Oyunlar

StarCraft: Remastered

Hafızanda olduğu gibi, ama olduğu gibi değil.
Neredeyse yirmi yıl şimdi tüm zamanların en ünlü bilimkurgu RTS ve Terrans, Zerg ve Protoss arasındaki çatışma haline yönetmek, hatta kendi geliştiriciler sürpriz başarı ile e-spor tanıtımı önemli ölçüde katkıda ilk StarCraft, piyasaya sürülmesinden bu yana geçti birçok sonraki oyunlar için ilham kaynağı olmak. Yaşına rağmen, StarCraft ve genişleme paketi “Brood War” dünya çapında popüler kaldı, ancak daha çok Güney Kore’de, ona yol açan ülke.

Geçen bahar, Blizzard, 15 Ağustos’ta Piyasaya sürülen starcraft’ın yeniden düzenlenmiş versiyonunun gelişimini açıkladı. Bu hareketle, Blizzard, mevcut topluluğun toplanma yoluyla Starcraft’ın rekabetçi sahnesinin “dirilişi”, eski oyuncuların ön plana çıkması ve daha çekici grafikler ve aerodinamik ayarlarla yeni izleyicilere çekilmesi hedefleniyor gibi görünüyor.seriyi başarı haline getiren tüm unsurları korurken, Bununla birlikte, starcraft’ın kimliğinin bir parçasını oluşturan bazı olumsuz unsurlar da dahil olmak üzere.

Ana tek oyuncu modu, orijinal StarCraft ve Brood War expansion kampanyalarını, yani 6 fon (3 hizipin her biri için 2) içerir. Ayrıca, en fazla 7 rakipler yüzyıl karşı özel oyunlar oynamak için seçeneğiniz vardır. Sen Starcraft oyun nasıl göreceksiniz: Remastered herhangi bir değişiklik (hatta aynı hileler tutuldu) olmadan Brood savaş olduğunu. Ancak, geliştiricilerin mantık oyun zarar vermez bize remaster sunan StarCraft değiştirilmemiş deneyim böyle her görevin hedeflerini görmek için, bu nispeten önemsiz ama can sıkıcı meselesi olarak orijinal versiyonunun olumsuz unsurları içeren anlamına gelir duraklama menüsünü açmak ve bu seçeneği seçmek zorunda kalacak. Ne yazık ki, StarCraft ασήματα olumsuz unsurlarının hepsi, özellikle RTS evrim neredeyse yirmi yıl sonra ve orada oyun özgünlük uğruna kalmıştır sorunların bazıları.

İlk olarak, starcraft’ın en önemli sorunu, kötü yolfinding. Örneğin, bir rampa yükselişinden sonra bulunan bir binada saldırmak için 12 hydralisks sipariş diyelim. İlk 6-7 hydralisks rampa kadar gidecek, 3-4 rampa takılıp çalış, son 1-2 etrafında ve etrafında gidecek iken, muhtemelen düşman üssü uyaran veya / ve düşman bilinen varlığını yapma. Ayrıca, İmparatorlukların 2 RTS çağında tanıtıldı seçim tuşu άπραγων birimleri burada uzun bir süre olmuştur, nesnenin belirli bir işlevi, ama Brood savaşın neredeyse modern, bu yüzden uyanık olmak ve düzenli birimleri kontrol etmek gerekir, yanı sıra birçok oluşturucu birimleri çalışmak ve bir yerde göremiyorum bir sağır ve kör olup olmadığını hesaplamak ne kadar ölçmek zorunda doğruluk ile hatırlamak. Tek kelimeyle, “güçlük”.




Yeniden düzenlenmiş versiyona aktarılan Starcraft’ın üçüncü büyük zayıflığı, aynı anda sadece 12 üniteye kadar seçim yapma yeteneğidir; bu, bir grup içerebilen maksimum birim sayısıdır. Bu, büyük grupların kullanımını zorlaştırır (özellikle Zerg oynarsanız) ve yaşa göre haklı değildir, A ve oynadığım ilk RTS, önceki Command & Conquer idi: Red Alert, hangi birimleri aynı anda istediğinizi seçebilir ve her birinde hangi birimleri beğendiğiniz grupları da ayarlayabilirsiniz. Büyük Orduları geliştirmeyi seven, son saldırıdan önce malzeme sınırını tüketen bir oyuncu olmak, starcraft’ın kısıtlamaları bir lanettir. Kötü pathfinding ile birlikte, çok sayıda ünitede hareket etme veya saldırı komutları gereksiz derecede zor ve doğru değil yürütülebilir yapılır.

Bu sorunların çözümsüzlüğü, Blizzard’ın yanından doğru hareket olup olmadığı konusunda bir bölünmeye neden oldu. Bir yandan, bir dizi “gündelik” oyuncu, bu sorunları düzelttiğini görmek istiyor, böylece ellerinde 19 yıl sonra RTS’DE evrimden sonra “öğrenilen” bir Starcraft’ın bir versiyonu var. Öte yandan, bir dizi daha fazla “hardcore/rekabetçi” oyuncu, Starcraft’ın oyun ve özelliklerinin ayrılmaz bölümlerinin yukarıda belirtilen sorunlarını göz önünde bulundurur ve eğer rekabet seviyesini etkileyecekse, artık 19 yıldır savaştığı “aynı oyun” olmayacak.

Kişisel görüşüm, her iki tarafın da argümanlarında mantığa sahip olması, bozulmamış bir deneyim isteyen rekabetçi oyuncuları anlıyorum-ve nihayetinde görüş galip geldi, ancak oyunun 1998’in rahatsız edici olumsuz noktaları olmadan 2017 verilerine uyarlanmış olduğunu görmek isterim. Bence en iyi seçenek, aktif kaldığı sürece bu sorunları düzeltecek ve “orijinal modda”oynayacak olan isteğe bağlı bir düzeltme/düzeltme şeklinde orta bir çözüm olacaktır. Bunların hepsi, karşılık gelen çok oyunculu çöpçatanlık ve ayrı bir merdiven ile. Sanırım hepsi mutlu olacaktı. Her durumda, hala sevdiğimiz StarCraft.

Blizzard, StarCraft gazilerine “gözü kapatır”.
Tam destek battle.net ve yeni merdiven
StarCraft nihayet uzun zamandır beklenen destek battle.net sohbet ve çöpçatanlık fonksiyonları ile ilgili olarak, ve ben ikincisi özellikle yeni oyuncular yardımcı olduğunu söyleyebilirim rağmen, bu yüzden StarCraft için yeni iseniz yankılanan yenilgiler ve hayal kırıklığı için hazır olsun. Ayrıca, şimdi sıralanmış çok oyunculu ELO sayısı görünür ve kazanç / kayıplara bağlı olarak yukarı ve aşağı gider. Remastered sürümü orijinal ile uyumludur ve tek avantajı belki bir multiplayer maçında ilk kullanıcı haritanın yüzeyinin biraz daha görünürlük olduğunu. Orijinal oyunun korunması nedeniyle, üç hizip arasındaki tanıdık denge ve özel haritaların çoğunun desteği kalır. Tabii ki, konaklama çevrimiçi yarışmalara ek olarak, LAN üzerinden çok oyunculu oyunlar olasılığı kalır.

Tıpkı hatırladığın gibi değişti.
Büyük değişiklikler optik etki, ama eğer-ve sonra birkaç yıl, birkaç) ilk başta değişiklikleri anlamak olmayabilir oynadığım sürece StarCraft dokunmak varsa, nedeni basittir: eski oyunların grafik belleği 2 emülatör ξαναέπαιξα bu Aufklärung: Druid, favori oyunum biri (çok) bizzat fark ettim ki gerçek çok daha üstün bir şey olarak kaldı oluştu çocukluğumun. Bu nedenle, Starcraft’ın remaster oynamaya başlayarak, tam olarak neyin değiştiğini merak ediyordum, çünkü her şey on beş yıl önce (ve sayma) olduğu hatırlandığım gibi az ya da çok görünüyordu. F5 tuşuna basarak, farklılıkları hemen anlayacaksınız ve bu anahtar, ekranı starcraft’ın orijinal versiyonundan yeniden düzenlenmiş olarak değiştirir ve bunun tersi de geçerlidir.

Fark edeceğiniz ilk şey, modellerin karşılık gelen yükseltmesiyle 4K’ya kadar daha büyük analizlerin konaklama imkanı ve tabii ki geniş ekran en-boy oranlarına sahip monitörler için destek (yani, modern ekranların tümü). Ayrıca yükseltildi ve animasyonlar portreler, hem de daha detaylı yeni, daha yüksek çözünürlükte tüm menü ve hatta cutscenes analizinde “Yukarı” olmuştur. Gerçekten, yapılan iş, Starcraft’ı hatırladığınız kadar güzel sunmak ve estetiği değiştirmek/değiştirmek için görsel olarak yükseltmek için amacını yerine getirir. Hoş bir ek, misyonlar arasında statik eskizlerin kurulmasıdır; bunların hepsi, hikayenin evrimini altyazılarla anlatan misyonları ve kampanyaları birbirine bağlar.

Daha net ve saf ses
Blizzard’a göre, Starcraft’ın sesi 2.381 dosyadan oluşur ve remasterin gelişimi için Grup ses tasarımında mevcut dosyaların yenisiyle değiştirilmesi yasaklandı. Bu yasağın nedenleri, bir yandan belirli bir aksanla belirli çizgilerin ve özellikle de etkilerin orijinal Starcraft’ın oyuncularının ayrılmaz parçaları ve anılarının parçaları olduğu ve eşin İngiliz ses oyunculuğunun büyük bir kısmının daha sonra geliştirme ekibinin subayları tarafından yapıldığı ve şirket için duygusal bir değere sahip olduğu gerçeğidir. Yedek ses dosyasının yasaklanması bir istisna olmayan İngilizce dillerin ses oyunculuk yeniden kayıtları oldu, 7 hala desteklenen diller (Çince, Korece, Japonca, Lehçe, Portekizce, Rusça ve Latin Amerika İspanyolca) eklenmiştir.




Dosyalar daha ayrıntılı olarak daha net bir şekilde duyulmak için uygun muameleye tabi tutuldu, neredeyse 20 yıldır kayıtlarda yapılması oldukça zor bir şey. Sonuç bir kerede anlaşılamayabilir, ancak orijinal versiyonla karşılaştırıldığında “yan yana” bir fark, daha net ve daha ayrıntılı ses çıkarmak için her özellik sesi ile hissedilir. Bir sağduyulu, ama aynı zamanda ses alanına oldukça keyifli ve sürükleyici müdahale konuşma onların aracın ses motoru ya da birisi ilgili ortam sesi ya eşlik eden birimlerin bağlantılarının sesleri, ilgili efektler eklemektir. Yani, radyo ile birim ile iletişim izlenimi verilir. Müzik nostalji duygusunu takviye, soundtrack ayırt etmek için bazı MIDI verileri ile oyunun yaşını ihanet unsurlardan biridir.

Bu oyun kesinlikle onun için ve StarCraft sonuçları için üç önemli Blizzard başarılı bir hareket oldu. İlk olarak, özelleştirilmiş grafik ve tam destek ile oyuncuların sadık deneyimini zenginleştirir battle.net. İkincisi, eski oyuncularda nostalji duygularını uyandırır ve “yaşlandıkça”kalanları yeniden canlandırır. Üçüncüsü, Starcraft’ın çoğu, aksini test etmek zor olabilecek genç oyunculara görsel olarak çekici görünebilir. Ya oynuyorsunuz, ya oynuyorsunuz, ya da RTS’Yİ seviyorsanız Starcraft’ı hiç oynamadınız ve olumsuz unsurları reddetmek için türe verilen şeylerden bazılarını asabilirsiniz, bu, başlık istasyonunu (yeniden)deneyimleme şansınız ve bunu tavsiye ederim.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code