Oyunlar

Warhammer 40.000: Dawn of War III

“Karanlıkta, ben hafif olacağım.”
Warhammer bugüne kadar çok sayıda video oyunları verdi masa üstü RPG tanınmış bir dizi. Warhammer 40,000: Dawn of War RTS versiyonu, en unutulmaz oyun transferidir. 2004 yılında piyasaya sürüldü, zaman grafikleri için nispeten ılımlı, 2009 ve şimdi sekiz yıl sonra üçüncü baskıya dikkat çekici bir devamı ile devam etti, özellikle de belirli alt türü geçen “kriz” i düşünürsek, zorunluluktu.

Bu incelemeden önce, 2016’da yaratıcı Meclis’in bize Total War: Warhammer’ı tamamen farklı bir şey verdiğini ve gerçek zamanlı olarak sıra tabanlı oyun ile birleşmeyi seven Total War serisinin hayranlarına tamamen yöneldiğini belirtmek gerekir. Warhammer 40,000: Dawn of War, yalnızca gerçek zamanlı strateji hayranları ve hatta bir biçerdöver aracılığıyla bir kaynak koleksiyonu ile temel bina istemeyen, ancak düğümleri işgal eden kişilere yöneliktir. Aynı zamanda, tanıdık ırklarla Warhammer dünyası, her seferinde benzersiz bir şekilde ortaya çıkıyor.

Relic Entertainment, THQ’DAN aldığı Sega için çok iyi bir yatırım olduğunu kanıtladı. Heroes 2 şirketinden sonra, Şimdi Kanadalı geliştirme şirketi, bize sevgili fantezi stratejisinin en yeni versiyonunu veriyor. Özellikle YouTube’da alınan beğenilerin ve beğenilerin oranına dayanarak, 20 saat Maksimum olarak “yaptım” diye düşündüm. Bununla birlikte, 40 saatten fazla harcadıktan sonra, bazen yutturmaca aniden ve tam zamanlı bir işin, bazı mahkumların, ağızları kapattığı bir video oyununun başka bir şey olduğunu anlıyorum. Burada sadece ikinci ile uğraşıyoruz.

Kampanya üç yarış, yani Uzay denizcileri (kan Kuzgunları), Orks ve Eldar içerir. Sırayla kontrol süresi boyunca her ırk, gezegenler Kıbrıs Ultima (Kıbrıs ile ilgisi) ve Acheron yürütülen misyonların evrimine bağlı olarak. Temel senaryo, Warhammer bilimkurgu evrenindeki kabilelerin ateşli arzusu olan Khaine mızrak adlı gizemli bir silah var. Tabii ki, her zamanki gibi, her arsada, bir çok şey yanlış gidecek, genellikle “şeytanın bacağını kıracak” ve arkasında daha büyük bir şey olacak.

Arsa, bizi başka bir ırk-ordu ile olan ilişki için ne anlama gelebileceğini daha da düşünmek sürecine sokuyor. Burada güç sürekli her kabile içinde soru çağrılıyor hangi birçok lider var gibi görünen üç kabileler. Her birinin farklı bir karakteri ve hırsları vardır. Diğerleri, örneğin ırklarının kurtuluşunu ve diğerlerinin kişisel yararlarını ister. Her görevde kabilelerin kontrolünde sürekli geçiş, Serisi Command & Conquer ve sonraki yavrular (gri Goo) desen ile karşılaştırıldığında, daha “sindirilebilir” tarifi, ve oyun çeşitli ekler ve lastik değil.




Klasik taban binasına geri dönün
Warhammer 40,000: Dawn of War II’nin parantezinden sonra, ilk versiyonda kullandığımız geleneksel temel bina geri döner. Ordunuzun gelişimi için üç kaynağa ihtiyacınız var. Anahtar, binaları ve piyade birimlerini (eşit ve düz kullanarak) satın aldığınız talep ve güç, yani araç, yükseltme, gelişmiş binalar ve ileri piyade satın almak için talep ile birlikte kullanılan elektrik enerjisidir. Bu iki kaynağın her ikisi de haritanın düğümlerinden toplanır.

Düğümler haritaya dağılmış durumda ve kaynakları daha hızlı bir şekilde toplamak için birkaç dakikalık bir süre sonra yükseltmeleri alırken her iki kaynağa da sahipler. Üçüncü kaynak, oyunun kahramanları olmak üzere elitleri satın almak için kademeli olarak kilidini açan elit noktalardır. Her kabilenin liderleri, her biri bir takım isabet noktaları, göze çarpmak için büyük bir hacme ve savaşta kullandığınız yeteneklere sahiptir. Kahramanlar Yukarı seviyeye yok, ve her yetenek kendi bekleme süresi vardır. Yetenekler, daha büyük hasar, kalabalık kontrolü, aoe saldırıları ve Benzerleri için silah kullanımını içerir.k. Ayrıca, her kahraman belirli bir respawn zaman vardır ve herhangi bir açık noktada savaşta size karaya dost birimidir.

Temel yapı kaleden başlar ve yarış başına 6-7 binada genişler. Binaların sayısı kolaylık uğruna ölçülürken, binaların yapımında benzerlikler vardır ki, bir hafta oynamaktan sonra bile. Tasarımda, özellikle Kışlalar ve araç fabrikaları gibi binalarda (sırasıyla bir Kışla ve bir adamın garajında) öne çıkması gereken açık bir farklılaşma yoktur. Kalıntı daha gerçekçi ve daha az pratik bir şey gitmek için tasarım seçti.

Düşmanlarınıza saygı gösterin. Onu nasıl hayata geçireceğini asla bilemezsin.
Ordunun gelişimi düğümlerin işgaline dayandığından, ana endişe, birliklerinizin çoğunu haritadan çıkarmak, düğümleri mümkün olduğunca çabuk anlamak, her birinde mühendis ile kuleyi kaldırmak ve kaynakları biriktirmeye başladıktan sonra, yükseltmeleri inşa etmek, elit kahramanlar elde etmek ve iyi hasar verecek ağır birimlerin çerçevesine ulaşmak için her zaman olacaktır. Önemli bir rol birimleri girmek kapak noktaları tarafından oynanır, her harita bazı gizli noktaları vardır iken, ya da çalılar, ya da gizli kemerler, hangi piyade birimleri düşmana görünmez.

A. I., birimler ve strateji
Kullanıcıların oyun tarzı aralarında asgari farklılıklar vardır ve sağduyu etrafında döner,”kim daha hızlı kaynakları anlamak ve onun elinde para tutacak”. Bununla birlikte, tarifi çok basit ve ortalama kullanıcıya bile hitap ediyor. Piyade ya da araçlar için olsun, oldukça pahalı mal sadece hızlı gelişme, birçok kaynakların toplanması ve birimlerin iyi bir kombinasyonu, gerekli. Yaygın olarak, son kaynak noktasına kadar ölçmeniz gerekecek, çünkü sürekli olarakεμένετε olacaktır.

Kampanyada karşılaşılan bir dezavantaj A. I. üç zorluk seviyesi vardır, ancak CPU tabanınızı sert zorluk seviyesinde bile olması gerektiği kadar zorlamaz. Bununla birlikte, her sevkıyatın çoğu zaman, istisnasız olarak, birkaç görev, örneğin Elbiselerimden çıkardığım Eldar ile belirli bir görev olarak kalır. Ayrıca, bir temel oluşturmadığınız ancak size verilen birimleri, A’nın ve tamamen bir kaydetme/yükleme ve deneme yanılma taktiklerine dayanan en kötü şeyi kullandığınız görevler vardır. Ancak, her bölümün hedefleri onlar çok çeşitli var ve üsleri imha, yakalama noktaları, tabanında savunma, yağma öğeleri, hayatta kalma birimleri gerektirir.k. Başka bir paradoks, bazı görevlerde, kaybederseniz, yeniden başlatıldıktan sonra size yardımcı olmak için yeni birimler (hatta sert). Örneğin, 12. görevde kaybetmeye çalışın ve büyük bir sürpriz içindesiniz. Çok güzel.
Bağışıklık A. I. “hobbles ” ve bu da, bir birim saldırıya uğradığında, saldırı, daha sonra tamamen pasif oturan aralığın dışındaysa ve geri savaşmadan notlar. Pratik online oynarken CPU veya rakip kullanıcının yatakta kolayca yakalamak ve onu yok etmek için yüksek bir menzile sahip birimleri ile yapabilirsiniz. Elit birimlerin kullanımı ile ilgili olarak, bir seferde üç kadar var ve sağ savaşa kullanmak gerekir. Bazıları, savaşta hızlı bir şekilde yapabilmeniz ve avantaj elde etmeniz için birkaç elit nokta isteyen bitkileri tercih edecek, diğerleri ise oyun sonunda güvenmek için daha ağır birimleri tercih edecektir.




Balacing ve oyun sonu
Üç kabile aralarında oldukça az fark vardır. Savaş ουρανοκατέβατες, birim istediğini sipariş eden üç ve kapsül ile ilgili bekleme süresi kabul sonraki Emre kadar yapabiliyorken Uzay Piyadeleri güçlü ateş gücüne sahip. Online multiplayer yarışta bu en çok aranan olduğunu. Orks ayrıca güçlü ateş gücüne sahiptir ve hafif veya ağır tip olsun, araçlarda kolayca metal yığınlarını dönüştürdükten sonra işçiliğe dayanır. Eldar en zayıf grup yanı sıra portalları aracılığıyla hız, gizli ve taşıma dayalı elit bir OP birimi hariç vardır. Çevrimiçi oyunda görmeniz son derece zor olacak ve daha iyi bir dengeleme olmasını tercih ederim, çünkü bu kadar zayıf olan zayıftır.

Büyük bir birim yelpazesi var, ateş gücü ve kalkanlarla ilgili yükseltmeler piyade ve araçlara ya da sırasıyla doktrinler aracılığıyla yapılandıracak yükseltmelere ek olarak bulundu. Bu kafatasları ile kilidini perks, misyonları ve online multiplayer oynamak gibi kazanmak oyunun oyun içi para birimi. Sen (çok oyunculu kullanmak) elit kahramanlar kilidini kafatasları harcamak ve özellikle doktrinler, bu, örneğin, birimlerin aralığı, kulelerin ateş gücü, mr ilgili olabilir.k. Seçtiğiniz üç doktrinler, oyun tarzınıza bağlıdır, ancak Warhammer 40,000’de, düğümlerle uğraştığımız andan itibaren en iyi savunma saldırıdır.

Warhammer 40,000: Dawn of War III kampanyası, beni yirmi saat civarında tutmayı bekliyordum. Oyun süresi 30 saatten fazla tahmin edilmektedir. Şahsen bitirmek için 35 saatten fazla sürdü, esas olarak çok fazla görevde oynamayı seçtim. Her görev seçtiğiniz zorluk seviyesine bağlı olarak, buhar üç başarıları kadar verir. Eğer sert oynamak yani o zaman birlikte her üç başarıları toplayacak. Genellikle senaryo, başlangıçta ilgimi çekmeyi, derste “göbek” yapmayı ve sonunda son aşamalarda mümkün olan en iyi şekilde sonuçlandırmayı başardı. Başka bir şey yoksa, yaşayacağınız deneyim sizi yukarıdakilerle telafi edecektir. Unlockables sonsuzdur ve belki de bu sürümden eksik olan tek şey (ve kaldırıldı), elit kahramanların niteliklerinin geliştirilmesi olasılığıdır, görünüşe göre çevrimiçi çok oyunculu oyunlarda ilgili protestolar vardı. Aksine, oyunu bitirirseniz, topladığınız kafataslarla, yalnızca üç aktif elit kahraman ve Uzay Denizcilerinin üç Doktrini istediğinizden, ihtiyacınız olan satın alma konusunda zor bir zamanınız olmayacaktır.
Galaksiler arası Dünya Savaşı
2-6 oyuncu için çevrimiçi çok oyunculu destek savaşları, ya kendi aralarında ya da CPU ile / karşı. Seviye mükemmel, yaş grubu büyük, kullanıcılar arasında olgun tartışmalar olurken, standart haritalardan ayrı olarak Steam Atölyesinden başkalarını seçebilirsiniz. Burada bir zorluk bulduk, birçok kez harita yüklenmiyor ve lobiden ayrılmak zorunda kaldık, Atölyeye tıklayın, abonelikten çıkın ve haritada yeniden yayınlayın ve doğrudan oyuna başlamak yerine lobiye geri dönün. Bu tema o kadar basit ki, oyun gecikir, ancak, oyunun yayınlanmasından bu yana haftalarken çözülmemiştir.

Öte yandan, çerçevelerdeki en yüksek performansı gözlemledik, çok hafif olan Essence Engine 4.0’ı kullandıktan sonra mantıklı bir şey. Dokular düşük kalitede üretilir ve sonuç görsel olarak ılımlı, ancak pratik olarak bir grafik kartı sadece 1GB gerektirir. Görseller biraz daha iyi, ancak daha iyi gölgeler bekleyebiliriz. Ayrıca, senaryo maalesef, anlatımın avatarlar ve statik görüntülerin kullanımı ile sınırlı olduğu için, başlangıç ve bitiş hariç olmak üzere cutscenes aracılığıyla sunulmamaktadır.

Ses sektöründe, soundtrack doğru atmosferi yaratırken, aktörlerin performansları hareket ettikleri karakterlere yeterince uyuyor. Daha az İngiliz promosyonu tercih ederdik, ama Tamam, tadı var. Orks, ancak, her zaman olduğu gibi, mizah duygusu bir sürü yapmak. Ses efektleri vurgulayın. Üst düzey γιγαντόσωμες elit birimler, sadece her ayrıntıda tasarlanmamıştır, sadece savaşa girmemekle kalmaz, aynı zamanda mermilerin yağmuruyla uçan ya da düşmanlarını kesen ses, kuyruklu bir etki olmasını sağlar.




Böyle bir strateji gibi belirli bir tür, Sega öne yönetir. Creative Assembly Total War: Warhammer, Relic manages ile bir garanti ise, bu yıl, daha iyi bir şey göstermezse, muhtemelen yılın strateji oyunu olacak olan en iyi stratejiyi bize verir. Önceki Warhammer 40.000 sevenler en kapsamlı ürünü bulacaksınız. Eğer Warhammer evreni isterseniz o zaman bunu seveceksiniz.
Dawn of War 3 bekleniyor. O tam cutscenes ve hatta daha “σκληροτράχυλο” A. I. olsaydı şahsen ben mükemmel haklı olsa da, oyun onlarca saat sunuyor ve bu anlamda kısmen 50 $ haklı ben grafik ile zihninizi darbe olacak iken, birimlerin onlarca, farklı hedeflerin geniş, dünyanın elit birimlerinin kullanımında RPG elemanları ve ömrünü uzatır çok oyunculu, biz bekliyorduk mükemmel netice var katkıda bulunur.

Bizi desteklemek isterseniz WWW-AGAR-BLOG Destek kodumuzu kullanabilirsiniz.  Want to support us? Use our Support-a-Creator code