olduğunu gördük. Rakiplerin ek sayısından şikayet etmek yerine (diğer tüm kullanıcıların üstünde değil), varlığından yararlandık. A. I. kölelerinin öldürülmesi kahramanlar ve orduya gitti. Böylece, lejyon düşman kamplarının kapılarını (ve kiracılarını) vurdu ve nihayet gazilerden oluşuyordu ve απροπόνητα değil… σαπάκια. Spellforce 3’ün çok oyunculu modu, tek oyuncu yönünün doğal ilerlemesidir ve paraya değer.

Hayal gücü ve eylem dolu görüntüler
Spellforce συγκαταλέγουμε unutulmaz özellikleri 3 kişi perspektif, onların kahramanları ve eylem ile daha iyi temas bize getirecek bir görüş açısı. Spellforce 3’te, 3. kişi kamera, deneyime zarar vermeden dumana girdi. Fare tekerleği ile yakınlaştırma mükemmel ve savaşların en önemli anlarını yakalar. Kahramanı ve arkadaşları saldırıları ve büyü gerçekleştirmek için animasyonlar geniş bir yelpazede var. Saldırgan bir kahraman olduğunda bizi iki tuttu… lanet machetes vücudun hareketi ve ellerin sarmal oldu. Bir mızrak ile, rakibi saygısız önce hit “şarj” onu görmek.
Büyü çağrılan bağlı olarak, sihirbazlar büyülü enerji başlatmak için güçlerini toplamak için, dua etmek bize benziyor.k. Hareket eden alanlar ve alanlar şaşırtıcı şekilde tasarlanmıştır. Öğelerin düzeni mükemmeldir ve toprak ayrıntılarını vahşi bitki örtüsü ve şelalelerle tamamlar. Bölgelerimizin güzelliği her şeyi kendi gözlerimizle yutmaya “bağlı”. Çevrenin güzelliği ve düşmanların yaratıcı tasarımı, kahramanın ve arkadaşlarının görünümündeki değişikliklerle, kıyafetler ve silahlarına dayanarak desteklenir. Sihirli yayılan parlak epik silahlar ve değnekler öne çıkıyor.
Bunun güzelliği için Spellforce 3 oldukça ağır bir fiyat ödüyor. Açık havada, çerçeveler launchpad’e gider ve her durumda saniyede 60’ın altına düştüğünü ve analizini görmedik. Çerçevelerin iç mekanları 30 ve aşağıda birkaç kez battı. Birbirinizin yanında birkaç birim topladığınızda kötü tat bizi grafiklerdeki hatalarla bıraktı. Karakterlerin modelleri… nörolojik sorunlar ve ileri geri sinir bozucu gibi hareket, çok komik bir manzara.
Doug Cockle, Witcher’ın Rivia Geralt’ın rolü üzerine yorum sesi sayesinde önde gelen ses aktörlerinden biridir. Spellforce 3’te kötü bir eşek Sentenza Norria rolünde onu dinlemek bizim için özel bir muamele oldu. Ses oyunculuk geri kalanı, ne yazık ki, bizi yarattı beklentilerini karşılamak mümkün değildi. Elflerin asırlık yaşamı yansıtan etkileyici seslere sahip olmasını bekledik. Bazı Elflerle karşılaştık, öte yandan sesler tamamen karaktersiz görünüyordu (eski, eğlenceli, kesinlikle görkemli değil). Orklar ve Goblinler sesler, ırklarının özellikleriyle mükemmel bir şekilde eşleştirildi.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code