Oyunlar

Stories Untold

80s nostalji, gizem ve kült korku.
Eski, klasik oyun türlerinin kaybolmak üzere olduğu bugünün döneminde bir metin macerası yapmak büyük bir zevktir. İskoç geliştirme şirketi No Code Studio Bu video oyunları “Ludum Dare” geliştirme yarışmasında bir katılım olarak ücretsiz olarak kullanılabilir yapılmış bir metin macera/korku, ev terk bizi geçti yıl piyasaya sürüldü ve şimdi öyküler anlatılmamış durumunda ilk bölüm, bir demo olarak ücretsiz olarak kullanılabilir hale getirmeye devam ediyor.

Öyküler anlatılmamış da bulmaca ve nokta unsurları ile deneme ve macera tıklayın Bir metin macera/korku temelinde olmasıdır. No Code Jon McKellan (Alien: Isolation) ve Ömer Khan’ın Başkanı, 1980’lerin VHS kasetleri ve cihazlarının tasviri ile birlikte, logo ve anlatılmamış hikayelerin kapağı aracılığıyla, doğrudan “Stranger Things”dizisini düşünmenizi sağlayacaktır. Analog araçların temsili, Alien’in tanıtımını göz önüne alırsanız, Mckellan’da uzmanlaşmış bir şey gibi görünüyor: izolasyon, görüntüleme cihazına ve yeni bir prizmanın menkul kıymetlerine etkisi gibi görünüyor.

Dört hikaye, bir kabus
Anlatılmamış hikayelerin durumu dört ardışık bölüme ayrılmıştır ve bir bölümün kilidini açmak için bir öncekini tamamlamanız gerekir. İlk bölümde, üst kısmında aile fotoğrafları, CRT tv ve ZX Spectrum + 2’yi anımsatan bir bilgisayarın yanında bir ofiste başlıyorsunuz. Ekran, bir video oyununun merkezi ekranının piksellerini “ev terk” adıyla yükler ve bir oyunda bir oyuncu olarak bir metin macera hikayesi oynamaya başlar.

Kesinlikle anlatılmamış hikayeler en orijinal durum değildir, ancak nitelikler güzel bir şekilde ve senaryo bana daha önceki on yıllardaki pulp dergilerinden çekilen hikayeleri hatırlatıyor. Her bölüm ilk bakışta kendine yeten olacak, ama diğerleri akıllı görünecek bir şekilde bağlı dört hikaye, diğerlerinde ise kaba bir αιτιολόγιση hikayeleri bağlamak için. Kesin olan, her hikayenin hak ettiği atmosfere sahip olması ve senaryonun bir bütün olarak bazı tutarlılığa sahip olmasıdır.

Ev terk, anlatılmamış hikayelerin ilk bölümü, davaya devam ederken çevrede meydana gelen bazı değişikliklerle saf bir metin macerasıdır. Kullanım oldukça basittir, sitenin veya durumun bir açıklamasını gördüğünüz ekran ve ne yaptığınızı yazarsınız. Komutların çeşitliliği çok küçüktür, bu da word için tam olarak neye ihtiyacınız olduğunu yazmanız gerektiği anlamına gelir ve mevcut komutları görmek için “yardım ” komutu yoktur. Örneğin, “incelemek” ve “incelemek” kelimelerini tanıdım, bu da alanın karakterini incelemek istediğiniz her şey için “bak” yazmanız gerektiği anlamına geliyor. Sınırlı kelime yorgun ya da sinirli olabilir, onlar tanınan bir şekilde başarılı kadar birkaç ifadeler bir, iki, ve üç testleri alabilir.

Dikkat çekici bazı gramer ve sözdizimi hataları burada ve orada, yanı sıra metinler ekranda bir kerede görüntülenmez gerçeği, ama bir oranda δακτυλογράφισης ve tam metinde görünür kadar hiçbir şey yazamazsınız. Bu olumsuz özelliklere rağmen, ev Karanlık, bazı noktalarda korkutucu ve
İkinci bölüm Lab davranış denir ve bu, oyun metin macera ve nokta ve tıklama arasında değişir. Bir hoparlörün ses seslerinin talimatlarını izleyerek çeşitli tıbbi deneyler yapmak için makinelerin bazılarını ele almaya ve her bir deney için çalışma hakkını koymak için bilgisayar laboratuvarındaki makinelerin kılavuzlarına atıfta bulunmaya davet edilirsiniz. Öğrenme makineleri biraz kırılabilir, ancak korkunç bir şey değildir ve her makinenin işlevlerini anladığınızda, bu keyifli ve bilimkurgu korku öyküsünü sorunsuz bir şekilde gider.

İstasyon süreci olarak adlandırılan üçüncü bölümde, kendinizi bir sel ışık mikrofilm yardımıyla çeşitli frekanslardan gelen sinyalleri çözmeniz istenecek olan Grönland’daki bir hava istasyonunda bulacaksınız. Bu bölümde kimin çözümleri size yeterli zevk sunacak artan zorluk bulmaca ile, bulmaca elemanı tanıtır. Mikrofilm’de bulunan bir anahtar kelimeye karşılık gelen her sinyal, her bir anahtar kelime için istasyonunuzda yazacağınız bir dizi komut vardır.




Anlatılmamış hikayelerin dördüncü ve son bölümü, son oturum davanın açıklama ve önceki üç bölümden oyun küçük bit daha fazla vurgu ile, dört en fakir olduğunu. Oldukça kısa süre ile birlikte, aceleyle yazılmış bir epilog izlenimi verir.
Genellikle, süre anlatılmamış hikayelerin en zayıf noktasıdır. Bununla birlikte bir bölümün ruh haline giriyorsunuz ve beğenmeye başlıyorsunuz, bitti. Dört bölümden her biri bir metin komutu veya bir bilmece ile “takılmak ” ne kadar zaman bağlı olarak, yaklaşık dört ila altı saat toplam oyun süresi koyarak, yaklaşık bir saat süresine sahiptir.
Kısa ve özellikle korkutucu değil, ama atmosferik mümin 80’lerde övgü.
Görsel olarak, anlatılmamış hikayeler çok güzel. Boşlukların ve nesnelerin tasarımı, on yılın modeline sadık, Eğer ve ilk kişiye vermek isteyen atmosferi yeniden üretir, ancak ortamların tasarımı topaldır. Başlangıçta, girişten önce, hızlı ışıklardan Olası epileptik nöbetler için bir uyarı göreceksiniz, A’ya dikkat etmeniz gereken bir şey ve ikinci bölümde, bir nokta çok, yüksek sesle ve aniden hızlı değişimlerle yanar.

Anlatılmamış hikayelerin film müziği, Stranger Things dizisinin bir bölümünden bir hikaye gibidir. Başka bir on yılın Synth sorunları, çocukluk serisini, filmlerini ve oyunlarını (ve hatta daha yaşlı olanlar için) akla getiriyor. Ses oyunculuk ikna edici ve çevre sesleri ihtiyacınız olduğu gibi sağduyulu. Ses efektleri gerçekte, özellikle de ele alınan cihazların sesleri çok bakımlı.

Söz layık bir noktada aniden Yıldırım bir cıvata haşhaş, Bu kulaklık giymek ve ışıkları kapatmak için size hatırlatmak için geliştiriciler bir “test” olabilir izlenimi veren bir şey, ben oldukça önemli düşünün bir şey, ekran ve oyunun minimum gereksinimleri beri. Eğlenceli olsa da, metin macera modunda bir şey yazarken, normal klavyenizin seslerinin üstünde sesler ve benzer sesler klavye olmasıdır. Oyun tarihinin en aşırı ses efekti için bir ödül olsaydı, bu kazanan olurdu.

İyi fikirler, kötü yürütme
No kodu, eski kitleye nostalji ve estetik kısım yoluyla ulaşmaya çalıştığını gösterir, bunu yapar. Bununla birlikte, görsel ve ses açısından estetik açıdan kusursuz olsa da, öyküler anlatılmamış, προχειροδουλειάς duygusu bırakıyor; bu, daha büyük, daha sofistike ve daha gelişmiş olabilir; bu, “deney” alternatif çeşit oyun çalışması. Kısa oyun en azından benzer bir düşük fiyat vardır, buhar üzerinde 9.99 Euro ve sadece 2 Euro için parlak film müziği için anlatılmamış hikayeleri elde edebilirsiniz.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code