Oyunlar

Total War Saga: Thrones Of Britannia Review – Rule, Britannia

Yıl 880 AD. West Seaxe, Britanya Adaları’nda gelişti ve acele bağlılık, diplomatik evlilikler ve rüşvet yıllar boyunca İngiliz krallıklarının hotseat kendinizi tuttum. Bununla birlikte, evlatlık oğlun Ricsige, kılıcında sona ermeden önce isyan konusunda yanlış yönlendirilmiş bir düşünceyle yerleşimlerinizde bir swathe keser. Ancak üzülmeden önce, doğuya doğru bir savaş boynuzu geliyor ve ufukta barbarca bir güç ortaya çıkıyor. Vatandaşlarınızın sizi korkak olduğu için açmamasına karşı silah almak için istifa etti, işgalcilerle yüzleşmekten başka çareniz yok, yorgunluğunuza rağmen. Vikingler askerlerin iskelet mürettebat ilerlemek gibi, size ev aramak ve öldürülen oğlu için sessiz bir dua arazi haddeleme tepelerinde bir kez daha bakmak. Daha sonra, kargalar cesetinize indikten ve vatandaşlarınıza köleleştirildikten sonra, eski müttefikleriniz işe yaramaz varisinizi fısıldıyorlar ve kalan yerleşimlerinizi kendileri için bölmek için komplo kurarlar. Bu Total War Saga: Thrones of Britannia ve krallığınız bir daha asla eskisi gibi olmayacak.




Savaşın en temel sistemlerinden biri Krallık eski her şey, iyi ya da kötü fikir. Bu, önceki taksitlerin Roma İmparatorluğu’na ve kendi ataerkil miras çantasına sabitlendiği düşünüldüğünde, seri için devrim niteliğinde değildir. Ancak, soyun, sadakatin ve sorumluluğun lazer odak noktası Britannia Tahtlarında daha belirgindir. Tüm dişlileri hareket halindeyken ilgi çekici bir şey değildir ve bu dişlilerin iyi yağlandığından emin olmak, meydan okumanın yattığı yerdir. Total War oyunları için her zamanki gibi, warmongering ve iyi yönetişim arasındaki doğru dengeyi vurmanız gerekiyor. Başarınız, kasaba halkınızın nasıl hissettiğine göre en iyi şekilde ölçülür ve bunları yaptığınızda kararlarınıza organik olarak tepki verirler. Vergilerinizi düşürürseniz, şüphesiz memnuniyetlerine katkıda bulunacaklardır. Yeterince gayretli değilseniz veya çok uzun süre gayretli değilseniz, çatışma susuzlukları azalacaktır. Birden fazla şey bir kerede yanlış giderse, potansiyel olarak bir Viking Katili sojourn’da diz boyu olduğunuz gibi bir köylü ayaklanmasıyla karşı karşıya kalacaksınız.
Oynamak için seçtiğiniz hizip bağlı olarak, aynı zamanda karşılık gelen bir kültürel dikmek ile birlikte, dikkatinizi için yarışan diğer rakip endişeleri bir dizi olacak. Her kültürel hizip (beş, her biri iki alt kümeye sahip), imparatorluğunuzun yükselişini veya düşüşünü gösteren kendi yoluna sahiptir ve hepsi belirgin bir şekilde farklıdır. Örneğin, Welsh olarak oynuyorsanız, kültürünüzü korumak izlemek için önemli faktör olacaktır. Vahşi tarafta yürüyor ve Vikingler olarak oynuyorsanız, daha az krallığın askeri başarılarınızı cömert haraçlarla tanıdığından emin olmak meselesidir. Bu sayaçları seçtiğiniz hizip için yüksek tutmak, sadakat ya da birimlerinizin yakın dövüş yetenekleri gibi evrensel metriklerde olumlu artışa neden olacaktır. Kültürler arasındaki farklar, bu sistemler devreye girdiğinde cildin derinliklerinden çok daha fazlasını hisseder ve her biri, başarıyı tattıklarında oyuncuları diğer hiziplerde denemek için teşvik eden benzersiz bir deneyim garanti eder.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.


Bu ayrılmaz bitler ve bobs, generallerinizin ve valilerinizin eylemlerinden de etkilenir ve Britannia tahtları size politik olarak anlayışlı olmanız gereken araçları vermek için elinden geleni yapar. Sizin henchmen önemli, ama onları edinme şimdi kesin bir bilimdir. Önceki başlıkların şans kazanılmasından farklı olarak, seviye attıklarında birinin retinasına bir takipçi yerleştirirsiniz. Bu peonlar, belirli empire metriklerini geliştirmenize yardımcı olur. Eğer birliklerini beslemek için mücadele ediyorsanız, belki de bir valiye iyi eğitimli bir yem verin. Savaşta kafatasları çatlamak istiyorsanız, biraz daha çelik için bir general için bir şampiyon atayın. Bununla birlikte, sadık konularınızı, Adaların yollarına atabileceği her şeye hazırlıklı olduklarından emin olsanız bile gerçekten mutlu tutmak zordur. Niçin? Onlar sadece insan ve insanlar açgözlü olsun.
Ricsige Overambitious yukarıda bahsedilen uyarıcı masalı oyun size atabilir krallığının yuvasında birçok engerek sadece biridir. İç çevreniz işlerinde çok iyi ise, onların etkisi kendi tutulma ve onları göz ardı etmek için casusluk kullanmazsanız bazı kötü çatışmalara yol açabilir. Onları çok mutsuz olsun izin verirseniz, o zaman onların sadakat uğrar ve onları yatıştırmak için başarısız olursa bir ordu ile kapalı yapacağız. Neyse ki, oyun size seçenekler sunar: rüşvet, işkence yoluyla sadakati güvence altına alabilir veya iyi bir Kralın ne yapacağını yaparak onlara mülkler verebilirsiniz. İşler özellikle korkunç görünüyorsa, yeni bir mirasçı bile ilan edebilirsiniz, ancak Kraliyet kan hattına girdiğiniz riff-raff hakkında temkinli davranmayı öder. İç çemberinizin beklentilerini yönetmek, krallığınızın seçimlerinizin yükünü taşıdığı aciliyeti göz önünde bulundurarak şaşırtıcı derinliğe sahip bir dengeleme oyunudur. Bu başlıkları veren ve evlilikleri yok yaratıcı montaj için bir kredi ne kadar büyük olursa olsun senin posse alır meşgul iş gibi hissediyor asla.




Oğullarınızın yönetmek zor olacağını düşünüyorsanız, vasal durumlarınız ve potansiyel düşmanlarınız daha da büyük bir baş ağrısıdır. Artık İthalat Ve İhracat üzerinde pazarlık yapmaya gerek yok olsa da, hala iyi komşuluk ilişkileri sağlamada biraz yapmak zorunda. Barış antlaşmalarını, karşılıklı askeri erişimi önerebilir ve hatta onları yatıştırmak için soğuk bir hükümdarın tartışmacı bir kızıyla evlenebilirsiniz. Ayrıca, bir dostluğa kolayca son verebilirsiniz; her hizip, küçük bir eylem olarak görebileceğiniz şeylere olumlu veya olumsuz bir şekilde tepki verecektir (yani başkasının ormanında yürümek) ve işler hızla diplomatik bir mayın tarlasına dönüşebilir. Yanlış bir seçim yapmak ve bir ittifak kırmak sonunda? Kaldırıma attığın aynı hükümdarları dövmek için kaydoluyorsun. Bazen, hikaye görevlerinize bağlı olarak belirli diplomatik ilişkilere güvercin tutmuş gibi hissedebilirken, kuşu küçük yöneticilere çevirmek için elde ettiğiniz genel özgürlük, davalara hoş bir kısalık dokunuşu katıyor.Savaş için biraz chomping olanlar için, bu tür bir çatışma muhtemelen bir iddianameden daha bir nimet gibi geliyor. Neyse ki, Britannia tahtları serinin tatmin edici savaş mekaniğini koruyor. Birlikleriniz için oluşumlar Britannia Tahtlarında geri dönüşlerini yapar, bu nedenle Warhammer ve Warhammer II aracılığıyla erken Total War oyunlarının mikro oyununu istiyorsanız şanslısınız. Döngü, başlatılmamış olanlara bile kavramsal olarak tanıdık geliyor: adamlarınızı sıraya diziyorsunuz, onları düşmana yönlendiriyorsunuz ve erken ölümleri veya zafer ganimetlerini karşılamak için gönderiyorsunuz. Bazı hizipler oyunun farklı noktalarında başkalarına bir bacak-up var, ama süvari olağan şüpheliler, menzilli piyade ve kılıç-wielders saflarının çoğunluğu doldurmak.

Oyun yaşlı bir motora dayanıyor olsa bile her konum, çok ayrıntılı olarak işlenir. Kameranın menzili burada açıktır; eylemi yukarıdan aşağıya doğru görüntüleyebilir veya katliamla yakın ve kişisel olarak kalkabilirsiniz. AI düşmanları, birliklerinizin eylemlerine makul derecede akıllıca tepki verir-bu, hareket etmeyi bırakana kadar sivri silahlarınıza karşı kendilerini attıkları bir durum değildir. Bununla birlikte, AI’NİN saldırganlıktan erken korkan bazı örnekleri vardır ve ağaçların arkasına saklanmak ve karartmasız saçılma savunma manevraları, ardışık çatışmalardan sonra tekrarlayan hissedebilir. Buna rağmen, kuşatmalar ve ordularınızı yükseltmenin ekonomik minigamı için hazırlanan mekanikler, oyunun diğer unsurları daha ani olsa bile, savaş deneyimini ve bir bütün olarak ortaya çıkarır.Bu tür unsurlardan biri, zafer arayışının eylemidir. Kısa zaferler ve uzun zaferler var ve İmparatorluk metriklerinin tam gamını kapsıyorlar: gerçekten ünlü olmak, haritanın belirli bir bölümünü kontrol etmek veya sadece Viking horde vermek için yeterince uzun süre yapışarak kazanabilirsiniz. Kısa bir zafer elde etmek bazen bir kaza gibi hissedebilir; yabancı bir kara mayını devralmayı başarırsanız bir galibiyet görünürde olur ve seçtiğiniz hedef, birinin gazabına maruz kalacak kadar şanssızsa, bu, kendi başınıza hiçbir çaba sarf etmeden gerçekleşebilir. daha güçlü. Bununla birlikte, hiziplerin hepsinin çoğunlukla doğru görünen kendi başlangıç zorluğu göstergesi vardır, bu nedenle yeterince meydan okuyacağınıza dair herhangi bir şüpheniz varsa nereye atlamanız gerektiğini görmek kolaydır.
Bir zafer kazandıktan sonra, oyunun ileri ivme yavaş gibi görünüyor. Daha önce olayları taşımak için görevlerle beslenmiş olsanız da, güvenilir danışmanınız büyük ölçüde arabanızın arka koltuğunu işgal etmekten mutluluk duyuyor gibi görünüyor. Birden fazla kazanma koşullarına düşebilecek kadar şanslıysanız, muhtemelen kendinizi devam ettirmek için motive etmek zor bulacaksınız; AI yetişmek için yeterince güçlü olmayabilir. Öte yandan, AI dişlerini çıplak ve zayıf ya da korunmasız yerleşim yerlerinde kapatmak için hızlı olduğu için, sadece bir oyunda yenilgiyi tatmak da kolaydır. Ne olursa olsun, zaferi kabul etmemek ihtiyatlı: belirleyici bir galibiyet, oyun içi bir yıl geçmeden önce, oyun için olgunlaşmış bitkin bir orduyu büyüleyebilirdi.Thrones of Britannia, Şehir Planlaması, askeri ihtiyaçlar, özel bina özelleştirme ve genişletilmiş entrika seçenekleri gibi Total War serisinin ayrılmaz bileşenlerine rağmen heyecan verici bir deneyimdir. Ancak bu, yeni gelenlere karşı oldukça aşılmaz olmayan strateji deneyiminin parçalarını geliştirmeye odaklanmak için yaratıcı montaj odası verdi ve serinin daha yeni, daha ince formunu dengelemek için önceki tarihsel oyunların sevilen bölümlerinden bazılarına geri dönmesine izin verdi. AI ile ilgili küçük sorunlar olsa da ve rahat bir şekilde üstünlük elde ettiğinizde pacing acı çekiyor, bu hala tarihin kazananlarından ve kaybedenlerinden ipuçlarını başarıyla alan Total War stable’a layık ve ilgi çekici bir katkıdır.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code