Oyunlar

Total War: Warhammer 2

Et ve kan epik bir netice hakim.
Total War: Warhammer şimdiye kadar oynadığım En İyi stratejilerden biridir ve Total War listesinin en üstüne yerleştiriyorum. Onunla uğraştığım yaklaşık 100 kaydedilen saate rağmen, bitmemiş içeriğin küçük bir yüzdesini gördüm, bu yüzden netice bir buçuk yıl sonra piyasaya sürülecek şekilde planlandığını gördüğümde şaşırdım. Yaratıcı ekibi, çok sayıda ırk ve hizip, çok sayıda yeni birim ve yenilikçi oyun mekaniği ile tam bir netice yapmak için yaratıcı Montajı yönettim ya da yine aynı birini görecek miyiz?

Yukarıdaki soruyu Total War topluluğuyla paylaştığıma inanıyorum ki Warhammer kokusu ile bir sonraki dijital savaş deneyimlerinin olmasını bekliyorlardı. Warhammer 2: Oyun Atölyesi ünlü wargame harika evrene dayalı bir Üçlemesi serbest bırakmak için yaratıcı Meclis vaadi Total War ikinci aşamasında bu yıl iyi gider. Küçük üretim çemberi, oyunun içeriğini ve genel kalitesini etkilemedi. Henüz satış ilan etmediler, ancak orijinalin birkaç gün içinde bir milyon kopyayı aşmayı, özellikle de piyasaya sürüldüğünde ve eserlerdeki ek içeriği aşmayı bekliyoruz.




Bir bütün dünya kaos içinde swirls
Total War: Warhammer’ın genel oyunuyla ilgili bilgi hazinesi için ayrıntılı makalemize bakmanızı öneririz. Eğer genel bir resim oluşturduktan sonra biz “mikroskop ” buraya yerleştirdik orijinal ve netice arasındaki farklar için hazır olacak. İlk göze batan fark yepyeni harita ve νεόφερτα ırklarıdır. Yeni kampanya dört kıtada Avustralya’nın büyüklüğü, komik değil yürütülür. Harita gerçekten çok büyük, orijinalinalin eşdeğerinden biraz daha büyük, askeri zaferler için ne kadar büyük ufukların olduğunu fark ediyorsunuz.

Hayır başımızda yaklaşan bir felaket olmadan Toplam Savaş başlığı demek, yani Toplam Savaş bekleyebiliriz: Warhammer 2 Bu alanda bir yenilik. Kaos lejyonlarının saldırısının konumu buraya geldi, büyük bir büyülü enerji girdap. Çöküş, kötülüğün güçlerinin yeni dünyaya girmesine ve bazı hasarlara yol açacaktır. Dört Yarış, büyülü törenleri ve savaşta hedef zafer vuracak ilk şey ile enerjisini kontrol etmeye çalışıyor, kafaları eşit sayıda sekiz hizip ayrılmıştır. Senaryo kısa sinematikler ve üst üste atanan çok fazla misyonlar aracılığıyla geliştirilmiştir. Misyonlar oyun öğrenme oyunu tamamlar.

Kaos ve Total War diğer favori ırkların kaybolması hayal kırıklığına acele etmeyin: Warhammer neden haydut ordularının oyun tamircisi tamamen yok değildir. Kampanyamda canavarlar, kaos ve diğer ordularla karşılaştım… birçok ırkın melez Orduları ile goody iki ayakkabı. Kök salmak için yerleşim arayan haydut Orduları, bu yüzden göz liste eylem keyfini amacıyla savaşları oynarken sadece görünür kabak emin olun.
Girdap yeni oyun mekanik ritüeller az sayıda eşlik ediyor (törenler) son bu turlar için ikramiye sürü hizip tedarik ediyor. Aynı zamanda törene katılan yerleşimler, ilerlemenizi durdurmak istedikleri takdirde diğer tüm grupların hedefidir. Onlar strateji formülasyonu için yoğun beyin fırtınası empoze çünkü ABD memnun (şehirlerin etrafında anahtar noktalarda orduların doğru yerleştirme – hedefler, savaştı hizipler ile hesapların hızlı yerleşme.k.).

Ritüellere ek olarak, gerekli koşullar olduğu sürece istediğiniz kadar çok kez gerçekleştirilen her hizip için özel olarak yapılmış dört ritüel vardır ve ayinler vardır. Ayinlerin yönetimi yüksek stratejik öneme sahiptir ve oyunu önemli ölçüde zenginleştirir. Karanlık Elflerle Mathlann’a bariz fedakarlık örneğine değineceğiz. Ayini gerçekleştirerek, yüzen bir yerleşim gibi çalışan siyah bir tekne olan Black Ark’ın başkentinde görünür. Deniz yollarına ulaşımın önemi göz önüne alındığında, Kara gemi Karanlık Elfler için bir “hazine” dir. Siyah Ark, kampanyanın başka bir perspektifinden görmenize yardımcı olacaktır. Hazineler için tüm garip yerleri araştırmak için denizlerin uçlarına αμολήσετε. Yardımıyla haritanın büyük bölümlerini açılacaktır.

Kara geminin dövüş işletmelerinde, savaşçıların çizgilerini akıncılarla doldurarak ve savaş alanındaki düşmanları acımasızca bombalayarak müdahale eder. Suyun oyunda önemli bir rol oynadığı doğrudur, üst üste ναυμαχιαν giriş bekliyorduk. Bunun için gerekli bir koşul, tüm fraksiyonları deniz birimlerini elde etmek olacaktır. Tam tersi durumda, lordları hareket ettiren tabut gemilerini ve karanlık Elflere büyük bir avantaj sunan birimleri süpürüyordum. Ayrıca, kara gemiye doğrudan bir yerleşimde, birliklerin inişinde, Deniz Piyadeleri olarak gemide saldırı yapamamasından dolayı şımarık durumdayız. Karanlık Elflerin ciddi bir avantajı hakkında tekrar konuşabilir miyiz, ancak bir geminin orduyu uygun tesislerle (liman) bir kıyı kasabasında inemediğini duyan);

Bahse girerim, deniz savaşları ve Deniz Piyadeleri olmadığı için suyun hangi amaca hizmet ettiğini merak ediyorsunuz. Eğer sert dikey kazanmak için geçmek zorunda testlerin adalarda hizipler dağıtmak. Mutlaka en iyi ordu ile, deniz yoluyla uzun mesafeler seyahat edecek, gözetimsiz yerleşim bırakarak veya birkaç güçlerin korunması altında. Kıtada, Eğer en yakın tehditleri zayıflattığından beri, teknoloji ve ordular geliştiren bir dizi mermi olduğunu düşündüğünüz tek sebep ise. Daha büyük testler epik savaşlar ve arkadaşlarınıza αφηγήστε olacak hikayeler bu yüzden oyunun deniz boyutunu hakim yol açar.




Kabile Savaşı Total War dört yarışları: Warhammer 2 büyük sürprizler ve sevindirdi için her mağazanın yönetiminin çekirdeğidir. Irklar tanınmış (yüksek Elfler, Karanlık Elfler) ayrılır ve kertenkele ve Skaven gibi fantezi kültüründe daha az kabul edilir gibi görünüyor. Yüksek Elfler bir zamanlar Warhammer tanrılarının en sevdiği çocuklardı ve kendilerini küresel subaylar olarak gördüler, ABD gibi her zaman ve her yerde müdahale etmeye yetkili oldular. Nitelikler yukarıdaki role hizmet eder. Gruplar arasındaki ilişkileri etkileyen ve jeopolitik oyunların arka planını oynayan etkisi ile. Bir hizip ile ticaret ilişkilerine girerken, dominionlara casusluk yapabilirler.

Birimlerin inanılmaz bir liste ile komple keyifli sahne arkasında eylemler. Yüksek Elflerin sihirli kullanıcıları güçlüdür ve büyüler, onları tekrar kullanmak için endişeli hale getirecek muhteşem yollarla rakiplere çok fazla zarar verir. Hizip beyaz aslanların elit birimleri Chrace ve Hoeth Kılıç ustaları, hizip ejderhalarının nefesle ölüm yaydığı zamana kadar buğday gibi düşman ordularını biçer.

Yüksek Elfler karanlık kardeşler, Karanlık Elfler vardır. Yüksek Elflerin bir varyantı değil, aksine her alanda öne çıkıyor ve başka bir oyun türü sunuyor. Ekonominin temeli Slav eseridir. Bir savaştan sonra, Karanlık Elfler esirlerini kölelere çevirirler ve bu da illerin gelirlerini serbest çalışmalarla önemli ölçüde teşvik eder. İstediğiniz herhangi bir alanda köle tahsis edebilir ve burada kararlar numaralandırılmalıdır. Aynı zamanda önemli ölçüde gelir artırırken bir ilde köle aşırı sayıda kamu düzeni atar.




Kölelerin ve siyah geminin yeniden dağıtılması, karanlık Elflerin eşsiz oyununun üç ipinden ikisidir. Üçüncüsü, savaş alanında kendini gösteren kan susuzluğudur. Senin birimleri rakiplerini katliam olarak cesaret yeteneği bar çarçabuk büyüyor. Sonuna ulaştıktan sonra, birimlerin istatistikleri hızla ilerliyor ve orduları hiçbir zaman çözmekten memnuniyet duyuyorsunuz. Birimlerin onları son derece etkili Reaper cıvata atıcı, katil Cadı Elfler ve süvari sevdi. Neden ordularının omurgasını oluşturan canavarların çoğunu tablo Warhammer’da kaçırdıklarını merak ediyoruz, ancak DLC ile eklenmesini bekliyoruz.

Kertenkeleler mükemmel özelliklere sahip büyüleyici bir hiziptir. Önemli olan, Geomantic Web, aralarındaki tüm yerleşimleri birbirine bağlayan büyülü bir enerji ağıdır. Geomantic Web uzanır ve açmak isterseniz hepinizle iyi vakit geçirmek için zorlayarak müttefik hizipler için. Devletin güçlendirilmesi, illere verdiğiniz emirlerdir. Burada her hizipin kendi emirlerine sahip olduğunu söylemek, stratejimizi buna uyarlamamızı teşvik etmek. Geomantic Web varlığı diplomatik alanda değil, aynı zamanda geliştirmek binaların yapımında kararlarınızı etkileyecektir.

Dev sıçanlar, ilkel sürüngenler, bozuk Elfler, bu oyun hepsi var.
Kertenkeleler mükemmel özelliklere sahip büyüleyici bir hiziptir. Önemli olan, Geomantic Web, aralarındaki tüm yerleşimleri birbirine bağlayan büyülü bir enerji ağıdır. Geomantic Web uzanır ve açmak isterseniz hepinizle iyi vakit geçirmek için zorlayarak müttefik hizipler için. Devletin güçlendirilmesi, illere verdiğiniz emirlerdir. Burada her hizipin kendi emirlerine sahip olduğunu söylemek, stratejimizi buna uyarlamamızı teşvik etmek. Geomantic Web varlığı diplomatik alanda değil, aynı zamanda geliştirmek binaların yapımında kararlarınızı etkileyecektir.

Dev sıçanlar, ilkel sürüngenler, bozuk Elfler, bu oyun hepsi var.
Kertenkeleler, görevleri, kutsanmış Yumurtlamaları, mevcut birimlerin geliştirilmiş versiyonlarını bir araya getirmek için güçlü bir teşvik sunar. Bu birliklerin elitini lejyonlara ekleyerek savaş alanında büyük bir fark göreceksiniz. Kertenkelelerin çok iyi noktaları var, ancak özellikle Saurus savaşçıları ve büyük δεινόσαυρούς’ı sevdik. Saurus savaşçıları bol miktarda sağlık ve artan silah gücüne sahiptir, bu nedenle ahşaba dayanabilir ve alay ve hatta elit birimlere tabidir.

Carnosaur, Bastiladon ve stegadon nihai savaş makineleri, bütün birimlerin bir konfeti çevirmek için güç ile büyük dinozorlar vardır. Kertenkelelerin, onları ele aldığınızda yalnızca bir negatif öğesi vardır ve onlara bakan kişiler için olumlu. H vahşi doğa genellikle savaşta üstünlük alır ve sürüngenler kontrolü kaybetmek ve herkese saldırır. Kızgın dinozorun izlemesi için dostça bir birimsiniz. Hala οδυνηρότερη o savaşta deli gitti çünkü zor kazanılan xp ile yeni, yükseltilmiş ünitenin kaybı, senin emir ve düşmanları πετσοκόψανε itaat etmeyin.

Yer kemirgenler dolu
Total War: Warhammer 2’deki dördüncü hizip, önceki Total War: Warhammer’dan απουσιάζοντας’u üzen Sevgili Skaven’tir. Skaven’ı seveceğiniz ilk özellik bağışlayıcı doğadır. Diğer gruplar βλεπούν Skaven’in moloz şeklinde yerleşimleri, onlara basmaya cesaret ederse onlara sürpriz avantaj sağlıyor. Savaşta Skaven aşağıdaki mükemmel oyun mekanik tehdit askere. Yemek için ödeme, fraksiyonun en önemli kaynağı, savaştan önce, ποντικομούρηδες, savaş alanının herhangi bir noktasında yeryüzünün bağırsaklarından çıkan bir takım birimlere sahiptir. Hemen oyun Skaven belirli kimliğine uyum sağlar ve büyük bir kırık şifa düşman birimlerinin arkasına vurmak her zaman sizi bekliyor, αποσυντονίζοντας rakip ordu.




Savaşta Skaven’in sinsi doğasının tadını çıkarırken, başlangıçta piyadenin zayıflığını affedeceksiniz. Kampanyanın başında çok sayıda başlatılan kanalizasyon, zeminde diz çökmeye çalışan çöp, bu nedenle rakipler, korkunç birimler sırasında değiştirilir. Flamethrower piyade savaşta düşmanlarını tahrip büyülü görme ile onlara sağlar. Doomwheel ve Hell Pit Abomination, Warhammer’ın yeraltı dünyasını atmaktan daha iğrenç, etkinliği nedeniyle onları gerçekten sevecek iki korkunç yıkıcı makine.

Skaven oyun Gıda ve Skaven yolsuzluk sayesinde diğer tüm hizipler farklıdır. Birincisi, mera ile illerdeki binalardan, savaşlardan ve baskınlardan (baskın) toplanan bir kaynaktır. Büyük miktarda yiyecek, Skaven İmparatorluğu için büyük ikramiyeler anlamına gelirken, az miktarda olumsuz etki, aşağıdaki tehdidi zayıflatır.k. Skaven yolsuzluğu, sevgili kemirgenimizin cinsini karakterize eden bir mekanizmadır.Yayılma başlangıçta Skaven şehirlerini destekliyor, ancak çok fazla arttığınız zaman, onları sürekli hareket ettirmeye zorluyor. Yiyecek arayışı onları sürekli bir göç yörüngesinde değil, aynı zamanda Lordların en ufak bir şekilde isyan etme eğiliminde de itiyor. Tipik bir dava şartı benim Pustitch adında bir zat idi. Adından da anlaşılacağı gibi, hükümdara olan sadakati çok uzun sürmeyeceğinden emindim ve haklıydım, satın aldıktan sonra birkaç tur, pustia’da yapılan Püstit, isyan etti ve bir şehrime saldırdı!

Oyundaki farklılıklar devam ediyor
Dört hizipin kimliğinin ne kadar iyi yapılmış ve anında farklı olduğunu gördük, teknolojik başarıları incelemeye devam ediyor. Teknoloji ağaçları her hizip için benzersizdir ve teknolojilerin sayısı büyüktür. Teknolojiler, belirli birimleri güçlendirmeyi veya imparatorluğunuzun değerli kaynaklarının artmasını amaçlayan yollarda başarılı bir şekilde ilerlemektedir. Bir yolun seçimi genel stratejiye bağlıdır ve oyunun ilk birkaç saatini önemli ölçüde etkileyecektir.

Birinci Total War: Warhammer gruplarının ırksal zayıflığı, Haritadaki tüm yerleşimleri işgal etmek için burada kayboldu, büyük sevincimize. Artık şehir sayısını arttırarak her yerleşimi değil, aynı zamanda imparatorluğunuzun değerli gelirini de kapabilirsiniz. Devamı iklimi ile en eski kefalet mekanizması yerine geldiniz.

Seçtiğiniz insanların doğası onu belirli hava koşullarına duyarlı veya duyarsız hale getirir. Yerleşimlerin adının yanındaki basit bir simgeyle, fethetmek için bir sonraki hedefiniz kolonizasyon için uygunsa veya kamu düzeni gibi önemli alanlarda olumsuz sonuçlar doğuracaksa hemen biliyorsunuz. Bir eyaleti tamamlamak ve sizin tüzüklerinizi yayınlamak için ırkınız için çok kötü bir iklime sahip yerleşimleri anlamak kaçınılmazdır, ancak burada stratejik düşünme. Uygun olmayan bir iklime sahip bir yerleşim, olumsuz sonuçları nötralize eden binalar inşa edecektir.

Warhammer 2: Hazine avcılık mekanik Total War dünyasına hoş geldiniz “korsan” dokunuş olduğunu. Denizlerde yelken, gemilerin enkazlarına, büyük deniz canavarlarının gövdelerine ve araştırabileceğiniz diğer garip fenomenlere düşeceksiniz. Az sayıda seçenek aramayı zenginleştirir. Doğru seçimler ikramiye ve yararlı öğeleri ile ödüllendirilir. Hazine avı yapılır ve harap yerleşimlerde. Hazine avı ilk birkaç kez daha ilginç oldu, o zaman tekrar hissedeceğim ama faydaların çok önemli olduğu için sollamayacaksın.

Müdahale ordularının oyun mekaniği, çok kötü bir yürütme ile akıllı bir fikirdi. Kendi başlangıçtan farklı bir hizip girdap enerjisini emer törenlerden biri olduğunda, iki seçeneğiniz vardır. Eğer bir ordu ile çalıştırmak ve büyük haritanın diğer tarafında olabilir enerji çekerek, üç düşman şehirlerinden birini anlamak için puan sonra ilk işlevsel değildir. İkinci seçenek, paralı bir orduya önemli miktarda para ödeyerek saldırmak için yetki vermektir. “Kapı numarası iki” ne kadar çok seçerseniz, düşman hizip tarafından bir yumurta kabuğu gibi ezilmiş paralı askerlerin en çok ödenen ordusunun bile tahriş olduğunu göreceksiniz. Harcadığınız paranın boşa gittiğini hissederek, Total War: Warhammer 2’nin neden seferi kuvvet komutasını devretmediğini merak eden bu tamirciyle uğraşmayı bırakacaktır, ancak görünüşe göre etkisiz A. I.




Diplomasi, Total War: Warhammer 2’de iyileşme belirtisi göstermeyen toplam savaşın zayıf noktasıdır. Müzakere masasına oturduğumuzda, muhataplarımız mantıksız kararlar almaya devam ediyor. Müttefiksek bile bizimle ticaret ilişkilerine girmeyi reddedin. Onların emrinde sadece bir yerleşim ve yetersiz asker varken bize savaş ilan. Yüksek Elflerin etkisi oyun mekanik, bize doğrudan diğer hizipler ile ilişkileri etkilemek için izin verir ve oyunun diplomatik sistemine en önemli ektir. İstedikleri herkesle sonuçlandırdıkları değerli ticaret anlaşmalarının yanı sıra, yüksek Elfler, iki hizipin birbirlerini öldürmesini, sitelerinde kolaylıkla işgal etmesini sağlamak için etki harcayabilirler.

A. I. diplomatik alandaki küçük saçmalıklar dışında bize olumlu bir izlenim bıraktı. Müttefikleriniz sadakatle davranır ve bir kapıdan geçmediğinizde bile size karşı hareket etmez. Operasyonel haritada, güçlerini denediğiniz ordularına rehberlik etmek ve eylemlerinizi doldurmak, kuşatmak, örneğin savunucuları püskürttüğüm bir yerleşim için acele ediyorlar. Savaş alanında yapay zeka artan zeka ile davranıyor. Ordu Komutanı korumak için gösterir, yerine onu kolay bir hedef yapma, öncü onu gönderme. Birimler karşılaştıkları zorluklar temelinde geliştirilmiştir. Süvari, maksimum hasara neden olabilecek büyücüler ateş büyüleri olan υπερφαλλαγίσει kuvvetlerine çalışıyor.k. Her savaşta zorluk seviyesini bulduk, bu tam olarak sahip olduğum şey ve A. I.’nin kendi kendine yıkıcı davranışlarını fark etmedik.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code