Oyunlar

Star Control: Origins Review – Space Oddity

Star Control II 1992 yılında piyasaya sürüldü ve görünüşte farklı fikirlerin cesur birleşmesiyle dikkat çekicidir. Uzay araştırması, arcade Savaşı, kaynak yönetimi, ticaret, sorgulama ve uzaylılarla sohbet ederek yaratıcılarının bir oyunun ne olabileceğini hevesle keşfettiğini öne süren bir şekilde birleştirdi. Bu yeniden başlatma, strateji oyunu geliştiricisi Stardock, çoğunlukla sadık bir uyarlamadır. Bu bilimkurgu winks ve modern arayüz kolaylık bilerek, gizem batmış geniş bir galaksi sunar, ama bir tür mashup olarak zaman zaman sığ hissediyorum ve genel deneyim düzensiz olabilir.
Yıldız kontrolü: Origins, insan ırkının gevrek ve tertemiz bir şekilde uyarlanmış Yıldız kontrol üniformasını giymesi ve yabancı yaşamla ilk teması kurmasıyla başlar. Anlar içinde kendinizi bir hiperdrive ile donatılmış insan filosunda tek geminin kaptanı tayin ve böylece Galaktik diplomasi yeni doğan alanında türler temsil Emanet bulmak. Bu bir la elit tehlikeli lüks 3D uzay sim olduğunu, bu unutulmamalıdır. Çoğu zaman galaksinin etrafında gemi putters olarak düz bir 2D starfield bakıyor olacak. Savaşta, aynı görünüyor ve tüm konuşmalar bol miktarda metin içeren karikatürize animasyonlu 2D sahneleri olarak gösteriliyor. Başka bir yerde, analiz etmek ve gemi yükseltme planları üzerinde gözenek için sektör haritaları vardır-hatta tüm keşifler kaydeder Köprülü kaptanın günlüğü. Sunum kesinlikle türünün mashup strateji kısmına ağır eğilir.

Çoğu insan varlığının farkında olan galaksinin uzaylılar çok hızlı bir şekilde ortaya çıkar ve dürüst olalım, birlikte iki sopa sürtünme, bırak yıldızlar arasında bir gemi pilot yapabileceğimizi şaşırmış görünüyor. Tanıştığınız uzaylıların bazıları tavsiye, ekstra gemiler ve yakıt top-up ile çaba desteklemek için samimi ve istekli olacaktır. Diğerleri daha az dostça olacak, yıldızlararası saflığınızdan yararlanarak sizi lehlerine karşılık ayak işlerine göndererek ya da görüşte vurarak ilgilenecekler.

Yabancılar geniş vuruşlarda boyanır, her tür fiziksel görünüşleri ve bir veya iki göze batan kişilik özelliği ile ayırt edilir. Mu’kay, iyi huylu ama gerçekten nefret eden (ve yemek yiyen) balıklardır, örneğin, Tywom, galaksideki en sıkıcı türler olmaktan istifa eden talihsiz ama iyi niyetli salyangozlardır. Her uzaylı türünün tasvir edildiği şekilde küçük bir nüans var-hepsi komik efekt için abartılı bir unsurla glib eskizleridir. Buna rağmen, yazı, önemli bir quest-giver veya jenerik NPC’DEN duyup duymadığınıza bakılmaksızın, sürekli olarak mükemmeldir. İlginç detaylar, iyi komedi zamanlaması ve garip gerçekten iyi şaka hakkında güzel bir çizgi, her bir yabancıyı sadece karikatürün ötesinde yükseltir. Şiddete son verenler bile, karşılaşmalar her zaman gülmek için oynanır, bu da starcharts’ı ve başka yerlerde elektronik tablo tarzı sunumu yalanlayan hafif, neredeyse neşeli bir tonla sonuçlanır.Yeni dünya dışı arkadaşlarınla çene çalmadığınızda, muhtemelen Skryve veya Drenkend veya kaskınızı Samanyolunun ötesine sokarak rahatsız ettiğiniz diğer yeni düşmanlardan biri tarafından lazer ateşiyle boğulacaksınız. Combat, bir düşman gemisiyle bire bir savaştığınız ayrı bir 2D arenada oynuyor. Eğer bir sonraki mücadele için daha iyi gemileri kurtarmak gerekebilir olasılığı karşı kazanan zayıf gemilerin oran tartmak gibi burada bazı strateji var. Ve her geminin silah yükleme ve taşıma etkin kullanımı yapmak için gerekli bazı beceri yanı sıra arenada dağılmış güç-up yönetmek var.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.


Ancak çoğunlukla, sadece iki silahla bir gemiyi kontrol ettiğiniz düelloyu vurduğunuzda, muharebe çok hafif, çok basit, sinir bozucu düzensiz AI davranışından daha da kötüleşen bir eksiklik hisseder. Daha zayıf bir düşman gemisi, bir sonraki düşman gemisi tekrar tekrar asteroitlere çarparak kendini havaya uçurduğunda komik olduğu için her bir füzeyle sizi vurduğunda sinir bozucu. Eğer sizin zevkinize değil eğer mücadele atlayamam, eğer AI mücadele bırakır bir yükseltme ile gemi kıyafet olsa-ve bunu izlerken acı bırakır. Aİ kontrollü filo yükseltmesini satın almak için bir saat kadar tasarruf ettim, sadece etkili bir savaş manevra fikrinin düşman gemisini bir daire içinde takip etmek ve düşmanın düştüğü her yakınlıkta kendini savurmak olduğunu ümitsizlikten hemen sonra devre dışı bırakmak için.
Star Control: Origins, arcade tarzı eylemde elini denerken en zayıf noktasındadır. Yeni bir gezegene veya aya ulaştığınızda, yüzeyini keşfetmek için bir lander başlatabilirsiniz, sizi tam anlamıyla aracınızı atmosferden hedef iniş bölgesine yönlendirmeniz gereken bir mini oyuna sürükleyebilirsiniz. Birkaç saniye içinde her şey bitti ve tek zorluk, bazen güçlü bir rüzgarın sizi uçurmasıdır-lander yükseltmeleri ile hafifletilebilen bir tehlike.,




Bir kez yüzeyde, dinky kürenin karşısında sürücü kaynakları toplama ve kaçınarak veya düşman droidler ve yaratıklar çekim. Muharebe gibi, bu basit bir mesele, ancak Dünya’dan nötronyumun her son izini şerit madenciliğinden elde etmek için belirli bir titiz zevk var. Yine de, lander ve geminizin sınırlı kargo kapasiteleri, eziyet korumak için yağmalarınızı satmak için en yakın uzay limanına sık (ve uzun) gezileri zorlamak için komplo kurduğundan sıkıcı olabilir.
Ancak yakında, bu küresel gezilerden birine ilgi duyan bir noktaya rastlarsınız ve çöktü bir gemiyi veya gizemli bir sıkıntı çağrısını araştırmak veya Lexites olarak bilinen bir insan sonrası mezhepin nerede olduğu konusunda bir ipucu almak için yeni bir arayış tetiklediğini bulacaksınız. Bunu bilmeden önce, yakında göze mümkün olacak ne gemi yükseltmeleri, bir sonraki gezegende bulacaksınız ne iyimserlik ile dolu yeni bir sisteme, bir ders grafik konum, karşılaştığınız sonraki uzaylı ne maceralar ilham kaynağı olacak.
En iyi ihtimalle, Star Control: Origins, korkutucu engin galaksisinin her köşesine poke ve prod yapmaya, eski sırları ve cin dolu saçmalıkları aramaya çağırıyor. En kötü ihtimalle, vasat arcade dizileri ve genel öğütme yoluyla sizi sürükler. Tür mashup’lar bugün 1992’de olduğundan çok daha yaygındır, ancak macera, rol yapma ve arcade eylemi arasındaki doğru dengeye çarpmak her zamanki kadar zor kalır.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code